Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am citit undeva pe forum dar nu am retinut ca la un anumit moment producãtorul a scos clapetele din galeria de admisie.
Nu reusesc sa mai gasesc informatia, stie cineva?
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
re5pect_at a scris:Va salut! Am cateva probleme cu masina, m-am si saturat sa le tot povestesc...asa ca ma opresc asupra uneia Smile) Cand claxonam ecranul de la DVD800NAVI o lua razna, ba se stingea/aprindea f rapid, ba se "intindeau" culorile ba partea e jos aparea sus si invers...totul pana la prima groapa mai serioasa Very Happy Chiar daca si-a revenit, va intreb si va rog sa imi spuneti daca stiti: Au siguranta, fire sau altceva in comun?


Am pãtit si eu ceva asemãnãtor in weekend prin gropile de pe transfagarasan, mie pur si simplu mi s-a stins de cateva ori ecranul pret de 2-3 secunde si apoi s-a aprins singur.
De atunci no problem
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Salut,
Am citit undeva pe forum dar nu am retinut ca la un anumit moment producãtorul a scos clapetele din galeria de admisie.
Nu reusesc sa mai gasesc informatia, stie cineva?


Eu cand am fost la EDS cu intentia de a curata EGR-ul mi-au zis ca dau jos clapetele din galeria de admisie deoarece acestea cedeaza in timp si ajung sa distruga si alte componente. Sincer nu am inteles exact in ce consta aceasta operatie dar doresc sa aflu mai multe.

Legat de eliminarea lor de catre producator, am inteles tot de la ei ca Opel a eliminat aceste clapete pentru modelele mai noi (dupa 2011 parca).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pur si simplu, iti da galeria de admisie jos si iti scoate clapetele. Banuiesc ca o sa iti anuleze din soft si actuatorul care le comanda.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@clau70 : dar rolul lor exact care este? de reducere al consumului?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Au si rol de reducere a consumului, prin optimizarea admisiei de aer, turbulente...
La sarcini mici, clapetele sunt inchise, admisia de aer facandu-se pe partea fara clapete. Fiecare gaura corespunde unei supape de admisie, cand clapetele sunt inchise aerul intra in cilindru numai printr-o supapa.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Rolul clapetelor este de a forma un amestec mai bun si astfel scad noxele. Problema au avut-o si cei cu Bmw, multi au scos clapetele si daca nu ma insel in vest masinile trec testele de noxe fara probleme fara aceste clapete.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa e, scad si noxele prin optimizarea admisiei si a amestecului. E o problema cu clapetele astea care poate se pot desprinde, d-aia au si trecut la galerie fara clapete.
Daca te referi la inspectia tehnica, se trece si fara clapete. Iti duce motorul in turtie maxima iar clapetele se deschid (e ca si cum nu le-ai avea).
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da Clau70 la inspectia tehnica ma refeream pentru cine are dubii ca nu ar mai fi motorul in parametri.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Perfect, deci ne putem astepta doar la un consum putin crescut? correct?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu am auzit nimic de consum, insa cei care au eliminat clapetele spun ca a scazut un pic cuplul pana in 2000 de rpm. De fapt cam pana pe la turatia aia au rol aceste clapete, mai sus sunt deschise complet
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@alre , @clau70 noted
multumesc mult pentru lamuriri
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am clapetele scoase (EDS), nu am simtit nimic legat de scaderea cuplului ........ este adevarat ca masina este remapata
  • EDS Team

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
pentru eddy andrei:
Field Remedy: 2672
Subject: Engine A20DTx Engine Management System - "Oil Pressure too low, shut off engine" appears in instrument cluster
Models: Engines: Option:
Insignia 2009...2010,Astra-J 2010 A20DTC| A20DTH| A20DTJ,A20DTH
Complaint: Customer reports about "oil pressure too low, shut off engine" message shows up in instrument panel.
Cause: Software deviation in Engine Management System.
Production: Implementation of a revised calibration in MY2011.

Remedy:
In case of customer complaint please program engine control unit
with the latest software available on TIS2Web.


Please note:
It is not necessary to replace any parts.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Vã mulțumesc bãieți, la toți care v-ați interesat de problema mea. Sunteți serioși, profesioniști și vã dați interesul pentru noi, clienții voștri și de aceea vã recomand tuturor posesorilor de Opel. Toți avem nevoie de la un moment dat de un service, dar nu toti avem noroc sa gãsim oameni bine pregatiți și mai ales, sinceri, care sa nu ne complice problemele avute cu masinile în ideea de a ne prinde de clienți și bãga la cheltuieli inutile, timp pierdut în service sau mai rãu, chiar ne agrava problemele.
Înca o datã vã mulțumesc, sper, dupã verificarea de azi, ca asta sã fi fost cauza problemei mele. Voi apela la voi cu incredere pe viitor !
  • edytro

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2013

  • Mesaj Privat
revin si eu.
vreau sa mai adaug ca se aude doar pane se incalzeste motorul. pana ajunge la 90 de grade


Salut,
am si eu o intrebare daca a mai patit cineva. am observat ca atunci cand e motorul rece si nu numai(dar nu tot timpul) la insignia mea a20dth, ecoflex, 160cp, manuala se aude la accelerare si la plecarea de pe loc un carait ca si acela de la avans la vechea dacie.(pana ajung pe la 2000-2500 turatii) cineva a zis ca e posibil sa fie de la injectie.
Ms
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ceea ce auzeai tu la dacie era zgomot de detonatie din cauza avansului sau a benzinei cu CO mica.
Acum eu nu stiu exact ce fel de "carait" auzi tu, dar motoarele pe motorina au zgomotul lor specific aprinderii prin comprimare, un gen de rapaiala care e mai pregnant la rece si in accelerari.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@edytro:
Daca esti intr-adevar ingrijorat de un zgomot suspect iti recomand sa mergi la un service, lasi masina la ei o noapte si o pornesti a doua zi dimineata in caz ca zgomotul nu apare in ziua in care te duci. Noi aici ne dam doar cu presupusul fara sa auzim acel zgomot. Ce service iti recomand, citeste postarea mea anterioara si iti dai seama. Este f.bine ca nu esti doar conducator auto si ca esti atent la tot ceea ce se intampla cu masina ta, la fel sunt si eu. Insa nu te panica, cum am facut-o eu din cauza altor "specialisti", mergi la EDS si vei gasi baieti care te vor sfatui ce sa faci.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Azi am scos masina din Service, Schimbat Kit ambeaj + volanta si ceva cilindru de la ambreaj..nu mai stiu exact numele
Volanta schimbata pe garantie din cauza acelui tacanit (Tac, la deccelerare) si am spus daca tot o face bucati sa imi schimbe si kitu ambreaj contra cost.

Masina merge perfect, schimba vitezele mult mai lin, se simte o diferenta foarte mare.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Cat te-a costat kit-ul de ambreiaj cu tot cu manopera? Sunt curios...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR