Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am o nelamurire si va rog sa ma ajutati, daca stiti si puteti.
In schema din Autodata, pentru motorizarea mea, y22dtr, am identificat S79-maneta tempomat, S258-switch ambreiaj si S13-switch frana. Maneta CC are 4 fire. Voi trage 3 fire de la ECU si le voi mufa conform culorilor la pinii 58, 35 si 16. Cel de-al 4-lea fir, la care pin de la ECU il mufez? 23, 45 sau 68?


PS: a. Mai trebuie sa fac legatura intre pinul 1 de la S258 si pinul 4 de la S13 sau legatura este deja facuta?
b. Pe unde intru cu firele trase de la ECU in habitaclu (masca de la volan)?


Ultima modificare facuta de AAndy22 la Joi 24 Jul, 2014 7:27 am
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Al patrulea fir merge in tabloul de sigurante la F38, dar nu inteleg de ce iti bati capul, ai firele deja trase, trebuie sa montezi maneta si atat.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am rascolit peste tot si mufa pentru tempomat nu o gasesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
E imposibil sa nu fie. Toate Vectrele B diesel au firele trase.
Cauta atent pe cablajul manetei de semnalizare. Poate e prinsa cu izolier si nu o vezi.
Skip ads

  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O sa ma uit cu atentie inainte sa ma apuc de treaba. Mi s-a parut ciudat ca nu am gasit-o din moment ce este prezent si switch-ul de ambreiaj. Eventual verific si mufa ECU sa vad daca ies fire din pozitiile 58, 35, 16. Unde poate fi prinsa cu izolier?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pe firele manetei de semnalizare.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Daca spuneti cu certitudine ca este imposibil sa nu fie acolo voi cauta cu mai multa atentie.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu este mufa acolo. Trebuie sa trag fire. Singura nelamurire a mai ramas despre cel de-al 4-lea pin din ECU. Care este?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Al patrulea fir merge in tabloul de sigurante la F38 (+ pe contact), iar celelalte 3 in ECU, mufa X80 pinii 45 (blue), 64(grey), 63(green).
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Atasez poze cu schema pentru y22dtr




Pinii la aceasta motorizare pentru CC sunt 58,35 si 16. Ce-l de-al 4-lea fir al manetei nu este legat la F38 (conform schemei), ci mai degraba la unul din pinii 23, 45, 68 de la ECU. Am inteles eu gresit?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, intelegi gresit. Al parulea fir este + pe cheie, din siguranta F3.38. Asa este la toate masinile si la Vectra B si la Astra G si la Corsa, chiar si la pilotul pe cablu. Si nu te mai lua dupa Autodata, are scheme pline de greseli. Uite schema originala din TIS, e de la Astra G dar are si PSG16 care a fost pe Y20DTH si pe Y22DTR.

Deci pe pinul B al manetei trebuie sa ai + pe contact din siguranta F3.38.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Ma cam feresc sa demontez tabloul de sigurante. Pot sa trag un fir de la switch-ul de ambreiaj?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
AAndy22 a scris:Atasez poze cu schema pentru y22dtr




Pinii la aceasta motorizare pentru CC sunt 58,35 si 16. Ce-l de-al 4-lea fir al manetei nu este legat la F38 (conform schemei), ci mai degraba la unul din pinii 23, 45, 68 de la ECU. Am inteles eu gresit?

Autodata iti da 2 variante de putere la Y22DTR, 88 kw si 92 kw. Tu ai ales schema CC de la motorizarea de 92 kw.
TIS-ul o indica pe cea care in Autodata e la versiunea de 88 kw. Eu cred ca aceea e corecta.
Pt. al patrulea fir, iti trebuie + pe contact.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am versiunea de 92kW. Intre cele 2 motorizari difera si pinii de la ECU. Dupa care varianta ar trebui sa merg cand mufez ECU?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Desfa mufa ECU si cauta firele dupa culori 45 (blue), 64(grey), 63(green) sau 58 (blue), 35(grey), 16(green).
Y22DTR are instalatia completa, inca nu-mi vine sa cred ca nu ai mufa la volan.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mufa nu este! Am cautat destul de atent. Sper sa nu ma fac de rusine si sa gasesc pinii la ECU cablati.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am desfacut bordul si mufa nu este acolo asadar voi trage firele de la ECU. Weekendul asta ma apuc de treaba dar undeva ma pierd. Nu stiu pe unde sa trag firele de la ECU in masca volanului. Voi pe unde le-ati tras?
  • george_torro

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu am dat gaura cu un spiral in cauciucul care se afla in dreptul pedalei de frana pe unde iese cablajul spre motor,o sa iesi undeva pe sub pompa de abs.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut capacul de la ECU si am verificat cablurile. Dupa schema din Autodata pinii 58 si 35 nu corespund culorilor, iar unul dintre ei se duce la Immo(58 parca). Pinul 16 era lipsa. Am comparat cablajul cu schema din TIS 2000 si singura diferenta era ca pinul 63 nu era verde ci galben-albastru. Pinii 64 si 45 corespundeau culorilor din TIS 2000. Intrebarea mea este: daca pinii sunt prezenti in mufa ECU si nu am mufa la volan trag cabluri de la acestia conform TIS?
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Are cineva o schema corecta a instalatiei electrice pentru y22dtr/92kW?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR