Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Volanta e pe duca, eu am programare la opel in 30.07 sa imi schimbe volanta. Schimbul se face pe garantie.
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Eu am 135.000km si cei de la opel au spus ca imi duce volanta asa 200.000 fara probleme. Dar am insistat sa o schimbe atata timp cat am garantie. Eu zic sa mai astepti si sa strangi bani daca nu ai garantie, si cand ai bani...pai o repari.

Bafta!
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
E simplu sa vezi daca volanta e de vina, cand auzi acel zgomot calca ambreajul si daca nu se mai aude inseamna ca e volanta.
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@Florin Insignia, acel zgomot se aude cand calc ambreiajul
Dar,cand il calc foarte incet,nu maxim,pe cursa de 2cm . Daca il calc maxim nu se aude nimic
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai asta e simptom de volanta, la apasarea partiala a pedalei se manifesta zgomotul.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:@Florin Insignia, acel zgomot se aude cand calc ambreiajul
Dar,cand il calc foarte incet,nu maxim,pe cursa de 2cm . Daca il calc maxim nu se aude nimic


Acelasi zgomot mi se auzea si mie la Vectra C si am sfarsit prin a schimba volanta pe la 140.000 km.
Din pacate pentru noi si Insignia are aceeasi buba Sad .....deci pe la 100.000 trebuie sa-i fac viteza

Bafta
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Da...
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Pai si e mai mare paguba sa ii schimbi volanta decat devalorizarea ei pe piata? Eu cred ca o masina noua merita tinuta primii 200 000, chiar daca trebuie sa ii mai schimbam cate ceva. Asta este, se intampla la branduri mult mai galonate, depinde si de noroc chiar si la achizitia unei masini noi. Ne-am luat diesel, ne-am asumat niste costuri de intretinere mai mari. Eu am auzit foarte muta lume cu probleme la ambreiaj-volanta intre 100-150 k, la branduri cotate pe piata echivalent sau peste opel. Noi ne cam omoram masinutele astea superbe în București, trebuie sã recunoaștem.
Decizia e a fiecaruia. Bafta in ceea ce vreti sa faceti, oricum.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Crezi ca putem face ceva in privinta asta? Buba e deja facuta..
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
canguru a scris:
.....deci pe la 100.000 trebuie sa-i fac viteza


Vrei sa spui ca decat sa inlocuiesti volanta,preferi sa vinzi masina... Question
Atunci la ce ai mai achizitionat-o?
Nu este singurul model la care dupa 100k apar probleme la volanta,de regula la toate marcile,mai ales la cele cu motoare de 2,0l(vezi VW),este stiut faptul ca volanta cedeaza destul de repede...
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Confirm,un prieten cu Golf 5 ,la 116k a schimbat volanta
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
De acord cu tine Gyzmo. Smile
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Dintre prietenii mei care au avut probleme cu volanta va pot da urmatoarele exemple: 307 2.0 hdi la 150k, tucson 2,0 crdi la 120k, golf 5 2.0 tdi 4motion 105k
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si eu visam 150.000 sa fie etalon pentru volanta. Din pacate am schimbat-o la 46.000km. Una e sa ne asteptam la costuri de intretinere si alta e sa fie penibil. Cand a trebuit sa schimb volanta ma gandeam serios sa vand masina. Adica si valva de aer, si furtun intercooler, si volanta, si cablu electric de alimentare injectoare, si o boxa, si butonul de la portbagaj....mai aveam vre-o 2 lucruri....pana in 50.000?

Ceva nu se leaga. .mai ales cand intretin masina, nu fac curse cu ea (nici macar cerculete iarna pe zapada) si o conduc numai eu si fac asta cu destul de mare atentie. Dupa 4 ani de zile cat are masina pana si cei de la service au laudat-o ca arata si merge foarte bine (culmea, tocmai aia care incearca sa-ti tot umfle factura). Si cu toate aste tot pica piese...devine putin frustrant pentru un angajat tanar cu forme legale in Romania....daca intelegeti...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Stemi sunt perfect de acord cu tine...dar din pacate astea sunt masinile din ziua de azi...si eu am inceput sa fiu dezamagit de opelul meu cand am inceput sa am probleme, dar apoi am auzit si la unu si la altu cu marci mai bune gen bmw,audi ca au si ei probleme..
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
canguru a scris:
.....deci pe la 100.000 trebuie sa-i fac viteza


Vrei sa spui ca decat sa inlocuiesti volanta,preferi sa vinzi masina... Question
Atunci la ce ai mai achizitionat-o?
Nu este singurul model la care dupa 100k apar probleme la volanta,de regula la toate marcile,mai ales la cele cu motoare de 2,0l(vezi VW),este stiut faptul ca volanta cedeaza destul de repede...


Evident ca nu volanta este factorul principal in decizia de vanzare ci volanta + "altele" dupa 100k, bineinteles cu asumarea costurilor de devalorizare.
Eu am luat masina la 23000km si intentionez sa o vand undeva pe la 100000k adica peste vreo 2-3 ani. Ce voi lua pe ea o sa-l constitui avans pentru una ( sper noua insignia Smile ) tot undeva pe la 20-30000 km, repet totul cu asumarea costurilor de devalorizare .
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:Pai si e mai mare paguba sa ii schimbi volanta decat devalorizarea ei pe piata? Eu cred ca o masina noua merita tinuta primii 200 000, chiar daca trebuie sa ii mai schimbam cate ceva. Asta este, se intampla la branduri mult mai galonate, depinde si de noroc chiar si la achizitia unei masini noi. Ne-am luat diesel, ne-am asumat niste costuri de intretinere mai mari. Eu am auzit foarte muta lume cu probleme la ambreiaj-volanta intre 100-150 k, la branduri cotate pe piata echivalent sau peste opel. Noi ne cam omoram masinutele astea superbe în București, trebuie sã recunoaștem.
Decizia e a fiecaruia. Bafta in ceea ce vreti sa faceti, oricum.


Idee este ca daca o sa pot sa o schimb la 100.000k o sa o fac din doua motive:
1. evitarea problemelor care apar
2. placerea achizitiei si folosirii unei masini mai noi/unui model mai nou

Mie imi este clar ca nu putem cataloga o masina, in speta insignia ca buna/proasta/fiabila etc in conditiile in care o conducem in Bucuresti sau alte orase aglomerate si sunt convins ca este valabil si pentru alte marci.
Am un prieten foarte buna care locuieste in Germania si care a condus o Astra diesel pana la 220.000 km fara nici o problema la volanta insa a condus-o aprox 90% in regim de autostrada.

Eu plec de la idea ca oricum nu tin o masina o viata si incerc sa gasesc o cale de mijloc prin care sa evit batai de cap cu costuri minime.
Cred ca intre 100.000k si 200.000k( ca tot vorbim de aceste valori fara a fi considerate etalon de vreun fel) pierzi bani pe doua parti( eu am patit-o cu Vectra C):
1. devalorizare
2. costuri de reparatie sa-i spunem

Ce sper eu este ca in cazul meu, intre 23000km( momentul achizitiei) si 100.000km( momentul vanzarii) sa pierd doar din devalorizare.
Concret am platit pe masina 16500eur, sper sa iau undeva la 8000-9000 sa pun diferenta si sa iau alta la 20-30000 km
  • edytro

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
am si eu o intrebare daca a mai patit cineva. am observat ca atunci cand e motorul rece si nu numai(dar nu tot timpul) la insignia mea a20dth, ecoflex, 160cp, manuala se aude la accelerare si la plecarea de pe loc un carait ca si acela de la avans la vechea dacie.(pana ajung pe la 2000-2500 turatii) cineva a zis ca e posibil sa fie de la injectie.
Ms
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Am cateva probleme cu masina, m-am si saturat sa le tot povestesc...asa ca ma opresc asupra uneia Smile) Cand claxonam ecranul de la DVD800NAVI o lua razna, ba se stingea/aprindea f rapid, ba se "intindeau" culorile ba partea e jos aparea sus si invers...totul pana la prima groapa mai serioasa Very Happy Chiar daca si-a revenit, va intreb si va rog sa imi spuneti daca stiti: Au siguranta, fire sau altceva in comun?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR