E clar atunci, n-am vazut partea asta.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
bounce007
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2014
- Mesaj Privat
tocmai am venit de la o tura cu masina. cu mufa scoasa de la debitmetru masina se accelereaza si trage mai bine dar da in nas, parca ar fi infundata.
acum cu mufa pusa nu are aceeasi putere dar nu pare a fi infundata si mi se accelereaza mai bine decat ieri cand nu curatasem debitmetrul si throttle-ul.
totusi maine ma gandesc sa merg in service sa-mi curate si EGR-ul.
va multumesc tututor pentru sfaturi.
acum cu mufa pusa nu are aceeasi putere dar nu pare a fi infundata si mi se accelereaza mai bine decat ieri cand nu curatasem debitmetrul si throttle-ul.
totusi maine ma gandesc sa merg in service sa-mi curate si EGR-ul.
va multumesc tututor pentru sfaturi.
steffanos
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
leutz25us
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit. Sunt noul posesor al unei corsa c 2002 1.2 motor z12xe si am o probleme cu debitmetrul. Am cod eroare p0100 citit cu metoda agrafa. Cine ma poate ajuta din iasi sa-i fac masuratori de valori si sa-mi zica exact daca e mort sau se mai poate resuscita ca sa nu dau banii degeaba pe unul nou ca nu e deloc ieftin.Va multumesc si astept raspunsuri!
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
leutz25us
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
cobraro22
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
bounce007 a scris:Buna ziua,
Sunt nou pe acest forum dar am citit majoritatea posturilor legate de debitmetru la Corsa C Z12XE.
As dori pe scurt sa va explic proble mea. Cam de vreo saptamana am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte iar cand motorul este rece nu se tureaza mai mult de 2000rpm cu acceleratia la maxim. Astazi am dat jos la un mecanic debitmetru cat si throttle-ul si le-au curatat cu un spray (acela care curata carburatorul - pe el scria ca e bun si pentru debitmetru ). Dupa curatare am observant o mica schimbare, motorul rece se tureaza peste 2000rpm cu acceleratia la maxim, dar totusi masina nu trage cum tragea inainte, nu simti ca ai putere. Va atasez o imagine cu testul facut de mine cu programul Autocom CDP+ in care debitmetrul inregistreaza 8kg/h si un voltaj care oscileaza intre 1,39 si 1,53V la 777rpm si 62grade temp. motorului.
As dori va rog sa-mi spuneti daca aceste valori sunt normale sau ar trebui sa schimb debitmetrul.
Va multumesc,
Astept raspunsul dvs
Sunt nou pe acest forum dar am citit majoritatea posturilor legate de debitmetru la Corsa C Z12XE.
As dori pe scurt sa va explic proble mea. Cam de vreo saptamana am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte iar cand motorul este rece nu se tureaza mai mult de 2000rpm cu acceleratia la maxim. Astazi am dat jos la un mecanic debitmetru cat si throttle-ul si le-au curatat cu un spray (acela care curata carburatorul - pe el scria ca e bun si pentru debitmetru ). Dupa curatare am observant o mica schimbare, motorul rece se tureaza peste 2000rpm cu acceleratia la maxim, dar totusi masina nu trage cum tragea inainte, nu simti ca ai putere. Va atasez o imagine cu testul facut de mine cu programul Autocom CDP+ in care debitmetrul inregistreaza 8kg/h si un voltaj care oscileaza intre 1,39 si 1,53V la 777rpm si 62grade temp. motorului.
As dori va rog sa-mi spuneti daca aceste valori sunt normale sau ar trebui sa schimb debitmetrul.
Va multumesc,
Astept raspunsul dvs
Salut,
ca si raspuns concret la intrebarea ta(daca mai ai problema, sau pentru a-ti folosi in viitor):
--Parametrii pt. debitmetru <11kg/h, <1.6V
--Air inlet temperature: intre 10 si 40C
Asa spune TIS2000.
Debitmetrul are un senzor(o sarma ) de temperatura si un senzor (filmul)care masoara debitul de aer. La tine air inlet temperature nu corespunde, deci poate fi doar senzorul de temperatura (sarma) cu problema. Eu am curatat si filmul si senzorul de temperatura cu KONTAKT60 si clatit cu alcool izopropilic. Functioneaza excelent si in parametrii.Totusi, o grija maxima se impune la o actiune de genul asta.
Salut
Liviu_pl
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
corsa8888 a scris:salut eu am o corsa c pot sa fac proba de la un astra g? pe op com arata Senzor masã aer,0.00 V o fi dus? multumesc frumos
Salut,
Selecteaza in loc de Corsa Agila cu acelasi motor si acelasi an. Intri si vezi cate kg/h ai. Trebuie sa fie sub 11kg/h.
OP-COM mai scoate balarii.. m-am speriat si eu prima data, mai apoi am incercat cu alt model(Agila, Astra) acelasi motor si an.
Bafta!
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
va multumesc frumos pentru ajutor acestea sant rezultat op com la corsa mea
Valori reale:
Tensiune baterie,14.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompa combustibil,Activ
Senzor 1 pedala acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedala acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedala calculata,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapeta (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapeta (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapeta - calculata,1 %
Poziþie clapeta,Ralanti
Turaþie motor,846 RPM
Senzor masa aer,0.00 V
Senzor masa aer,0.00 kg/h
Temperatura lichid racire,1.39 V
Temperatura lichid racire,75 °C
Temperatura aer admisie,3.53 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Senzor rezervor,3.27 V
Senzor rezervor,8 L
Presiune ulei,Normal
Comutator info clima,Nu este programat
Presiune sistem clima,5.00 V
Presiune sistem clima,0 kPa
Contact 1 fârna,Inactiv
Contact 2 frâna,Inactiv
Viteza vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere viteza,Nu este programat
Sistem de menþinere viteza,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere viteza,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisa AGR,0 %
Poziþie actuala AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
ÃŽncalzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),431 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sarac
ÃŽncalzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sarac
Bucla senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu clima,Nu este programat
Clima în regim blocat,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,846 RPM
Turaþie prescrisa,850 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,1.8 ms
Timp de injecþie,4.0 ms
Unghi de aprindere,21 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.00 mV
Sarcina relativa de motor,5 %
Temperatura motor normala,Inactiv
Clapeta electronica în regim de avarie,Inactiv
Numarator pentru cicluri de adaptare clapeta,11
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programata,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programata(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),
Valori reale:
Tensiune baterie,14.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompa combustibil,Activ
Senzor 1 pedala acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedala acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedala calculata,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapeta (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapeta (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapeta - calculata,1 %
Poziþie clapeta,Ralanti
Turaþie motor,846 RPM
Senzor masa aer,0.00 V
Senzor masa aer,0.00 kg/h
Temperatura lichid racire,1.39 V
Temperatura lichid racire,75 °C
Temperatura aer admisie,3.53 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Senzor rezervor,3.27 V
Senzor rezervor,8 L
Presiune ulei,Normal
Comutator info clima,Nu este programat
Presiune sistem clima,5.00 V
Presiune sistem clima,0 kPa
Contact 1 fârna,Inactiv
Contact 2 frâna,Inactiv
Viteza vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere viteza,Nu este programat
Sistem de menþinere viteza,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere viteza,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisa AGR,0 %
Poziþie actuala AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
ÃŽncalzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),431 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sarac
ÃŽncalzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sarac
Bucla senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu clima,Nu este programat
Clima în regim blocat,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,846 RPM
Turaþie prescrisa,850 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,1.8 ms
Timp de injecþie,4.0 ms
Unghi de aprindere,21 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.00 mV
Sarcina relativa de motor,5 %
Temperatura motor normala,Inactiv
Clapeta electronica în regim de avarie,Inactiv
Numarator pentru cicluri de adaptare clapeta,11
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programata,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programata(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Daca tot 0 pe linie ai, e foarte posibil sa fie dus debitmetru. Daca n-ai martor aprins, ultima sansa e sa faci masuratori, poate ai vreun scurt undeva. Un post foarte explicit gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75251. Daca si masuratorile ies prost, va trebui sa pui cateva sute de banuti deoparte.. Masoara daca stii, daca nu mergi la un electronist sau electrician auto. Inainte sa cheltuiesti, e bine sa excluzi toate cauzele posibile. Imi pare rau daca va trebui sa cumperi altul, nu-i deloc ieftin.
Bafta multa!
Bafta multa!
corsa8888
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat