Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • izidor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Da, asa trebuie sa functioneze normal un butuc.
Skip ads

  • AleXPro22

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc izidor. Am crezut ca a inceput si a mea sa faca figuri la butuc.
  • AliSil

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am un Opel Astra G din 2001 si am intampinat si eu acum cateva zile problema cu butucul blocat. Am reusit sa deblochez butucul ca in tutorialul cu poze (care este de-a dreptul formidabil, bravo!). Insa dupa ce am deblocat butucul am facut, cred, greseala sa scot butucul afara si totodata am scos si cheia din el. Apoi S-A BLOCAT SI VOLANUL SI NU MAI REUSESC SA PUN BUTUCUL LA LOC.

Va rog mult sa ma ajutati cu un sfat!

Multumesc!
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
deblocheaza volanul si apoi introduci butucul. adica scoate butucul din nou cu cheia in el si vezi ca in coloana volanului ai o lamela pe care trebuie sa o impingi in jos (e o imagine in tutorial) . misti usor de volan si apesi pe acea lamela. dupa ce ai reusit sa o dai in jos volanul se deblocheaza. nu iti mai ramane decat sa introduci la loc butucul. succes
Skip ads

  • AliSil

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, astazi am sa incerc sa rezolv problema.
  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor...ai multumesc celui care a facut acest tutorial pe aceasta cale...fara el era cam imposibil sa mai plec cu masina de la tara...noroc cu netu pe mobil...am facut reparatia explicata dar pe un opel vectra b, singura modificare fiind locul unde se introduce surubelnita pentru a arunca contactul afara, daca la astra g se introduce undeva in partea de sus si ai loc destul pentru asta la vectra b este undeva inspre coloana, locul fiind cam imposibil de ajuns cu surubelnita (nu fara a scoate volan, spirala plus multe alte plastice). Rezolvarea in cazul meu a fost o surubelnita de ceasornicarie pe care am indoit-o la unghi de 90 de orade si cu care am reusit sa scot afara contactul.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Demontare practic si cu grija. (nu este de la mine este de pe net)
http://www.youtube.com/watch?v=pDQ3CMmB7Ks

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca partea cu scosul butucului a inteles-o fiecare.
https://www.clubopel.com/vie...p=1545887#1545887
Ce nu stiu cum verific partea electrica de la contact dupa ce l-am demontat.
Ceva poze clare si explicate ne-ar ajuta.

- Ce roll are fiecare fir din (partea electrica de la contact)
- Care legatura dintre fire porneste demaratorul.
- Cum pot testa functionara demaratorului si a contactului.
- O schema electrica (legatura electrica dintre contact, baterie si demarator)


Care nu se pricepe pe partea electrica sa nu raspunda alfel ne stricam masinile. (cu partea electrica nu este de joaca)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=126626
Skip ads

  • manubebelu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am urmat si eu pasi din tutorial dar persista aceeasi problema cu lamela de blocaj a butucului : nu se ridica cind bag cheia cu toata rectificarea acelui locas unde lucreaza acel stift cu arc .Intrebare:se poate scoate acea lamela fara a avea alte probleme cu contactul si daca da cum se scoate.multumesc anticipat
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pt Dl Tataru ion - cumva vreti sa furati un opel si nu stiti cum?
contactul electric nu porneste doar demarolul mai e si ecu. defapt demarolul porneste in ultima treapta a chei si apoi cheia revine cu scopul de a opri demarolul si a lasa calculatorul masinii sa tina masina pornita.
ce ati dori sa stiti din schema electrica? nu cred ca e publicata pe undeva exact din motivul pe care vi l-am spus mai sus in prima intrebare
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
OK am inteles.
Numai ca eu am probleme cu ea, si trebuie sa elimin posibile cauze problema contact sau ECU.

  • petit_lapin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Felicitari Bampi. Cu ajutorul tutorialului am deblocat si reparat contactul.
Merci!
Skip ads

  • clausss16

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Acum cateva zile am patit ceva foarte ciudat( zic eu) , am lasat masina in soare vreo 5-6 ore si cand m-am dus sa o pornesc , hopa , nu puteam sa invart cheia . Pe moment mi-a venit ideea sa bag cheia in uleiul de la servodirectie , dupa vreo 5 min de incercari am reusit si am pornit masina . Toate bune si frumoase pana am fost nevoit sa opresc iar masina si sa scot cheia din contact. Cand m-am intors la ea si am dat sa o pornesc , butuc blocat , volan blocat ,m-am interesat de aceasta problema si am inteles ca ar fi o lamela cazuta. Am ridicat lamela cu un cutit si am dat cheia , A MERS ! Laughing M-am gandit sa plec direct acasa , ca sa fiu scutit de costurile platformei. Acasa am scos cheia din contact si dupa incercari indelungate de a porni iar masina nu am reusit , am ridicat de lamela aia , dar nu mai vrea deloc . Acum nu stiu ce sa fac fiindca nu pot rasuci volanul sa dau butucul jos. Am incercat si cu WD 40 , in toate felurile posibile . Acum nu stiu ce trebuie de facut , trebuie schimbat butucul? Cum treebuie sa procedez , trebuie schimbate si cheile ? Am inteles ca din cauza caldurii s-ar fi intamplat asta , dar ce legatura are ? (nu inteleg).Habar n-am cum trebuie sa procedez ,e prima mea masina , nu stiu ce ar trebui sa fac. Va rog ajutati-ma cu pareri !
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa cititi tutorialul si sa va reparati butucul. Urmati tutorialul pas cu pas.
  • tbogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Va salut...aceeasi problema ca si voi a aparut si la opelul meu,lasat in soare fara parasolar ... nu se mai invarte cheia. Cand am vazut prima oara tutorialul m-am dus cu un cutit am ridicat de lamela si a mers. Crezand ca si-a revenit am scos cheia si cand sa incerc din nou nici vorba.. Ieri au venit doi baieti care spuneau ca se ocupa cu asa ceva dar pareau cam neseriosi , au ridicat de lamela si au impins de butuc,au vazut ca nu a mers si mi-au spus ca e dus butucul ca trebuie spart cu bormasina. Intrebarea mea este daca pot da jos butucul prin alta modalitate daca nu se invarte cheia in pozitia 2. Am incercat 2 zile incontinuu sa o mut pe pozitia doi sa pot scoate butucul dar fara sansa. Am dat si cu WD40 ( baietii au spus ca am gresit facand asta ) si degeaba. Va rog,orice sfat e binevenit.
  • adrian8486

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2014

  • Mesaj Privat
salut baieti sunt nou pe forum cu toate ca am un opel de mai bn de 4 ani
dar stiti cum este intri pe forum-uri doar cand dai de greu, am citit despre problemele voastre in legatura cu contactul dar eu am o problema si mai mare, aceea ca mi s-a rupt tija de la contact
daca cumva stiti, gasesc si se poate schimba doar tija sau trebuie butuc cumparat?
in cazul in care cumpar alt butuc se poate monta cipul vechi pe cheie sau trebuie?
treaba este ca nu sunt in romania ca poate acolo ma descurcam altfel dar sper si am incredere ca ma puteti ajuta.
va multumesc si astept raspuns de la voi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine mi se pare ca merge butuc de Cielo, ieftin si bun, il cumperi din tara si il primesti cu posta atlasib, 10 euo transport.
De la dezmembrari merita daca e ieftin, eu am auzit niste preturi de cazi jos, asta pe afara ca in tara sunt mai normali la cap..
Alta varianta este nou, pe baza actelor (sa ateste ca tu esti propritarul), se comanda butuc.
Mai e varianta de contact+incuietori+2chei din tara, cam 100euro.
Cipul din cheie evident ca il pui pe al tau ca altfel nu o pornesti in veci, se poate si imo off dar asta costa si pe acolo nu stiu cati hackeri risca asta.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am incercat si eu sa demontez contactul (butucul, partea mecanica) insa nu am reusit, in ciuda celor gasite aici pe forumeu am un Opel Omega 2.5 xdt
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pune poze ca te indruma baieti daca ai demontat in zona aceea.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Aici ma cam blocasem noroc cu Tutorial lui Bampi.

Tutorial demontare si reparare butuc cheie Astra G
Bampi a scris:ATENTIE! Daca butucul nu intra in locasul de la volan, nu fortati !
Trebuie apasata o lamela din interiorul locasului de butuc din coloana volanului, lamela responsabila cu blocarea volanului.
Nu am poza facuta Sad . Pun o schita facuta din amintiri.

Cred ca vedeti lamela de care zice Bampi. (alfel butucul nu va intra in veci acolo)


Lamela de blocare de pe butuc care trebuie apasata ca sa iasa butucul.
Apasati lamela si in timp ce o tineti apasata (nu trebuie efort mare, doar cat sa stea lamela apasata ca sa poata iesi butucul)
si intre timp rasuciti de cheie si va iesi butucul cu cheie cu tot.
https://www.clubopel.com/vie...p=1698907#1698907 (Video demontare practic cum se face.)



Poze Bampi & peddro carora le multumesc.
La cat de disperat eram. nu am mai facut poze.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR