Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Em am pus behr de un an si jumatate, inca tine.. Eu ti-am zis cum sa faci, sa zicem ca te plimbi frumusel prin oras si incalzesti motorul pana la 70 de grade. Te bagi intr-o parcare, meniul ascuns, ochii beliti la afisaj. Daca ajunge spre 87-88 la relantiu (incearca acum cat e cald sa nu stai juma de ora la relantiu) si coboara la ~83 (cand deschide) e bun. La mine nu urca mai mult de 90-95 si ceva desi am de urcat niste serpentine (zilnic) ca apoi deschide sau porneste ventilatorul (vara). Asta cu apa si bla bla e bun pentru termostatul de astra g si modelel mai vechi. La asta nu ai ce sa mai testezi decat sa te uiti pe meniu (daca tot iti arata digital si in numere...).
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu l-am avut o perioada blocat deschis (si nu urca decat foarte putin temperatura)
ulterior s-a blocat inchis...
cand s-a blocat inchis a tras dupa el si pompa de apa (cred).
l-am schimbat in primavara si astept sa vad cum se comporta iarna...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Claudiu W a scris:@ astraHB: merci pentru tutorialul detaliat, mi se pare f folositor.
M-as apuca si eu sa desfac intr-o prima faza termostatul si sa-l verific (am desfacut deja EGR-ul) dar nu mi-e clara operatiunea de eliminare a lichidului de racire (in TIS scrie ca tb scos un surub pe undeva pe sub masina.. si nu l-am gasit) si nici operatiunea de reumplere cu lichid de racire si de aerisire a circuitului de racire.
Cum te uiti la masina din fata ei in partea stinga la radiator pe lateral ai un surub din plastic infiletat in radiator si pe acolo scoti si recuperezi antigelul( trebuie dat scutul jos ca altfel nu ajungi la el)
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
la mine e sta asa: pe caldurile astea in trafic, 1-2mm dupa 90 de grade sta acul, fluctueaza pe acolo cand intra ventilatorul, si tine temperatura pe ceasul analogic constanta in jurul gradatiei de 90 gr.(adica 90 fix sau un pic peste) . la drum lung, in viteza, acul scade intre 80 si 90 (mai spre 90, sa zic la 3 sferturi de distanta)
Skip ads

  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De ce ar trebui sa ma uit totusi si in meniul ascuns? Sunt doua temperaturi luate de pe senzori diferiti sau acul indicator nu urmareste in tocmai indicatiile senzorului? Eu cred totusi ca e termostatul, iarna nu mi se ridica acul deloc. Ma gandeam la inceput sa nu fie senzorul de temperatura de vina.. totusi acum vara imi indica ceva.

Am desfacut deja EGR-ul si clapeta, le-am curatat si ma gandesc sa schimb eu termostatul. Nu stiu acum daca n-ar fi mai bine sa merg la un service, as primi garantie pe termostat + notare in cartea de service.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sunt cel putin 2 senzori de care stiu eu pe motorizarea asta...
si da, meniul ascuns monitorizeaza un senzor, ceasul din bord il monitorizeaza pe cel de pe termostat.
sau invers, nu mai retin, dar dpa ce am schimbat termostatul am scos intentionat papucul de la senzorul de pe termostat, ori acul ori temperatura din meniul ascuns a scazut la 0 si cealalta a ramas la fel.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La astra h cel putin din cate stiu din meniul ascuns ti se indica valoarea din senzorul de la termostat. Eu oricum inainte sa plec de acasa fac cam asa: pornesc masinuta, intru in meniu, stau 1-2 minute vara sa se dezamorteasca (iarna 3-4) si pana nu ajunge catre 85+ de grade nu o turez mai mult de 2500.
Eu recomand inlocuirea termostatului in service, ramai cu deviz si trecut in carte (daca doresti, nu e chiar neaparat atata timp cat pastrezi un deviz. Devizul bate cartea la orice ora, in deviz vei avea: datele de contact service, data, masina, nr inmatriculare, VIN, mecanic, tarif, stampila, nr kilometri) si garantia propriu zisa 2 ani de zile. Daca il schimbi acasa ramai cu garantie din parti, mai ales ca si costa 150+ lei termostatul mai bine torni inca 20-30 fie 50 dar nu te mai complici o ora sa desfaci si toate astea, daca ar fi fost de un termostat de astra g recomand schimbatul acasa.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
din cate tin minte, astra h parca nu are indicator in bord de temperatura corect?
oricum, lipsa unui indicator nu inseamna ca si un senzor lipseste ci doar ca din motive de "cost reduction" au ales sa nu mai puna acel indicator in bord.
probabil daca faci o diagnoza o sa observi ca sunt mai multe temperaturi ale motorului monitorizate...
ce e drept acestea ar trebui ca dupa ce motorul se incalzeste sa aiba valori apropiate...
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Adevarat, astra h nu are ceas de temperatura. Nu cred ca e din motive economice ci pura prostie, daca voiau sa taie costurile puteau pune radio aftermarket si ieseau mai ieftin... La diagnoza din cate stiu nu imi arata decat temperatura antigel, aceeasi temperatura afisata si de ecran.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
uite ca nu mai stiu ce da la diagnoza...
nu am mai pus testerul pe masina de mai bine de 1 an...
la mine la vectra c sigur sunt cel putin 2 senzori de temperatura (am scris mai sus cum am aflat si sunt sigur).
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
horaa a scris:La astra h cel putin din cate stiu din meniul ascuns ti se indica valoarea din senzorul de la termostat. Eu oricum inainte sa plec de acasa fac cam asa: pornesc masinuta, intru in meniu, stau 1-2 minute vara sa se dezamorteasca (iarna 3-4) si pana nu ajunge catre 85+ de grade nu o turez mai mult de 2500.
Eu recomand inlocuirea termostatului in service, ramai cu deviz si trecut in carte (daca doresti, nu e chiar neaparat atata timp cat pastrezi un deviz. Devizul bate cartea la orice ora, in deviz vei avea: datele de contact service, data, masina, nr inmatriculare, VIN, mecanic, tarif, stampila, nr kilometri) si garantia propriu zisa 2 ani de zile. Daca il schimbi acasa ramai cu garantie din parti, mai ales ca si costa 150+ lei termostatul mai bine torni inca 20-30 fie 50 dar nu te mai complici o ora sa desfaci si toate astea, daca ar fi fost de un termostat de astra g recomand schimbatul acasa.
Am si eu o intrebare!!In care carte????Ca in CIV sigur nu se trece!!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In cartea de service
Skip ads

  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca in meniul ascuns este afisata temperatura lichidului de racire (Coolant: xx C).
Am schimbat termostatul. Am intampinat urmatoarele dificultati:
1. Nu am gasit busonul pentru golirea instalatiei de racire, am scos direct de la termostat si astfel o parte din antigel a curs pe jos.
2. Mai trebuia scos un furtun care intra in capacul de deasupra culbutorilor sau ce-o mai fi pe acolo.. Fara acest furtun scos nu se poate scoate schimbatorul acela de caldura.
3. Nu stiu cum exact se face aerisirea motorului dupa ce am completat cu antigel. Ori se face automat, ori trebuie sa mai umblu pe undeva.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
1. La fel am facut si eu. Oricum trebuia sa schimb antigelul...
2. Corect.
3. Un aerisitor este pe teava de aluminiu care trece pe langa motor. Eu nu l-am aerisit deloc dupa ce am schimbat pompa de apa... Se aeriseste si singura instalatia deoarece apa circula prin vasul de expansiune.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu umblati la acel aerisitor ca patiti ca mine...se rupe iar ca sa-l schimbati trebuie sa luati toata teava care este in jur de 200 de lei sau daca se rupe se poate face o adaptare...eu am pus ceva de la Bison si am facut un dop acolo.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu nu am umblat la el cand am pus ultima transa de antigel...
cand a dat drumu termostatul la apa a facut cativa bulbuci in vasul de expansiune (probabil a iesit aerul care era prin radiator) dupa care nu a scazut pana acum nici un mm...
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Este un tutorial pe youtube postat de colegul nostru Ursu 82.
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut tutorialul dar exact partile care ma interesau nu erau prezentate, mi-au folosit mult mai mult fotografiile de la inceputul acestui topic cu precizarile pe care le-am facut un pic mai sus.
Azi am facut o tura prin oras, s-a incalzit lichidul de racire pana pe la 89 grade apoi a scazut incet pana pe la 85. Mi-a scazut si nivelul de lichid din vas (s-a aprins martorul pe bord) si maine cand se raceste am sa vad cat mai trebuie completat.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
http://www.astraclub.ro/upl...133_169_49706.jpg De acolo se goleste antigelul... daca esti atent putin il gasesti.
  • connors7

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Aceleasi probleme le am si eu cu termostatul. In 31.12.2013 am inlocuit termostatul Wahler cu unul tot Wahler.Acum dupa nici un an am aceleasi probleme: nu se incalzeste apa mai mult de 80 de grade nici cum. La viteza, pe afara din oras scade la 75 de grade la temp ext. de 4-5 grade.Acum am pus o pasla pe grila din fata radiatorului sub numarul de inmatriculare si am observat ca dupa 4-5 km temp. apei ajunge la 85-92 grade si se mentine asa.La primavara o sa dau pasla jos si sa vedem cum se comporta atunci. N-as mai arunca inca 400 ron pentru nici un an. Poate imi recomandati un termostat mai bun.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR