Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Tind sa cred ca e vre-un senzor, altfel ai fi avut diferente de temperatura si pe LO. Daca imi amintesc bine, senzorii sunt montati in gurile laterale de aerisire.
Skip ads

  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am pus op-com-ul ..nimic. Astazi spre exemplu a functionat fara probleme .
Am pus contactul ,ventilatorul oprit si am inceput sa modific temperatura prima data in stanga dupa care in dreapta. Motorasele se aud cum functioneaza odata cu modificare temperaturii... Magie neagra.. Smile)
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca iti afiseaza vre-un cod de eroare daca sunt diferente de temperatura intre senzori.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,718
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nu apar erori, cel mai concludent este o citire de valori si tind sa cred ca are senzorii buliti (defect tipic pentru climatronic). Vezi ca si aici, cei din stanga NU aratau corect !

CristianTM.
Skip ads

  • horica

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Se pot citi aceste valori cu op-com ? sau doar cu tech2 ?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa stie si OP-com, intra pe modulul ECC.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
mie nu imi merge cu opcom sa accesez modulul ECC de niciun fel. la fel face si pe EHU. Doar pe display pot (CID) sa intru, dar doar daca selectez altfel de an la masina (gen mai noua, ca sa intre pe mid can, nu pe low sau ceva de genul asta). daca selectez anul 2005 si vectra nu merge nici sa intru pe modulul de display.

daca tot suntem la acest topic, pun si eu o scurta intrebare, tot legata de climatronic. sistemul are momente cand , sa zicem daca pun pe 20 de grade, si afara sunt 33, sufla foarte incet aer rece, apoi dintr-o data sufla tare, ca si cum ar fi normal sa sufle, la diferenta de temperatura pe care i-am dat-o. Ultima data am schimbat senzorul din bord, dar nu sunt sigur ca era functional 100% (dezmembrari), o vreme a functionat corect.
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai incearca sa refaci lipiturile pe unul din panouri (alea de la potentiometre) si sa dai cu spray de contacte in ele (potentiometre, butoane sau cum s-or fi chemand) si incearca din nou. Mie-mi pare o problema de contact, dar nu stiu daca de aici vine...
Skip ads

  • liviucon

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Potentiometrele sunt inlocuite cu cele din lateral chiar daca le-am reparat si functioneaza acum. Ideea este ca pleaca numai cand vrea, indiferent de conditiile atmosferice.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am refacut lipiturile la butonul central de la climatronic si totul a mers brici pana cand a inceput sa faca figuri functia enter.
Ma poate ajuta cineva in Bucuresti cu refacerea lipiturilor?
Ma gandesc ca poate nu le-am refacut eu corect.
  • liviucon

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor. In urma cu ceva timp am patit si eu beleaua cu regulatorul de turatie de la climatronic. Am scos modulul si am vazut ca tranzistorul de putere MOSFET era prajit. L-am inlocuit cu unul echivalent deoarece in Buzau nu se gaseste exact piesa aceea. 22 de lei si 3 zile de asteptari. Dupa ce am pus piesa echivalenta....nu s-a schimbat nimic...ventilatorul pornea in data ce bagam siguranta 23 pe maxim (treapta 7) . M-am mai documentat si am inteles ca trebuia schimbata si cealalta piesa de langa tranzistor ,care este o dioda Shotky sau ceva de genul. Cea pe care o aveam nu parea sa fie defecta...dar era. Acum trebuia sa gasesc la magazine dioda respectiva. Am gasit la un magazin dar trebuia sa astept cel putin 2 sapt pt ea. Citind pe net ce facea piesa respectiva, am concluzionat ca trebuia sa o mai gasesc si in alte aparate...asa am gasit o piesa echivalenta (aproximativ) intr-o sursa de PC veche. Piesa este tot o dioda http://www.datasheetarchive...0C-datasheet.html dar cu valori putin diferite. Am zis sa incerc totusi deoarece nu aveam nimic de pierdut. Am montat dioda si.....surpriza...functioneaza perfect. Am facut artificiile acestea deoarece un modulul ca asta la secondhand costa 250 lei si nici nu ai garantia ca o sa dureze prea mult, intru cat se defecteaza destul de repede. Acum am climatronic din nou si tare bine este Smile. Pentru detalii sau nelamuriri pot oferi asistenta fara nici o obligatie. Va multumesc.

P.S. Pentru butonul din centru recomand inlocuirea lui cu cel de la reglajul pasagerului...acolo este inutila functia enter iar pt inlocuire nu trebuiesc decat pilite 2 ghidaje de plastic de pe spatele potentiometrului. Am facut chestia asta la 3 module si functioneaza perfect.
  • CiprianStan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu aceeasi problema cu modulul de clima la o vectra c din 2007 , butonul din mijloc nu mai mergea si ce m-am gandit eu , sa il schimb cu unul de la regulatoarele de temperatura , zis si facut , problema e ca acum nu mai merge deloc, am cumparat alt modul dar se pare ca nici asta nu merge. Am verificat cu tipul de la care l-am cumparat pe cel nou toate sigurantele(fara cele din portbagaj care din cate am citit nu au legatura , sper sa nu gresesc) , a pus calculatorul pe masina si se pare ca nu am tensiune sau tensiune slaba spre modul si el nu se mai deszchide deloc in mom asta (nu pot sa dau drumul la caldura , airco nimic), aveti vreo idee care poate sa fie buba ? Inca o chestie , modulul meu vechi era productie 2007 iar cel care l'am luat e 2002 are vreo legatura ? Multumesc .
Skip ads

  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
e o mare diferenta, tu ai fullcan si ai cumparat halfcan. 100%nu se potrivesc, au altfel de comunicare
  • CiprianStan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca din cauza asta nu pot sa ma folosesc de modul si ii da eroare in calculator din ce zice tipul (in care nu prea am incredere) cum ca nu ar fi tensiune ... ? nu de alta dar maine ma duc si caut unul cat mai aproape de anul meu de fabricatie si nu vreau sa caut de nebun , mufele se potrivesc perfect , placa e la fel , in schimb ce am crezut eu este ca chip'urile difera fiind diferenta totusi de 5 ani ...
  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
daca te uiti a ta are o rama cromata la butoanul central si mi se pare ca mufele difera la culoare
  • CiprianStan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
la butonul de pe mijloc are un cerc cromat intradevar , iar la mufe este exact la fel stanga albastra , dreapta neagra si se pare ca se potrivesc perfect , au acelasi numar de pini .... de asta am si intrebat , logica mea e ca un lucru facut in 2002 nu poate sa fie acelas ca unul facut in 2007 chiar daca e aceeasi placa , chip-urile se schimba cu timpul , apar erori etc.... tocmai de asta am si intrebat , oricum ms frumos de rasp , maine caut un alt modul cat mai apropiat de anul meu sa il testez, sa speram ca merge.....
  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
da.... cauta unul peste 2006 cu rotita cromata. cel mai bine e sa il probezi inainte sa il cumperi ca aceste module se defecteaza destul de usor iar internetul e plin de module defecte.bafta
  • CiprianStan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ok , ms frumos inca o data
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Vin cu solutia pentru repararea butonului central de clima la Vectra C. Am fost azi la un electronist, mi l-a desfacut de pe placa de baza, l-a desfacut (butonul in sine) iar inauntru are o vaselina care in timp sau de la incercari nereusite de "curatare" turnand pe langa axul butonului alcool, curge pe circuitele din interior, mai exact peste pastila care face click si/sau pe rotitele de metal care actioneaza digital cand butonul se roteste. Ce s-a facut: cu butonul desfacut, s-a turnat alcool tehnic (puteti folosi solutii pentru contacte,alcool izopropilic sau alcool tehnic, NU spirt, NU diluant sau alte chimicale) pe partea de jos unde sta pastila de click, cu totul imbibat in alcool am actionat pastila click de 10-20 de ori dupa care am sters cu un bat de ureche alcoolul ramas, la fel, cu un bat de ureche imbibat in alcool se sterg rotitele de sus care prezinta la fel o substanta gen vaselina. Se lasa putin la uscat, se asambleaza butonul la loc, lipit pe PCB si rezultatul: merge mai bine decat unul nou.

Atentie, fara statie de lipit cu suflanta nu puteti face nimic. Daca doriti sa faceti operatiunea, astept PM nu vreau sa fac reclama aici.
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
se poate gasi acel button pe piata? la un magazin de piese electronice? ca ar fi mai simplu de inlocuit cu unul nou.....stie cinvea modelul?

sau macar ce fel de piesa este? ca potentiometru nu e
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR