Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar mai fi EDS (relativ aproape de targul de masini), AutoA... (ii gasesti la publicitate)
Ca teste:
1- suspensii: verificare vizuala a amortizoarelor pentru scurgeri, verificarea eficientei amortizoarelor. Aici o sa te bazezi pe ochiul si experienta mecanicului, putin prbabil ca un service sa aiba stand de teste
2- bucsaraie: bucsi uzate, jocuri la directie. Intra mecanicul sub masina cu levierul...
3- tren rulare: verificarea vizuala a anvelopelor (uzura pronuntata pe interior/exterior poate sugera probleme de geometrie)
4- caroserie in general: din nou te bazezi pe mecanic, ca are ochiul format. un mester bun iti cam poate zice daca masina a fost lovita. Se vede pe nuanta de vopsea, lufturile intre repere, etc.
5- motor: vorbimde benzinar, deci se face o diagnoza (sa se vada ca partea de senzoristica e OK), se verifica esapamentul (afumat in exces sugereaza ca amsina consuma si altceva in afara de benzina) si se face un test de compresie

>2007, <5000 EUR asta imi suna cam basic. Adica motor, pedale, covrig, mestecau si cam atata. Si nici asa nu mi-e clar daca nu gasesti una care sa nu fi fost pleznita. Esti sigur ca asta vrei?
Skip ads

  • adny
  • *
  • 3 mesaje
  • din 22 Apr 2014
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • adny

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
JE :
>2007, <5000 EUR asta imi suna cam basic. Adica motor, pedale, covrig, mestecau si cam atata. Si nici asa nu mi-e clar daca nu gasesti una care sa nu fi fost pleznita. Esti sigur ca asta vrei?


Nu am vrut sa dau mai multe detalii pentru ca eram off-topic. Subiectul este recomandare service, am incercat sa raman in limitele acestuia. Si anume, ma interesa un service in care sa fac testele autorizate dupa verificarea ochiometrica din garajul vanzatorului.

OFFTOPIC: M-am hotarat sa-mi cumpar masina pe care sa o folosesc in oras (Bucuresti) si rar (cam o data la o luna, doua) la drumuri ceva mai lungi (3-400 km). Criteriile principale pe care sa le indeplineasca sunt:
- Buget 4000-5000 EUR (care sa includa si eventuala taxa de mediu);
- Sa fie produsa dupa 2007 inclusiv;
- Motor pe benzina sub 2.0.
Cam astea sunt detaliile. Ce ar trebui sa fie sub capota (tipul motorului, nr de valve etc. etc. nu le stiu pt ca nu ma pricep).
  • catalin_n

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Din cauza unui tip care nu a vazut indicatorul de stop, trebuie sa-mi inlocuiesc bara fata, carenajul dreapta, indreptat aripa si ce o mai fi pe acolo. Am nevoie de un service bun pe tinichigerie&vopsitorie care sa aibe contract cu UNIQA (eventual prin Militari).

Multumesc!
  • florinyk

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
As dori o recomandare la un service/ persoana capabila sa imi rezolve problema de la frana spate pe etrier la un Opel astra H z17dth, evident in Bucuresti.
Etrierul a fost desfacut de mine, repus la loc, insa aceeasi problema, aparuta din senin: Roata se invarte mai greu, practic este in general semi-infranata, scartaie in mers, se incinge roata la curse lungi, si evident afecteaza, placutele pot zice ca s-au dus.
Problema a aparut din senin, de mai bine de 2 luni, am banuit franele fata, motivul placutelor noi TRW, insa am descoperit ca sunetul de scartait venea din dreapta spate.

Doresc si sfaturi daca e ok sa caut etrier sa schimb, kit garnituri, si cineva care ma poate ajuta cu "repararea".
Multumesc.
Skip ads

  • Tonike

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare'

Am de schimbat un kit ambreaj + filtre+ulei...in afara de gtt,dibas,radacini ,erebus cunoasteti un service opel ok ( sa nu imi ia pielea)...si bineinteles in afara de EDS ( unde probabil ma voi duce daca nu aud alte recomandari)
Merci
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dar de ce in afara de EDS?Mie mi se par cu adevarat profesionisti.Eu numai acolo duc masina, cu exceptia cazurilor in care am o urgenta, gen revizia de 15000 km inaintea unui drum mai lung,si m-au planificat peste o saptamana.Asta a fost un exemplu.Dar pentru operatiuni mai delicate merg numai la ei.
  • timvte

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@mihaitaiosub
Sunt sigur ca unii dintre ei sunt profesionisti (am avut si experiente placute), altii doar la chestii marunte (gen shimbat de ulei sau in dat cu parerea). Am avut mari sperante cand am mers prima data la ei, dar din pacate sunt nevoit sa caut alt service Sad Sau poate tine doar de noroc (pe mana cui pici)... ca eu nu am prea avut. Este parerea mea personala... poate sunt eu mai ciudat Wink

Am vazut ca cei de la revizieopel.ro si-au deschis si service (revizieautoservice.ro). A fost cineva la ei sa isi dea cu parerea?
Pe unde ati mai fost si ati fost multumiti?

Vreau sa verific dc imi agata cand bag in viteze si ce genereaza zgomotul de conserva la fiecare groapa...
  • alecu26

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
nu exista in Bucuresti decat EDS-OPel,recomand . Maiandrei ,bravo domne.
Skip ads

  • OpelutulDE

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Pe langa macanicii pe care fiecare ii gaseste din diferite surse si cu care pot face mici reparatii, poate la costuri mai mici, va recomand EDS Service Opel. Am facut la ei mai multe reparatii (schimbat kit ambreiaj cu volanta dubla, rezolvat probleme cu EGR-ul cand nu mai facea regenerarea filtrului, revizie, schimburi ulei cutie, servo, etc) , m-au ajutat cu reparatia cutiei de viteze (cutia reparata in Cluj) sa o trimita si sa o primeasca prin curier (montaj si demontaj la ei). Baietii sunt buni si au experienta, am lucrat cu ei de 4 ani si cand am chestiuni serioase merg la ei.
  • B 83 NIB

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut ,
Nu numai ca nu recomand EDS dar vreau sa trag si un semnal de alarma vis-a-vis de acest service.
Sunt foarte periculosi (pentru noi, posesorii de OPEL) pentru ca au si review-uri positive. Si ca multi altii care suntem satui de atata incompetenta am zis sa vad si eu despre ce e vorba.
Faci programare si de cum ajungi te trateaza relativ frumos, reparatia merge bine, pretul e OK. Tu in timpul asta, obosit de atatea cautari, alegi in mod aproape inconstiet sa crezi ca ai gasit ceva (desi semne mai mici sau mai mari le vezi la tot pasul ca nu e asa ) si . . . . . BANG ! ! !
A doua zi dupa ce ai schimbat discurile de frana si placutele te trezesti ca ti-a sarit busonul de ulei si ti-a umplut motorul cu ulei.
Ce s-a intamplat ? Romanasul care nu avea ce cauta la busonu' in cauza nu numai ca umblat la el dar la si strans prost sau nu l-a strans !
Treaba e reala 100%.
Acum, spre deosebire de alti nemultumiti, eu nu dau vina pe nenea care a umblat la masina ci pe Maiandrei (daca gresesc numele imi cer scuze) si pe managementul lui prost. In definitiv de aici porneste totul.
Stiu ce o sa spuneti : Dar ce vrei? Sa stea in spatele fiecaruia sa verifice fiecare surub strans?
Nu si nu am pretentii aberante dar o sa va argumentez de ce e el cel mai vinovat:
1. A implementat un sistem pe care mecanicii au probleme in al aplica - fiecare mecanic are tableta. De aici a aparut problema initial : masina a ajuns cu aprox 1/2 h mai devreme si respectivul neavand client a bagato mai devreme dar din greseala (cred) s-a uitat la programarea de la acea ora. Altfel nu imi explic ce cauta la ulei si la lichidul de frana la o masina care avea toate astea schimbate TOT LA EI cu max o luna, doua inainte. ( Ce explicatie mi-au dat dupa; ca asa se verifica orice masina nu sta in picioare pentru ca nu am regasit asta in sit de plata si de altfel am platit pt ea cu o luna doua inainte. Ar fi fost culmea sa programez masina pentru schimbat discuri si ei sa schimbe uleiul si apoi sa-mi ceara si bani pentru asta )
2 Nu urmareste indeajuns operatiunea : Eram deja la a doua programare pt discuri pt ca la prima omul lui nu mi-a adus discurile care trebuie (DESI I-AM ZIS TEL CA MASINA ASTA NU ARE DISCURILE PE CARE EL VROIA SA LE COMANDE).
Concluzia e ca :Omul incearca sa faca ceva nemtesc dar problema mare e ca nu ii reuseste.
Problema si mai mare e ca nu isi da seama de acest lucru, motiv pentru care e asa de periculos EDS.


P.S.
Ca sa fiu corect trebuie sa spun ca: i-am sunat si am reclamat acest lucru ( desi acum cand ma gandesc trebuia sa ne intalnim la protectia consumatorului sau mai rau - in definitiv puteam sa iau foc).
Ei m-au chemat si mi-au pus inregistrarea si pe motiv ca mecanicul a umblat la buson nu mi-au acordat nici o compensatie - cerusem alt buson si sa degreseze motorul . Mai mult decat atat domnul sef mi-a zis ca sa imi gasesc alt service.
Daca o sa am ceva timp cred ca o sa fac plangerea aia la protectia consumatorului (sau ce for e adecvat in aceasta speta).
  • mihaitaiosub

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pentru B 83 NIB

Ar fi bine sa ne spui si numele mecanicului la care ai avut masina atunci cand ai schimbat discurile.Astfel vom evita acesti ''mecanici'' atunci cand vom avea de facut reparatii la EDS.Intr-un fel se creeaza astfel si o selectie pe criterii de profesionalism.Eu,de exemplu,atunci cand fac o programare la EDS,cer in mod expres ca de masina mea sa se ocupe un anumit mecanic,pe care il cunosc,care a mai lucrat la masina mea si de care am fost multumit.

Asa cum ai spus si tu,Maiandrei incearca sa faca ceva nemtesc dar tot cu romani.Va reusi,dar cu o selectie riguroasa a oamenilor cu care lucreaza.Pana atunci va trebui sa stam in continuare pe langa ei si sa fim cu ochii in patru.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu unul indiferent ce se va scrie aici tot la EDS o sa merg cu masinile, din 2007 doar la EDS am rezolvat problemele aparute si pe cele de intretinere. Interesant este sa ne spui numele mecanicului (sau numarul elevatorului) sa il evitam si asa o sa se faca selectie.
Drumuri bune
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
B 83 NIB
nu vreau sa iau apararea nimanui,dar in fisa postului de mecanic scrie ca atunci cand intra o masina pe elevator,aceasta se verifica GRATUIT si rapid din bara in bara,pentru a depista problemele care pot apare atunci cand mergi tu cu masina pe strada
ca nu a mai pus bine busonu la motor asta tine de competenta mecanicului
  • lucretiu mincu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Probabil o eroare , lucratorul a umblat la buson in virtutea obisnuintei . Mi s-au schimbat discuri , lantul de distributie , unde nu aveam cine stie ce asteptari a fost montat perfect , plus alte maruntisuri ce n-au fost cuprinse in pret. Testari si pierderi de timp cu mine sa-mi explice despre ce-i vorba. Mare pacat ca nu iau si alte marci.
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
vad ca toti recomanda EDS , probabil ca va rezolva cum au incercat si la mine , ce e stricat se schimba sa nu ne batem capu
concret : aveam niste martori aprinsi in bord [ volanul cu semnul exclamarii + esp ] , s-a pus testerul pe masina si n-au putut sa intre sa-i reseteze unghiul de volan , m-au trimis sa fac si geometria binenteles ca era buna am platit degeaba , una peste alta mi-au zis ca e CIM-ul masinii defect ca nu au putut sa modifice nu stiu ce pe acolo cu tot cu carpass cu tot ; am platit diagnoza aiurea +geometrie + motorina ca e la mama dreaq + jumatate de zi pierduta si nu am rezolvat nimic , intre timp am fost la un service de cartier ptr. o problema marunta , acolo era si un pusti pasionat care se ocupa de eletrica masinii , din cauza martorilor aprinsi nu-mi mergea esp+abs+pilotul automat , baiatu a intrat in softul masinii fara probleme , cu toate ca avea un banal op-com cu soft copie chinezeasca , mi-a resetat niste parametrii pentru ca ei erau de vina ,nu era nimic stricat/defect la masina si merge perfect de juma de an si nu am avut nici o eroare intre timp , asa ca aveti grija cum va duceti la pomul laudat , cine stie poate am fost ghinionist
  • vladutz24

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Cine nu munceste , nu greseste. Nimeni nu e perfect .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cerinte sau incidente semnalate de client: Porneste greu la rece. Senzor ESP. volanul cu semnul exclamarii - martori prezenti
Remarci sau constatari ale consultantului service:
1. Turatie pornire la rece: ~160 RPM. Efectuat test cu baterie noua, 220 RPM => de reconditionat/inlocuit electromotor. Zgomot specific bendix.
2. Test baterie: 83%. Incarcare fara consumatori: 13.8V. Incarcare cu consumatori: 13.5V. Curent standby: 0.02A.
3. Clapeta aer nefunctionala (eroare prezenta, confirmata) - de reparat/inlocuit.
4. Senzor SAS decalibrat, refuza recalibrare, de inlocuit CIM.
5. Volanta si kit ambreiaj de inlocuit (zgomot puternic).
6. De instalat reductor gaze EGR.
7. De urmarit injectoare (ajustare +1.5 pe inj) - recomand solutie curatare sistem injectie.
8. Switch ambreiaj decalibrat - rezolvat, deocamdata (pedala ambreiaj nu revine de fiecare data).
9. Erori programare: DSM era prezent (masina nu are); DIS avea index code 9, trebuia 2.

Ca sa ajung la concluziile enumerate mai sus, banuiti si dvs ca am acordat suficient de mult timp masinii.
Nu exclud posibilitatea unei greseli, dar as vrea sa imi dau seama unde si cum s-a produs. Recalibrarea SAS este simpla, nu este influentata de pasiune. Cand esueaza, singura sansa in afara de SAS defect este problema de aliniere. Iar la noi in fisa nu apare ca ati fi platit reglaj sau verificare geometrie.
Mi-as fi dorit sa inteleg care este de fapt supararea din spatele acestor mesaje, de aceea v-am scris data trecuta un PM pe care ati binevoit sa il faceti public.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

doggfatther a scris:vad ca toti recomanda EDS , probabil ca va rezolva cum au incercat si la mine , ce e stricat se schimba sa nu ne batem capu

Iti propun un test, luam o masina fara istoric la EDS, punem pe ea niste piese stricate, de exemplu o clapeta de aer, EGR, etc. apoi o trimitem la EDS. Daca ei recomanda mai intai curatarea/reconditionarea pieselor, si abea dupa inlocuirea lor, cum facem cu ce ai zis mai sus? Smile

doggfatther a scris:(...)aveam niste martori aprinsi in bord [ volanul cu semnul exclamarii + esp ] , s-a pus testerul pe masina si n-au putut sa intre sa-i reseteze unghiul de volan , m-au trimis sa fac si geometria binenteles ca era buna am platit degeaba , una peste alta mi-au zis ca e CIM-ul masinii defect ca nu au putut sa modifice nu stiu ce pe acolo cu tot cu carpass cu tot (...)

Aici e loterie. Considera-te norocos si pune usor-usor bani de-o parte pentru CIM. Am fost in situatia ta, avand 2 erori de SAS 1020 si 2143 daca imi amintesc bine. SAS-ul nu l-am putut recalibra in niciun fel, imi arata tot timpul -500grade. Cand intr-o dimineata si-a revenit singur, si de-atunci functioneaza corect...
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Cerinte sau incidente semnalate de client: Porneste greu la rece. Senzor ESP. volanul cu semnul exclamarii - martori prezenti
Remarci sau constatari ale consultantului service:
1. Turatie pornire la rece: ~160 RPM. Efectuat test cu baterie noua, 220 RPM => de reconditionat/inlocuit electromotor. Zgomot specific bendix.
2. Test baterie: 83%. Incarcare fara consumatori: 13.8V. Incarcare cu consumatori: 13.5V. Curent standby: 0.02A.
3. Clapeta aer nefunctionala (eroare prezenta, confirmata) - de reparat/inlocuit.
4. Senzor SAS decalibrat, refuza recalibrare, de inlocuit CIM.
5. Volanta si kit ambreiaj de inlocuit (zgomot puternic).
6. De instalat reductor gaze EGR.
7. De urmarit injectoare (ajustare +1.5 pe inj) - recomand solutie curatare sistem injectie.
8. Switch ambreiaj decalibrat - rezolvat, deocamdata (pedala ambreiaj nu revine de fiecare data).
9. Erori programare: DSM era prezent (masina nu are); DIS avea index code 9, trebuia 2.

Ca sa ajung la concluziile enumerate mai sus, banuiti si dvs ca am acordat suficient de mult timp masinii.
Nu exclud posibilitatea unei greseli, dar as vrea sa imi dau seama unde si cum s-a produs. Recalibrarea SAS este simpla, nu este influentata de pasiune. Cand esueaza, singura sansa in afara de SAS defect este problema de aliniere. Iar la noi in fisa nu apare ca ati fi platit reglaj sau verificare geometrie.
Mi-as fi dorit sa inteleg care este de fapt supararea din spatele acestor mesaje, de aceea v-am scris data trecuta un PM pe care ati binevoit sa il faceti public.


Am fost foarte multumit de atentia acordata , s-a stat pe masina si s-a verificat amanuntit , nu prea se intampla lucrul asta cand te duci intr-un service decat daca te cunosc deci nu am fost nemultumit de servicii , ci faptul ca mi s-a recomandat sa schimb o piesa de 1000 ron pe care altcineva a rezolvat-o fara prea mare efort , si stiu ca schema asta o aplica si alte service-uri , poate din neputinta sau comoditate , eu doar am postat pe forum experianta mea cu voi , ca idee fata de voi difera 2 chestii , pedala nu mai revenea din cauza rulmentului de presiune [ s-a schimbat tot kitt-ul ] , iar CIM-ul s-a rezolvat din soft
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
doggfatther de CIM nu vei scapa, asta cu demontat+curatat, lipituri si abureli de soft nu tin.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR