Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va rog daca se poate sa i-mi dati o mana de ajutor!
Am cumparat recent un Opel Astra G Cravan, diesel, Y17Dt, an de fabricatie 2003, cu clima. La cateva zile, lasandu-l in parcare cand m-am intors la el nu a mai vrut sa porneasca. A venit meseriasul, l-a pus pe tester si mia zis ca trebuie schimbatat senzorul de turatie si pompa de injectie. Le-a schimbat, i-am facut multe porniri si opriri, totul parea ok. IN MOMENTUL IN CARE A PORNIT VENTILATORUL DE RACIRE ANTIGEL(cca 90 grade, turatia mare direct) S-A OPRIT MOTOTUL SI NU A MAI VRUT SA PORNEASCA DELOC, NICI DUPA RACIREA MOTORULUI (30 grade). S-A PUS TESTERU PE MASINA SI NU APARE NICIO EROARE, DACA SE DA COMANDA DE PORNIRE LA DIN LAPTOP LA VENTILATOR RACIRE ANTIGEL ACESTA NU PORNESTE. AM OBSERVAT CA CELALALT VENTILATOR, DE LA CLIMA ESTE BLOCAT, SE INVARTE FOARTE GREU
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu mai scrie cu majuscule!
se presupune ca tipi la noi...
CITESTE REGULAMENTUL ca nu-i de joaca...
Te invit pe la mine sa vedem ce se intampla cu masina .
E foarte putin probabil sa-ti fi picat pompa de injectie (poate calculatorul pompei de injectie).
Eu nu am intalnit decat 3 cazuri in care sa pice pompa si toate din cauza ca au alimentat cu motorina de proasta calitate,iar filtrele le schimbau pe la 30000 km sau cand isi mai aminteau de ele...
  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am scris cu majuscule deoarece am vrut sa accentuez ce s-a intamplat. Departe de mine gandul sa tip la cineva, mai ales cand eu sant cel la nevoie. Eu sant din Campina, iar masina este la un mecanic si nu pot sa o misc, deoarece nu mai porneste. O intrebare: e posibil sa aiba legatura calculatorul de la clima cu faptul ca masina sa oprit cand a pornit ventilatorul de racire a antigelului? Motorina cu care am alimentat este sprint diesel de la OMV-Petrom din Campina. Am mers dupa ce am alimentat cam 20Km in oras pana sa inceapa belelele.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai spus ca nu a vrut sa mai porneasca, deci electromotorul invartea ? Ai dat la cheie de ai omorat bateria sau deja era 'slaba' ?
Pompa ai schimbat degeaba, TEAPA !
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
lipituri reci la calculatorul de injectie si/sau motorina pe/in mufa lui. poti verifica si ventilatoarele daca functioneaza alimentadu-le individual direct la baterie. ATENTIE! vezi sa nu iti prinzi mana in palele lor si sa le pui polaritatea corect.
  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai spus ca nu a vrut sa mai porneasca, deci electromotorul invartea ? Ai dat la cheie de ai omorat bateria sau deja era 'slaba' ?
Pompa ai schimbat degeaba, TEAPA !


Inainte sa schimb pompa dadea eroare pe tester, dupa ce am scimbat-o nu mai da nici-o eroare. Bateria e super, invarte electromotorul foarte bine. Motorul a pornit dupa schimbarea pompei de injectie, am facut numeroase porniri si opriri si totul a fost ok. L-am lasat sa mearga sa se incalzeasca sa vad daca porneste electroventilatorul, iar cand a pornit acesta s-a oprit motorul si de atunci nu mai pot sa il pornesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune testerul pe modul IMO=imobilizer sa vezi daca nu ai acolo ceva.
  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:lipituri reci la calculatorul de injectie si/sau motorina pe/in mufa lui. poti verifica si ventilatoarele daca functioneaza alimentadu-le individual direct la baterie. ATENTIE! vezi sa nu iti prinzi mana in palele lor si sa le pui polaritatea corect.


Ventilatorul de la clima este blocat, abia se poate invarti cu mana. Sa fie asta cauza? Sa afecteze acest lucru calculatorul de la clima, si totodata sa nu mai comande deschiderea motorinei? Nu vine motorina la injectoare. A mai pornit odata, a mers ceva timp si dupa ce l-am oprit, iar e "mort", nu mai porneste.
Skip ads

  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pune testerul pe modul IMO=imobilizer sa vezi daca nu ai acolo ceva.

Am sa incerc si acest lucru. mersi pentru informatie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate siguranta de 30A de la ventilator AC in primul rand.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai probleme cu calculatorul pompei de injectie,care nu intotdeauna iti genereaza un cod de eroare.
daca totusi iti apare codul P0251 ai probleme cu el (calc. de injectie) sau cu valva spill de pe pompa de injectie.
verifica si filtrul de motorina....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si eu am avut blocat ventilatorul de clima si l-am desfacut bucati si l-am curatat (intrase freon la el cand s-a fisurat radiatorul de clima) si l-a oxidat. De atunci merge super bine si nu am mai avut probleme... e ciudata insa legatura intre clima si faptul ca nu iti mai merge motorul...
Skip ads

  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu are nici o treaba ventilatorul cu pornitul. daca invarte electromotorul, slabeste o conducta de la un injector si vezi daca iti vine motorina. daca nu, e calculatorul la pompa de injectie.
  • yo9hfw

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:eu cred ca ai probleme cu calculatorul pompei de injectie,care nu intotdeauna iti genereaza un cod de eroare.
daca totusi iti apare codul P0251 ai probleme cu el (calc. de injectie) sau cu valva spill de pe pompa de injectie.
verifica si filtrul de motorina....


Am schimbat astazi calculatorul pompei de injectie si a pornit masina.
Va multumesc pentru ajutor!
  • [DATES_DACIAN]

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va rog mult sa ma ajutati.sunt disperat.am un opel astra g din 2003.am vrut sa ii repar clima.am fost la service unde s a constatat ca radiatorul este spart.ok.am schimbat radiatorul,am incarcat cu freon,nu are pierderi.alta e problema:cand dau comanda de la bord sa pornesc clima compresorul porneste si in cateva secunde se opreste,m a disperat.au fost verificate absolut toate variantele.cand i se face legatura pe direct compresorul merge in conditii normale.si mai am ointrebare:pe lamijlocul bordului sub parbriz se afla o piesa micuta.este cumva senzor de temperatura?VA ROG MULT SA MA AJUTATI!motoruleste diesel.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posteaza problema ta unde trebuie adica la discutiile despre clima nu oriunde iti vine tie ca s-ar putea sa nu mai poti posta o vreme daca nu respecti regulamentul.
piesa aia mica care ste pe bord sub parbriz este senzorul de temperatura de la climatronic care simte cand este soare direct pe masina, probabil ca ai climatronic.
atentie mare la greselile de ortografie ca nu se intelege nimic aproape din ceea ce ai scris. Eu tind sa cred ca la tine este o setare sau nu ai destul freon in instalatie...
  • GAlexandru66

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut colegi sunt disperat am cumpãrat un opel astra g din 2002 2.0 diesel 16v dt i porneste foarte greu dimineata la rece i-am pus supapã de sens nimic la fel.face si nu imi ramane in bord senzori de la bujii aprins mai mult de 2 sec aprins se stinge înaintea la celelalte nu stiu ce sa.ii mai fac ast raspuns va multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bujii de schimbat toate si solutia finala este remap sa mearga incalzirea ... din fabrica ele nu mai pornesc la temperaturi scazute dar pozitive.
  • GAlexandru66

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut am schimbat bujiile si conducta de alimentare mi a mers ok cam 3000 de km pornea sfert si la minus 15g acum.de.la un timp porneste sfert la rece sta cam 10 sec pornitã si dupã se opreste. Iii dau la automat porneste la a3a4 cheie acceleratã si pana se încãlzește motorul nu merge rotund. Cand sa încãlzit merge ok trage bine nu scoate fum. Dacã o las 2 ore la fel porneste si se opreste... va rog ajutatima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR