Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ziua buna domnilor agilisti ,am si eu o problema cu agiluta mea de 1.2 cmc de o vreme iar in ultimul timp are mai ales la pornire o bataie la motor si nu seamana a fi de la cuzineti pentru ca sunetul este unul subtirel si cate-o data apare si in mers si dispare de obicei in cateva secunde cand tine mai mult sa zicem 1 minut se aprinde martorul masinuta cu cheita cat timp bate motorul ,am mai observat ceva daca atunci cand bate o turez un pic undeva la 3000 ture dispare sunetul,sunetul acesta ascutit ar putea fi de la distributie sau distributia cand cade bate bate continuu si nu mai dispare sunetul.Va multumesc pentru timpul acordat.
Skip ads

  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
va salut.
azi dimineata am pornit masina sa plec la serviciu si a ramas aprins martorul ABS,am ajuns cu martorul aprins si am verificat frana sa vad daca ABS-ul functioneaza,rotile au scartait pe asfalt semn ca ABS nu functioneaza!la plecare am dat cheie si martorul ABS nu a mai ramas aprins ca dimineata ,acum functioneaza bine frana ,,,,care sa fie problema? are idee cineva despre aceasta problema?
o seara placuta tuturor!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Urmareste raspunsul lui cangri de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127579
  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Va salut
Am si eu aceiasi problema ca a lui VALI 78 si pe timp ce trece bataia este mai prelunga si mai pronuntata.Am fost la service si mi-au spus ca este intinzatorul de lant,l-au schimbat si bate lafel,m-am intors la service si mi-au spus ca trebuie sa o luam prin eliminare si anume sa-i bag un ulei mai gros(10w40)acum are Mobil3000 5w40,sincer nu-mi permit si nici nu vreau sa-si dea corigentele pe masina mea.Poate cineva sa ma ajute cu un sfat?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
deja au inceput cu proba---inlocuire piese pe banii clientului----
cred ca trebuia schimbata toata distributia nu intinzatoru
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai tacheti hidraulici infundati si sa ramana comprimati iar cea ce auzi e bataia intre tachet si culbutor sau culbutor si supapa am avut toti 12 tacheti infundati si motorul era mai zgomotos. Schimbarea de ulei ajuta in anumite situatii spala motorul de depuneri usoare dar sunt si situatii in care trebuie dat jos si curatat .
Fa un test agrafa si vezi ce cod da,daca nu stii cauta pe forum si pune si codu sa ne dam si noi cu parerea.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@VALI 78
Verifica distributia daca nu ai istoricul masinii. Daca este ok treci la pasul 2.
Daca in turatie nu mai tacane aproape sigur presiunea de ulei este muci. Verifica prima oara sorb si fa o presiune de pompa de ulei. Si eu ma bazam pe tacheti dar ce sa vezi, canci. Daca ai si matreata cum am eu in motor...Este cea mai ieftina iesire din situatie.
citeste si aici:
2kappa a scris:Revin. Astazi s-a auzit cel mai cumplit de cand este sub asuprirea mea. De dimineata tacaneau toti tachetii de ziceai ca acum se rup axele cu came.
Montat manometru, presiune 4 maxim in turatie la rece, 1 la 88 grade ralanti.
Comand ulei si filtru deoarece dupa cum se observa uleiul de 75 euro a curatat motorul de aluviuni care a infundat filtrul si sorbul. Daca nu vreti probleme mai bine mergeti cu celebrul 5w30 mineral oil de la GM. Suruburile de la linia de tobe se desfac in stilul: dai cu flexul cu panza tocita mica din aproape in aproape pana poti sa iei la dalta. Am recuperat garnitura de tabla, piulite am luat de pe un motor sh, garnitura baie nu a fost nevoie de inlocuire ci doar un pic de silicon la distributie. Am inlocuit oringul de la sorb. Verificati sorbul cu gura ca sa nu aveti surprize, il loviti de mai multe ori de o bucata de lemn (nu stiu unde a putut sa incapa atata mizerie).
Dupa curatare, rezultatul a fost bun: 5,5 turat la rece si 1,7 la 88 grade ralanti, cade in barem de fabrica (1,5). Ca si zgomot: opresc motorul in harmalaie si il pornesc in silence. Dupa 20 km nu a zis deocamdata pas, Doamne Ajuta!
dimineata pe necuratate
http://www.youtube.com/watch?v=VNNnzIt0LvQ
hal de filtru
http://www.youtube.com/watch?v=vjAVMYENgTk
dupa curatare si sunet sorb, se aude un pic mai tare pt ca este in hala
http://www.youtube.com/watch?v=412nEx0Bgt8
Vesticii sunt mai escroci ca esticii Sad

  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Cu respect
Va multumesc mult pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns.
Distributia este schimbata de fostul proprietar cu 10k km in urma (masina am luat-o de la" RAOUL271972",un om de mare incredere),iar testul agrafa nu functioneaza.La service au pus testerul si nu le-a dat nimic in neregula(cred Smile )
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Atunci e clar, parca problema presiunii il chinuia si pe el daca nu ma insel. Posibil sa fie sorbul infundat din nou. Sterilul a plecat la vale.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ciomby cunosc personal pe Raul si stiu cat a bagat in masina si fara rabat de la calitate. Chestiunea e cu mecanicii, poti avea incredere ? El a platit la cel mai si mai service dar ...
La unele Agila A dar si Corsa C nu merge testul cu pedalele. Acum cu testerul degeaba il ai daca te uiti ca broasca la polizor, e o arta care se prinde in timp si mult studiu, experienta e absolut necesara.
Da jos busonul ulei (pe unde pui) si cu motorul pornit vezi daca ajunge ulei pe axe came si galgaie pe acolo.
Proba doi, dai jos capac culbutori si verifici strangerea semicuzinetilor axe came si patina mica.
Pasul trei si foarte important cum spunea 2kappa, dai baia jos si cureti sorb.
NU MAI CIRCULA ASA CA CINE STIE CE FACE POC SI ITI VAND MOTOR !
Daca tot nu rezolvi faci o programare la Edy sau Marius (vezi la publicitate) in Bucuresti ca e aproape de tine. Daca nu se rezolva in aceeasi zi lasi masina si sa te sune cand gasesc buba, ei cer si acord cu privire la costuri si piese, tu iei masina buna. Amandoi lucreaza pe langa angajati sa supravegheze calitatea lucrarii si nu dau cartonase galbene la infinit, mecanicii incompetenti sau hoti ZBOARA !
  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor,am sa incerc sa-i dau de cap si va tin la curent
  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Va salut
Nu am reusit inca sa fac nimic(nu ma lasa bugetul Smile ),dar ce nelamurire mai am,cand mi-au schimbat intinzatorul ar fi putut sa decaleze distributia?Mentionez ca "masinuta"se stinge dupa ce pornesc motorul
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da,
  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor
Azi am dat baia jos,sorbul este curat(l-am mai curatat odata)acum este foarte curat Smile,montat baie,dat jos capac culbutori verificat semicuzineti si patina mica,strinse,montat capac culbutori si pornit.Tot asa tacane.Tacane la pornire citeva secunde dupa care tace aprox. 40-50 secunde dupa care incepe iar sa tacane si nu mai tace dar cand se aude mai pronuntat,cand mai slab de parca vrea sa taca.Momentan nu s-a aprins "masinuta".Un nene mecanic mi-a spus(telefonic) ca sa schimb tachetii,dar el nu se baga(el fiind unul dintre cei mai buni mecanici de pe aici)Ce ma sfatuiti?unde sa mai caut buba?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine iti vand motor si al tau il vinzi, pierzi ceva euro dar ai motor garantat bun.
  • ciomby

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Meriva 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Oare sa nu mai am alta solutie?Nu-mi permit o asa investitie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Investitia nu e asa mare ca mai recuperezi din vanzarea motorului tau, pe olx pe ce vrei tu. Luat matematic pierzi 150euro ceva de genul, tu crezi ca isi baga unul capul in motorul tau cu piese cu tot pentru asa suma ?
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,domnilor ma scuzati ca nu va-m raspuns promt la problema mea am fost plecat la munca afara, cu sunetul care initial se auzea din motor desfacut capac culbutori vericat culbutori vizual verificat lant tras de el pentru intinzatoare dar n-am reusit sa-l clintesc nici cu doua maini am montat totul la loc si mecanicul a avut ideea sa desfacem trotle body si surpriza joc ax clapeta acceleratie si depuneri o gramada am curatat tot dar inca nu am schimbat ceva dar de atunci zgomotul a disparut astept venirea frigului si daca reapare o sa schimb sau o sa fac o proba cu altul.Acum va deranjej cu un alt necaz mai ales la pornire cateodata si din mers la turatii oarecum mici se aprinde martorul EPS si raman fara servo cod eroare c1153 si c1154 am inversat ceva relee dar acelasi lucru ce ar mai putea .va multumesc si scuze inca o data .
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sa nu fie de la incarcare sau cablu de alimentare EPS sectionat si mai are cateva fire care nu pot duce tot amperaju. Dar in prima instanta incarcarea .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si cablul de masa....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR