Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutãri!

Am urmãtoarele erori: P1191, P0520 și P1093. Nu pornește, nu vrea deloc.

Ce sã fie? Sad
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
P1191 - presiune rampa comuna.
P0520 - presiune ulei.
P1093 - presiune combustibil mica dupa pompa de motorina.

Eu as verifica siguranta F9, alimenteaza pompa de motorina din rezervor. Si releul K1.2, e releul pompei. Mi se pare normal daca pompa din rezervor nu lucreaza, nici in rampa nu are cum sa fie presiune. P1093 o declanseaza pe P1191.

LE: in unele scheme releul apare ca fiind K35.


  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Liviu esti bine intentionat, dar 1.3 cdti-ul are pompa de inalta presiune, deci:
P0193 se refera la presiune mica intre pompa de inalta presiune si regulator rampa comuna;
P0520 este legata de prima, daca nu starteaza motorul e normal;
P1191 apare datorita pompei de inalta presiune defecta.
Pompa din rezervor este pentru presurizarea pana la intrarea in pompa de inalta, deci filtru de motorina si apoi iese din schema. Se si aude la punerea contactului pana la startarea motorului in acel timp de "check before start".
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poate o fi si pompa de inalta defecta, dar P1191 apare datorita pompei de joasa din rezervor. Macar de atat sunt sigur.

P1191 Fuel low pressure circuit malfunction

La pornirea pompei trebuie sa fie cel putin 230 - 300 kPA pe tur. Presiunea la retur trebuie sa fie intre 20 si 120 kPA. Minte programul, mint si eu.


Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Soluția la problemele de mai sus:

- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.

Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul! Very Happy

În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu vrea sã porneascã. Am schimbare regulator presiune și senzor presiune și tot nu pornește. Nu-mi dã nicio eroare. Erorile de dinainte acestor 2 înlocuiri de piese au fost:

P1190, P1192, P1191, P1093, P0340 (!), P0190, P1191, P0093.

Pompa este probatã, injectoarele merg și ele bine.

Ce altceva ar mai putea fi? Mulțumesc!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ce presiune face in rampa cand dai la cheie?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aia-i cã face 1-2 MPa... din cei 25-30 ceruți. Dar am schimbat regulatorul, am verificat cablurile, dau continuitate...

Ce alți senzori mai are mașina asta? Ãla de la service nu știe ce sã-mi zicã. Am s-o duc s-o tractez pe undeva, eventual o dau la dezmembrãri sau programul Rabla.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Iatã cã dupã un an de zile, în care am schimbat un motor... ghinionul mã urmãrește iar.



Am pus într-un grafic pe axa X timpul mãsurat în secunde, de la 0 la 26 de secunde, iar pe axa Y presiunea în MPa. Dunga roz semnificã presiunea din rampa comunã, care timp de 13-14 secunde rãmâne în jurul a 11-12 MPa (110-120 bari)... Abia dupã 14 secunde, motorul pornește.

Suspectez cã ar fi:
a) pompa de înaltã presiune;
b) regulatorul de presiune de rampa comunã.

În bord nu îmi apare nicio eroare, însã am pãțit de douã ori în mers sã urc un deal / fac o depãșire în care mi-a dat în nas și mi-a tãiat injecția. Erori apãrute:

a) P1191 - Rail Pressure Range/Performance (0B)
b) P0093 - High Pressure Diagnosis Malfunction (0Cool
c) P1191 - Rail Oil Low Pressure (03)

Culmea mãi fraților cã 15.000 de kilometri a mers perfect, iar de când au venit cãldurile / temperaturi peste 10 grade Celsius, îmi ia și 30 de secunde sã o pornesc. I-am schimbat filtrul de motorinã, curat totul, motorinã vine pe rampã...

Vã cer, din nou, o pãrere, cã tot e sãrbãtoare și mai toate service-urile sunt închise.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de joasa merge ?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc Dan pentru intervenție!

Am avut probleme iarna când la fel pompa de joasã era blocatã cu un dop de gheațã, însã acum funcționeazã (se aude, când pun contactul țâșnește motorinã pe la fiecare țeavã de pe rampã - ca verificare).

Pun astãzi 2 rampe pe care le am sã vãd dacã o ia corect. Dacã nu, problemã de cablaj...

Repet, nu dã nicio eroare, ci doar face presiune foarte greu și abia dupã 20-25 de secunde pornește.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aaa... și pornește la spray (un fâsâit, scurt, atât cât îi trebuie sã treacã de la 11 MPa la 15 MPa, deci sã pulverizeze injectoarele electronice).
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Lasa sprayul! Uita de el! Sa fie vinovata pompa de inalte? Se rermediaza cu inlocuire kit garnituri. Nu are electronica pe ea, deci nu ai erori.
Au fost cazuri discutate pe forum.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da, cunosc discuțiile. O sã încerc sã fac rost de kitul de reparație pentru pompã, însã înainte de asta am s-o probez pe ștand la Suceava. Apropo, ție îți merge bine mașina? Smile
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Momentan DA! Trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre. Am facut vara trecuta mentenanta planetare, electromotor, curatat admisie, intercooler, egr, inlocuit rulment presiune, simeringuri CV, schimbat ulei CV si garnitura, inlocuit termostat si antigel, curatat tapiterie.
  • BogdanBms1994

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema ...am un opel corsa c 2001 z12ex 1.2 benzina..masina sa oprit pur si simplu in mers dupa care nu am reusit sa o mai pornesc...dau la automat motorul invarte, benzina am in ea , pur si simplu nu vrea sa porneasca....am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca s-ar putea sa fie pompa de benzina care nu are suficienta presiune .... nu am reusit sa iau codurile de eroare deoarece masina nu porneste deloc.

ceva idee cineva?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru citirea codurilor de eroare nu trebuie sa pornesti motorul, e suficient sa pui contactul.
Da, este posibil sa fie pompa de benzina, dar vrei sa dam in bobi sau sa discutam pe ceva concret?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Dai jos bancheta spate, desfaci clapeta din mocheta, capacul de plastic si asculti daca munceste ceva pompa la pornire.
  • BogdanBms1994

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2014

  • Mesaj Privat
de obicei cand puneam contactul se auzea ceva de la pompa un zumzait ceva acum nimic....imi dadea eroare p0340 sensor crankshaft...l-am schimbat si nimic aceleasi simptome invarte dar nu porneste...
  • BogdanBMS

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am gasit problema....distributia rupta in mers culmea e ca nu s-a auzit nimic. Ce este de facut ...simplu schimb motorul...desi unii zic ca distributia pe lant e vesnica uite ca a mea nu este...am gasit motor deja la dezmembrari si ma ajunge 2200 lei cu tot cu montaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR