Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • deltaic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Paste fericit si linistit tuturor frontieristilor ! daca sunt off topic cer scuze anticipat, as vrea urgent o frontera sport , pentru ca-mi place masina, si in acest context, vreau si eu un sfat - frontera scurta- pe benzina sau diesel ? , pentru asfalt si pentru soft road in proportie egala.

Multumesc .
Skip ads

  • flavicx

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
2.2 diesel ... daca e B
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
2.0 benzina, fabricatie dupa '96, cu MRL manuale, cu elicoidale spate si gpl... daca e A Smile
  • deltaic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mersi baieti ,de raspunsuri, parca as vrea modelul sport (scurt) , an fabricatie 2000-2001, am gasit unul pe benzina de 2,2 din 2000, este inmatriculata pe RO si proprietarul zice ca are 57000km, arata bine ce-i drept in poze, deasemenea am mai gasit unul de 2,2 diesel din 2001,inmatriculat si acesta pe Ro, asta are 170000km, dar nu arata ca benzinarul, nu stiu ce sa zic , eu sunt din Tulcea ,asa ca trebe musai sa bat drumurile sa le vad pe viu, dar oricum sunt in dilema , ca motorizare care ar fi mai fiabil, stiu ca sunt multe variabile, as vrea doar asa , macar un impuls din partea voastra spre una din cele doua motorizari ( aaa am uitat sa zic , masinile sunt una in Bucuresti si cealalta in Brasov , daca asta are vreo relevanta ). Multumesc.
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Este foarte greu sa dai impulsuri la otto vs diesel. Spre exemplu, eu nu mi-as cumpara diesel si nici benzina 2.2. Prefer de la distanta 2.0 cu gpl prin prisma costurilor. Pe de alta parte, tu te orientezi la masini mai noi. Eu am vrut-o mai veche ca sa o pot modifica cum am eu chef la preturi f mici. Aparenta lipsa de putere la un 2.0 motor x20se se poate compensa cu un transplant de motor c20xe sfi. Costul de achizitie + toate modificarile la o Frontera 2.0 mai veche, se suprapun pe pretul de achizitie al unui 2.2 dtl nemodificat. Vorbesc de masini inmatriculate, cu taxe platite. Iar modificarile sunt foarte multe, de la ridicare caroserie, schimbare roti, schimbare motor, ca sa nu mai vorbesc de mecanica, etc. Pe de alta parte, cuplul dieselului este cu totul altceva decat al benzinarului, dar ai specificat ca iti trebuie pt soft off road, unde se descurca cu brio si 2.0. Daca ar fi sa-mi mai cumpar inca odata Frontera, tot pe 2.0 as merge. Pana m-am hotarat, mi-a luat cam o luna de studiu comparativ intre toate modelele de Frontera - care e mai stricacioasa, care este mai ieftina la intretinere, care se gasesc mai usor si mai ieftin la dezmembrari, care sunt cerintele mele de la masina, pe ce coclauri o s-o bag, am nevoie de portbagaj sau nu, am nevoie de MRL manuale sau automate, etc. Sunt foarte multe variabile. Si nu in ultimul rand (cel mai important pt mine) - este masina de zi cu zi? La mine sta parcata pe dreapta, o folosesc din 2 in 3 saptamani cand am timp. Spor la achizitie si nu te grabi. Mai bine citesti forumurile dedicate cap-coada si dupa aceea iei o decizie. Mai intai gaseste-ti un mecanic de incredere, care se pricepe la vechituri de-astea si care sa nu te rupa de bani. In final, eu nu as accepta niciun sfat de la nimeni, pentru a evita parerile de rau ulterioare. Smile
  • deltaic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mersi @klavs pentru amabilitate si rabdare, da, eu as vrea una mai noua nitel, daca 2000-2001 poate fi considerat astfel, din mai multe motive:
-nu cred ca voi putea gasi un mecanic priceput la frontera prin apropiere ,sau cel putin nu stiu eu.
- nu ma pricep la mecanica, deci nu ma voi baga la mesterit.
- am nevoie de masina pentru drumuri la tarlaua agricola , de atasat cate o remorcuta pentru carat ingrasaminte, samanta, etc., dar si deplasari pe asfalt ..,
-chiar imi place cum arata modelul scurt , tip B daca nu gresesc.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cu placere! La SH e loterie. Poti nimeri una foarte buna, sau nu. Probabil ca si eu as lua modelul B Sport daca as umbla mult cu ea, iar daca as folosi-o la tractat diverse, as lua diesel de fabricatie cat mai recenta. Accentuez probabil, pentru ca eu am judecat cu totul altfel cand am ales-o pe a mea.
Mult succes si sa ne arati si noua ce ai ales.
-
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca vrei B ... am zis mai sus ... ia 2,2 diesel. Nu consuma mult (cam 8 L la suta), piesele nu sunt foarte scumpe, motorul nu e complicat si e fiabil. Nu te uita la kilometraj (oricum marea majoritate au probleme cu ceasurile de bord ... problema usor rezolvabila, dar care are ca rezultat neinregistrarea kilometrilor), conteaza doar ca masina sa arate si sa mearga bine, sa nu bata nimic, sa nu aiba scurgeri de lichide, sa functioneze partea electrica, sa functioneze 4x4 si reductorul.
Daca gasesti una cu LSD (Diferential spate cu alunecare limitata) in stare buna ... nu o sa-ti para rau.

2.2 pe benzina are un consum aproape dublu fata de diesel ...
  • deltaic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Gata , am luat-o !, aproape cu ochii inchisi, .... fericire ,...., dar, pe drumul catre casa , adica de la Brasov catre Tulcea , m-au trecut cel putin doua randuri de transpiratie, daca nu mai multe,...,m-i s-a aprins de cateva ori becul de " check engine" , apoi s-a stins,...dar, mi-a "infipt " un cui in inima , ce sa fie ? , ar putea fi ceva grav ? , ca sa nu mai zic ca toate indicatoarele de bord faceau ca niste apucate , aproape tot drumul de intoarcere,....., cand indicau turatia si viteza , nu indica corect nivelul de combustibil, si invers, voi ce parere aveti ?
  • deltaic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si da,@ flavicx , am luat un Y22DTH , Rs , si de acum inainte ,voi avea emotii pana voi reusi s-o "stapanesc" d.p.d.v. mecanic cel putin, tinand cont ca e primul 4x4 pentru mine, si va rog pe voi cei cu experienta , sa nu ma abandonati ....
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Te incadrezi perfect aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=52672
sau aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=52024
Sunt 2 topice cu sticky,unde gasesti tot ce ai nevoie,nu e necesar sa deschizi altul.
sau aici
https://www.clubopel.com/vie...58&highlight=
Pentru orice problema exista si rezolvari,gasite sau cel putin discutate de alti fronteristi inaintea ta.Totul e sa cauti.
In general,regulile sunt scrise in "Regulament"(deh...),si se presupune ca ar trebui citit inainte de a posta.Il gasesti aici
https://www.clubopel.com/regulament.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR