Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@kspic,
Iti multumesc pentru copy-paste, dar din experienta ta personala, ti se pare ca acest sistem mecatronic complicat e mai eficient decat o suspensie independenta?Eu sincer ma indoiesc.
Cand vorbim de Focus, vorbim de un model global care a reusit sa imbine atat gusturile yankeilor, europenilor, cat si al asiaticilor.Legat de plastice...ma faci sa rad.Prima oara cand m-am urcat intr-un Astra J acum vreo 3 ani, avea un volan facut din plastic reciclat fara comenzi si cu toate ca avea o consola centrala plina de butoane, displayul nu era pe masura, asa ca lasa ergonomia si plasticele de calitate pentru clasa premium, daca aduceai in discutie un A3, Seria 1 sau A Klass, mai ziceam, dar nu Astra e un exemplu de urmat pentru Focus, calitatea fiind similara.Totodata, Focus vine cu o gama mai larga de dotari standard, cat si cu mai multe pachete optionale pe care nu le regasesti pe Astra.Si inca ceva : Focus owners are clearly happier with their cars than those who drive an Astra, too, as the Ford finished 19th to the Vauxhall’s 39th in the Driver Power 2012 reliability and satisfaction survey.

Sursa : http://www.autoexpress.co.u...cus#ixzz2zk4JTxVS


BTW : M-am uitat in repetate randuri la filmuletul cu Focus de la ESC si mie mi se pare onorabila prestatia Focusului.Ma indoiesc ca tu poti sa intorci volanul atat de repede ca masinaria aceea, care chiar si asa a scos in evidenta ca Focusul nu are caracter subviratoriu, iar transferul de greutate e proportionat corect.
Skip ads

  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sincer nu cred ca ar putea sa ma intereseze ce gusturi a combinat acel ford.
Eu pe astra j, varianta cu a20dth am vazut volanul imbracat in piele nu plastic dar e posibil sa discutam de doua masini total diferite. Pasticele de la astra j sunt calitative la atingere dar si la apasare fiind foarte solinde. Masina are o insonorizare buna spre foarte buna zgomotul de rulare fiind foarte ok.

Aspectul exterior dar si cel interior al modelului astra j este cu mult peste al acelui ford, lucru confirmat si de englezoii balbaiti care fac review-uri.

Sincer imi pare rau cand vad atata prosteala din partea unora. Suntem prea destepti ca sa vorbim limba materna si trebuie sa ne ... pe noi folosind citate in alta limba.

Un alt aspet al materialelor. Ford ofera un sistem audio sony, mai bine zis o petarda dpdv al calitatii si fidelitatii in timp ce opel ofera infinity ( HK ) care intr-adevar dezvolta fidelitate entry level.
Opel ofera faruri AFL care la drum isi merita si ultimul banut. Cand virezi e mare lucru ca farurile " sa bata " in directia in care iei virajul ( mai ales noaptea ). Noaptea, masina comuta singura faza lunga- faza scurta in functie de trafic. Nu mai spun de acel devil pentru pozitii care arata foarte foarte bine.

Si un aspect vanzator - cumparator, eu nu vad un configurator pe pagina de web ford asa cum vad la opel. La cat de tari sunt considerati baietii astia macar un configurator puteau si ei sa puna.

Opel cu acea punte, pusa si pe OPC din pacate a scos performante mai bune pe circuit decat ST de la ford.
Oricum opel cu puntea watt a scos performate mai bune decat ford cu puntea independenta fapt dovedit de un test mai extrem ESC. In plus tinuta la drum a modelului astra j este foarte buna. Sportivitate, confort si siguranta.

Opel Astra j cu motorul de 1.4 turbo mananca pe paine un ford focus 1.6 tdci remapat , asta in cazul in care discutam de motoare.


Un filmulet opel vs ford vs vw


Se vede clar la 3:05 cat de bine finisata e masina si mai ales cat de mult plastic tare prezinta. La volan acea imitatie de piele nici macar nu este prinsa de consola centrala....
Astra j-ul are in partea superioara a feteleor de usi dar si pe bord material moale, placut la atingere. Restul plasticelor sunt foarte bine finisate si arata foarte bine.




Opel are intr-adevar butoane multe pe HU dar macar sunt voluminoase si nu ofera neplaceri la atingere in timp ce acele butoane de pe HU-ul SONY de la ford sunt destul de mici si par foarte ieftine. In plus acel ecran color e mai mic decat cel de la iphone. Opel-ul ofera in dotarea standard un ecran mult mai mare care chiar daca nu e color tot e mult mai practic.
Decat un ford focus mai bine un hyundai i30, Cel putin dpdv al aspectului imi place mai mult hyundai-ul i30.

N-am nimic cu acel ford, dar e la mare distanta fata de astra j. Singurele masini care intr-adevar pot fi comparate cu astra j-ul de la opel sunt vw golf, seat leon

Conteaza foarte mult ca cel care cumpara masina sa dea macar o tura cu cele doua. E pacat sa dai banii pe o masina doar pentru ca niste sondaje arata ca e mult mai populara. Conteaza foarte mult cum te simti in acea masina si mai ales daca iti place cum arata, cum trage si cum se comporta la drum. Restul e cancan !
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
j-ul nu are termen de comparatie nicu cu golf6, de golf 7 sau leon5F nici nu poate fi vorba ; o suspensie independente este mult peste alea 2 brate aruncate de opel pe masina ; materialele personal mi se par cam la fel ( dar aici las testele de specialitate sa vorneasca ), insa consola J-ului mi se pare cea mai proasta gluma posibila ; aici vorbim de motoarele turbo pe benzina si kspic face el comparatii cu diesel sau ce ii trece lui prin cap...lasa-ne frate si paraseste acest forum mai bine..ti-a pus capastru opálu....parca si G-ul tau facea J-ul pe accelerare..asa bune sunt motoarele
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:@Y-GreK :
Legat de Ford Focus 2012.

Din pacate ford-ul se comporta mizerabil la acest test. Opel Astra J 2009




Kspic, cunostintele tale in domeniul auto sunt mizerabile si te cred, la varsta si experienta ta e de inteles. Mai ai nevoie de ceva ani de covrigareala.
In testul facut cu Focusul prima parte este testarea cu ESP off. Da, masina face ca toti dracii dar ramane pe traiectorie.
La Astra, in prima parte, testul cu ESP off Astra se transforma in titirez ajungand cu botul unde trebuia sa fie fundul. Frumos comportament, n-am ce zice.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa lasati intepatul, faceti acest lucru in privat, cel ce a deschis topicul are nevoie de un sfat si de o parere a celor ce au folosit una din cele doua masini cu motorizarile mentionate, pana una alta se pare ca amicul Kspic a mers cu o Astra J-ul meu si nu vorbeste din pareri.
Bgd92 mi se pare mie sau ai avut o mica vacanta impusa, de ce oare?
Colegul forbidden27, in testul din filmare, Focusul a facut testul cu ESC ON, Astra a facut doua teste atat cu ESC ON cat si ESC OFF, mai priveste inca o data filmarea.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Kspic, cunostintele tale in domeniul auto sunt mizerabile si te cred, la varsta si experienta ta e de inteles. Mai ai nevoie de ceva ani de covrigareala.
In testul facut cu Focusul prima parte este testarea cu ESP off. Da, masina face ca toti dracii dar ramane pe traiectorie.
La Astra, in prima parte, testul cu ESP off Astra se transforma in titirez ajungand cu botul unde trebuia sa fie fundul. Frumos comportament, n-am ce zice.


Bgd si forbiden va rog frumos sa va mutati cu poluarea in sectiunea offtopic sau cel mai bine in alta parte.

Este un forum, mi-am expus parerea iar mesajul meu legat de calitatea opel ii este adresat celui care vrea sa isi cumpere masina.

Forbiden, eu am venit cu argumente clare nu cu povesti sau cu impresii. Iti recomandat sa iti vezi de varsta ta din buletin si sa lasi discutiile legate de varsta mea. Eu la varsta mea, spre deosebire de alti membrii tupeisit am bunul simt de a purta o discutie civilizata. Cunostintele mele in mecanica sunt intr-adevar mizerabile, nu am in plan de viitor sa ating domeniul auto dar nu cred ca ai nevoie de 2-3 facultati ca sa iti dai seama ca acel ford e mai instabil ca un dacia sandero in testul euroncap cu ESC ON.
Daca o sa te uiti in tot acel filmulet ai sa vezi ca scrie mare sus ESC ON cu verde.
Nu cred ca te ajuta alte 3-4 facultati ca sa iti dai seama ca bordul de ford focus este la fel de placut la atingere ca usa unui sifonier.


In plus, eu am aratat faptul ca acel 1.4 turbo nu e asa puturos cum se spune.

Forbiden, ultima oara cand ai discutat despre astra j ai spus numai rautati iar colegii de forum te-au facut sa pleci cu coada intre picioare. Te inteleg, ai ford, esti multimit de el, iti place, dar asta nu inseamna ca este peste orice alta masina. Fiecare e liber sa isi expuna parerea fara ca altul sa troleze si sa jigneasca.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:In testul facut cu Focusul prima parte este testarea cu ESP off. Da, masina face ca toti dracii dar ramane pe traiectorie.
La Astra, in prima parte, testul cu ESP off Astra se transforma in titirez ajungand cu botul unde trebuia sa fie fundul. Frumos comportament, n-am ce zice.

+1


In plus testul ESC se face pe anvelopele standard ale masinii. Deci testul de stabilitate e relativ rau de tot.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci privind cele doua teste cu ESC ON si unu beat si-ar da seama ca focusul a derapat mai rau ca astra, asa ca ce va tot invartiti dupa deget?
@parvu daniel +1 la ce? daca a scris cineva ceva rau de astra hop si mata, nu mai vb ca e o prostie....acum orice test la care castiga opel e categorisit ca fals sau facatura sau n-a fost facut cum vreti voi(cu nu stiu ce anvelope etc)...
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ei si tu..... pixelul albastru.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dintre cele doua as alege Mazda 3! Smile

Bafta.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@ Kspic,
Lasa tonul de superioritate deoparte daca vrei sa-ti impui punctul de vedere.
In primul rand, nici tu, nici eu, nici altcineva de pe forumul asta nu poate sa spuna ca Astra e mai frumoasa decat Focus sau invers fiindca toti suntem diferiti, iar gusturile nu se discuta.Din punctul MEU de vedere, Astra pare feminina.
"Prosteala" e modul tau de comportare in urma unui sondaj de fiabilitate efectuat de aceeasi englezi, care spun ca Astra e mai frumoasa decat Focus (deh, cercetatorii britanici s-au transformat in critici de moda).Daca nu stii engleza sau nu stii sa folosesti google translate, trimite-mi un mesaj pe PM ca te ajut eu.
Am mai spus o data, sistemul asta inovator construit si patentat de Opel tot o PUNTE intre doua roti ramane, dar mai sofisticata si complicata ca asa ne place noua.Ai habar cat sufera acea suspensie pe drumurile din Romania?Ridici in slavi niste brate si bucsi libere in plus care ce fac de fapt?Absorb toate oscilatiile care s-ar transmite de la o roata la cealalta prin punte.Sper sa ia o medalie astia de la Opel care au revolutionat industria auto prin sistemul asta, mult superior unei suspensii independente, dar e o tehnica de marketing destul de buna, vad ca multi sunt foarte incantati de niste bare si bucsi in plus.
Eu am avut pe un Focus din 2008 faruri adaptive cu xenon (da, din alea ca la Insignia, care nici macar nu aparuse atunci) si pot sa spun ca am reusit sa agat cu ele 1 tipa care trecea pe trecere si eu o urmarisem cu farurile. Dar ca utilitate erau egal cu 0, farurile adaptive cu xenon sunt o mare fita si nu o necesitate, ce sa mai zic pe timp de ceata, ca nu mai vedeai nimic cu ele, iar un bec sau un balast aveau niste preturi de te rugai noaptea sa nu ti se arda vreunul dintre ele.
Configurator?Chiar ma faci sa rad acum, pai nu erai tu cel care spunea : "Conteaza foarte mult ca cel care cumpara masina sa dea macar o tura cu cele doua. E pacat sa dai banii pe o masina doar pentru ca niste sondaje arata ca e mult mai populara. Conteaza foarte mult cum te simti in acea masina si mai ales daca iti place cum arata, cum trage si cum se comporta la drum"
Pai ce faci, te contrazici singur?Acum ai nevoie de configurator? In loc sa te duci la reprezentanta sa vezi modelul pe viu, sa dai "o tura", sa simti butoanele si plasticele, sa-i dai blana la motorul de 1.4T de pe Astra J, care rupe pamantul fata de un amarat de Focus 2 1.6 TDCi, ce sa mai zicem de panarama de Focus 3, nici nu mai merita adus in discutie.Ce daca e cea mai vanduta masinii a lumii, niste prosti toti cei care si-au cumparat-o. Laughing
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si eu as lua o Mazda 3. Si nu doar pentru ca japonezii nu au renuntat la aspirate. Legat de Focus, am auzit numai de bine de motorul de 1.6 ecoboost dar nu mi l-as lua pentru ca nu mi-a placut niciodata designul sau interior/exterior. Cred ca latura mea feminina m-a impins catre Astra. Daca ar fi sa cumpar acum un hatch, mi-ar fi greu sa aleg intre Mazda 3 si Astra.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:
In primul rand, nici tu, nici eu, nici altcineva de pe forumul asta nu poate sa spuna ca Astra e mai frumoasa decat Focus sau invers fiindca toti suntem diferiti, iar gusturile nu se discuta.Din punctul MEU de vedere, Astra pare feminina.


Fara sa jignesc sau sa supar pe cineva dar si mie mi se pare la fel. Respect!
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:Deci privind cele doua teste cu ESC ON si unu beat si-ar da seama ca focusul a derapat mai rau ca astra, asa ca ce va tot invartiti dupa deget?
@parvu daniel +1 la ce? daca a scris cineva ceva rau de astra hop si mata, nu mai vb ca e o prostie....acum orice test la care castiga opel e categorisit ca fals sau facatura sau n-a fost facut cum vreti voi(cu nu stiu ce anvelope etc)...

Ca posesor, pe mine nu ma da pe spate Astra cu nimic. Dar absolut cu nimic. La fel cum nu ma da nici Focusul. Bunul meu prieten lucio85 îmi ridica mereu în slavi stabilitatea Astrei. Eu am unele obiecții dar nu le mai spun. E o mașinã ca toate mașinile, mai buna ca altele, mai proasta ca altele.
Legat de anvelope, dacã ai fi luat la pas showroom-urile din Vest și ai știi politica dealer-ilor care nu au voie sa scadã prețul sub o anumita limita impusa(la fel se întâmplã și în România) ai fi vãzut ca unii dintre ei oferã bonusuri sa atragã clientii. Și din acest motiv o sa vezi aceeași mașina echipata la un dealer cu anvelope Nokian și la alt dealer cu anvelope premium sport. Poate ca aveau același tip de anvelope, poate ca Focusul era pe premium sport, sa le ia dracu! Am spus doar ca testul e relativ.
Visse, nu îți mai aparã atâta fiul! Sunt dupã 2 gãrzi dar eu am vãzut ca Astra a terminat cu fundul în direcție opusa. E comportamentul tipic al ei pe asfalt cu granulație mare, pe anvelope medii la schimbarea brusca a direcției cu balans dintr-o parte în alta. În aceasta situație nu e progresiva deloc. Pierde aderenta dintr-o data și nu ii mai poți face nimic. Poți încerca și tu dacã nu ma crezi. Pentru o fata sau cineva cu putina experienta acest comportament e foarte periculos. Ca mașina nu o anunțã cu nimic când e pe cale sa se ducã în boscheți. E unul din motivele pentru care nu îmi place Astra.
Legat de sondajele englezilor, nu știu de unde apar. La englezi de exemplu Opel Insignia e mașina oamenilor muncii și e vãzutã asa. Cablistul vine cu Insignia, instalatorul vine sa îți desfunde buda tot cu Insignia... Asta e statutul ei. Numai la noi apar tot felul de topuri ale lor și e considerata premium.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daniel, nu e vorba de faptul ca masina a patinat ci e vorba de faptul ca de 2 ori a pierdut contactul intre roata de pe spate si asfalt.
Din cate stiu eu nu de dealer depinde ce anvelope sunt puse pe masina, ci de tipul de "roti" pe care le vrei. In configuratorul opel exista mai multe modele de jante si fiecare janta cam are alta anvelopa.

Y-GreK, omule vrei sa te opresti ? Ai chef de scandal ? Eu am spus doar cateva diferente intre opel/astra si ford/focus. Iti recomand sa te camezi, sa iei o gura de aer si dupa sa te trezesti la realitatea asta cruda virtuala.
Nu contest faptul ca puntea spate ford e mai buna pe gropi, dar cand vine vorba de acea sportivitate mult mai reusita este puntea spate pusa pe astra fapt dovedit de testul ESC. In sport se interzice ca o roata sa piarda contactul cu solul in manevre ca cea din filmulet.
Dar am spus la final ca nu parerea mea sau a ta sau a altuia conteaza ci ceea ce simte el atunci cand este la volanul acelei masini.

Eu sunt de parere ca alegerea corecta este astra j-ul, mai departe colegul de forul o sa aleaga ceea ce considera ca il multumeste mai mult.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Parvu Daniel, nu apar pe nimeni pentru ca nu am de ce, in cele doua teste facute la cele doua masini, Astra are test un test facut cu ESC oprit, unde masina se comporta exact cum ai spus, iar alt test cu ESC activ unde masina se comporta mai bine decat testul de la Ford, pe acesta din urma il poti compara cu cel de la Ford, daca te uiti atent, Fordul a facut ambele teste cu ESC activ.Pot presupune ca si Fordul ar avea acelasi comportament de instabilitate ca si Astra daca la testul facut ar avea ESC oprit, ca o parere personala, consider ca si alte masini din clase mai superioare, s-ar comporta la fel ca si Astra daca ar avea sistemele de siguranta oprite.Daca putem sa-l ajutam intr-un fel pe cel ce a deschis topicul haide sa o facem fara sa-l bagam in ceata, masina ti-o alegi intr-un final dupa cum iti doreste sufletul, omul banuiesc ca doreste o masina sa se minte nu sa faca figuri pe drum.
Cat priveste Kspic cred ca o pauza mai lunga pe acest forum si nu numai ar fi bine venita, stie el de ce.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Kspic nu e singurul care ar merita o pauza. Mai lunga sau mai scurta
Va recomand tuturor sa va linistit, si sa aduceti mai multa moderatie in exprimare. Ca sa nu fie nevoie sa v-o moderez eu sau un alt coleg moderator.

Retineti, nimeni nu detine adevarul absolut! Fiecare privim o situatie din perspectiva proprie, si de la mine se poate vedea altfel decat de la tine.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:Din cate stiu eu nu de dealer depinde ce anvelope sunt puse pe masina, ci de tipul de "roti" pe care le vrei. In configuratorul opel exista mai multe modele de jante si fiecare janta cam are alta anvelopa.

Am zis bonus oferit de dealer ca nu poate face reduceri sub un anumit pret impus. Daca o sa vizitezi showroom-urile din Vest o sa vezi aceeasi masina la acelasi pret intr-o parte incaltata cu Nokian, Barum sau mai stiu eu ce si in alta parte cu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, cu presulete sau alte lucruri cadou.
Kspic a scris:In sport se interzice ca o roata sa piarda contactul cu solul in manevre ca cea din filmulet.

Asta nu stiu de unde ai mai scos-o. Sunt masini hot hatch la care comportamentul clasic in curbe la limita e pe 3 roti. Masini mult mai bune pe circuit decat OPC-ul sau chiar unele supercar-uri.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
link
Ford Focus Wagon
1.6 EcoBoost 150CP Trend S/S wagon
Sterge
Opel Astra Sports Tourer facelift
1.6 Turbo 180CP Cosmo auto
Sterge
Adauga o masina


Preturi
Pret CIP € 14.879 18.899
Pret DDP € 18.450 23.435
Specificatii tehnice
Nr. usi 5 5
Nr. locuri 5 5
Tip motor L4 L4
Combustibil Benzina Benzina
Cilindree cmc 1595 1598
Cutie viteze tip / trepte Manualã (6 trepte) Automatã (6 trepte)
Putere maxima CP (rpm) 150 (5700) 180 (5500)
Cuplu maxim Nm (rpm) 270 (1900) 230 (2200)
Viteza maxima km/h 209 210
Acceleratie 0-100 km/h s 8.8 9.5
Consum urban litri/100 km 7,7 10,1
Consum extraurban litri/100 km 5,0 5,8
Consum mediu litri/100 km 6,0 7,4
Lungime mm 4556 4698
Latime mm 1823 1814
Inaltime mm 1482 1535
Greutate kg 1357 1550
Volum rezervor litri 55 56
Volum portbagaj litri 476 500
Dotari
Aer conditionat Std Std
Climatizare automatã Opt Std
Climatizare bi-zonã Opt Std
Climatizare tri-zonã Nu Nu
Climatizare cvadri-zonã Nu Nu
Banchetã rabatabilã 1/1 Nu Nu
Banchetã rabatabilã 50/50 Nu Nu
Banchetã rabatabilã 60/40 Std Std
Banchetã rabatabilã 40/20/40 Nu Nu
Computer de bord Std Std
Cotierã faþã Opt Std
Cotierã spate Nu Opt
Geamuri electrice Faþã Std Std
Geamuri electrice Spate Opt Opt
Oglinzi electrice Std Std
Oglinzi electrice încãlzite Std Std
Cruise control Opt Std
Cruise control adaptiv Nu Nu
Limitator de viteza Nu Nu
Radio Std Std
CD Std Std
MP3 Std Std
USB Std Opt
Magazie CD Nu Nu
DVD Nu Nu
AUX Std Std
Comenzi pe volan Nu Nu
Bluetooth Opt Opt
Internet Nu Nu
Volan reglabil pe înãlþime Std Std
Volan reglabil pe adâncime Std Std
Volan cu reglaj electric Nu Nu
Volan încãlzit Nu Opt
Volan sport Nu Nu
Airbag ºofer Std Std
Airbag pasager Std Std
Airbag-uri laterale Std Std
Airbag cortinã Std Std
Airbag-uri laterale spate Nu Nu
Airbag-uri genunchi Nu Nu
Scaun reglabil electric ºofer Nu Opt
Scaun reglabil electric pasager Nu Opt
Scaun reglabil electric spate Nu Nu
Scaun cu masaj Nu Nu
Reglaj lombar Nu Opt
Sport Nu Nu
Servodirecþie Std Std
Închidere centralizatã Std Std
Închidere centralizatã prin card Nu Nu
Închidere centralizatã prin telecomanda Std Std
Alarmã Opt Opt
Isofix Std Std
Tapiþerie din piele Nu Opt
Volan piele Std Std
Schimbãtor piele Nu Nu
Bord piele Nu Nu
Plafon piele Nu Nu
Usi piele Nu Nu
Pornire fara cheie Nu Nu
Navigatie Opt Opt
Trapã Nu Opt
Scaune încãlzite faþã Opt Opt
Scaune încãlzite spate Nu Nu
Senzori de parcare faþã Nu Nu
Senzori de parcare spate Opt Opt
Camerã Nu Opt
Senzori de presiune în pneuri Nu Opt
Senzori de ploaie Opt Std
Tracþiune integralã Nu Nu
Suspensii adaptive Nu Nu
ABS Std Std
ESP Std Std
Hill holder Opt Std
Controlul tracþiunii (TCS) Std Std
Asistenþã la frânarea de urgenþã Std Std
Sistem Start&Stop Std Nu
Faruri halogen Std Std
Faruri xenon Nu Opt
Faruri LED Nu Nu
Faruri adaptive Nu Opt
Faruri cu spãlare Nu Opt
Proiectoare de ceaþã Opt Std
Frâne pe disc faþã Std Std
Frâne pe disc spate Std Std
Frâne pe disc ventilate Std Std
Jante din aliaj 15 Nu Nu
Jante din aliaj 16 Std Nu
Jante din aliaj 17 Nu Std
Jante din aliaj 18 Nu Opt
Jante din aliaj 19 Nu Opt
Jante din aliaj 20 Nu Nu
Jante din aliaj 21 Nu Nu
Jante din aliaj 22 Nu Nu
Jante din oþel Std Nu
Jante din aluminiu Opt Std
Jante din aliaj Nu Nu
Kit panã Nu Nu
Roatã de rezervã micã Std Opt
Roatã de rezervã mare Nu Nu
Pneuri runflat Nu Nu
Diferenþial off-road Std Nu
Vopsea metalizatã Opt Opt
Garanþie 2 ani Std Std
Garanþie 3 ani Nu Nu
Garanþie 4 ani Nu Nu
Garanþie 5 ani Opt Nu
Garanþie 6 ani Nu Nu
Garanþie 7 ani Nu Nu
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu am gasit varianta superioara de putere de la ford
observ ca astra e mai grea cu aproape 200 kg decat focus si probabil de aceea si consumul este mai mare si acceleratia mai slaba,aici mai contribuie si cutia automata de pe astra
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR