Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Asgard

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca citesti ce am raspuns o sa gasesti raspunsul insa cu riscul de a ma repeta, la sub 20.000 km / an nu se merita o masina diesel, si mai ales in bucuresti unde mergi bara la bara.

ps: si pentru ca e mai usor sa dau copy/paste (la o simpla cautare pe forum puteai sa gasesti aceste argumente) uite si explicatia :

dancuciureanu a scris:
- la ulei, filtre cam la fel schimb la 10,000km, mai scump la diesel dar nu dezastru
- la diesel pica injectoare la benzinara nu
- pica fulie alternator si benzinarii nici nu concep asta
- pica EGR si se infunda admisie si benizinarii il curata de amorul artei sau daca le papa ulei
- pica turbina, benzinarii nu au asta
- daca e sa schimbi bujiile e dracu', dupa bafta daca poti sa le scoti fara sa ai filet distrus
- pica valva regulator presiune rampa, la benzinari e una in rezervor si cade foarte rar
- inlocuire distributie ca piese cam la fel dar manopera e cel putin dubla la diesel Z13 fata de Z10/12
- pica volanta cu masa dubla, benzinarii nu au habar de asta

Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
@asgard; pai cam asa e ; in fine pe mine chiar nu ma intereseaza ce fac altii ; e problema lor ; incerc doar sa dau in sfat din punctul meu de vedere ; pt mine nu se renteaza GPL pt ca fac ~500 km / luna..opriri si porniri dese...dar de la 10-13.000 km / an merita GPL-ul, dar cu conditia sa nu pui GPL si la anul sa vinzi masina ;
@liberlmare : am mai vazut ca scrii niste posturi total aiurea ;ai spus in alt post ca sa isi ia benzinara ca o duce peste 200km/h...tu nu prea gandesti ce spui ; cand dai un sfat, ia in calcul si la limitele de viteze impuse la noi in tara si unde ai putea exploata masina ; dupa cum vezi mai sunt si oameni cu capul pe umeri pe care ii intereseaza masina ca mijloc de transport si sa aiba costuri mici de intretinere ;
@ametitul : de regula, piesel mai costisitoare care pot pica la diesel fata de aspirata sunt : injectoarele, turbina, EGR-ul, volanta ; chiar imi pare rau ca nu am avut pe mana un Astra H 1.6 ca sa imi fac o idee despre consum ; eu sunt extrem de multumit de motorul de 1.6 103 cp pe G ...are un consum foarte mic pt o benzinara...dar vad ca H-ul se duce tare spre consum, din ce spun colegii, 7afara si 10-12 in Bucuresti...cu dieselul , probabil vei avea un consum mixt de 7 ;
  • ametitul04

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am gasit o astra h gtc benzina cu 30.000 km. dar e din 2007. cum stati cu tabla ? sa ma astept la rugina ? sau sa caut ceva mai nou?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@bgd82
si ce treaba ai tu cu ce ii spun eu ?
cand iti voi spune tie atunci sa te bagi in seama.
Skip ads

  • ametitul04

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nu e nevoie sa va certati dar sunt de aceasi parere cu <liberlamare> . daca imi iau o masina din Ro asta inseamna ca nu o sa am posibilitatea sa plec din tara si sa merg pe autostrazi care nu au limitare de viteza. sau ca nu o sa merg, pe barba mea, cu 200km/h in Ro?
stiu ca e off topic dar cum stati cu tabla, rugina ceva ? si daca da, dupa cat timp a aparut?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
astra mea are motorul XER e din 2007 si inca nu vad rugina pe ea.
in schimb la zafira am vazut ceva la pragul in spate pe ambele parti, plus ca si pe haion este pe interior, mi-a spus omu cand i-am busit spatele, zafira e din 2005 si nu-i cunosc istoricul.
chestia cu viteza era ceva informativ, dar se misca bine la viteze de peste 130 km/h in regim de autostrada, chiar si incarcata full si cu portbagaj deasupra.
  • Asgard

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ametitul04 a scris:am gasit o astra h gtc benzina cu 30.000 km. dar e din 2007. cum stati cu tabla ? sa ma astept la rugina ? sau sa caut ceva mai nou?


prea putini km si prea multi ani, este cam imposibil sa gasesti o asemenea masinuta si mai ales un GTG.
Despre treaba cu rugina Astra H-ul din semnatura mea nu prezinta nicio urma de rugina.

Offtopic : (ori sunteti 2 pustani ori habar nu aveti despre ce vorbiti)
@liberlamare & ametitul04 : ca sa mergeti cu 200km/h in romania si mai ales ametitul04 cu ce masina vrei tu sa cumperi (1.4 - 90HP sau 1.6 - 105HP) este nevoie de multi km de autostrada liberi, la vale si eventual sa-ti bata si vantul din spate.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Lasa-i ma..stiu ei mai bine..nu le spulbera visele...
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Z17DTR se merita doar daca conduci mult exterior , pentru oras este cam inutil avand in vedere consumul ,se situeaza cam intre 7-8 % vara exclusiv oras. Injectia este Denso ca si pe DTJ , ceva mai slaba calitativ comparativ cu Bosch de pe DTH/L.
Cat despre 1.6 pe Astra H , din experienta mea cu un Z16XEP (105 CP) consuma cam 10-11 vara in oras daca mergi cu AC mai bagi cam 1 Litru in plus. Se pot scoate si consmuri mai mici dar ... daca ai un stil de condus lent inspre foarte lent.
Singurul loc de pe caroserie unde vei gasi rugina la Astra H este sub ornamentul cromat de pe portbagaj in special la Caravan. In general la o masina din 2005 daca dai ornamnetul jos si impingi pe partea cealalta iese degetu prin hayon Smile. In mod normal are o garnitura care nu prea-si face treaba apa stand sub ornament.
Apropo am avut si H Z16XEP + GPL , crede-ma pe cuvant ca iesi mai bine la pretul per km comparativ cu diesel bineinteles plus avantajele unui benzinar... liniste in interior, fara vibratii , motor muuult mai flexibil .
Reversul medaliei daca instalatia este montata la un amator o sa iti blestemi zilele ... nu orice stie care-i treaba cu reglatul unei instalatii GPL...
P.S. Totusi recomand un Z17DTH este cel mai echilibrat motor de pe H.
P.S. 2 Fereste-te ca de dracu de 1.9 CDTI...
P.S 3 Am condus cam toate motorizarile de pe H bineintles in afara de Z20LET si Z14XEP deci am cat de cat o idee.
  • Asgard

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@Op3l : nu ai inteles absolut nimic din toata discutia asta, ai venit tronc si ai postat ca recomandarea ta este Z17DTH pentru un om care face maxim 15.000 km/an ....wtf ?
  • ametitul04

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
omul a spus ca e mai buna benzina plus gas. dar daca a vazut ca sunt indreptat catre diesel, a facut recomandarea dth si nu dtr.
@asgard: eu am auzit ca injectia denso este mai buna decat bosch, plus ca bosch nu mai e ce a fost. legat de motorizarea pe benzina, nici batut nu o sa aleg varianta 1.4, vin de pe o masina cu motor de 1.4 benzina si nu o sa fac aceasi prostie.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@opel
Cu faza aia "fereste-te ca de dracu de 1.9 cdti" vezi ca te mai si crede lumea....
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
@Asgard Citeste cu atentie ce am scris. Recomandarile mele sunt date in functie de costurile de exploatare versus pretul per km in functie de fiecare motor in parte.La mine conteaza foarte mult aceasta balanta. Apropo chiar daca face 15 000 km pe an daca faci un calcul ai sa vezi ca iese o economie de aprox 1500 RON comparativ cu un benzinar de 1.6. Daca masina achizionata este in stare buna economia se pastreaza , in caz contrar se duce pe volanta , injectoare, turbo dar ... repet daca stii ce cumperi nu ai treaba cu astea multi km...
Am avut diesel-uri , inca am un diesel dar in viitorul apropiat o sa ma intorc la benzina + GPL.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
"Daca masina achizionata este in stare buna economia se pastreaza "
Asta de ce nu e valabil si la 1.9cdti?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Fiecare este liber sa aleaga ce doreste.Nu are rost sa ne contrazicem.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sper ca nu supar pe nimeni , dar ON topic, cand merg in service, fie revizia , fie schimburi de consumabile... vad numai probleme la Diesele si prea putine probleme la Benzinara. Si costurile de reparatii care le aud nu sint tocmai mici... Eu cred ca motoarele Diesel de la Opel , cer si au nevoie de service de calitate, si mereu la timp, FARA improvizatii si piese SH... Atunci cred ca duce 500.000 ca nou
  • Asgard

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:@Asgard Citeste cu atentie ce am scris. Recomandarile mele sunt date in functie de costurile de exploatare versus pretul per km in functie de fiecare motor in parte.La mine conteaza foarte mult aceasta balanta. Apropo chiar daca face 15 000 km pe an daca faci un calcul ai sa vezi ca iese o economie de aprox 1500 RON comparativ cu un benzinar de 1.6. Daca masina achizionata este in stare buna economia se pastreaza , in caz contrar se duce pe volanta , injectoare, turbo dar ... repet daca stii ce cumperi nu ai treaba cu astea multi km...
Am avut diesel-uri , inca am un diesel dar in viitorul apropiat o sa ma intorc la benzina + GPL.


pana in 15.000 km/an benzinarul are avantaj in cazul de fata indiferent ce argumente imi aduci mai ales ca este vorba de o masina la mana a 2-a.

PS: si de ce treci de la diesel la benzina+gpl ? Very Happy

@ vlad-OPC : cam ai dreptate aici cu problemele la diesel insa problema asta este la toate marcile in ultimii ani, trebuie sa traiasca si ei din ceva (piese + service)
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca benzina + GPL:
-motor silentios, fara vibratii
-se incalzeste repede iarna. (repede comparativ diesel , si foarte repede comparativ cu orice 1.7 )
- 1 Litru GPL este 3 RON deci economia tinde catre 80 %. (trebuie sa mai bagi si niste benzina pt pornire).
- o intalatie secventiala reglata corect consuma cu maxim 1 litru in plus fata de consumul pe benzina
-motor relativ simplu comparativ cu un diesel
-accelerezi in forta fara nori de fum in spate.
-instalatia GPL se amortizeaza si din pretul mai mic de achizitie a unei masini pe benzina,
Dezavantaje:
-peste 250 000 km la un motor pe benzina trebuie neaparat luata o compresie inainte de achizitionare. (cam incep sa oboseasca segmentii in special daca a vazut autostradata la greu.
-un motor pe benzina cand incepe sa balbaie sau sa dea in nas este greu de diagnosticat ...
-nu este chiar foarte ieftin fata de diesel... o rampa de bobine costa 400 RON .. o lambda 350 RON ... o pompa de benzina tot aprox 350 RON toate pe producator... noroc ca ai alternative cu piese pe producator(spre deosebire de diesel) ca daca pui originale te apuci cu mainele de cap.
  • ametitul04

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
din cate stiu o instalatie GPL pe un motor care nu a fost gandit pentru asa ceva nu e chiar lucru benefic. sunt diferente intre cele doua motoare. cat dai pe mere s-ar putea sa pierzi pe pere. lucru valabil pentru toate motorizarile. tata are o vorba, calculele sunt facute in asa fel incat sa iesi tot cam acolo, indiferent pe ce carburant mergi.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu prea stiu de unde vorba asta a tatalui tau..cam asta e problema noastra, a romanilor, dupa cum am mai spus, mentalitatea ! Daca cineva ne spune ceva trebuie sa il credem pe cuvant...calculul este foarte simplu ; 2500 lei instalatia completa cu garantie, etc etc ;~100 lei / an revizia instalatiei ; 1L in plus la consum; deci pt 100km, cu gpl platesti 30 lei iar benzina / motorina 63.5 lei ; pt 10.000 km, gpl = 3000 lei, benzina = 6350 lei ; pt 20.000 km, gpl=6000 lei, benzina = 1270 lei ; -> o economie de 6270 lei / an ; din care daca scadem ~1200 lei benzina sa zicem ( ca instalatia porneste pe benzina) -> 5000 lei economie / an ; zi 4000 lei, poftim ; deci dupa ~ 7 luni ai scos banii pe instalatie ; si sa faci o economie de 1000€ / an doar la combustibil e ceva ; sau am gresit eu socoteala?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR