Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ne puteti explica si noua de ce poluati in acest fel acest tutorial ?

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.

Puteti citii cu atentie tutorialul si sa faceti o analiza unde ati gresit sau daca ati gresit,este foarte clar ca EGR-ul dvs. este blocat atat fizic si foarte posibil sa fie si software.

Daca solenoidul EGR-ului este alimentat la o sursa de tensiune si se actioneaza tija lui,inseamna ca nu are absolut nimic,va ramane sa faceti o diagnoza si sa vedeti daca aveti EGR activ in software.

Si conformati-va, va rog frumos, la regulamentul forumului.
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
E ok tutorialul facut in video-urile acestea? Ca as vrea sa curat si eu EGR-ul astra g z16xe Very Happy http://www.youtube.com/watc...aWQ8A&index=3 http://www.youtube.com/watc...aWQ8A&index=4
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@Alyn93, este ok tutorialul, mai puþin la partea cu întorsul EGR-ului ºi turnat "zeama" în el.
EGR-ului îi blochezi pistonaºul afarã dar îl pui în "zeamã" tot în poziþia în care vine montat pe maºinã.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aha..Deci am cateva nelamuriri! Eu il scot EGR-ul dupa masina...il curat si apo ce trebuie sa mai fac ca nu prea am inteles partea cu firele..adica deschis inchis cum trebuie? Si mai ales cum trebuie sa-l montez pe ce pozitie multumesc anticipat!
Skip ads

  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare la toti. De 2 zile tot da in suturi masina,uneori scade turatiile,uneori chiar se opreste motorul cand e rece,cele mai mari figuri le face cand e motorul rece. Am facut un test mi-a dat urmatoarele erorii :
Numãrul codurilor: 3

P0351 - Circuit de aprindere 1
(00) - Nu este prezent

P0136 - Circuit sonda lambda 2 - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent

P0400 - Semnal de la recircularea gazelor de evacuare în afara limitei de toleranþã(ventil inchis)
(0B) - Nu este prezent

Care imi face griji e P0400 pt ca pana acuma nu mi-a mai aparut niciodata, azi i-am curatat EGR,valva am verificat-o cu impulsuri si functioneaza,dupa curatirea EGR-ului eroarea nu a mai aparut dar tot asa face masina da in nas,da sa moara motorul daca o las la relantii.
Dupa curatirea EGR-ului am ramas doar cu eroarea P0351, dar sincer nu stiu de ce presimt ca nu e de la acea eroare acel tremurat,i-am pus si bujii noi GM,tot asa face,i-am pus si alta bobina de inductie si tot asa face.

Am sa lasat si valoriile reale poate va dati seama mai usor.

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 20/12/2011. 06:3324

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2001 Vectra-B Motor Z 16 XE

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF1911084308
CodAtelierSauNumarTester: S001000359
Data de programare: 20041110
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353479 BF
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAA
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01005
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1583

Data de fabricatie: P0201A09

Valori reale:

Tensiune baterie 13.8 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.76 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.25 V
Poziþie clapetã - calculatã 11%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 974 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 1.31 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie) 35 kPa
Temperaturã lichid rãcire 2.48 V
Temperaturã lichid rãcire 77 °C
Temperatura aer admisie 3.88 V
Temperatura aer admisie 17 °C
Senzor rezervor 6.61 V
Senzor rezervor 9 L
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0 kPa
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv
Ventil AGR Inactiv
Poziþie prescrisã AGR 0%
Poziþie actualã AGR 0.80 V
Ventil pentru aerisire rezervor 0%
Control detonaþie Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1) Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 9 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1) Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 13 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2) Sãrac
Buclã senzor O2 Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 0%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Releu climã Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK
Indicator defecte(MI) Conectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Turaþie motor 974 RPM
Turaþie prescrisã 1.000 RPM
Deviaþie de ralanti Radiator
Unghi Dwell 2.2 ms
Timp de injecþie 29 ms
Unghi de aprindere 10.2 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 3 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 3 grade
Stare aprindere Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Defect total de aprindere 0
Decuplare carburant în frânã de motor Activ
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Funcþia imobilizator programatã Da

Ceva sfaturi cu ce ar fi de bai?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai rateu pe cilindrul 1. Uzual vinovata e bobina de inductie, dar poate fi se compresie slaba pe acel cilindru sau ECU defect.
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Compresia am verificat-o acuma cateva saptamanii,o luna si era buna pe fiecare cilindru 15-15.5 cu motorul rece,ECU a fost dus la cineva la reparat pt alte erorii in rest a zis ca cea cu cilindrul 1 nu e din ECU, nici nu mai stiu ce sa ii verific.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Alta bobina.
Skip ads

  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O sa iau alta noua ca n-am de ales. Mersi DB77AAA.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Preferabil ar fi sa incerci cu o bobina de imprumut...
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi cel mai bine asa,problema e ca la mine in oras nu cunosc pe nimeni care sa aiba una ca a mea.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@ichimcornel, vezi cã poþi pune ºi de la Z14XE. Este fix aceeaºi bobinã de inducþie.
Skip ads

  • cr0m

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salutare,am desfacut si eu EGR astazi de pe un z16xe astra g l-am curatat l-am lasat la inmuiat il pun la baterie cand culiseaza pistonasul cand are momente cand nu zice nimic
momentan este in continuare la inmuiat cu pistoanasul sus blocat de o tije
oare se mai poate face?
sa fie asa gripat?
multumesc anticipat
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Deci LA z16xe scot EGR-ul il curat si cum trebuie sa-l montez cu pistonasul asa cum il dau jos dupa masina,inauntru sau inafara? multumesc
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pistonasul se trage singur inauntru. daca sta in afara, inseamna ca nu l-au curatat bine.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
m-i s-a aprins beculetul in bord dupa 250km dupa curatare, dupa alti 300 cu becul aprins l-am demontat si i-am dat impulsuri si functiona, apoi l-am montat la loc si resetat tot din baterie. tre sa bag o diagnoza sa vedem daca e tot eroarea veche sau e altceva... bafta si drumuri bune all
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
cr0m cand ii dai impulsuri ar fi bine sa fie bagat cu pistonasul in jos pana la jumate in decarbusolv, ca sa se curete si axul(tija) pistonasului
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
sal am si eu un vectra b din 97 motor 16.16v , x16exl si mi sa aprins becul de la OBD.... am fost la un tester si ia dat supapa liniara EGR . Sa fie supapa aia de pe evacuare? am mai schimbat niste supape de vacum am crezut ca is alea dar tot asa. sintomele sunt : porneste la prima cheie daca ti acceleratia apasat daca nu la a 2 cheie fara sa accelerez si merge putin motorul intrerupt la relanti insa daca accelerez se accelereaza pana in limita....sa fie devina supapa eger de pe evacuare? datim un rasp va rog.....
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
apropoo am uitat sa subliniez buji schimbate, clapeta acceleratie curatata+ motoras pas cu pas
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am curat si eu clapeta de acceleratie la un z16 se. am demontat-o dar nu am putut sa scot mufa . am curatat-o asa dar vreau sa desfac mufa ca sa pot desface si capacul (care nici ala nu stiu cum se desface ) si sa curat si acolo. ceva sugestii despre desfacerea mufei si capacului ca sa nu stric ceva ? vreau sa incarc o poza sa fiu mai explicit dar nu pot. scriu de pe o tableta dar maine cand ajung acasa voi incarca o poza cu mufa si capacul de pe clapeta
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR