Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc !
L-am comandat pe cel de 235 lei.
Skip ads

  • ganjadealer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si din 2008 au vandut toti masinile .....
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Un pont pt. marca/brand capete de bara de calitate ?
(SIDEM, MAPCO, RUVILLE, DELPHI, MOOG, LEMFORDER, MEYLE etc.)
Nu ma intereseaza neaparat ce e mai scump si ff bun, doar un raport bun calitate/pret.
  • mariusabo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2004 G13BB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Eu am pus meyle. Costa vreo 55 lei. Partea buna e ca au pe centru cap de imbus si nu exista riscul sa se invarta in gol cand stranagi/desfaci piulita. Am mers destul de putin de la schimbare ( 2000 km ) asa ca nu pot sa spun cat au rezistat.
Skip ads

  • editza2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
sckypp a scris:doua amortizoare fata?un pret ceva?
am inteles ca bate pe la 700 lei...


Eu am dat 540 pe amortizoare fata de la Monroe , comandate pe webshop de la Unix . Livrarea e gratuita pentru ca mi le aduce la un service de langa mine cu care lucreaza baietii. Era si ceva reducere ca le comanzi direct prin internet. Astea de la Monroe erau cele mai ieftice ce-i drept. Cele de la Sachs bat pe la 900 RON. Initial am crezut ca pun si ceva cocaina in ele de au pretul asta.
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La opel vectra B1, x16xel, lampa dreapta spate nu are si lumina de ceata ca cea din stanga? Nu sunt simetrice?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In general nici o masina europeana nu are asa ceva. Daca nu ma insel doar in tarile cu circulatie pe partea gresita, lampa este situata invers ca la noi sau in Uk de exemplu se pot folosi 2 lumini de ceata. Ai gresit oricum sectiunea. Aici este Agila. Spor la treaba!

http://www.youtube.com/watch?v=jINrFUW7MKk


  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, am gasit cu greu si este vorba de Regulamentul 48 ONU: 5. Vehiculele trebuie sa aibã sistemul de iluminare ºi cel de semnalizare în concordanta cu Regulamentul CEE/ONU R48 sau cu Directiva Consiliului 76/756/CEE, amendata prin Directiva Comisiei 97/28/CE.

http://www.arr.ro/files/leg...nationala/rar.htm


http://translate.google.ro/...D1680%26bih%3D930

http://translate.googleuser...8IYNyNZWyqaYn0KCA

goagle translate
1.5.9. Lampã de ceațã fațã

"Lampã de ceațã fațã" înseamnã lampa utilizatã pentru îmbunãtãțirea iluminãrii drumului în caz de ceațã, ninsoare, furtunã sau nori de praf.
1.12. O singurã lampã

"O singurã lampã" înseamnã orice combinație de douã sau mai multe lãmpi, identice sau nu, având aceeași funcție și emit lumina de aceeași culoare, în cazul în care acesta cuprinde dispozitive, proiecția de cãror suprafețe emițãtoare de luminã agregat într-un plan transversal dat ocupã 60% sau mai mult din suprafața celui mai mic dreptunghi circumscris acestor suprafețe emițãtoare de luminã, cu condiția ca aceastã combinație este, dacã se cere omologare, a aprobat ca o singurã lampã. Aceastã posibilitate de combinare nu se aplicã farurilor de fazã lungã, farurile de fazã scurtã și a lãmpilor de ceațã fațã.

1.13. Douã lãmpi sau un numãr par de lãmpi

"Douã lãmpi" sau "un numãr par de lãmpi" înseamnã o suprafațã emițãtoare de luminã unicã în formã de bandã, dacã plasate simetric în raport cu planul longitudinal median al vehiculului și de extindere pe ambele pãrți cu o precizie de cel puțin 400 mm de marginea exterioarã extremã a vehiculului, și fiind nu mai puțin de 800 mm lungime.Iluminarea acestei suprafețe trebuie sã fie asiguratã de cel puțin douã surse luminoase situate cât mai aproape posibil de extremitãțile sale. Suprafața emițãtoare de luminã poate fi constituit dintr-un numãr de elemente juxtapuse cu condiția ca proiecțiile mai multor suprafețe emițãtoare de luminã individuale pe același plan transversal ocupã nu mai puțin de 60% din suprafața celui mai mic dreptunghi circumscris celor suprafețe emițãtoare de luminã individuale.


1.5.9. Front fog lamp

"Front fog lamp" means the lamp used to improve the illumination of the road in case of fog, snowfall, rainstorms or dust clouds.
1.12. A single lamp

"A single lamp" means any combination of two or more lamps, whether identical or not, having the same function and emitting light of the same colour, if it comprises devices, the projection of whose aggregate light-emitting surfaces in a given transverse plane occupies 60 % or more of the area of the smallest rectangle circumscribing the projections of those light-emitting surfaces, provided that such combination is, where approval is required, approved as a single lamp. This possible combination does not apply to main-beam headlamps, dipped-beam headlamps and front fog lamps.

1.13. Two lamps or an even number of lamps

"Two lamps" or "an even number of lamps" means a single light-emitting surface in the shape of a band if placed symmetrically in relation to the median longitudinal plane of the vehicle and extending on both sides to within not less than 400 mm of the extreme outer edge of the vehicle, and being not less than 800 mm long. The illumination of such a surface shall be provided by not less than two light sources placed as close as possible to its ends. The light-emitting surface may be constituted by a number of juxtaposed elements on condition that the projections of the several individual light-emitting surfaces on the same transverse plane occupy not less than 60 % of the area of the smallest rectangle circumscribing the projections of those individual light-emitting surfaces.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cand lampa de ceata spate Este UNICA, aceasta TREBUIE situatã fata de PLANUL longitudinal median al vehiculului opusã sensului de PART de circulație prevãzut în Țara de înmatriculare.


http://translate.googleuser...RJYM6fVVr_bkVIvSQ

4.11. Lampa de ceațã spate 4.11.1. Prezențã

Obligatoriu.
Obligatoriu.

Acesta TREBUIE SA SE confunde cu cel al lãmpilor de poziție fata.
4.11.2. Numãr

4.11. Lampã de ceata spate
Unul, un al doilea fiind opționalã.

4.11.1. Prezențã
4.11.3. Aranjament

Obligatorie.
Nici o precizare specialã.

4.11.2. Numãr
4.11.4. Poziție 4.11.4.1. Lãțime:

1, instalarea Celei de-o Doua fiind facultativã.
Dacã existã o singurã lampã de ceațã spate trebuie sã fie pe partea opusã a planului longitudinal median al vehiculului în direcția de circulație prevãzut în țara de înmatriculare.

4.11.3. Schema de montaj
ÃŽn toate cazurile, distanța dintre lampa de ceațã spate și lampa de stop trebuie sã fie mai mare de 100 mm.

NICI o prevedere SPECIALÃ.
4.11.4.2. ÃŽnãlțime:

4.11.4. Amplasare
ÃŽntre 250 și 1 000 mm deasupra solului.

4.11.4.1. ÃŽn Latime:
4.11.4.3. Lungime:

Cand lampa de ceata spate Este UNICA, aceasta TREBUIE situatã fata de PLANUL longitudinal median al vehiculului opusã sensului de PART de circulație prevãzut în Țara de înmatriculare.
La partea din spate a vehiculului.

ÃŽn TOATE cazurile, distanta DINTRE Lampa de ceata spate si lampa de oprire TREBUIE SA FIE mai mare de 100 mm.

4.11.4.2. ÃŽn Inaltime:

Intre 250 mm si 1000 mm deasupra solului.
4.11.5. Vizibilitate geometricã

4.11.4.3. ÃŽn innerbox Numar de fire:
Unghiul orizontal: 25 ° spre interior și spre exterior.

ÃŽn spatele vehiculului.
Unghiul vertical: 5 ° deasupra și sub orizontalã.

4.11.5. Vizibilitate Geometrica
4.11.6. Aliniere

Unghiul orizontal: | 25 ° Spre interior si exterior Spre |
Spre spate.

Unghiul vertical: | 5 ° deasupra si sub orizontala. |
4.11.7. Poate fi "grupat"

4.11.6. Orientare
cu orice alte lãmpi spate.

Spre spate.
4.11.8. Nu poate fi "combinatã"

4.11.7. Poate fi grupatã
cu alte lãmpi.

cu ORICE ALTA lampã spate.
4.11.9. Poate fi "încorporatã reciproc"

4.11.8. Nu poate fi combinata
cu poziție (laterale), lampa spate sau cu lampa de staționare.

cu o alta lampã.
4.11.10. Conexiunile electrice

4.11.9. Poate fi încorporatã reciprocitate
Trebuie sã fie astfel încât lampa de ceațã spate se poate aprinde doar atunci când farurile de fazã scurtã sau lãmpile de ceațã fațã sunt în uz.

cu lampa de poziție spate SAU cu lampa de staționare.
Dacã existã lãmpi de ceațã fațã, trebuie sã fie posibilã stingerea lãmpii de ceațã spate independent de lãmpile de ceațã fațã.

4.11.10. Branșare Electricã funcționalã
4.11.11. Circuit-închis spune-poveste

Nu TREBUIE SA SE aprindã Decât DACA Faza de Intalnire SAU lãmpile de ceata fata Functioneaza.
Obligatoriu. O, lumina de avertizare intensitate fixã ​​independent.

DACA EXISTA lãmpile de ceata fata, Stingerea lãmpii de ceata spate TREBUIE SA FIE Posibila independent de CEA un lãmpilor de ceata fata.
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sorry
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sper ca nu va suparati dau eu o sa scriu aici. Stiti cum pot scoate butonul (intrerupatorul) de frana care e pe prins pe suportul pedalei de frana ca nu imi dau seama si nici nu vreau sa il fortez ca poate rup suportul lui care e din plastic ?
  • valy_petcu2008

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z18se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
edy68 a scris:Aseara am observat ca un "binevoitor" mi-a croit lampa spate dreapta,de fapt mi-a spart lampa spate,o bucata bunicica lipseste.Am reparat-o temporar cu ceva plastic subtire de culoare rosie,dar asta e provizoriu.
Vreau sa va intreb...stiti cumva unde pot gasi o lampa spate,la ce pret si daca pot lua doar geamul colorat fara sa mai cumpar si chestia aia in care se monteaza becurile?
Va multumesc anticipat!



Salut,aceasi problema am intampinat-o si eu,am cumparat noua,marca depo cu 80ron,chiar in spate la real vitan,omul are si site ,vinde particular,nu mai retin site-ul,dar iti pot da adresa, strada drumul intre vii nr.28,la poarta te indruma un agent de paza,cladirea M,etaj 2.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Recent ai cumparat? Pretul este foarte bun avand in vedere ca peste tot este 125 lei. Atat costa sh. Sunt diferente de nuanta intre cel original si Depo. Am incercat si eu sa cumpar de pe Okazii si exact in ziua cand trebuia impachetat si trimis, ,,s-a ciobit". Cumva piese-caroserie.ro?
Si altceva...sunt made in Taiwan si pe orice site ne arata stopurile pentru Anglia.

imagine site DEPO

ce avem nevoie

Ceva haios:
,,De ce conducem pe dreapta?

Aproape trei sferturi de lume conduce pe partea dreapta. Si totusi exista tari ca Marea Britanie si Japonia, unde se circula pe partea cealalta a drumului. Care sunt motivele pentru care 'ei' conduc invers ca noi?
Ei bine, exista un motiv temeinic pentru a conduce pe partea stanga: ganditi-va ca de-a lungul secolelor, cavalerii purtau sabiile pe partea stanga pentru a fi usor de scos din teaca cu mana dreapta.

Cavalerii, in timpul turnirului, treceau unul prin dreapta celuilalt. In acele perioade violente, era aproape o solutie instinctuala sa treci pe langa un necunoscut pe partea dreapta pentru a avea mana care manuia spada intre tine si el.

Insa revolutionara Franta, a schimbat aceasta practica, schimband gandirea sociala in totalitate.

Din acel moment, coloniile britanice au pastrat conducerea pe dreapta, iar tarile care erau apropiate de Franta au pastrat conducerea pe partea stanga.

In SUA, francezii au colonizat partea sudica si partea estica a Canadei, danezii zona New York (New Amsterdam), iar spaniolii si portughezii America Centrala si de Sud.

Conducerea pe partea dreapta a fost legiferata in Statele Unite, in graba acestora de a 'taia' orice similitudini intre 'americani' si britanici. De indata ce America a inceput sa conduca pe dreapta, conducerea pe partea stanga a inceput sa fie din ce in ce mai rara. Daca vroiai un autovehicul bun, acesta trebuia sa fie unul american, asta intr-o perioada cand acestia fabricau numai autovehicule cu volan pe stanga.

De atunci, numeroase tari au trecut, din necesitate la circulatia 'pe dreapta'. Actualmente, Comunitatea Europeana ar dori ca si Marea Britanie sa treaca la circulatia pe dreapta, dar acest lucru este, financiar, aproape imposibil. Ultima tara care a trecut la circulatia pe dreapta a fost Suedia, in 1967. Costurile au fost estimate la 2.2 miliarde dolari.

Iata o lista a tarilor care conduc pe partea stanga:



Anguilla
Antigua & Barbuda
Australia
Bahamas
Bangladesh
Barbados
Belize
Bermuda
Bhutan
Botswana
British Virgin Islands
Brunei
Insulele Cayman



Channel Islands
Cyprus
Dominica
Eire-Ireland
Marea Britanie
Insulele Falkland
Fiji
Grenada
Guyana
Hong Kong
India
Indonesia
Isle of Man



Jamaica
Japan
Kenya
Lesotho
Macau
Malawi
Malaysia
Malta
Mauritius
Montserrat
Mozambique
Namibia
Nepal
Noua Zeelanda
Irlanda de Nord



Pakistan
Papua Noua Guinee
Seychelles
Scotland
Singapore
Solomon Islands
Africa de Sud
Sri Lanka
St Kitts & Nevis
St. Helena
St. Lucia
Surinam
Swaziland



Tanzania
Thailanda
Tonga
Trinidad - Tobago
Uganda
US Virgin Islands
Zambia
Zimbabwe
St. Vincent si
Grenadines"
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
2kappa-"Din acel moment, coloniile britanice au pastrat conducerea pe dreapta, iar tarile care erau apropiate de Franta au pastrat conducerea pe partea stanga."
Nu ai vrut sa spui invers? Adica britanicii au pastrat condusul pe stanga si francezii pe dreapta?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bine sesizat @Lyonel. Eu de la cavaleri in jos nu am mai citit pentru ca eram pe jos de ras. Oricum este o greseala zic eu de jurnalista sau google translate. Se mai intampla.

http://www.incepator.ro/uti...ia_pe_dreapta.asp

Si mai era si faza aceasta:
În celelalte þãri, cum ar fi ºi SUA, teritoriu ocupat de britanici, s-a dezvoltat mersul pe partea dreaptã pentru cã aºa erau conduse mai uºor animalele. Biciul era mânuit cu mâna dreaptã, iar vizitiul trebuia astfel sã stea pe ultimul cal sau bou din stânga, ajungând astfel sã meargã pe partea dreaptã. În fapt, aºa era mai uºor de vãzut un potenþial pericol.

https://adevarul.ro/tech/sti...59b86b/index.html

Frumos si videoclipul din josul articolului
  • bibiclic

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua,as avea si eu o intrebare:cat costa o toba de esapament(am vazut ca nu se poate lua pe bucati), pentru opel agila de 1,2 din 2002?multumesc anticipat.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Noua?
Sau de la dezmembrari?
  • bibiclic

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
daca s-ar putea, si una si alta,ca asa le compar.multumesc,o seara buna.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Finala Bosal 330 Ron
Intermediara Bosal 280 Ron
Dezmembrari cred ca jumatate, dar nu se merita sa o iei gata ruginita.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am dat o linie completa cu racord nou si foarte putina rugina, fara gauri sau mai stiu eu ce la 220lei.
Cea finala mai rugineste pe strat exterior, ala il poti coji fara grija si aplici vopsea de zinc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR