Parola noua?


Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu schema circuitului de racire inclusiv traseul din aeroterma pentru incalzire in habitaclu. Mai exact, vreau sa stiu ce se intampla in circuit in momentul in care deschizi si inchizi comutatorul pentru caldura. Comutatorul acela comanda un electroventil sau este vreun sistem mecanic?
traseul trebuie sa fie in manualul de reparatii...
cand invarti de comutatorul cald-rece atunci se actioneaza o clapeta ptr. amestecarea aerului cald cu cel rece.. prin intermediul unui cablu...
daca dai jos torpedoul atunci poti vedea in spatele consolei cablurile si clapetele pe care le actioneaza... ala de jos mi se pare ca actioneaza clapeta de amestec.. oricum clapeta de amestec are un clips gri.. celelalte ptr. distributia aerului sunt parca verde si maro
daca ai clima automata atunci sunt servomotorase la clapete..
din pacate nu gasesc schema iar ce spui tu se refera la clapetele de aer. Pe mine ma intereseaza apa. Adica atunci cand misti comutatorul spre cald exista un robinet care da drumul apei prin calorifer sau este un electroventil care este responsabil cu circulatia apei prin calorifer. In momentul in care apa trece si prin calorifer, presiunea scade in instalatie? Pompa de apa este mai fortata?
eu stiu ca lichidul circula tot timpul prin calorifer chiar cand nu e deschis circuitul de racire al motorului .... si cand manevrezi comutatorul acela deschizi numai clapeta sa treaca aerul prin calorifer
Nu exista electroventil, ventil sau robinet, radiatorul interior face parte din circuitul mic ca e iarna sau vara.
am inteles. Problema persista si e cam asa: dupa ce am schimbat rolele si cureaua de transmisie scartaitul nu a disparut. Am schimbat rulmentul din spate la altelnator si inca o curea dupa nici o luna. Scartaitul persista. Intr-o dimineata, din joaca am comutat pe rece la ventilatie si scartaitul a disparut. La fel este si acuma. De aceea suspectam ca atunci cand comuti pe cald exista un consumator electric care forteaza alternatorul sau pompa de apa este mai solicitata (am inceput sa banuiesc si rulmentul pompei de apa). Sper ca in aceasta saptamana sa reusesc sa schimb si rulmentul din fata la alternator (bineinteles si pe cel de spate) si rulmentul pompei de apa.
Pot să vă ajut cu o imagine generală, care cred că este valabilă pentru orice tip de mașină.
Greșeală: imaginea este pentru circuitul de aer condiționat.
Salut! Am si eu o problema... cred ca clapeta de amestec a aerului cald cu rece nu se inchide bine sau are altceva, deoarece seara cand e racoare si dau pe ventilatie, aerul care vine e caldut si afara e racoare bine. Si imi combina si cand dau drumu la clima si nu e rece cum ar trebui. Se poate regla de undeva sau e stricata? Am verificat bratul clapetei si are cursa normala... Multumesc anticipat!

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou