Parola noua?


Buna ,

Este primul meu topic. Am cautat pe forum ceva legat de siguranta la motorasul de la spritiera si nu am gasit.
Am cautat in cartea tehnica a masinii - nimic.
Cand dau de maneta nu se aude deloc motorasul ... ( inainte se auzea -stiu f bine ) si deci nu am cum sa-mi curat parbrizul.
Mentionez ca lichidul de spritiera este nediluat, iar rezerva care este in portbagaj nu a inghetat deloc. Nu am folosit deloc apa. De cand am masina a functionat bine pana acum 5 zile
Stie cineva daca motorasul de la spritiera are o siguranta undeva ?
Restul electronicii merge ok.
Vezi sa nu ai gheata pe sprituitoare. In spate vine apa?

Uita-te si-n borcan sa nu fie sloiuri de gheata si adauga putin spirt. Motorasul sigur are siguranta
E posibil sa fi inghetat lichidul pe undeva si daca ai dat prea mult de buton e posibil sa se fi ars fie motorasul care impinge apa fie releul acestuia.
sal
am patit-o si neu anul trecut,a inghetat tun in borcan iar in portbagaj nu.
cam cata solutie ai in bidon?
eu am bagat 2 litri de apa clocotita in bidon ,am lasat cam 15 min si am tras-o afara cu un furtun si o pompita,au iesit cam 3,5litri dar tot nu s-a dezghetat, iar apoi am bagat 1litru de spirt si dupa cateva ore totul a fost ok.

ca sa nu dai banii pe spirt la farmacie ca e scump,dute pe la piese auto si cere alcool tehnic,bagi o sticla de 1l si poate se dezgheata.
daca nu te descurci scrie-mi pe privat si treci pe la mine (stau la intrarea de la mag. Trident)

nu mai forta motorasul ca s-ar putea arde
tonytm a scris: Vezi sa nu ai gheata pe sprituitoare. In spate vine apa?

Uita-te si-n borcan sa nu fie sloiuri de gheata si adauga putin spirt. Motorasul sigur are siguranta



nu vine apa nici in spate.
Ideea este ca motorasul nu se mai aude deloc. Inainte se auzea cand mergea.
Asa ca ori este blocat cu gheata ori este siguranta ori este ars.
tonytm a scris: Vezi sa nu ai gheata pe sprituitoare. In spate vine apa?

Uita-te si-n borcan sa nu fie sloiuri de gheata si adauga putin spirt. Motorasul sigur are siguranta



In borcan nu te poti uita deoarece nu se vede deloc borcanasul. Este ascuns undeva in aripa.
Am numai o palnie care iese afara.
adrian terinte a scris: sal
am patit-o si neu anul trecut,a inghetat tun in borcan iar in portbagaj nu.
cam cata solutie ai in bidon?
eu am bagat 2 litri de apa clocotita in bidon ,am lasat cam 15 min si am tras-o afara cu un furtun si o pompita,au iesit cam 3,5litri dar tot nu s-a dezghetat, iar apoi am bagat 1litru de spirt si dupa cateva ore totul a fost ok.

ca sa nu dai banii pe spirt la farmacie ca e scump,dute pe la piese auto si cere alcool tehnic,bagi o sticla de 1l si poate se dezgheata.
daca nu te descurci scrie-mi pe privat si treci pe la mine (stau la intrarea de la mag. Trident)

nu mai forta motorasul ca s-ar putea arde


bidonul din spate este mult . Am luat o rezerva de aia mare de 5 litri. Deci acolo mai este cam 3-4 litri.
ideea este ca nu se mai aude motorasul sa mearga. Deci ori este deja ars ( am tot incercat ce sa zic ) ori siguranta. Ideea este unde este siguranta pentru el ?
@kill3r ,cateva intrebari mai intai;
-Ce tip de motor ai?-lipsesc datele masinii.
-Ai spalator faruri?
-Stergatoarele functioneaza?
Incerc sa te ajut.Ai aici doua modele si anume:
a)fara spalator faruri,cu vas de stropgel de 2,5l,cu un singur motoras.




Daca ai acest sistem ,atunci verifica daca se aude motorasul cand dai comanta,deasemeni trebuie sa plece si stergatoarele.Daca nici stergatoarele nu iti functioneaza verifica siguranta 14,sau releul K124.Daca doar motorasul nu iti functioneaza,inseamna ca este ars(verifica si daca ai pe priza motorasului curent).
b)cu spalator faruri,vas de stropgel de 5l,doua motorase.




Vasul de stropgel dupa cum observi acum ,se afla in partea stanga jos,in bara frontala(nu in aripa).Daca ridici masina pe elevator o sa ai acces la acesta destul de usor(numai la autoturismele cu instalatie de spalare faruri trebuie sa demontezi bara frontala,ca sa ai acces la motorasul instalatiei).In speranta ca aceste informatii pot ajuta,succes.
salut am si eu o intrebare am si eu aceias problema doar ca la mine nu mai vine cu presiune e infundat sau sa dus ceva garnitura de la motoras?
Si pe mine ma dispera spritzuitoarele astea de Vectra B, cand am luat masina mergea numai una din patru, dupa ce le-am desfundat pe celelalte trei nu mi-a mai mers a patra decat imediat dupa desfundare si fara putere. Apoi dupa o zi de stat se infunda definitiv, culmea ca era singura care mergea cand am adus masina din Austria.

@ksper
Citesc cu placere posturile tale, pentru ca sunt cu poze si raspunsurile sunt bine documentate. Ai vre-o ideie ce poate fi sau cum o rezolv, ai patit si tu asa ceva ? Cred ca se infunda duzele daca e praf pe masina si daca nu folosesti zilnic spritziera, asa sa fie ?
Off-topic(cu scuzele de rigoare)- ahappyuser, asa ar trebui sa fie postate mai toate mesajele(raspunsurile concrete), insa multi se rezuma la textul in sine.

Atat tavelino cat si ahappyuser o sa observati in imaginile urmatoare ca, pompa de la instalatia de spalare faruri nu are sita, ea fiind introdusa in rezervor prin garnitura aferenta de etansare, capul cu axul pompei(cel marcat in poza) fiind direct in lichid. Doar pompa de la instalatie spalare parbriz are o garnitura-sita. Daca o sa aveti ocazia sa umblati la rezervorul de lichid spalare si sa goliti acesta, sa deconectati mufele de la ambele motorase si sa le scoateti, o sa observati ca, garnitura-sita de la pompa spalare parbriz o sa fie plina de ''alge'', mizerii din lichidul de spalare, depuneri. Trebuie din cand in cand sa fie curatata aceasta garnitura-sita. Insa la motorasul de la faruri acesta neavand acea garnitura-sita, ci doar o simpla garnitura si axul fiind direct in lichid(pompa fiind si mai puternica, cu debit mai mare), acesta ''antreneaza'' toate impuritatile din lichid si le trimite prin instalatie pana la sprituitoare. Acestea avand orificii mici se obtureaza cu timpul, de aici si slabul efect dat de acestea. Se mai pot depune si pe axul pompei, ingreunand eficacitatea acesteia. Asta este, trebuie curatate din cand in cand sau adaptata o sita la pompa. Pentru a le desfunda trebuie sa demontati bara, sa demontati sprituitoarele atat din conducte cat si din bara si sa suflati pe orificiile mici in directiile indicate de sageti.

Bun, inteleg ce spui aici, dar eu am doar vasul cu 1 motoras, apa vine cu presiune dar mai mereu mi se infunda una-doua duze iar cea mai incapatanata nu merge niciodata cum trebuie. Bag sarma subtire, o desfund dar nu baga pe ea suficienta apa. Ca sa schimb duza cu totul e complicat ? Am de dat jos mai intai protectia fonica a capotei ca am diesel, si mai apoi cum se procedeaza ?
ahappyuser, tu nu ai instalatie de spalat faruri. Ai doar pentru parbriz...In poza atasata ai locul pe unde bagi mana si ''impingi'' stropitoarele afara... Dupa aceea scoti furtunasele. Zona ''hasurata'' este pasla, deci nu este nevoie sa demontezi nimic...Ai suficient loc.


Merci pentru poza si explicatii, va trebui sa le demontez sa vad daca le pot spala in interior.

Masina si motorul asta din poza arata incredibil, sa nu-mi spui sa e masina ta ca ar fi foarte tare sa fie adevarat.
Verifica-le cu presiune de aer.
Masina nu este a mea(mi-as fi dorit eu un asemenea compartiment motor).

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou