Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Yeah, acum... doar ca sa fac o analogie, e ca un telefon smartphone cu 2+ ani vechime. Nu-ti face niciun fel de probleme, doar ca trebuie sa-l incarci de 2x pe zi. Cam asa si la tine, 200.000km e o limita decenta de viata pentru DPF.

Defapt, am mai avut noi un schimb de replici pe tema asta si mi-ai zis ca la 200k+ km o vinzi. Ramane de vazut ce si cum va fi din ce ai zis, afterall.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai nou am vazut ca eMag vinde si articole din gama auto iar uleiurile Motul au 10% reducere la toata gama (pentru fanii X-Cess 5w40, bidonul de 5l costa 146,69lei si cred ca e cel mai bun pret pe RO).
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
O recomandare intre Motul 6100 Synergie+ si Liqui Moly MoS2 Leichtlauf ambele 10W40, pentru Astra F din 97, X16SZR! Pana acum am folosit Mobil Super 5000, cu completare de aproximativ 1,5 litri in 10.000 km.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu as merge pe LM......
Skip ads

  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
opelvn a scris:
POLYTRON NU ARE APROBARE oficiala DEXOS 2, PORSCHE A40,PORSCHEC30, VW50501

il gasesti doar in lista camioane MACK 2008 in prescriptii spune sa nu se utilizeze i motoare ce au in compozitie lagare cu Ag in compozitie (DEOARECE ATACA AG) de aici trag concluzia ca are aditivi extrema presiune(CU CONTINUT DE PARAFINA CLORURAT) ca toti aditivii derivati din industria unsorilor si impinsi fara aprobare sau testarea unui mare constructor in zona auto .


Polytron nu are in compozitie parafina clorurata.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
POLYTRON NU ESTE PREZENT IN LISTA oficiala DEXOS2, erwin VW SAU bevo MB DECI nu are nici o aprobare oficiala scrisa a unuia din cei 3 constructori mari in 2014
doar niste prezente in lista la camioane MACK si pe la VOLVO de prin 2008 doar cu uleiul 15w40 atat....
e un fel de metabond (metalon) cu alta eticheta fluide din industrie din zona EP lagare in general IMPINSE IN ZONA AUTO FARA CERTIFICARI IN LISTELE OFICIALE, ce sant aprobate 2014 fluide auto mari constructori auto light duty sau heavy duty.
Am toate folderele de la polytron dar nu le pot da din motive de confidentialitate impuse de POLYTRON.
Sant fluide exceptionale impotriva uzurii in zona industrie premium LA UNSORI SANT TOP chiar dar din pacate n-au aprobarea industriei LA ULEIURI AUTO doar poze cu tancuri si avione in PHOTOSHOP nu pot oferi o certificare NATO,sau MIL sau pt motoare termice cu piston certificare scrisa doar vorbe si poze...si testimonials.....
SANT DIN GAMA "recomended" nu aprovved
la ei in pagini nu prea vezi aproved

revin la viata bate filmul mereu....

http://www.millionmilevan.com/
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
POLYTRON NU CONTINE PARAFINA CLORURATA
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
REGULA de viata
recomanda numai unde ai expertiza in rest e stiinta de slapi sau de service de curte ce recomanda ulei cu "bulinuti" pe el sa dai cu unghia ca nu zgarie....

http://www.ampublisher.com/...NSEM-1306-011.pdf

toti aditivii de extrema presiune din PROLONG DURALUBE METABOND POLYTRON
CONTIN CHLORINE(CL) (PARAFINA CLORINATA)
de aceea nu au aprobarea sau testarea unui mare constructor cum au altii

BG-MOA
WYNNS
BARDAHL
LIQUY MOLLY

rezuma-te la MOTUL acolo esti as nu dezinforma
unde n-ai citit ...nu stii....sau incepe cu parerea mea asa ca o opinie...

altfel strici motoare cu "stiinta ta"
Skip ads

  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Domnule opelvn am citit in graba documentatia dumneavoastra.
Pot sa va spun fara sa gresesc ca v-ati taiat singur creanga de sub picioare.
Stimatilor cititori le las un un ragaz de cateva ore, suficient pentru a avea timp sa faca pariuri.
Astazi vom mai spulbera inca un mit.
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut
De cateva zile folosesc si eu Motul Specific GM(5W30) .Cred ca am facut o mica greseala avand in vedere ca masina are aproape 150000 km poate trebuia sa cumpar Motul x-clean 5W40 .Acum asta este il tin 6000 Km si poate trec pe 5W40 .
Pana acum observ o schimbare motorul merge binisor (1.4 Z14XEP Benzina) , sper sa ramaina asa.
Doar la pornire are citeva secunde de caraiala , asta probabil vine din distributie si tacheti dezamorsati.
Masina este Astra g din 2005
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
tremur tot deja am plans ud pernele..
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Compozitia Polytron
Fisa de siguranta
In fisa de siguranta este prezentata compozitia aditivului Polytron MTC in procente.
L - as lasa pe Mitosu sa le insumeze, dar ne-a convins ca procentele e grele pentru el. Very Happy
Identificarea substantelor din fisa de securitate o puteti face pe baza ,,CAS No''.

Parafina Clorurata are CAS No : 85535 - 85-9, dar nu mai e loc si pentru ea, pentru ca insumand componentele enumerate in fisa de securitate veti obtine 100 %.

Adica ,, un intreg '', sau ,,complet'' Mintosule, sau de ce nu, Voll
de la Vollsynthetische

In documentatia pusa de opelvn se specifica acelasi lucru: Polytron este un aditiv bazat 100% pe petrol si spre deosebire de aditivii traditionali, nu contine clor.

Concluzie: Polytron nu contine parafina clorurata si nici alti compusi pe baza de clor.

EL A FOST ,,marele opelvn'' cu expertiza certificata si 30 de ani experienta in fenomen
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
https://www.polytrondirect.c...tron-brochure.pdf

polytron scrie in pagina de mai sus
* Not recommended in engines with silver
bearings. (DE PE PAGINA OFICIALA DE MAI SUS)


deci clorul care ataca argintul nu explic ca scriu romane...

ARE SI IN PLUS PLUS AMINA ---------OXID--------- (CE ESTE UN SURFACTANT )
COCO DIMETHYLAMINE OXIDE ( EINECS: 263-016-9)
LA UNELE MASINI EXISTA o cantitate infima de argint impotriva oxidarii aliajului pt a-i mari rezistenta la atacul compusilor acizi ce se formeaza in ulei



HAI SA FACEM UN SONDAJ SA VEDEM CINE-SI RISCA CUZINETII...

HAIDETI SA VAD...

POLYTRON NU SE AFLA in paginile cu fluide" aprobate" la nici un constructor mare de autoturiseme light duty
E LA CATEGORIA "RECOMENDED" de ce crezi oare....?

aprobari are si un banal ulei lubrifin sau kross ce nu depasesc 20 ron pe litru..

IAR LA CAMIOANE 15w40 NU MAI ARE APROBARE DIN 2008

Ramai la Motul atat poti MOTUL... si atat. AICI ESTI AS

Cloro alkanii se fabrica sub multe coduri

http://www.indiamart.com/kginds/products.html

regula de viata nu recomanda nimanui produse netestate minim 500000km in motoare termice fara efecte adverse..sau care nu le ai testat sau vazut la treaba..sau recomandate de comunitati de profesionisti

Lasa POLYTRONUL pt industrie si UNSORI industrie unde e exceptional

dar mai are paine de mancat pana intra in vre-o liga

cand va avea vre-o unsoare de a lor aprobare feroviara inclusiv lagare trenuri mare viteza mai vorbim (unde sant certificarile cele mai dure)

http://s04.static-shell.com...us-rails3eufr.pdf

NU MAI POLEMIZEZ CU TINE pe nici un subiect
IMI AJUNGE

deci cum spuneam mai sus

MOTUL MOTUL MOTUL .....DA INAINTE....SE VINDE BINE...


Ultima modificare facuta de opelvn la Joi 31 Jul, 2014 11:04 pm, modificat de 2 ori in total
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bai "intelighentilor" care va razboiti pe aici in fise tehnice si atotcunoasterea uleiurilor : aici se uita lumea sa vada de care ulei folosim, si de ce!
Nu de care vinde x si y sau de care a auzit unul si altul ca e bun. Din gramada asta de aici, care sunteti "intelighenti", cati ai incercat macar jumatate din uleiurile la care faceti referire? Daca da, cred ca va cam dau banii afara din casa, de faceti schimb de ulei odata la saptamana, sau aveti mania uleiului, ori vreo masina care merge cu peste 300 la ora si ceva drumuri private pe care le folositi doar voi...
Printre primele recomandari au fost uleiurile mobil si castrol, care dupa ce au aparut 2-3 care au spus ca nu e bun, s-au cam pierdut in ceata. A aparut apoi liqui moly, care a rezistat eroic mai mult decat altele, si acum e la putere motul... Printre randuri au iesit la iveala si niste uleiuri mai putin cunoscute, probabil raritati, de prin alte tari sau firme care incearca sa dea din coate pe piata.
Cei care tot ridicati in slavi uleiurile, aveti macar masina? Sau coloana vertebrala? Sau sunteti numai niste vanzatori afurisiti de uleiuri si incercati sa atrageti clienti pe aici? Credeti ca noi, cei mai putin cunoscatori, care poate nu avem vreme sa studiem 2-3 zile fise de uleiuri la magazine, fiindca sunt si alte chestii mai prioritare, o sa pricepem mare branza din esteri si poliesteri si alte branzeturi ce le mai scrieti voi pe aici? Nu puteti sa spuneti doar ce ulei folositi, si de ce? Membrul catandfr a bagat deja ulei la recomandarile voastre si cica motorul suna mai bine, dar are ceva caraieli la pornire... Pai e iarna, sa ai caraieli la pornire? Am avut caraieli la pornire doar iarna, la -25 de grade, la un diesel. Nu e normal sa sune tacheti sau alte sunete la pornire de la +15;20 grade.
"REGULA de viata
recomanda numai unde ai expertiza in rest e stiinta de slapi sau de service de curte ce recomanda ulei cu "bulinuti" pe el sa dai cu unghia ca nu zgarie.... " - fara suparare, dar parca ai recomandari de service cu "bulini", cu expertiza lipsa in domeniu...
Pe mitosu nu il inteleg ce vrea, ce ii place, ce sustine sau CE FOLOSESTE, iar pe neuro il vad enervat si dispus sa caute toate hibele din fisele tehnice ale uleiurilor. Cred ca renunt sa mai urmaresc topicul asta, fiindca e mai rau decat apa de ploaie, care macar face rugina. Aici ma aleg numai cu pagini citite si lipsa experienta despre uleiuri. Ati adus topicul la rangul de "degeaba", si problema este ca v-a luat aproape 500 de pagini ca sa faceti asta.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Scroll cu incredere...e ca la telecomanda cand nu mi convine ceva schimb canalul nici mie nu-mi convin unele postari si nu ma ratoiesc la useri nici macar la cei nu mi plac folosesc din plin tehnologia data de mouse ajuta mult
In democratie toata lumea are dreptul sa-si spuna parerea buna , prosta idioata, aici nu e amfiteatrul universitatii facultatii de autovehicule rutiere
sant discutii la nivel medium si low daca mai sar cateodata IN AFARA asta este intre anumiti useri (ce discutam de mult SI NE STIM) si se poate trece usor cu mouse-ul peste ele..

Pt moderare se ocupa moderatorii..
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
florinianc eu mai incerc cate un ulei, asa e normal ca sa-ti faci o parere, nu stau in fata raftului ,nu lucrez ca agent distributie.
in schimb servesc opel dimineata la prinz si seara in jur de 100km/200km pe zi, pe diferite motoare z16xer/z16xep plus ale mele.
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sigur am uzuri la Tacheti si Distributie .
Tacheti se descarca de la o zi la alta , chiar si dupa cateva ore .
Cand pornesc se aude zgomot pana se incarca .Orice ulei as pune va fi la fel.
La temperaturi mai mici pana in +10 +15 zgomotul este mai scurt , uleiul fiind mai gros , tachetii nu se descarca complet.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
INCEARCA un PRO-TEC flush engine ( flacon verde )la un sch de ulei si apoi un 5w40 de firma NECONTRAFACUT cu normele DEXOS 2 sau PORSCHE A40 sa vezi cum e dupa...
marci bune necontrafacute FUCHS, VALVOLINE,MOTUL,TOTAL,,MOTOREX,COMMA, ENEOS,
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat cu un Flush engine de la Motul , dar am facut greseala sa pun in motor dupa spalare 5W30.
Cred ca nu se intampla nimic daca il las in motor vreo 6000 km .
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Fara probleme 6000km foarte bun flush-ul de la Motul
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR