Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am gasit aici http://www.revizieopel.ro/B...24XE,p-23027.html bujii originale GM 1214000 si sunt cu 2 electrozi si am mai gasit tot la acest magazin GM 1214031, bujii cu un electrod si mi-au fost recomandate acestea din urma pt ca citez'' nu aveti nevoie de cele cu 2 electrozi, masina va consuma mai mult cu cele cu 2 electrozi''. Eu am pe masina Beru Ultra cu 2 electrozi si cei drept imi consuma multicel , dupa cum m-ati auzit ''plangandu-ma''! Cumpar GM 1214031 cu un electrod sau GM 1214000 cu 2 electrozi? Sau merg tot pe Beru cum spunea 2kappa? Smile))
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
În timpul duratei de viațã a bujiei electrozii se uzeazã datoritã:
eroziunii, cauzatã de scânteie
coroziunii, cauzatã de solicitãrile termice și chimice
Cu cât uzura este mai mare cu atât tensiunea electricã necesarã producerii scânteii este mai mare. Din acest motiv forma și numãrul electrozilor sunt parametrii care contribuie la calitatea scânteii și implicit a arderii amestecului aer-combustibil.
http://www.e-automobile.ro/...h-auto-motor.html

Cu 2 sau mai multi isi au rolul lor dar acum sa nu va asteptati ca sa aveti 2,3 sau 4 scantei perfecte in acelasi timp deoarece niciodata electrozii nu or sa fie perfect egali ca si distanta. Dar o bujie cu 2 electrozi este mai buna ca cea care are un sg electrod pt ca are sansa mici sa dea rateuri, parerea mea.

http://www.youtube.com/watch?v=gOqGYDaoFjM
http://www.youtube.com/watch?v=HikB3eXBb78
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca se foloseste masina pentru drumuri scurte recomandarea este Bosch FGR8KQE0 la motoarele Z10/12XE.
La Z10/12XEP recomandarea este Bosch FQR8LEU2, recomandarea e facuta de Opel nu de vanzatorul de castraveti.
Intre GM si Bosch nu este diferenta ca doar tot Bosch le face, scrie stantat pe bujie acelasi lucru doar ca mai ai GM cu albastru pe ceramica si alt carton. Acum compara preturile, eu nu as plati mai mult doar sa am scris si GM.
FQR8LEU2 = GM 1214031 deci de XEP, halal vanzator...de fapt vrea sa scape de niste bujii scumpe.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
In concluzie domnule Dan ma sfatuiti sa merg pe cele cu 2 electrozi ?! GM 1214000 ? Mai gasisem de la Bosch FLR8LDCU+ la 15lei/buc fata de 20 lei cele Gm 1214000 !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intelege ca Bosch face bujiile GM, deci dai mai mult cu 5 lei doar ca scrie pe ea si GM ca oricum ai stantat codul Bosch.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles ca GM =Bosch cu stanta Gm! Dar de la Bosch care sunt mai bune dintre FGR8KQE0 si FLR8LDCU+ ? Am vazut ca in prima pagina pe cele din urma le recomandati. Cumpar FGR8 sau FLR8?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe prima pagina am scris in romana...eu stiu cate porniri are si ce drumuri scurte faci ?
Iete in engleza :
Subject: Engine - Spark plugs wet
Models: Engines: Option:
Corsa-B 98...2000,Astra-F 98...2001,Vectra-B 98...2001,Zafira 99...,Astra-G 98...,Corsa-C 2001...,Agila 2000...,Meriva 2003... X10XE| X12XE| X14XE| X16XE,X14XE| X16XEL,Z16XE| Z18XE| X16XEL| X18XE1,Z16XE| Z18XE| X16XEL| X18XE1,Z12XE| Z14XE| Z16XE| Z18XE| Z16SE| X12XE| X14XE| X16XEL| X18XE1,Z10XE| Z12XE| Z14XE| Z18XE,Z10XE| Z12XE,Z16XE| Z18XE| Z16SE None
Complaint: Spark plugs do not ignite.
Cause: Deposits on the spark plug isolator due to short distance drive or due to frequent cold start.
Production: None

Remedy:
Install spark plug Typ: FGR 8 KQE0
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Masina este folosita pt drumuri scurte(Bucuresti) si o data de doua ori/luna iese din oras. Ideea este ca vreau sa iau bujii cu care sa nu am probleme si care sa nu stau sa le mai reglez sau mai stiu eu ce. As fi mers pe GM pentru ca la Bosch am citit ca poti sa-ti iei teapa in sensul ca pot fi si fake-uri pe piata. Cele GM stiu ca-s originale si am certitudinea ca nu sunt fake, chiar in ideea in care sunt mai scumpe decat Bosch iar diferenta de 5 lei mi-o permit ,mai ales ca nu ma pricep si as putea lua o teapa cu cele Bosch. Insistenta si intrebarile mele sper ca nu v-au iritat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Crezi ca chinezul care 'face' o bujie Bosch nu e in stare sa mai scrie ceva cu albastru ? Fieful facaturilor sunt in Anglia si Ungaria. Nici Romania nu sta pe tusa, importa facaturi vrac si pun ambalaj, nu-i asa ca niste piese 'romanesti' sunt mai de incredere decat chinezarii ?
Facaturile doar prin comparatie le poti certifica, greseli de stantare, bavuri, alte nuante chiar daca culoarea este aceeasi, alt carton etc.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
M-am hotarat la Bosch, am dat comanda de FLR8LDCU,la un magazin de unde am mai cumparat piese. ''De ce ti-e frica nu scapi'' ca sa zic asa! Am constatat ca din 4 bujii doar una era originala. M-am intors sa le dau retur, au recunoscut ca 3 sunt fake-uri si a ramas pentru maine sa-mi aduca toate cele 4 bujii pe original. Dupa cum vedeti in poze diferentele intre original si ''fals''sunt evidente. Rectific pentru original, codul este 006 nu 008 cum am scris pe poza

.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pune si un nume de magazin sa ne ferim de el. Stai linistit ca si Gm are partea lui.
Singurul care aduce piese din vest de aici si l-am testat este Agilul ( https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 ) din surse sigure si mai ales ca eu ca si o gramada de lume cumparam de la ei de peste 10 ani. Restul aduc vorba lui domnul Dan, din Ungaria si din depozitele mari ale mamutilor care isi mai ,,diversifica si ei marfa"

http://www.ngk-sparkplugs.j...qa/q03/index.html
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@ geeeorge23 -- foarte util postul tau referitor la fake-uri. Am pastrat cutiile bujiilor care le-am schimbat in urma cu aproximativ 8000 de km si am constatat ca am 3 fake-uri, si una originala, culmea face ca cea originala sa fie facuta in Rusia. De consum ce pot sa zic sunt multumit si in general de prestatia masinii, dar stiind ca ceva nu e in regula o sa le schimb cat de curand posibil. Ma schimb pe GM, dar la acestea care este diferenta dintre fake si original? la fel ca la Bosch, diferenta intre ele stim cu toti ca e doar brand-ul. Ar fi utila o comparatie si a fake-urilor in cazul bujiilor GM
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chiar si GM puteai sa gasesti facatura :
http://www.alibaba.com/prod...00_392227406.html
Ca idee generala facaturile se vad prin comparatie, de la piesa pana la ambalaj totul este de o calitate mai slaba.
Citisem pe undeva ca facaturile chinezesti cauzeaza companiilor din segmentul auto pierderi de 500 miliarde dolari anual.
Este pe la cum sa ... o discutie despre tech2, daca au falsificat testerul de uzina o bujie sau un bec este mizilic pentru chinezoi.
Intamplare reala 1:
Un amic merge la reprezentanta (alta marca) pentru schimb distributie, a doua zi seara constata ca s-a ars un bec la far. Merge el la reprezentanta dar nu-i convine pretul. Cumpara facatura Philips care tine o saptamana, schimba magazinul si ceva mai bun, tine 2 saptamani. Satul sa-si beleasca mainile ca la el se schimba dupa ce cracanezi carenajul rotii si cam orbeste ce faci acolo, merge la reprezentanta. La sfarsit aia numai zambet, iete domnu' care e diferenta intre original si fals, ai aruncat deja cam multi bani nu ?

Mai am dar alta data ca poluam discutia momentan.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am reusit sa gasesc 4 bune din 16 (4 perechi). Le-am inlocuit astazi si la ralanti am impresia ca sta mai jos decat inainte, turatie mai mica undeva pe la 600 rot. Cu cele vechi eram aproape de 800, un pic sub linia de 1000 rot. Pe seara plec spre Galati si vad si consumul fata de cele vechi!


si cele vechi


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Eu totusi as verifica/regla intrefierul la bujii chiar daca teoretic sunt la 0,9mm conform ambalaj, exista +9 , +1 de exemplu.
Se cauta cu sublerul o sarma de 0,9 sau un ac de seringa, pentru reglare se face scula din cea mai veche si penala surubelnita cu flexul.
  • adrix

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutari, cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pentru un test?
Am urmatoarele erori la masina:
0170
0135
0300
0303
0304

In ultimii 30.000 de km am schimbat, bujii, debitmetru, sondele lamda si pompa de benzina.
Masina trage greu, vreau sa fac un test cu alta bobina.

Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca vii in Iasi se face
  • adrix

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc Dan, nu ajung prea curand, primul drum va fi la Buc. sper sa ma descurc cu ea Smile
  • dani_smenaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salutare,ma poate ajuta cineva din baia mare cu o bobina de inductie de proba la o corsa c motor de 1 sau agila acelasi motor?imi tot afuma prima bujie de langa distributie si imi intra codul 0301 si nu pot sa ii dau de capat,o bobina noua e f scumpa si vreau sa probez inainte
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pentru ca am avut la dispozitie o cheie dinamometrica m-am decis sa inlocuiesc bujiile. Am avut GM FLR8LDCU si am pus BOSCH FLR8LDCU, cum s-ar zice, tot un drac... Toate bune si frumoase, am parcurs cam 150 km fara probleme dar incet, incet, nu stiu din ce motiv, motorul a inceput sa mearga sacadat, mi-a aparut martorul exhaust si tractiunea a devenit problematica pe drumul de intoarcere. Am facut o resetare cu borna scoasa, curatare contacte bobina si sonda lambda si am asteptat ca motorul sa ajunga la temperatura de lucru, timp in care nu am sesizat decat micile tremuraturi pe care demult nu le mai bag in seama desi poate ar trebui. Dupa parcurgerea a circa 5 km, brusc, a scazut ralanti-ul sub 500 rot/min si motorul a inceput sa mearga rau de tot. Dupa o oprire de cca.1/2 ora am plecat spre casa, bineinteles cu acelasi mers cu sincope si ralanti mic. Masina a pornit iar motorul nu a murit de tot la intersectii. Azi am observat ca am stocat codul 0170 pe care nu l-am mai avut niciodata (am folosit metoda cu pedalele apasate).
E posibil sa fie defectiunea din cauza bujiilor? Din cate am observat, noile bujii se pare ca sunt identice cu facaturile din pozele lui @geeeorge23 (inclusiv ambalajele) numai ca sunt Made in Turkey...
Era sa uit! Am strans bujiile la cuplu de 24 N/m desi am vazut ca se practica 25 iar pe ambalaj scrie 28 N/m. Mi-a fost tare frica sa nu se rupa filetul pt. ca mi se parea mult si 20 N/m, dupa cum simteam eu cheia la mana, asa apucata mai de la jumatate (cam de la lungimea unei chei cu cliket normale). La cat e dinamometrica de lunga, nu simti nimic daca apuci de maner. Valorile limita erau 20-200 N/m.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR