Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stateadrian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
prin amabilitatea colegului gyzmo, am identificat si eu eroarea cu bujia 4.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O schimbi numai pe cea care are probleme, cil 4. Cumpara Beru, sunt cele pana in 100 lei (nu cred ca ai ecoflex pt ca ai AT)
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
stateadrian a scris:prin amabilitatea colegului gyzmo, am identificat si eu eroarea cu bujia 4.
Pentru colegul eddy andrei, unde ai schimbat bujia? De care trebuie ca la o cautare pe net am gasit preturi de la 42 la 615 roni. Se poate schimba doar una sau trebuie schimbate toate?
Multumesc
Mai am o problema: etrierul spate dreapta, imi ramane blocata frana dupa franare puternica, am luat culisante noi maine ajung sa le schimb.


Am schimbat bujia la bãieții de la EDS service Opel. Bujie Beru 83 lei, manopera 62 lei (chiar dacã schimbi 1 sau 4). Bãieții îți recomandã sã le schimbi toate, sã nu vii de 4 ori si sã plãtești maopera de 4 ori. Eu am schimbat doar bujia nr.2, tot cu ajutorul lui Gyzmo am aflat care era. Și eu am avut probleme cu frâna de mânã electricã, mi-a rãmas blocatã roata dr.spate imediat ce am schimbat plãcuțele. Însã dupã ce am mers tîrîș vreo cîtiva metri și-a revenit. Dar problema a fost și este cablul, a mers înfrânatã mai mult și dupã 10.000 km trebuie sã schimb plãcuțețe iar. Mi-au arãtat bãieții de la EDS un nod pe cablul de la frâna de mînã și mi-au explicat cã a intrat apã pe cablu și a dus la formarea nodului și blocarea frânei de mânã. Aștept acum sã se ducã plãcuțele pânã la senzorul sonor de avertizare și le schimb împreunã cu cablul. Ai grijã sã nu fie cablul și la tine, costã 255 lei la EDS plus manoperã 74 lei.
  • silviu086

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Vin si eu cu o intrebare, poate stie cineva sa imi raspunda. Masina este din 2009 CDTI a20dtj (130cp). Prima problema este faptul ca imi bate volanta la rece. A doua problema este legata de cutia de viteza(M32 la a20dtj) si anume mi se misca schimbatorul la decelerare si accelerare in treapta a 2-a. Intrebarea este care din acestea ar putea produce o accelerare "in suturi" in treapta a 2-a? Nu se intampla foarte des, dar mi se intampla si de obicei cand este rece motorul. Ms
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
De la volanta se intampla fenomenul si doar la rece. Despre cutie cauta pe forum, musai trebuie sa schimbi rulmentii in ea daca nu vrei probleme pe viitor. Oricum cand te hotarasti le faci pe amandoua ca sa nu platesti manopera de 2 ori.
  • Fatihecoflex

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
stiti cumva care sunt ultimele simptome ale volantei moarte ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Vibratii, smucituri, batai atat la relanti cat si in sarcina.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
intreb si eu colegii, desi nu cred ( sper) sa nu fie o problema: De cateva saptamani in anumite zile , la rece, dar nu foarte rece , daca merg prin oras cu a 2-a sau a 3-a subturat ( undeva intre 1200 rpm-1600 rpm) am senzatia " ca s-a infundat jiglerul" si ineaca putin ,"ma da in nas " dar daca o accelerez puternic ,trage si nu e nici o problema. In tot acest timp relantiul e stabil la 8-900 rpm fara a fluctua. Dupa ce o accelerez mai puternic cand prind spatiu, isi revine. aa , uitasem , motorul e 2.0 ctdi, 160 cp iar schimburile sunt facute de 1000km( toate filtrele + ulei)
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@99sit,

Poate fi de la electrovalva de la turbina(geometria variabila),la mine asa facea inainte sa apara baraitul acela enervant intre 1500-2000 rot/min,mai ales in treapta a doua... Idea
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Gyzmo, te referi la electrovalva de pe radiator? Eu am schimbat-o pe aia si tot la fel face.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Adica baraie sau "da in nas"?
Daca da in nas atunci este posibil ca si EGR-ul sa aibe ceva depuneri consistente.Face si la cald sau doar la rece.Daca este doar la rece atunci poate fi EGR-ul.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@ gyzmo , nu am auzit bazait , dar un dat in nas doar in turatie mica. si aia din cand in cand.Multumesc de info , am sa verific EGR-ul!
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Are cineva idee cum scap de eroarea Becului ars de la numar ?
Am schimbat 3 randuri de becuri,aceeasi intesitate,acelasi drac ca originalul si eroarea din bord tot nu dispare. Ambele sunt aprinse,functioneaza doar ca nu dispare eroarea din bord
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Probabil ca trebuie stearsa eroarea (zic eu)
  • blue_shark

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
o noua zi...o noua experienta...o noua durere de cap.
dupa ce vreo cateva zile la rand relantiul meu fluctua precum "actiunile la bursa" in special la prima cheie dimineata (motorul rece- ii da si in nas undeva intre 1300-1500 rpm) dar si chiar daca reporneam motorul dupa ce parcusesem ceva km. azi in drum spre casa m-a prins auto-regenerarea si am avut parte de un comportament total ciudat si "nou" al motorului, ruland de parca as as vasli pe un lac plin cu valuri, consumul crescand grosolan de mare, iar masina parca mai tragea si un tanc dupa ea si imediat si mesajul de SERVICE VEHICLE SOON! lucru care m-a ingrijorat in prima instanta si ridicand multe semne de intrebare, care s-a lasat cu o programare in service pt diagnoza rezultand un cod de eroare " P0674 00: Cylinder 4 Glow Plug Control Circuit Malfunction".
din ce am inteles de la cei din service e ca cica pe motorul de insignia sunt 2 modele de bujii (pt mine a sunat foarte dubios, sincer a fost prima data cand am auzit asa ceva) si anume pt cilindrii 1 si 2 ar fi un anume model 1...iar pt cilindrii 3-4 ar fi un model 2. nu stiu exact prin ce anume difera cele 2 modele in afara de pretul anormal de mare dintre ele, dar si mai mult ca acea bujie defecta de pe cilindru 4 afecteaza si functionarea filtrului de particule si implicit autocuratarea!
cu toate astea motorul ruleaza foarte bine dupa 60*C...trage bine in depasiri...urca usor in turatie...


as vrea sa stiu daca este vreo problema daca rulez in 3 din cele 4 bujii, pana la intrarea in stocul celor din service a respectivei piese si daca e mai bine daca cer inlocuirea intregului set de bujii?
  • george.purnavel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
O problema similara am avut si eu cu masina, dadea in nas la turatii mici, ca eroare am avut :(curent prea mic sau prea mare pe cilindrul 4) s-a remediat problema printr-o punte peste mufa care face legatura de la calculator la injectoare. De cand am facut acea punte au disparut problemele. Prin mai am facut acea punte si luna trecuta mi s-a ars bujia pe cilindrul 4. E posibil sa fie un semn ca se va arde acea bujie. Acum nu stiu ce sa zic.. Ma gandesc ca nu am facut o punte inutila si a fost doar o coincidenta faptul ca sa ars acea bujie fix pe acelasi cilindru unde era si eroarea precedenta, cert e ca nu am mai avut probleme si asta ma linisteste Smile. Legat de bujii diferite sa stii ca nu sunt, pentru ca eu am schimbat toate bujiile cand s-a ars cea de pe 4, si la cumparare si schimbare nu mi s-a spus ca aia e pt 4 si aia e pt 1.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Colegul @blue_shark are probabil motorul ecoflex, iar la acesta bujiile sunt diferite..au si un senzor de presiune de aici pretul foarte mare.
  • blue_shark

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu, nu e ecoflexul, desi nu esti prima pers care presupune lucrul acesta, dupa ce intr-un service Opel mi s-a spus ca as avea motorul de 160cp si nu cel de 131cp cum apare in certificat si pe care l-am cumparat. Nu ca nu mi-ar place sau nu as fi vrut insa nu stiu ce sa zic...scriptic e unu...faptic ar fi altul. Cat despre acel senzor de presiune mi s-a spus ca e cel din filtru de particule de aceea in momentul regenerarii motorul nu trage cum ar trebui din lipsa de curent continuu sau o intrerupere de comunicare intre senzori.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cat ti-a spus ca va costa bujia in cauza?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
blue_shark a scris:Nu, nu e ecoflexul, desi nu esti prima pers care presupune lucrul acesta, dupa ce intr-un service Opel mi s-a spus ca as avea motorul de 160cp si nu cel de 131cp cum apare in certificat si pe care l-am cumparat. Nu ca nu mi-ar place sau nu as fi vrut insa nu stiu ce sa zic...scriptic e unu...faptic ar fi altul. Cat despre acel senzor de presiune mi s-a spus ca e cel din filtru de particule de aceea in momentul regenerarii motorul nu trage cum ar trebui din lipsa de curent continuu sau o intrerupere de comunicare intre senzori.


Decodeaza seria VIN si vei afla adevarul... Idea
Poti sa faci acest lucru in sectiunea dedicata sau trimite-mi pe privat seria VIN si iti spun exact...,nu cred ca cel care a avut masina inaintea ta a efectuat astfel de modificari...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR