Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Contactul imperfect este la condensatorul ala electrolitic de culoare galbena.
Periile de la motorasul actuator ambreiaj au fost facute din perii de carbune moale, fara insertie de cupru si puse in fata celor originale care erau la limita minima.



Nu am studiat sub lupa inca pinii de ambele cuple.
Am gasit bin-ul pentru resoftare Smile)
Skip ads

  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
da,deci problemele descrise de catre callin, erau din cauza periilor si nu de la contactului respectiv,fiindca pe o parte se vede contact imperfect si pe partea cealalta este in regula lipitura....
bin de la ce?eeprom sau flash? casa montezi la alta motorizare?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am sa fac totusi un experiment dupa ce gasesc pe cineva pentru reprogramare.
Nu am sa refac lipitura aia si am pun asa pe Corsa sa vad cum se manifesta. Ma gandeam ca PCB-ul e dublu placat si conteaza totusi ca pe una din fete nu e contact .
Da bin-ul de la eeprom si flash. .Sa-l fac rezerva pentru Corsa mea Z12XE.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
si eu am avut la reparat din astea si contactul respectiv cam toate le au...
undeva am salvate mai multe flash+eeprom de la motorizari Z10XE si Z12XE,fiindca m-am folosit de rocade din astea...,acum nu-l gasesc pe laptop,intre timp am schimbat laptop,hard,trebuie sa caut sigur am un backup pe un rack pe undeva, daca te intereseaza postez aici.
deci ai nevoie de Z12XE.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da...ma intereseaza.
Am gasit ceva pe site-urile straine dar nu sunt 100% sigur pe ele.
  • StefanRadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara, dupa 44 pagini citite tot nu am dat de ceva asemanator cu problema mea, sunt "fericitul" detinator al unei astra h 1.3 cdti cu easytronic cu 6 trepte, magneti marelli, cutia schimba perfect, fara smuncituri sau alte nenorociri pana intro buna zi mi-a aparut masina cu cheita la bord, am mers bine pana la primul semafor, cutia nu mai schimba vitezele in sus, deci puteam merge doar in prima treapta. Dupa ce am oprit motorul, mi-a aparut un mare F si nu am mai putut porni, dupa juma de ora de injuraturi si asteptand tractare, masina totusi a pornit, peste cativa chilometri repetandu-se problema, am ajuns totusi cu 1ma treapta la service. Au facut aerisire ambreaj, schimb lichid, masina a mers cam 100 km si aceeasi problema. Mi-au schimbat softul la ecu easytronic, nimic nu ajuta. Acu masina merge maxim 10-15 km si apoi trebuie sa astept o ora pana isi revine, ca sa dispara F si sa mai merg cativa km...aia 10-15 km masina merge exceptional, apoi moare brusc, la tester imi apare P1725, iar in timp ce apare cheita si F-ul apare si P1726 care dispare ulterior. Easytronicul magneti marelli e fara carbuni (asa mi s-a spus) si in zona mea nimeni nu stie cum sa lupte cu el... avand un bebe de 1 luna sunt cam disperat, fara masina e ca fara picioare, poate stie cineva aici care e treaba si ce as putea sa fac ? Merci anticipat pentru orice sugestie.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P1725 Insufficient Engine Speed Increase During Self Test
P1726 Insufficient Engine Speed Decrease During Self Test

@StefanRadu esti sigur ca motorasele tale sunt fara carbuni?
Nu poti face cateva poze sa se vada codul GM de pe motorasele de shift, select si actuator ambreiaj?

Daca asa ar fi cum ti s-a spus ca sunt fara carbuni singurul lucru de care m-as lega este senzorul crankshaft ( senzorul de turatie arbore cotit ) totusi ar fi trebuit sa ai cod eroare ....
Ma gandesc ca calculatorul Easytronic nu primeste semnal corect de turatie . Pe manual cum se comporta?
Problema o ai numai in mers?
Sau ai F si cand vrei sa pornesti?
  • StefanRadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Asa mi s-a spus ca sunt fara carbuni, cica alea facute de bosh cu 5 viteze sunt cu carbuni, astea cu 6 viteze sunt magneti marelli si au alt principiu. O sa incerc sa revin cu poze mai tarziu, masina o las peste noapte si porneste ok, parca nu ar avea nici o problema, schimba excelent atat in mod automat cat si manual, apoi peste vreo 15km apare cheita si gata, nu mai schimba vitezele decat daca franez, le schimba spre prima treapta, eu maxim ce pot face e sa o pun in n sau inapoi in viteza, si intra in ultima viteza care era, daca o opresc apare F, si nu dispare pana se raceste masina, apoi totul se repeta.....
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Interpretarea codurilor cu globaltis zice altceva. Nu le am la indemana ca sunt pe tableta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe aici ....
http://www.omecanico.com.br...id=&topicid=3
http://gmauthority.com/blog...n-in-chevy-agile/
abia in 2013 GM a echipat masini cu Easytronic Gen II care e intradevar Magneti Marelli si i actionarea nu mai e cu motorase ci hidraulic prin niste supape comandate de ECU.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Autodata zice...


  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ StefanRadu,posteaza codul cutiei de viteze,sa vedem despre ce este vorba...,at fii cel mai bine o identificare automata cu opcom si erorile exact asa cum le ai.
Skip ads

  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ StefanRadu,posteaza codul cutiei de viteze,sa vedem despre ce este vorba...,at fii cel mai bine o identificare automata cu opcom si erorile exact asa cum le ai.
  • StefanRadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa ma uit ce scrie pe easytronicul ala : FPI MTA m2032 EOL S&K BC 0079205 F
Poza e de pe net dar e exact ca la mine.



  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atex a scris:ar fi cel mai bine o identificare automata cu op-com si erorile exact asa cum le ai.

Se pare ca esti cel mai nou ca tehnologie in club.
La noi toti scrie Bosch.
Ramane sa verifici ce am gasit in Autodata...


  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
P1725

Shift Motor Malfunction

The control unit recognises the malfunction of the circuit via an internal evaluation logic.
Internal sensor failure (checksum fault, sensor defective)
or
The power supply of the sensors is out of range.
Incorrect voltage level at control unit terminal 115, 116 (XC14)

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON
"F" is displayed in the Info Display.
The Emergency Mode "Shutdown Gearbox Actuator" will be activated

Concerned Terminals:
108, 109, 115, 116, 118, 121 (XC14)
Remedy:
P1725

Shift Motor Circuit Open or Low Voltage

The power supply of the sensors is out of range.
Short to ground or interruption in circuit to control unit terminal 118 (XC14)

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON
"F" is displayed in the Info Display.
The Emergency Mode "Shutdown Gearbox Actuator" will be activated

Concerned Terminals:
108, 109, 115, 116, 118, 121 (XC14)
Remedy:
P1725

Shift Motor Circuit High Voltage

The power supply of the sensors is out of range.
Interruption in circuit to control unit terminal 121 (XC14)

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON
"F" is displayed in the Info Display.
The Emergency Mode "Shutdown Gearbox Actuator" will be activated

Concerned Terminals:
108, 109, 115, 116, 118, 121 (XC14)
Remedy:
P1725

Shift Motor Speed Signal Circuit Malfunction

Internal sensor failure (checksum fault, sensor defective)
or
The power supply of the sensors is out of range.
Short to voltage/ground or interruption in circuit to control unit terminal 108 (XC14)

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON
"F" is displayed in the Info Display.
The Emergency Mode "Shutdown Gearbox Actuator" will be activated

Concerned Terminals:
108, 109, 115, 116, 118, 121 (XC14)
Remedy:
P1725

Shift Motor Direction Signal Circuit Malfunction

Internal sensor failure (checksum fault, sensor defective)
or
The power supply of the sensors is out of range.
Short to voltage/ground or interruption in circuit to control unit terminal 109 (XC14)

Effect:

Service Vehicle Soon Lamp ON
"F" is displayed in the Info Display.
The Emergency Mode "Shutdown Gearbox Actuator" will be activated

Concerned Terminals:
108, 109, 115, 116, 118, 121 (XC14)
  • StefanRadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Oi fi eu cel mai nou ca tehnologie dar si cel mai ghinionist, astra e din 2006 dar nu am gasit pe net un comportament asemanator, liviu2004, merci de coduri, dar care ar fi solutia, nu prea inteleg, e vorba de un senzor, sau e ceva mecanic, sau e dus ecu la easytronic ? Sau e ceva legat de ambreiaj ? La 2 servisuri mi-au zis sa astept pana gasesc ei o masina asemanatoare sa puna la schimb un easytronic ca sa fie sigur ca problema e in el, asta ar putea dura saptamani sau luni, mi se pare aiurea sa stea masina parcata sau sa merg maxim 5 km intro directie sa fiu sigur ca ma pot intoarce, nu de asta ne cumparam masini....
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai scrie in text ce e de facut. Nu prea le am eu cu easytronic, le consider cele mai proaste inventii vreodata pe pamant, dar cineva care stie despre ce e vorba pune mana pe multimetru si se apuca de munca. Acu si tu i-ai gasit tocmai pe aia care nu stiu decat sa schimbe piese. Ai s-o rezolvi acolo la Sfantu Asteapta. Tu ai nevoie de un pasionat! Gaseste-l. Daca esti din Iasi, poate vorbesti cu dan, daca se baga, cauta la Publicitate.
  • StefanRadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Problema e ca sunt din Chisinau, iar aici toti iubesc cum ai spus si tu doar sa schimbe piesele cu locul. Speram sa gasesc aici poate pe cineva care s-a mai intalnit cu asa ceva, nu ar fi o problema mare pentru mine sa aduc piesa sau chiar masina pana la iasi, doar sa stiu exact ca se rezolva ...
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
StefanRadu a scris:Am reusit sa ma uit ce scrie pe easytronicul ala : FPI MTA m2032 EOL S&K BC 0079205 F
Poza e de pe net dar e exact ca la mine.




deci tu ai tot un fel de easytronic,care functioneaza pe presiune de ulei cu pompa hidraulica... (deci nu ai motorase ca la bosch) ai valve pentru ambreaj si pentru treptele de viteza...
deci la tine poate fii la fel ecu cutie defect,valve defecte,sau defectiune mecanica pe hidraulica respectiva...
in foto ai erorile posibile la codurile pe care le ai postat,si in schema ai si senzori la care se refera erorile...
erorile se refera la B193A si B193B


de aceea era bine sa stim exact ce eroare ai?...

bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR