Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am auzit acel ""miorlait"" de doua ori pana acum, acum nu mai face asa. in ambele situatii sunetul a venit dupa ce era cald afara si am mers mult timp cu viteza ridicata(150-160 km/h pe autostrada).
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Treaba asta am patit-o si eu. Ca proba, porneste motorul si tureaza masina(sprit) pana in 2200 RPM sau 2500 RPM(pot sa incerci si alte plaje de turatie). Cand o sa iei piciorul de pe acceleratie, imediat, in deccelerare va avea un moment scurt cand se va auzi iarasi acel mieonit.

P.S.: Zgomotul tind sa cred ca se aude dinspre turbina sau de la acea electrovalva turbo., cu toate ca la revizie cei din reprezentanta au verificat toti parametrii masinii atat la motor cat si la turbina si electrovalva

Eu iti sugerez gresarea busonului; poti sa o faci si cu ulei de masa.
De multe ori marile pb se rezolva simplu
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
M-am gandit la treaba asta, dar la mine a fost cu totul altceva. S-a manifestat in mers. A scos si putin fum, iar sunetul era ceva de genul "scartait fier pe fier".
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=92730
Aici e dezbatuta problema si sunt detalii si despre cum s-a "reprodus" sunetul si rezolvarea.
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
SAptamana viitoare ma duc pentru a schimba a 3-a oara contactul de deschidere al portbagajului, Insignia Sport Tourer. Pana luna viitoare mai e in garantie, pe urma voi da bani din buzunar. Deja m-am cam saturat.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Intradevar, contactul respectiv l-au ratat cu succes. Eu l-am schimbat odata in garantie - acum vreo doi ani - si inca o data acum saptamana.
Ultimul a costat undeva la 130 lei contact + manopera de montaj la dealer.
  • vladbobu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Insignia care are codul motor trecut de cei de la rar pe cartea de identitate A20DTH iar pe toate site-urile daca fac VIN decode imi arata ca am motor A20DTC.
Spuneti-mi va rog este vreo diferenta intre cele doua motoare? Vreau sa fac revizia si pe site-ul de unde vreau sa cumpar piesele au doar pentru codul A20DTH.

De asemeni vreau sa va mai intreb, pentru acest motor ce ulei imi recomandati sa flosesc.

Multumesc frumos.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
A20DTC = 110 CP
A20DTH = 160 CP

Fizic, motoarele are trebui sa fie identice. La ele difera cutia de viteza si ECU.

P.S.: Inseamna ca ai avut motorul schimbat.
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am la fel trecut in carte....cei de la rar cand sa inmatriculat masina prima data in tara au gresit codul motor si au trecut DTH.....la gwl am patit si eu am motor DTC dar in carte mi-au trecut DTH.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pama la urma conteaza de ce ECU este montat pe masina Wink
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare.
Am facut update (.in noiembrie) la soft pe insignia din semnatura ........rezultat bineinteles am acele mici variatii la relanti......acum ce de la reprezentanta vor sa imi repuna vechiul soft dar mi-au spus ca pot aparea eventuale probleme daca fac acest lucru.....intrebarea mea este daca a mai facut cineva acest lucru si eventual daca au aparut eventule probleme la motor dupa resoftarea cu vechiul soft.
Ca o paranteza au spus ca odata ce este pus vechiul soft (la care nu aveam nici o problema) nu mai pot pune softul actual cel cu fluctuatii.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@zanfy, te referi la fluctuatii de genul asta ?
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da....ceva de genul acela......
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Fir-ar.... si eu astept un update de soft pt prostia asta de problema pe care o am de cand am luat masina. Au zis ca apare pe la sf. lunii februarie si inca nu am primit nici o veste de la ei.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am scris la opel romania si ei au vorbit cu service-ul care mia facut update la soft sa imi rezolve problema cu fluctuatiile .....ideia e ca numai prin punerea vechiului soft e posibil sa se rezolve dar mecanicul care face acesta resoftare spune ca sar putea sa apara anumite probleme...gen erori de instalare a vechiului suof......masina acum merge fara probleme ....arenuai acel mici variatii la relanti....mecanicul de la reprezentanta opel imi recomanda sa mai astept asa.cu masina.....sincer nustiu ce sa fac de aceia intrebam daca cineva a facut aceasta resoftare cu vechiul soft si daca da sa ne spuna si noua daca iau aparut probleme la motor.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Scuze de greselile gramaticale da tst de pe tel... Wink
  • Valeriuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gheorgheadrian a scris:Am o insignia din 2009de 130 cp cutie automata. am cu ea 155000km dar am luat_o la 145000. dupa ce am schimbat ulei ,filtre, placute frana, capac racitor egr care se fisurase,furtun turbo si disributie completa( tot setul costand cam 4000 lei)imediat dupa schimbare curele distributie a inceput saseauda un zgomot la directie, mai ales pe loc cand virez se aude un zgomot ca un uruit usor de motor electric cu toate ca are directia doar hidraulica. mai nou si motrul are acelasi rontait care inainte de schimbare curele nu il avea. am fost la reprezentanta opel constanta si cei de acolo mi_au spus ca nu are absolu nimic , s_ar putea sa fie de la cureaua care angreneaza pompa servodirectie care e noua si pana se rodeaza freaca putin. insa am facut deja 1500 km si continua acel zgomot. MEntionez ca nupierde lichid directie deloct. A mai patit cineva la fel?


Salut,
Am aceeasi problema. ai rezolvat ceva?
  • gheorgheadrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Un ervice mi-a spus ca e o problema la fel si la audi a6. Cum ar veni a auzit zgomotele si raspunsul a fost" aaa, stiu ce are, nu ai ce sa-i faci". Alt service ,mai erios mi-a sugerat sa schimb lichidul de servodirectie si a vedem. Nu am avut timp dar dupa ce il schimb te anunt
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma poatr ajuta nimeni cu o parere la problema cu softul ridicata mai sus?.....nu e nimeni care a mai facut resoftarea cu softul precedent?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
zanfy, sunt mai mult ca sigur ca nu o sa se intample nimic daca rescrii softul vechi. Nu are ce sa se intample, pe partea de hard totul a ramas la fel, nu s-a modificat nimic. Practic, softul este cel care pune hardul la lucru. E ca si cand ai cumpara un calculator cu W XP. Pui W7 pe el, nu-ti place, revii la XP si totul merge ca inainte.
Exista niste dispozitive pentru chiptuning (chiptuningul este practic un alt soft modificat) numite bluefin, produse de o firma foarte serioasa din Anglia (Superchips). Bluefinul arata ca un memory stick mai mare. Se introduce in mufa OBD, copiaza softul original al masinii.
Apoi se conecteaza la calculator, se trimite softul la Supercips, ei il modifica si il trimit inapoi prin internet.
Urmatorul pas, se conecteaza iar la OBD si se rescrie softul modificat.
Marele avantaj al acestui dispozitiv este ca iti poti stoca mai multe softuri, optimizate pt performanta, consum, etc toate astea pe langa softul original.
Oricand poti alege un soft modificat, oricand poti reveni la softul original.
Cativa colegi de pe clubford folosesc ustensila asta, nu am auzit la nici unul sa aiba probleme la rescrierea oricarui soft, original sau modificat.
Nici in cazul vostru, revenirea la softul vechi nu cred ca afecteaza absolut nimic. Service-urile vin intotdeauna cu basme de adormit copii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR