Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si a mea face figuri urate de tot dimineata si am si o bujie arsa si rupta in chiuloasa (culmea una unde am facut bucsa si stransa cu cheia dinamometrica in 2009) si simt parca ceva miros de motorina prin zona pompei dar nu se vede nimic ca am spalat motorul luni si este perfect curat... imi chinui si bateria de numa Sad
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@mikyboy incearca din setari (OP-COM) sa maresti la 2-3mg cantitatea de motorina injectata la pornire. Vezi si atunci asa se manifesta.
  • ndacio

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am luat masina de la Erlen Diesel Service. Au montat furtunele din imagine si masina a functionat fara probleme 2 saptamani cat au tinut-o in probe. Azi dimineata a pornit bine, am oprit motorul si cand am ridicat capota am vazut ca pe furtunul de tur era aer ca in imagine. Am repornit masina, furtunul sa umplut cu motorina si masina a functionat bine. Am oprit motorul si a inceput sa se scurga motorina de pe furtun. Am repornit de mai multe ori si tot asa cum am scris mai sus, masina functionand fara probleme.
E normal ca dupa cateva secunde dupa ce opresc motorul sa se scurga motorina de pe furtunul de tur inainte de intrare in filtru? Vezi foto.
Astept lamuririle dvs.
  • dan constantinescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare prieteni opelisti. dupa 4 luni de stat "la baza" am repornit opelul meu drag. si bineinteles dupa ce am citit atent forumul. am incarcat bateria bine ( ca sa duca cand dau la automat), am montat o pompa para pentru amorsare, am desfacut surubul la un injector si am dat la automat. dupa cateva balbe a inceput incet incet sa iasa motorina pe la injector apoi... asa cum ma asteptam, a pornit. deocamdata sunt in probe ( de vineri) si vreau sa observ daca reapare dezamorsarea. daca reapare va anunt . si ce este mai important... multumesc celor care m-au incurajat sa nu dau pompa jos si sa caut cauza ( efectul il stiam deja). o zi buna tuturor si km fara limite
Skip ads

  • iacob29

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare , dupa cum am mai scris mai devreme , am verificat totul : furtune intrare iesire din filru , furtunase de pe iesire de la injectoare si supapa de pe iesire din pompa - toate sunt OK . Face aceeasi figura , nu porneste la prima cheie dupa 8 ore .
Rezolvare : - am montat o supapa unisens pe iesire din pompa de injectie (am schimbat arcul supapei in asa fel sa deschida la o presiune de circa 1bar) . Masina mea porneste la prima cheie . Am spus , este provizoriu . Rezolvarea acestei probleme este curatarea etansarii din capat de la injectoare , care cu timpul s-a uzat .
Detaliere etansare pe con .

  • ienesel cristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
in ce consta curatarea? trebuie scoase injectoarele? am aceeasi problema nu porneste. Acum doua saptamani am schimbat si semeringurile la injectoare si tot degeaba
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca dupa ce ai montat supapa pe iesirea din pompa functioneaza Ok atunci acel surub cu supapa de la iesirea din pompa are problema. Acolo este tot o supapa facuta sa deschida la 1bar adica exact ce ai pus tu acum. Deci s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi acel surub sau sa verifici sa vezi daca nu este ceva acolo care tine supapa deschisa.
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
da , este o supapa dar acea supapa are un orificiu care face sa treaca motorina spre rezervor.
Dupa cum am spus ca am adaugat inca o supapa pe iesire din pompa dar aceasta supa nu are acel orificiu. Oricum isi face treaba porneste la prima cheie. Asta daca nu avem probleme cu pompa , trebuie facut un test pe pompa.

Skip ads

  • cristian12

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am un opel vectra 2.0 disel din `97,iarna asta a inceput sa-mi faca probleme cu pornire,ma-m gandit ca ca este de la baterie,am schimbat bateria dupa care a continuat sa pornesca greu,precizez masina porneste greu doar cand este motorul rece,daca sta mai mult de 2 ore parcata. am puso pe testar si am urmatoarele erori p1635 releu/bujie incandescenta intrerupere si P1335 semnal DZG MSG/PSG semnal neplauzibil. am dus masina in 2 servisuri diferite unde uni mi-au spus ca masina nu are probleme cu bujiile sau releul. as vrea sa stiu ce inseamna eroarea de la pompa si cat de grava este. multumesc
  • iacob29

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut , referitor la eroarea data de bujiile incandescente , poti sa le verifici si tu. Dupa ce motorul a stat 4 ore poti verifici cu un tester sau cu un bec de 12V pe fiecare bujie pe rand , asta dupa ce pui contactul si in felul asta vezi daca ajunge 12V pe bujii. Daca pe pompa nu da nici o eroare inseamna ca pompa este OK.
12V iti va apare numai daca temperatura ambianta este undeva sub 5 grade C , daca trece peste 5 grade nu vei avea 12V pe bujii. Vezi daca se aprinde martorul de bujie incandescenta .
Dar mai este o verificare , vezi daca ai motorina in pompa prin desfacerea surubului pe iesire din pompa. Lipsa motorinei in pompa inseamna ca ai aceeasi problema , nu se etanseaza corect de la injectoare pana la pompa sau ai vre-un furtun fisurat (acelea subtiri ) dat fiind faptul ca are o vechime masina se poate ca simeringurile si oringurile sa se fi degradat (copt , uzat ).
O zi buna !
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Iacob29 , si peste temperatura de 5 gr ti se va aprinde spirala in bord ceea ce inseamna ca bujiile lucreaza , eu spun ce am observat la masina mea .
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:
motanel_cristi a scris:Multumesc pt. sfat. Nu cred ca este de la furtunase ci de la carcasa filtrului de motorina. Mai precis de la acele oringuri. Am pus un filtru cu intrase si iesire si de atunci nu am mai avut probleme. Am gasit si oringuri dar inca nu am apucat sa montez carcasa. Furtunasele nu le-as schimba pr.ca sunt puse de cineva de la opel si sunt originale. Acum sa vad ce se intampla dupa ce montez carcasa. Ms inca o data pt sfat.

Hai sa postez si aici:Se pare ca inca nu am rezolvat problema cu dezamorsarea.
Acum motorul meu este plin de inprovizatii.
Sa va spun cum a inceput toata povestea:Am 2 amici cu acelasi motor care nu le place cum le merge.
Intr-o seara au venit la mine si m-a rugat sa accelerez masina(pana in 5000 de ture) sa vada cum se intareste furtunul ce vine de la turbina(la mine se intareste la ei nu prea)toate bune si frumoase pana a doua zi de dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca si de atunci a inceput si stresul.Am inceput sa inlocuiesc carcasa filtrului de motorina cu doua furtunase transparente,filtru de motorina din plastic transparent+4 coliere.Nu am avut probleme cu ea cam o saptamana(am zis GATA am rezolvat)dar nu a fost asa.
Am cumparat si oringuri pentru capacul filtrului de motorina(10 ron,5 buc),le-am schimbat dar inca nu il montase-m.
Dupa o noua dezamorsare am trecut la pasul 2,schimbarea furtunaselor de retur(10 ron,1m).
Au trecut 5 zile si totul a fost OK si am cumparat 1 m de furtunas Gates de 3,2(am zis iar GATA Smile de aici a fost dar sa ii pun furtunase bune si sa ii pun si filtrul ei original)
Am schimbat si furtunasele,am pus si filtrul.....toate bune si frumoase.
Dupa o saptamana....iar Sad .
Acum sunt la pasul 3:Probez daca se dezamorseaza pe la injectoare eliminand returul care intra in pompa si acel furtunas care intra in pompa l-am bagat itr-o sticla de jumate cu putina motorina sa nu prinda aer.Si de vreo 4 zile merg asa si porneste mereu.
Mentionez ca amorsarea o faceam cu o sticla de 2L si un furtunas bagat in teava care duce la pompa.Lasam sa iasa tot aerul si dadea-m la cheie...pornea imediat.
Acum suspectez pompa dar totodata stau si in dubii pt.ca masina odata pornita,merge impacabil,se tureaza cat vreaunu trepideaza,nu se opreste in mers....Acum este nepornita de vreo 15 ore si nu o pornesc decat maine dimineata.
. Cum ai dat conductele jos din filtru de motorina si de unde ai luat acele orninguri ca as vrea sa le schimb si eu
Skip ads

  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
costy84 a scris:Aseara am schimbat oringurile de la capacul filtrului si am lasat-o toata noaptea cu botul la deal. De dimineata dupa aproximativ 12 ore am pornit-o, nu a mai oscilat turometrul de loc dar dupa putin timp s-a oprit. Dupa ce a invartit electromotorul de 4-5 ori a pornit din nou deci situatia s-a imbunatatit mult fata de inainte. Partea curioasa este ca dupa ce am schimbat oringurile conducta"IN" a intrat foarte greu si este fixa pe cand cea de "OUT" a intrat usor si poate fi miscata cu mana!
cum ai dat conductele jos din filtru de motorina? Imi e frica sa nu rup ceva
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Probleme cu dezamorsarea (buna denumirea domeniului, clubopel, nu? SmileSmile )
Se manifesta la mine numai dupa ce merg mai mult cu masina, deci motorul se infierbanta. Porneste si dupa 2-3 ore dar daca o las o noapte intreaga a doua zi nu mai porneste. Daca motorul nu apuca sa se infierbante, atunci porneste si a doua zi.
Pentru moment am montat o para de cauciuc unisens pe tur, inainte de filtrul de motorina.
Dupa un traseu mai lung, a doua zi folosesc pompa de cauciuc ca sa pompez din nou motorina. Dupa cum pompez este ca si cum filtrul de motorina este un pic gol.
Avand in vedere aceste aspecte incerc sa merg direct la tinta cu problema si spuneti-mi daca gandesc corect.
1. furunasele de retur, capacul filtrului fisurat si surub pompa motorina - eu zic ca problema nu este de aici deoarece ar trebui sa am probleme tot timpul, deci si dupa un timp mai scurt de functionare a motorului, nu numai dupa ce motorul se infierbanta.
2. cel mai probabil oringuri/semeringuri injectoarea. Fiind situate pe bloc, dupa ce acesta se infierbanta apar problemele.
Ce parere aveti?

P.S. pentru schimbare oringuri/semeringuri injectoare trebuie dat injectorul jos? Sau este o manevra ceva mai simpla de nivel "spatele blocului". Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
o poti face si in spatele blocului daca stii ce sa faci si ai sculele necesare. eu tind sa cred ca nu este de la semerigurile de la injectoare...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si pompa se infierbanta.
Eu am mai scris cum am rezolvat: test de etanseitate urmat de inlocuirea unei garnituri la pompa.
Dupa drumul ala lung, parcheaz-o cu spatele ridicat. Daca mai porneste, cauta in jurul pompei se injectie.
Nu are rost sa demontezi masina fara sa stii motivul.
Parerea mea:)
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca o las cu spatele ridicat porneste!
Deci care ar fi cea mai probabila problema?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Problema este, cel mai probabil, la pompa de injectie: garnitura de la surubul ce blocheaza axul pompei. Un test de etanseitate lamureste problema. Eu am rezolvat la marius napcori. Probabil mai sunt si altii care fac. Poti face si tu un astfel de dispozitiv: pompa cu manometru, conducta care sa intre in filtru si una sa blochezi returul. Faci max 2 atm presiune si vezi pe unde iese motorina.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am sa incerc cand am sa am ceva timp. Sau am sa schimb direct garnitura aceea daca nu e prea complicat. Multumesc!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da dom'le ! E o garnitura (rezistenta la carburant) care se inlocuieste in 30 de min. Cu motor rece. Si costa (daca o gasiti- vb cu iulian1971) cativa zeci de lei maxim 100 ! +mina de lucru... iesiti ieftin !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR