Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Toate uleiurile de motor CITGO Citgard si Syndurance sunt testate o data pe an, in fiecare an, 9 milioane de km, pe 60 de caminoane de 18 marci, pentru a mentine un nivel de calitate inegalabil. Nici un alt producator nu are un asemenea program care asigura o asemenea performanta constanta a uleiului de motor.ULEIUL e 100%made in USA .Nu posirci de boutiq cu marketing de eticheta.
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mie mi-a sosit uleiul comandat la Cluj, Citgo Citgard 5w40 Syndurance, un recipient de 18,9 litri. Voi reveni cu impresii dupa ce fac schimbul si merg vreo 2-3000 de km. Am gasit inca 2 prieteni si vom folosi uleiul pe 3 masini: masina mea - opel omega 2,5 dti, un Crysler Voyager si un Passat tdi .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu aveam uleiul de schimb deja cumparat, eram printre primii care ar fi mers pe mâna ta.

Dar data viitoare ma combin si eu la recipientul ala de 18.9l. Deci te rog sa ma anunti si pe mine cand îi vine rândul la a ta sa-i faci schimbul de ulei si consumabile, poate ne sincronizam atunci.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din cate vad eu foarte putini incurajeaza folosirea uleiului 0W-40. Din toate prostiile care le scrieti voi (ma refer la fise tehnice) reiese ca cel mai bun este 0W-40 avand plaja cea mai mare dintre rece si cald, este full sintetic dar totusi va axati pe 5W sau 10W. Care e soparla ca nu inteleg nimic?
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Eu sunt tare curios cum si-au dat colegii seama ca 5w-30 GM isi pierde din proprietati la 5000 km si distruge motorul...cand asta recomanda cei de la opel ; afara masinile sunt servisate regulat conform carnetului servis, deci mii de opeluri trecute de 3-400.000 km probabil au fost servisate cu 5w-30 ulterior 10w-40 dupa caz. si mie imi scapa ceva dar nu stiu ce...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine "GM 5W30 si-a pierdut mare parte din proprietati", dar eu am avut noroc, le-am gasit in motor. Si uite asa, am ajuns la peste 90000km cu acest ulei, schimbat in general la fiecare 15000km (aia de afara il schimba la 30000km), si ce sa vezi: motorul nu consuma deloc, nu isi modifica zgomotul odata cu imbatrinirea uleiului, nu am nici o problema legata de ulei. Deci, recomandarea mea: nu cumparati ulei GM, cumparati d-ala care va unge motorul cu mult marketing.
P.S. Asta nu inseamna ca uleiul GM e motu' de pe tort, dar nici "pisoarca", asa cum am mai citit pe aici. Or fi uleiuri si mai bune.....
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:Eu sunt tare curios cum si-au dat colegii seama ca 5w-30 GM isi pierde din proprietati la 5000 km si distruge motorul...cand asta recomanda cei de la opel ; afara masinile sunt servisate regulat conform carnetului servis, deci mii de opeluri trecute de 3-400.000 km probabil au fost servisate cu 5w-30 ulterior 10w-40 dupa caz. si mie imi scapa ceva dar nu stiu ce...


de bine ce sunt servisate in afara, cand ajung la noi se duc dracu de motoare, de bun ce e uleiul asta gm.
nu accept scuza cu motoare cu km modificati, adica dati inapoi.

nu te obliga nimeni sa folosesti gm si nu te obliga nimeni sa folosesti alta marca din uleiurile de pe piata, e pur si simplu alegerea ta.
avem drumuri proaste si carburanti prosti calitativi, asa ca mare atentie cat timp tineti un ulei in motor.
restul sunt povesti pentru copii.

dupa 1000 km cu liqui moly top tec 4100 5w40 motorul merge tun, e silentios, consum bun 9/100km in oras.

apropo am mai luat o corsa cu motor de 1,2 85cp distributie pe lant, la motorasul asta cam tot pe liqui moly am sa merg, de ce? masina va fi uzata mai mult urban .
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bai, ce ironie fina, cum ai gasit tu proprietatile in motor... CLAU70@ - Hai ca mi-ai spus-o, bravo!
Eu am incercat sa sintetizez cateva ziceri chiar de aici de pe site:
citez moderatori(parerile lor, strict personale):
DANCUCIUREANU: "Ca parere personala uleiul GM este slab, mai ales un 5W30 si tot ca impresie toti care l-au folosit au fost deceptionati de el. In alta ordine de idei chiar si unii din reteaua service Opel sau care fac service la Opel nu recomanda asa ceva. "
STEFAN TOLOS: '" Acuma am pus in ea ulei GM 5W40 si nu sunt multumit, motorul nu are silentiozitatea pe care o avea cu uleiul Castrol 5W40, la urmatorul schimb voi reveni la Castrol si voi ramane fidel acestui producator."
Si lista continua. Nu vreau sa intru in polemica, dar, daca vrei o discutie ampla despre uleiul GM, intra aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cu prastia de norma DEXOS a GM iata cum dupa ce le recomanda uleiul tatal nostru GM si ii mai pune sa-l tina si longlife sa-si umple buzunarele constructorul revin asupra deciziei dupa ce au vazut ca se duc motoarele prematur explicatia e simpla norma slaba a uleiului DEXOS ceruta fabricantilor de uleiuri.....
Cu NORMA 5w30 VW 50700 mult mai buna (ca performanta) nu am vazut sa pice nici un motor de vw PREMATUR .
IATA cum anuleaza o prostie facuta chiar de ei...

http://wot.motortrend.com/g...icles-352839.html

CHIAR SINGURI RECUNOSC in recomandarile la diesel ca la motorele DURAMAX
NU E BUN DEXOS CI SE FOLOSESTE ULEI DE FLOTA CJ4 (MULT MULT PESTE DEXOS2)...dar asta e pentru cei ce stiu ce inseamna normele de ulei, si cata performanta are fiecare norma.
dexosŸ is recommended by GM for use in all its vehicles except those with Duramax diesel engines requiring the use of API CJ-4 engine oil. dexosŸ is fully backward-compatible and can be used in older vehicles.

Astazi cea mai buna norma de ulei VASCOZITATE 5w30 este vw50700 mult peste dexos 1 si dexos 2.....

click pe sagtile negre si se compara normele intre ele la performanta
harta mai mare norma mai buna

http://origin-qps.onstreamm.../rp/pc/index.html

Pentru cei care au motoare iesite din garantie si totusi nu pot renunta in sinea lor la DEXOS macar sa foloseasca un ulei PREMIUM iata astazi unul dintre ele ...un producator englez de mare traditie cu uleiuri premium de exceptie....

UN ULEI ce stie si sevara norma LA UZURA MB.229.51 si dexos2

MILLERS OILS XF LONGLIFE C3 5w30
MILLERS produce si uleiuri cu nanotehnologie (nanoparticule) ESTE ULEIUL ce a fost folosit de SEBASTIAN LOEB in masina de curse.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din grafica intradevar norma VW 50700 e mult peste dexos 2. Asta inseamna ca viitorul schimb il voi face cu Liqui Moly Top Tec 4200 longlife lll 5w30:

Viscosity at +40 °C : 70 mm²/s
Viscosity at +100 °C : 12.3 mm²/s
Density at +15 °C : 0.855 g/cm³
Viscosity index : 175 DIN
Pour point : - 42 °C
Ash, sulfate : 0.7 g/100 g
Base number : 6.5 mg KOH/g


Fata de ce am acum, Liqui Moly Top Tec 4600 Dexos2;

Density at +15 °C : 0.855 g/cm³
Viscosity at +40 °C : 64 mm²/s
Viscosity at +100 °C : 11.6 mm²/s
Viscosity index : 178
Flash point : 232 °C
Pour point : - 36 °C
ASTM color : 2.5
Ash, sulphate : < 0.80 g/100 g

Si la cenusa sta mai bine. As fi vrut un full sintetic de la LM dar din pacate au numai 0w40, 0w30 si 5w40 si nu corespunde nici unul pentru DPF.

Aveti variante mai bune!? Dupa fisa tehnica eu zic ca nu Smile

P.S: @opelvn pune si o fisa tehnica cu Milers Oils XF Longlife pentru ca pare interesant.

Bafta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@ccostras, cum ai ajuns tu la concluzia ca dupa 5000km uleiul GM isi pierde proprietatile (anume, care?), ce studii, analize ai facut sau ai citit, documentate? Parerile unora sau altora sunt subiective, unii spun ca e bun, altii din contra. Ce mi-ai citat tu sunt niste pareri ale unor utilizatori, asa pot sa iti dau si eu citate tot din acelasi topic, care spun contrariul. Eu nu spun ca GM 5w30 e "the best", dar nici "the worst". Eu, deocamdata sunt multumit, de la 0 la 90000km am folosit acest ulei fara nici cea mai mica problema.
@opelvn, "prastia de norma DEXOS"2 e cam la fel cu ultima norma BMW Longlife-04, ba chiar mai buna la uzura. Intradevar, VW 50700, ca si Porsche C30 sunt peste dexos2. Cat despre cele 779.000 de Chevrolet Equinox, GMC Terrain, Buick LaCrosse si Buick Regal rechemate pentru scurtarea intervalului de service ulei, daca citesti cu atentie articolul o sa vezi ca acolo e o problema numai la motoarele de 2.4 litri "claims for worn-out chains linking the crankshaft and the balance shaft in affected vehicles", adica reclama o uzura a lantului de distributie si este o problema independenta de tipul uleiului folosit "need for shorter intervals is independent of the type of oil used". Deci, hai sa fim cinstiti, acolo e o problema izolata numai la acel tip de motor 2.4L (altfel ar fi rechemat toate motorizarile benzina sau diesel), la care se uzeaza lantul de distributie indiferent de ulei, deci e o problema de proiectare lantului, a ungerii lantului etc. Asa ca, exemplul tau cade.
Care e problema voastra cu GM 5w30 Dexos2 de il duceti in derizoriu? Repet, nu e nici cel mai bun, nici cel mai prost, dar daca era de 3-4 ori mai scump cred ca era foarte bun, pentru ca la specificatii sta bine. Dati-mi un ulei echivalent 5W30 cu norma dexos2 care are specificatiile sensibil mai bune decat GM.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cel eficient cu nanoparticule ultima tehnologie..

http://www.millersoils.co.u...87&sector=Car

http://www.millersoils.co.u...ochure%202012.pdf

Repet fiecare pune ce doreste in motor.
Nu fac reclama la nici o marca de ulei am dat doar comparatii de performante.Nu duce nimeni in derizoriu norma dexos biata de ea ci doar spunem ca e minimul cerut ca sa treaca motorul de garantie fara probleme si sa ajunga la loc de verdeata cu uzura programata de constructor din proiectare la intervalul proiectat, punand un ulei NORMA MAI BUNA,PREMIUM,DETOP,sau FLOTA poti prelungi viata motorului cu minim 30%.

e asa de bun dexosul de yankeii il ajuta cu BG-MOA in reprezentante in SUA,

http://www.hudsoncadillacbu...m/BG_DIY_Products

http://www.youtube.com/watch?v=0_S-LoHSu8o
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Merci.

Din pacate nu am gasit nicaieri cata cenusa face la 100 de grame!

Bafta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In exemplul dat de tine unde e problema pana la urma!? La ulei?
http://wot.motortrend.com/g...icles-352839.html
Unde ai citit tu ca "e asa de bun dexosul de yankeii il ajuta cu BG-MOA in reprezentante in SUA". Nu scrie nicaieri ca aditivul ala e pentru Dexos. Poti sa il bagi in orice ulei. Dar ceilalti aditivi pentru combustibil de pe aceiasi pagina a site-ului ii recomanda din cauza combustibilului prost sau tot din cauza Dexos? Eu cred ca aia vor doar sa vanda produsul respectiv si sunt niste aditivi produsi de unii care se cheama BG, ca multi alti producatori.
http://www.hudsoncadillacbu...m/BG_DIY_Products
Da si tu niste exemple cu subiect si predicat unde sa scrie ca uleiul GM dexos e varza si trebuie aditivat, schimbat repede, ca norma e varza etc. Ceea ce ai exemplificat tu nu are nici o legatura cu uleiul GM sau norma Dexos2.
Si ca sa ma lamuresc si eu: tu ai o problema cu uleiul GM Dexos2 sau cu norma Dexos2?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
daca e cu cod C3 merge la diesel cu DPF ai aici oil finder pe fiecare masina pt MILLERS OIL

http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
[quote="clau70"]
Care e problema voastra cu GM 5w30 Dexos2 de il duceti in derizoriu? Repet, nu e nici cel mai bun, nici cel mai prost, dar daca era de 3-4 ori mai scump cred ca era foarte bun, pentru ca la specificatii sta bine. Dati-mi un ulei echivalent 5W30 cu norma dexos2 care are specificatiile sensibil mai bune decat GM.

Interbarea ta nu e deloc potrivita pentru acest topic. Aici isi dau cu parerea numai savanti licientiati in petrochimie si experti in bulit motoare. Razz
Razz Criteriile care stau la baza categorisiri facute de ei sunt rodul muncii depuse in laboatoare dotate cu aparatura de nspe mii de euro, iar rezultatele obtinute in baza unor teste de anduranta perfect argumentate stiintific pe niste masini tecute bine de prima tinerete si despre care propietarii lor spun ca sunt in cea mai buna stare tehnica posibila sunt infailibile.
Sfatul meu este sa-i lasi in pace sa faca experimente in continuare poate poate le farama si isi fac un upgrade de motor nou.
Blasfemii de genul am 90k de km mersi cu acest ulei si motorul nu are abslut nimic, nu bate etc. vor fi aspru pedepsite

P.S Nu mai compara masina ta cu un SH de cel putin 10-11 ani impecabil dealtfel, luat la vreo 70k foarte reali. Intodeauna sh-ul castiga la capitolul fiabilitate, are si mai putini km-trii, a fost mult mai bine service-at si e mai bun de o mie de ori decat masina ta luata din RO de noua sic! Razz
P.S 2 Romania este intr-o zona geografica crepusculara si orice auto sh venit din vest de oftica ca a fost deportat se apuca de baut ...ulei Razz Razz
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
IAR cu uleiul OEM aici

http://www.machinerylubrica...tended-oil-drains

iar calitate pret norma cea mai buna vezi aici LA cel mai mare producator pachete de aditivi pt fabricantii de uleiuri din lume gigantul LUBRIZOL.

deci e cum spune LUBRIZOL vw50700 e cea mai buna norma..DE ULEI 5W30

http://www.lubrizol.com/eng...e-performance.pdf

IAR DEXOS 2 ESTE MAI SLABA la sludge (depozite in motor de la ulei) si decat VW50501 adica medium level se poate verifica in finderul de la LUBRIZOL apasand pe sagetile mici pt cmparare

http://origin-qps.onstreamm.../rp/pc/index.html

VW50700 e QUALITY LEVEL explica un profesor doctor dr ing KOSSMEHL de la centrul testari vw

Documentul e aici si se poate downloada pt pasionati ....

http://www.docstoc.com/docs...nes-SOKossmehl-VW

Documentatiile nu sant pentru A CONVINGE PE CINEVA SA SCHIMBE uleiul recomandat de constructor, ci doar pentru a vedea ca lubrifiantul recomandat de constructor e din gama medium quality si respecta cerintele MINIME cerute de proiectantul motorului.


Ultima modificare facuta de opelvn la Vin 25 Apr, 2014 1:52 am, modificat de 4 ori in total
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Tiaz, asa este, ai dreptate, ar trebui sa nu mai spun nimic. Dar ceea ce ma deranjeaza este faptul ca se dau niste exemple, link-uri... care nu au nici o legatura cu ceea ce se explica pe marginea acelui exemplu. Se manipuleaza si se denatureaza un text, de parca noi nu am sti sa citim. Nu scrie nicaieri ca e din cauza uleiului, dar totusi e din cauza uleiului Dexos.
Eu nu sunt fan nici dexos, nici altceva, dar hai sa fim obiectivi totusi.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
clau70 multi traiesc cu confuzia ca uleiul gm este recomandat de producator, in manual se recomanda doar norma dexos2 echivalenta pentru dpf. deci poti folosii pentru dpf orice ulei C3.
performantele unui motor cresc sau scad odata cu uleiul folosit.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sa stii ca eu nu fac confuzia asta, din contra. Am mai avut discutii pe forumul asta ca trebuie sa folosesti NORMA Dexos2 nu neaparat uleiul GM Dexos2, chiar am postat si screenprint-uri din cartea masinii unde nu se pomeneste de uleiul GM ci doar de norma care trebuie indeplinita.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR