Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
NU mai am de unde sa iau si de ala ca o venit pastele dar am pe un astra f din 96 oare se potivest egr? sa il pun de proba sa vad?pana acum am schimbat supapa aia de vacum de pe evacuare, supapa aia de vacum din spate de la admisie buyji distriubutie curata corp clapeta + motoras pas cu pas dupa acare lam inlocuit cu altu si tot asa face
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Curata si EGR-ul, nu te grabi sa-l schimbi.
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am vectra b 1.7 dt zicetim si mie unde este senzoru de ulei montat daca stie cineva
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
pt iulian1971....am pus egr meu( de pe vectra pe astra) de care tiam zis si pe astra merge bine nu se tureaza aiurea si sta relantiul bine fara bec aprins si alte chesti. erg de pe astra lam pus pe vectra si sa stis becul de la obd si merge oki sta bine la relnati .....dar dupa vreo 3 km mi sa aprins becul de la obd iara si a mers putin ciudat. oare sa faca figuri din cauza ca o ramas defectul in calc de injectie?/
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu, e posibil sa ai un fir de la EGR oxidat/impuscat, sau vreun fir de masa care nu face contact.
Cauta pe forum discutii legate de anularea EGR-ului din soft si fizic.
  • Alesanko

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Alesanko a scris:Salutare . Am si eu o problema la vectra mea din 2001. La rece masina porneste normal , la sfert . Problema e ca , atunci cand e motorul cald , porneste doar daca o ajut cu spituri din acceleratie. Daca nu apas acceleratia nu porneste neam. Astept niste solutii si niste sfaturi de la voi. Va multumesc !


Cineva amabil ? Multumesc !
  • astracu2peu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare fratilor,

Masina este astra g, 2.2dti 125 ps, y22dtr, 2003.

am si eu urmatoarea porblema careia nu ii dau de cap. OP-com ul spune asa: P0149 Prezent
( 5 ) Circit control timp de injecþie - defect. Simptomele sunt: la rece se tureaza normal pana la 2500-3000 ture, se aprinde beculetul martor cheita si nu mai trage, schimb treapta, scade turatia iar in 2-3 secunde isi revine si trage iar pana la aceleasi turatii. La cald, treapta 1 si 2 merge pana la 3-4000 ture fara probleme, treapta a 3-4 si 5 nu sare de 3000 ture in special treapta 5 (2500 ture max). daca o iau cu usurelul pe autostrada, depasasc si cele 2500 de ture, dar altfel, nu, maxim 120km/h, si asta nu imi convine.
Ma poate sfatui cineva? nu vreau sa incep sa desfac pompa degeaba pana nu ma informez bine. Se poate sa fie avansul nu f bine reglat?
Aaaaa, si inca ceva, la relatai e aceeasi poveste, sta aprins martorul, si nu se stinge decat dupa ce plec de pe loc si depasesc 2000 ture, atunci se stinge, sub 2000 ture in frana de motor se aprinde iar.

Multumesc anticipat!
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Saptamana trecuta am cumparat o Vectra din 2001 motor 1.6 X16XEL de 74KW. foarte multumit de cum se prezinta masina din punct de vedere mecanic insa are o problema, si anume. cateodata de la turatia normala la care sta la renanti (aprox 800rmp) apar fluctuatii de aprox 100 ture. adica se duce la 700 revine la 800 cam de 2-3 ori intr-o secunda si face asa pana apas acceleratia. Dupa isi revine. Daca sunt in mers si mentin viteza constanta se intampla la fel - se accelereaza in mici suturi de aprox 100rpm. daca apas acceleratia cat de cat dispare senzatia. La fel se intampla si in frana de motor cand o las sa scada sub 1500rpm.

Astept sfaturile voastre si multumesc pentru orice raspuns.

mentionez ca am facut revizie completa - filtre ulei bujii.
Skip ads

  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
IACul ce zice?
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu ce zice. ce ar trebui sa zica?
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
sal pt george: ce fel de bujii ai pus pe ea?... eu am avut probelma asta cu relantiul si am inceput si miam curatat corpul clapeta, am curatat un senzor de vacum si pna nu am inschimbat egr nu a disparut problema. apropo daca o accelerezi se accelereaza?
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut Claudiu!
Am schimbat tot ce inseamba filtre ulei si bujii. Bujii am pus Bosch. initial si eu credeam ca e de la bujii insa face la fel si cu astea noi.
EGR-ul l-ai schimbat sau doar l-ai curatat?
Skip ads

  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
intra pe claudiu_33_cla
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
uite care a fost treaba am amlimentat si dupa 4 km mi sa aprins becul OBD in bord si mergea rau in relanti dar de accelereat se accelera pana in limita si daca tineai aceleratia constant se simtia ca nu mergea rotund. am inschimbat un senzor de vacum din spate de la admisie , supapa eger de pe evacuare .. si intro zi am zis sa schimb egr si asta sa intamplat sambata ininte de paste nu mai aveam de unde sami fac rost de egr de vectra si miam pus de astra f ca aveam unu din ala. becul mi sa stins si mergea motorul rotunddar la turati mari mi se aprindea iara becu. si miam luat un egr de vectra siu nu mai am treaba.... nu stiu daca se poate curata in interior dect cu deva sprei ca are o supapa ce inchide si deschide problema la ele ori ramane pe deschis ori nu mai deschide supapa aia. ce sa zic bafta
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
multumesc claudiu!
  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Qube a scris:Va salut opelistilor !
Am ceva probleme cu jucaria mea, mai exact de cand s-a incalzit afara ... [tin sa precizez ca temperatura motorului este in parametrii normali ( daca are relevanta ) ] la turatii mici spre exemplu cand incetinesc la semafor sau la viraje...ceea ce este foarte incomod moare motorul pur si simplu ..scad turatiile pana la 0 ...ce este de facut in acest sens, cunoaste cineva problema ?

Multumesc anticipat !

Iti manaca cumva si putin ulei ? daca da curata supapa EGR si se rezolva.
  • patrik85

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor de pe forum in primul rand
am si eu un opel vectra b 20dth din 99 am schimbat garnitura de chiulasa totul pus la punct am pornito mergea totul ok
de cateva zile imi porneste mai greu si intrerupe la relanti se zguduie motorul ca si cum ar merge in 3 pistoane
inelele de la ijectoare sunt schimbate in august nul trecut si problema e ca inainte nu facea asa
are cineva vreo idee sa ma ajute si pe mine
va multumesc
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Stimati colegi,

Acum cateva zile am raportat aici pe forum o problema cu masina mea vectra b 1.6 16v z16xe si anume faptul ca la relanti avea momente cand fluctua foarte repede - de 3-4 ori intr-o secunda +-100 sau 200 rpm, iar in mers cand o lasam in frana de mmotor si scadea turatia pe lka 1200 in jos dadea tot asa des si repede in nas de se ducea toata masina in suturi in fata.
Sper sa nu vorbesc prea devreme dar cred ca am depistat problema si anume: mergan astazi fara clima si cu geamul jos am observat ca se auzea un scartait ascutit atunci cand incepeau suturile. Am depistat zgomotul la compresorul de clima. Banuind ca e gripat partial spre "de tot"am scos mufa electrica de la compresor si am plecat intr-un test. Relantiul e stabil ca la o masina noua, nu smuceste nu merge in suturi totul e perfect iar acum cand dau pe consum instant si stau pe loc imi arata 0,8 l/h in loc de 1,2 sau 1,3 cat imi arata inainte.

Sunt bucuros ca nu e altceva mult mai greu de depistat. Sper ca un alt coleg care are simptomele pe care le-am avut eu saciteasca si sa ii fie de folos.

Multumesc celor care mi-au dat sfaturi cu privire la problema mea.

Drumuri bune!
  • body24

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti!Smile Imi cer scz daka nu am scris unde trebuie dar sunt incepator..
Am un Opel vectra B 1,7 TD din 97.Am o problema care numa nu pot sa'i dau de capat..Masina cateodata porneste cateodata nu.Porneste greu,tre sa invarta mai mult si sa acelerez,altfel nu o ia.Daca ii dau putin curent,cateodata porneste dar am patit ca am bagat si bateria la redresor a pornit,am mers 20 min cu ea dupa care nu a mai pornit.Am fost la electricieni la o gramada si nimeni nu a gasit vreun consumator ca am crezut ca e de la baterie sau cv consumator...Mai demult imi tot descarca bateria,am bagtao la incarcat dar daka o lasm 2 zile nepornita nu mai pornea.Trebuia iar sa o bag la incarcat.Am luat alta bateria de la cnv si tot asa mergea cateva zile dupaia daka nu o porneam 2 zile nu mai pornea.
Nici nu mai stiu la cn sa o duc...la electrician,la mecanic Sad( nu mai stiu ce sa fac u ea...
Daka ar putea cnv sa mi dea niste inf as fi f multumit si i'as fi recunoscator...Va multumesc..
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
la motoareele alea dic cate stiu eu au probleme cu electromotorul si sar putea sati fie duse bucsele de cupru si sa fure curent....... cand dai la automat iti invarte greu sau nu? sau sar putea sa nu ai copresie dar cand nu ai copresie trebuie sa til invarta usor cand dai la automat. verifica firele de masa sa nu fie ruginit unde sunt prinse, curata bornele sa faca contact cum trebuie. succes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR