Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • cristi_b_v

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pun uleiul cel mai ieftin, pentru ei.

Fuchs TITAN Supersyn 5W-40 ar fi o alegere, daca erai multumit cu X-cess,
Skip ads

  • ionutzsvn4

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Inainte ce ai avut in motor?
In cartea service a masinii scrie clar ca de la prima revizie si pana acum s-a pus numai ulei 10W40. Masina a venit din fabrica cu 10W40
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
borsy a scris:
Se pare ca @bh13ncu, si—a dat seama cum sta treaba. Din pacate lucrul asta nu il vad si moderatorii.....
Da, recunosc , m-am prins mai tarziu dat tot m-am prins. Adica m-am saturat de palavre virtuale gratuite din dorinta unei superioritati debile , asa cum m-am saturat sa vad acest topic dedicat unei munci de procuror ----- cine este de fapt cine si promoveaza de fapt ce promoveaza ......
Plus vesnica , necontrolabila si absurda lupta Mitosu-Neuro. Recunosc , pe mine unul incepe sa ma oboseasca acest topic de aceea si intru tot mai rar aici.

Pe vremea cand mai aflai lucruri utile si la concret de aici , am descoperit Motul X-cess care pentru motorizarea mea ( Y17DT) este un ulei chiar ok. Ma aflu la al 2-lea schimb cu X-cess si daca ,,traficantii,, nu vor umbla la compozitie intre timp , voi continua tot cu el.

ahappyuser a scris:
Oricum, pentru cei ce folositi Motul X-Cess 5w40 si sunteti multumiti continuati sa scrieti aici pe topic.
Si da ...continui sa postez periodic despre impresiile cu X-cess si nu ca as avea vreun interes comercial ci poate din dorinta altruista de ai ajuta si pe alti posesori de Y17DT ( cel putin) scutindu-i de experimente aiurea cu diferite marci .
Oricum , chiar euro 3 fiind , y17dt e totusi doar un dt ..... adica un motoras pe cat de modest ca si performante , pe atat de zgomotos. Unii sint deranjati de treaba asta ....altii nu vad nici o problema ...cred ca e o chestie de gusturi si tarie a nervilor.
Eu pot spune sincer ca tot ce am putut face pentru diminuarea zgomotului, a fost sa-i dau Motul X-cess si adaos de ulei 2T in motorina ( 5 ml 2t / 1 litru motorina ) ...si uite surpriza ! Am domesticit DT-ul facandul rezonabil ca si sound.

Despre prima impresie la primul schimb cu X-cess ? ....pai m-a costat vreo 170-180 lei primul schimb ( 5 litri ) .....diferenta de sound dintre vechiul Aral si Motul s-a simtit de la prima pornire plus sesizarea unei urcari mai rapide in ture si demaraj mai bun. Am sesizat si o oarecare diminuare a consumului insa ceva destul de neglijabil ( 200-300 grame ) ...dar exista totusi !
Inegritul uleiului a aparut destul de lent si abia in jurul valorii de 2500-3000km am sesizat tenta maronie a uleiului. Ulterior evident , s-a inegrit ca la mama lui dar parca a facut-o progresiv nu brusc ca in cazul Aral-ului in primii 200 km !
Primul schimb l-am facut in prima saptamana din ianuarie anul asta ...deci am frecat si forjalit motorul si pe timp de iarna si pe canicula.
Specificul drumurilor mele zilnice include multe porniri si distante scurte prin oras ...eventual in week-end-uri mai apuc sa-i dau drumul din lant sa zburde pe afara dar si atunci ma comport ca un animal cu bietele pistoane.

Concluzia ? ......cu un Y17DT remapat si cu un ,,bolund,, ca mine la volan , X-cessu' a facut fatza cu brio la orice toana de-a mea ! Pana la momentul schimbului 2 de acum o saptamana , nivelul a ramas pe joja la locul initial ...adica n-a fost necesar sa completez nici o picatura de ulei in motor.
Cu primul schimb am mers 7800 km si nu cred ca era nici cea mai mica problema daca il lasam pana la 10 mii. Am comandat insa pentru un amic X-cess si cu ocazia asta am zis sa-l schimb si eu. Am platit acum 190 lei / 5 l.
In uleiul uzat n-am sesizat zgura, frimituri sau conglomerate bizare oricat m-am plimbat cu mana prin lighean.

ahappyuser a scris:Vezi si la Fiat Service, macar de curiozitate... ce ulei 5w30 baga Reprezentanta la cei ce au Alfa Romeo/FIAT cu motorul tau, poate iesi mai bine la bani/fiabilitate pe termen lung.
Producatorul recomanda SELENIA ...acuma ca ce baga aia de la reprezentanta/ service ....asta poate sa difere.
O poza din manualul Fiat Grande Punto .....l-am luat de pe net sa vad daca pot baga in Fiatul benzinar a lui sora-mea Motul X-cess ......
Si l-am bagat ! ....beneficiarele ( sora si masina) sint foarte multumite Smile
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dau dreptate colegului bh13ncu,si eu sunt la primu schimb cu motul xcess 5w40 si motoru se simte mai lezer in ture si parca nici nu prea il papa asa cum facea cu castrol 10w40
dupa cateva drumuri mai lungi,bucuresti-hunedoara,bucuresti-sovata,bucuresti-buzau,uleiu se incapataneaza sa ramana la maxim pe joja
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
neuro a scris:Mitosu cati km ai cu Astra ?
Distributia variabila scoate zgomote ciudate din cauza unui pinion buclucas care se uzeaza prematur, in principal din cauza unui ulei prost sau neadecvat.

Asemenea defecte nu se remediaza prin folosirea altui ulei. Inca nu s-a inventat uleiul care repara motorul.


off topic
"nu e bine domnule chestor" asta da nascocire caracteristica stilului propriu de postare, mai cauta si cauta bine ca o sa gasesti raspunsul. Laughing
eu ma mir cum ceilalti care aveti motoare z16xer, a16xer, z18xer cititi aberatiile astea si le acceptati.
concluzia e una singura prostii aia de la opel ca pun pinioane defecte.


intre timp ma pregatesc pentru al 2lea schimb cu castrol edge titanium dexos2 5w40 . Wink
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@mitosu cred ca nick-name-ul tau vine de la mitoman. Sti de ce spun asta, pentru ca tu te bati cu caramida-n piept ca faci kilometrii mai multi si mai repede decat un taximetrist. Sincer nu te vad eu pe tine sa mergi zilnic cel putin 200 de kilometri cu un benzinar ca sa faci 6k intr-o luna.
Pe de alta parte ca sa-ti demonstrez ca nu sunt un coleg rau intentionat iti dau un hint. Daca esti ,,norocos'' s-ar putea sa schimbi mai mult decat acele fulii defazoare. Spor la lecturat, desi ma cam indoiesc ca ai sa intelegi vreo iota din ce se scrie pe acolo.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1510256

P.S Domnilor moderatori, chiar nu va deranjeaza catusi de putin elucubratile care le scriu NUMAI pe acest topic cativa useri. Nu vi se pare ciudat ca aportul lor, contabilizat un sute de posturi, sa fie facut doar pe un singur subiect! Nu exista vreo modalitate de a ai verifica, eventual testa psihologic. Sa stai sa bati apa-n piua pe acelasi subiect pe n'formuri spune multe despre omul din spatele calculatorului.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tiaz era mai bine daca parerea ta era obiectiva si nu subiectiva, e bine ca va pricepeti toti la mecanica se scriu pagini intregi si degeaba.
Tiaz atitudinea ta e bataie de joc la adresa unui intreg forum, cu postarile astea doar reusesti sa instigi la flameuri, nu doar pe topicul asta faci pe durul mai ai scapari , daca eram moderator aveai cateva vacante si poate iti mai reveneai.

macar daca ai pus un link citeste-l, din respect pentru colegii care au scris acolo.

"Sincer nu te vad eu pe tine sa mergi zilnic cel putin 200 de kilometri cu un benzinar ca sa faci 6k intr-o luna."
eu spre deosebire de tine, mai fac cate un concediu, mai merg in provincie, merg cu masina in vizite la prieteni adica chiar utilizez masina personala cand se impune.
de exemplu azi fac cam 250 km.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca acest topic ar trebui desfiintat ...sunt satul sa vad 2 sustinatori pentru 2 uleiuri cum se cearta!DATI LOGUOT ...acestui subiect..parerea mea stricta si mai ales personala!
Skip ads

  • cristi_b_v

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pai nu poti desfiinta 'curentele' uleioase care sunt totusi mai mult de doua.
Avem fanii uleiurilor de excavatoare, vascoase si silentioase, pentru raliul Paris-Dakar, rezistente, ucigase pentru DPF-ul care a devenit obligatoriu in zilele noastre.
Mai avem fani ai uleiului nici prea vascos, nici prea subtire, pentru motoare normale cu sau fara DPF, un ulei care nu face zgomotos motorul, nu creste consumul de carburant sau uzura la pornire, dar nici nu repara eventualele probleme, inclusiv uzura existenta.
Urmeaza 'talibanii' 5w30 ai uleiului 'original' GM injurat de jumatate din clientii reprezentantelor si de proprietarii motoarelor mancatoare de ulei.
Exista si 'victimile' marketingului agresiv, 'beliver-ii' uleiurilor exotice si exagerat de scumpe.
Plus variantele combinate. Smile
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Crist_b_v, ai omis un curent uleios : curentul uleiului C3 si in special al Mobil 1 ESP Formula 5w30, ulei care indeplineste norma VW 504/507 - cea mai ,,severa'' norma antiuzuza.

,,Believer-rii'' uleiurilor exotice...Smile
Ahappyuser ti-a explicat cu vreo 6 luni in urma, ca de fapt, acesti ,,believer-i'' ( cei ce cred in ceva ), sunt de fapt ,,regular user'', adica utilizatori care folosesc in mod obisnuit ,,uleiul exotic'', de ani buni, cu rezultate bune.

Believer-ii (vreo 3 la numar ) sunt de fapt cei care se ghideaza dupa ,,Paianjenul Lubrizol'' pentru a stabili performanta unui ulei, fara a face cunoscut si celorlalti colegi de forum ,,disclaimer-ul'' - negarea -celor de la Lubrizol cu privire la stabilirea performantelor in functie de ,,paianjen''.
  • cristi_b_v

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am mari rezerve privitor la 'formula' esp 5w30, ca si la extraordinara norma VW, 'severa' nu gluma. Cat de 'sever' poate fi un 5w30 si pentru cat timp? Smile

Nu stiu ce si cui a explicat ahappyuser, dar nu la 'adeptii' 'regular' ma refeream acolo.

Nu m-as ghida orbeste dupa nici un 'paianjen'.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:Tiaz era mai bine daca parerea ta era obiectiva si nu subiectiva, e bine ca va pricepeti toti la mecanica se scriu pagini intregi si degeaba.

Cum ti-am scris si in postul anterior acele topicuri tie iti sunt straine pentru ca puterea ta de comprehenta este cea a unui copil de 5 ani. Toate problemele tale la masina sunt datorae uleuiului. Ce faci tu schimbi fluidul si ca prin minune masina isirevine asta chiars daca I-a trecut biela prin chiuloasa Smile. Magic Touch
Tiaz atitudinea ta e bataie de joc la adresa unui intreg forum, cu postarile astea doar reusesti sa instigi la flameuri, nu doar pe topicul asta faci pe durul mai ai scapari , daca eram moderator aveai cateva vacante si poate iti mai reveneai.

Te popun la titlul anului iar daca s-ar organiza vreun pol 100% te votez moderator. Spun asta pentru ca atat timp cat zburzi nelinistit si bati campi pe mai multe forumuri fara ca nimeni sa te traga de maneca am sentimentul ca tu la randu-ti ai ajuns sa fii un moderator si ce este cel mai grav te visezi un bun formator de opinii. Sunt curios daca nu ti-ai facut cumva si vreun fun club.
Si acum definitia FLAME-ULUI - varianta MITOSU
- ai o parere divergenta cu a lui
- ii demonstrezi ca spune numai elucubratii
- continui sa aduci argumente ca e cazul sa fie debarcat
macar daca ai pus un link citeste-l, din respect pentru colegii care au scris acolo.

Scrii fara sa gandesti sau scrii fara sa citesti, cam asta e dilema Daca cascai ochii mai bine si bineinteles daca ai fi avut curiozitatea sa citisti acel link ai fi vazut ca eu imi dadeam cu parerea despre ceva in topicul respectiv, sa fiu mai exact am postat acolo!. Dar, cum pentru tine mecanica este un subiect strain prefer s-o dai cotita si sa faci pe desteptul.

"Sincer nu te vad eu pe tine sa mergi zilnic cel putin 200 de kilometri cu un benzinar ca sa faci 6k intr-o luna."
eu spre deosebire de tine, mai fac cate un concediu, mai merg in provincie, merg cu masina in vizite la prieteni adica chiar utilizez masina personala cand se impune.
de exemplu azi fac cam 250 km.

Uite cum sta treaba. Tu esti genul de om care orice I s-ar spune bate campii cu o dezinvoltura rar intalnita. Un concediu pana la mare(asta daca-l faci) sunt vreo 500 km-trii dus intors. Oamenii normali si cu scaun la cap se duc in concedii ca sa se relaxeze, nu sa stea in masina la volan sa faca milajuri. Dar daca esti atat de dus incat sa mergi in fiecare zi la Constanta si retur, te astept in Rompetrolul de la km 80 sa-ti fac cinste cu o cafea si-un sandwich zilnic pana in ora 8.30(de cineva mai trebuie sa ajunga si la serviciu), asta pentru ca esti un om cu principi si-ti faci concediul in masina si pe drumuri.
in alta ordine de idei, eu, spre deosebire de tine, chiar fac 7,5 k medie pe luna si crede-ma ca nu-I o placere, asta in conditiile in care conduc o masina mult mai buna decat cele pe care le detin fizic si nu la nivel declarativ.
@mitosu eu daca as fi fost in locul tau si cineva imi punea pe tapet toate perlele, ma ascundeam undeva departe. Dar cum nesimtirea e trendy, tu esti cel mai mare masochist pe care mi-a fost dat sa-l intalnesc. Esti desfiintat pe toate partile, dar continui sa dai replici. E o vorba ,,cand doi iti spun sa te duci la culcare, pesemene ca esti beat''. In cazul tau acest form si topic iti dauneaza grav sanatatii.
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tiaz te compatimesc pentru faptul ca nu-ti permiti o calatorie in plus fata de un concediu la mare o data pe an, cam atat se intelege din postarea ta, adica daca tu nu-ti permiti cum poate altul cam asa vine.Romania e o tara plina de locuri frumoase.
Dupa mintea ta suntem niste saraci care isi permit opel.
Eu as tace in locul tau, recomanzi gmdexos2 , dar tu mergi cu skoda, de parca esti orb de nu observi reclamatiile care sunt in numar mare.

E absurd sa crezi ca daca o pompa de ulei a cazut accidental se poate si la altul.

Tiaz mie imi plac oamenii obiectivi si nu subiectivi, daca esti limitat doar la provocari atunci chiar esti o problema.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tiaz eu nu aduc in discutie km facuti cu masinile de servici alea sunt alta distractie, eu vorbesc strict de masina mea.
Dupa ce am pus castrolul am facut un sejur prin tara 2500km, am vrut sa vedem mai multe locuri , apoi merg in provincie de 2 sau 3 ori pe luna x 400km dupa caz, iar in weekendul liber imi aleg o tinta si plec din Bucuresti .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum ati marcat singuri acest subiect devine si este deja o catastrofa, reclame, eu ce sa pun, afirmatii sterile, testele lui peste prajit, loc de scandal si tot asa, doar cateva posturi sunt clare si pierdute prin atatea pagini, pacat ca sunt greu de gasit.
Moderatorii si admin cunosc situatia, cautam o solutie dar 'putintica rabdare' sa gandim si noi ceva cat mai corect.
Multumim si 'putintica rabdare' Laughing

L.E.
Chiar acum am fost sunat de X ca are bla bla si ulei Y de te doare capul, ce sa pui tu ... ETICHETA ?
Clar discutia va fi dusa la cele inchise si cumva pastrat numai esenta.
Urmeaza si altele, agrafa si pseudoagrafa si tot asa.
Incercam sa facem din acest forum ceva dar e multa munca, muncim dar vrem si noi intelegere de la useri , adica regulament, bun simt, limba romana etc.


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Lun 01 Sep, 2014 9:34 pm
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
deci va venii cineva cu o guma de sters si va readuce subiectu discutiei asa cum trebuie sa fie
asteptam,ca mi sa cam luat de ineptiile scrise de unii
Dan are mare dreptate
  • cristi_b_v

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu subiectul e problema aici, ci tocmai atitudinea unor moderatori care au tolerat lucrurile reclamate mai sus, flame-urile, agresivitatea trolilor si marketingul mascat. Aproape 300 de pagini demonstreaza asta.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Domnule Dan Cuciureanu, eu as zice sa incepeti curatenia cu
domnul Cristi_b_v.
Pe el il deranjeaza tare de tot.... da' tare... il deranjeaza trolii - la fel ca pe bluetux; il deranjeaza uleiurile ,,vascoase'' care au ,,nesimtirea'' sa nu fie C3 - la fel ca pe lakeland; il deranjeaza ,,believer-ii'' - tot ca pe lakeland ( lakeland=bluetux=suspendat)
Domnul Cristi_b_v cunoaste foarte bine motorul Isuzu 1.7 cdti la fel ca bluetux ( acest lucru poate fi confirmat si de ahappyuser)

Daca doriti mai multe amanunte vi le pot da ( si nu numai despre cristi_b_v.) Trebuie doar sa aveti rabdare sa studiati dovezile.
Astept sa ma contactati daca sunteti interesat.

Foarte curios cum Cristi_b_v, cont creat pe 5 iunie 2014 -adica in urma cu 3 luni - cunoaste foarte bine povestea ,,trolului neuro'', poveste care se regaseste cu aproape 300 pagini in urma ( nu 300, ci 200).

Daca aveti curiozitatea sa vedeti avatarul lui Bluetux veti avea surpriza sa vedeti : STOP TROLLS.

Studiati apoi si avatarul domnului borsy- surpriza, coincidenta ?! V-am facut curios ? Nu ezitati sa ma contactati.

Daca totusi nu sunteti convins, domnule Dan Cuciureanu, aruncati-va un ochi ( dar numai unul, ca bate prea tare la ochi ! ) asupra semnaturilor - eu prefer sa le spun ,,motto'' -celor doi useri @ cristi_b_v si @borsy. Ciudat, nu ?!
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
OFFF, si macar daca am cumpara ceva bun !
mai bine vin cu damigeana de Zaibar la NATIONALA ... Smile
SCHIMBATI ULEIUL PRIMAVARA SI GATA !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
neuro tu ai atatea suspendari de ma doare capul, ce sa mai cercetez ca e poveste fara sfarsit.
Va fi o discutie noua cu cateva postarile mai pertinente asa vechi dar bune in care scandalagii NU VOR FI TOLERATI ! De asta va asigur, nu stiu de gluma !
De asemenea nu vor fi tolerati putorosii care fac chat...ce sa pun si bla bla, este scris, pune de citeste.
Admin stie situatia de aici, imi arog fara probleme rezolvarea acestei chestiuni, care vrea comentarii sa mearga la admin dar canta la bec.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR