Parola noua?


posed un astra g 1,4 /16 valve de cca 10 ani si am o problema serioasa cu ea. acum cca. 45 zile masina scutura, nu avea putere cand acceleram sau in viteza 1 si 2, detona fara zgomot puternic pe teava de esapament, parca mergea in 3 cilindri dar nu consuma sesizabil mai mult ca inainte. am facut la atelier specializat test motor, raspuns : electric nu a fost gasit nimic. m-am chinuit 1600 km asa in concediu si am revenit la acelasi at. specializat. diagnostic dupa alt test electric: bobina[1] defecta. schimba ei bobina[1] si bujiile, rulez 1 zi fara probleme si simptomele reapar. revin la atelier imi schimba din nou bobina[1] cu alta [2] pe garantie, imi curata vana egr, carburatorul si reglajul ralanti [au zis ei], dar masina mergea ca inainte [fara putere si neuniform]. ma enervez si cumpar de la shrot o bobina delphi si minune: masina merge fara probleme! ma duc si le dau bobina de inductie[2] cu care nu mergea masina caci era in garantie si le arat cum merge cu cea de la shrot. recunosc si ei ca merge bine. rulez cca. 1000 de km, cam o luna si sunt anuntat sa vin sa-mi schimbe bobina[2] din garantie. ii las pe ei sa porneasca masina cu bobina de la shrot, masina merge. apoi ei o demonteaza pe a mea o pun pe cea de-a 3-a bobina [marca beru]. pornesc ei masina dar dupa 200 m scutura din nou ff tare, se aprinde martorul de motor, moare motorul, suna tachetii ca parca totul e incalcit in motor si se tureaza in ralanti pana la 3500 rpm.; revin la atelier: pun bobina de la shrot, dar acum nici cu ea nu mai merge ! se manifesta ca si precedenta [3] cu exceptia ca nu se aude zgomotul de tacheti si nu se tureaza singura. repet operatia inca de 2 ori sa ma conving: se manifesta la fel cum am descris inainte... acum sunt perplex: daca nu ar fi fost bobinele defecte [1,2,3 cele schimbate la atelier], de ce am mers o luna fara probleme cu bobina second hand? daca ar fi calculatorul, iarasi, de ce a mers bine inainte? sa fie niste elemente de reglaj neelectrice dinainte de calculator care sa-i comande ceva dincolo de plaja lui de reglaj si de aia sa se autotureze in ralanti? am lasat-o 10 zile la ei si acum ei imi zic ca mi-i defect calculatorul, dar acum sunt suspicios ca pot sa-mi spuna orice la cat i-am exasperat, sau chiar sa-mi provoace intentionat un defect numai sa imi demonstreze ca au gasit ceva. am ceva experienta buna in service electric [dar nu de autoturisme] insa ca principiu eu cred ca nu au gasit sursa defectului si au incercat reparatia incercand sa elimine efectul. marturisesc ca si eu am crezut inintial ca bobina de inductie e cauza ... pana la bobina [3] ... dar acum nu stiu ce sa cred ... astept niste pareri.
buna

am un Vectra B, X18XE

Am schimbat bbina de inductie (era arsa la un piston) cu una pe Automega si masina a inceput sa mearga perfect. O saptamana....
Am schimbat.o din nou cu una Magneti Marelli si parca merge mai rau ca cea dinainte.

E posibil sa tina sa fie diferente intre parametrii celei pe producator si ai celei pe original?
Doar cea originala ar fi ok?
Sau alta sa fie problema?

multumesc
Salut!
Am o problema cu un Opel Z16XEP, problema pe care am crezut ca am rezolvat-o prin schimbul bujiilor, insa se pare ca m-am inselat. Sa o iau cu inceputul.

Acum 2 saptamani, mi-au aparut erorile, referitoare la rateu pe cilindrii...urmate de o trepidatie, relativ usoara, apoi mai accentuata, dar nu exagerata, in jurul valorii de 2000 ture, plus minus .. Simteam asta cand acceleram usor. Din cate am tot citit pe forum, am inteles, ca e bobina de inductie, insa am decis sa schimb intai bujiile. Zis si facut. Am cumparat 4 bujii Bosch, le-am pus sus pe masina.. totul perfect. Masina mergea superb, fara trepidatii, n-a mers niciodata asa bine. Toate bune si frumoase pana astazi, cand am mers cativa km buni prin oras ... si-am constatat, ca au reaparut acele trepidatii .. si socuri, acum parca mai accentuat, plus ca nu accelereaza 2-3 sec, cu pedala apasata maxim in a 2-a...cumva da in nas, trepideaza pana urca in turatie, apoi accelereaza constant. De regula, se-ntampla cand schimb din 1-a spre a 2-a dupa ce cupleaza si incep sa accelerez. Masina are putere, accelereaza, la condus sportiv, nu face figuri, insa la mers frumos, finut, intamplin aceste probleme. Imi poate da cineva o idee ce ar putea fi? E bobina de inductie? Face figurile astea doar dupa cativa km, dupa ce motorul este cald, daca o las un pic, merge iara ok .. o vreme... apoi iara.

Va multumesc
Salut,

Aceleasi probleme le am si eu + niste detonatii / explozii in motor. Sa imi spui daca i-ai dat de cat.

Meci!
Bogdan
Salut bodddy2004. Am schimbat si bobina de inductie cu una Delphi originala, dar nu cred ca a fost vina bobinei.
Inainte de a schimba bobina, am schimbat bujiile Bosch, care aveau doar 2 saptamani cu unele originale GM ..
Sa zic asa, problema oarecum s-a remediat, nu se mai pune asa in nas, imi face figuri doar dupa ce am motorul cald, accelereaza mai greu, la pornirea de pe loc tre sa apas mai mult acceleratia, simt o lipsa de putere .. cand accelerez.

Pe scurt, am schimbat bobina de inductie si inca un rand de bujii problema partial rezolvata insa ... de jumatate doar.
Am facut programare sa imi curat injectoarele si toata galeria de admisie, respectiv alimentare. Sper sa-i dau de cap cu asta, din cate am inteles, simptomele astea vin si din cauza asta. Eu circul mult in oras si drumuri relativ scurte.

Intra pe site-ul asta si citeste ...despre curatarea injectoarelor, poate te ajuta. Oricum, te tin la curent de miercuri incolo daca s-a remediat pb.

http://www.hidrojet-cluj.ro/

respectiv :

http://www.clubopel.com/vie...=asc&start=80

Succes!
Ai rezolvat problema la masina? M-ar interesa si pe mine, fiindca am cam aceleasi probleme.
Alexinno1986 a scris: Salut bodddy2004. Am schimbat si bobina de inductie cu una Delphi originala, dar nu cred ca a fost vina bobinei.
Inainte de a schimba bobina, am schimbat bujiile Bosch, care aveau doar 2 saptamani cu unele originale GM ..
Sa zic asa, problema oarecum s-a remediat, nu se mai pune asa in nas, imi face figuri doar dupa ce am motorul cald, accelereaza mai greu, la pornirea de pe loc tre sa apas mai mult acceleratia, simt o lipsa de putere .. cand accelerez.

Pe scurt, am schimbat bobina de inductie si inca un rand de bujii problema partial rezolvata insa ... de jumatate doar.
Am facut programare sa imi curat injectoarele si toata galeria de admisie, respectiv alimentare. Sper sa-i dau de cap cu asta, din cate am inteles, simptomele astea vin si din cauza asta. Eu circul mult in oras si drumuri relativ scurte.

Intra pe site-ul asta si citeste ...despre curatarea injectoarelor, poate te ajuta. Oricum, te tin la curent de miercuri incolo daca s-a remediat pb.

http://www.hidrojet-cluj.ro/

respectiv :

http://www.clubopel.com/vie...=asc&start=80

Succes!


Salutare,

SA imi spui te rog daca ai rezolvat problema si cum?

Continui acest post deoarece problema a disparut si...reaparut. Am fost dupe revelion si am schimbat bujiile - se pare ca cei de la reprezentanta doar s-au facut ca le-au schimbat la 35000 - pe masina erau cele originale (cel putin asa a spus mecanicul). toate bune si frumoase, am schimbat bujiile si nu am mai avut nici o problema pana acum. Acum 2 saptamani mi s-a parut ca a inceput sa dea in nas dar a fost doar la un drum, si am considerat ca este le benzina. Ieri, cand sa plec din parcare, am observat ca tremura destul de simtitor - am oprit motoru, am pornit din nou, tot tremura - cred ca merge in 3 (face si zgomot mai mai mult si nu merge rotund). M-am dus la benzinarie sa alimentez pentru ca eram pe rosu (m-am gandit ca asta o fi o cauza) dar tot nimic. dupa ce am alimentat si am iesit din benzinarie, s-a aprins si becul cu motorasul (nu cel cu masina si cheia, cel cu motorasul) si a ramas aprins. Masina sigur merge in 3 pistoane, martorul aprins. Am facut testul pseudo-agrafa si am eroriloe 0300 si 0301 (mentionez ca din 3 incercari, 0300 mi-a iesit de 3 ori si 0301 mi-a iesit de 2 ori - e posibil o data sa nu fi numarat eu cum trebuie). Acum, ce ma sfatuiti? Sa ma arunc sa cumpar o bobina sau sa incep cu altceva? Nu stau deloc bine cu banii - m-a prns pe picior gresit rau de tot - si as prefera sa nu arunc cu ei pe fereastra.

Va multumesc frumos! Bogdan
Salut bodddy2004

Vreau sa te intreb la urma urmei ai rezolvat problema,si eu am simptomele asemanatoare "la turatii sub 2000 rpm cate o data scutura motorul" . Am un opel Astra H motor 1.6 cod motor.z16xep,ieri l-am curata egr-ul mergea bine masina,iar azi cand am pornito din nou dupa vreo 10 min a revenit problema .Poate ca problema a mai fost discutat pe forum iar eu nu am gasit nici o solutie .

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou