Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • danguitar17

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Dak e kit ambriaj complet cu tot cu volanta.....e super tare pretul. Pe luk tre sa fie kitul,asha e si pe original. Cumpara-l cat mai repede......
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Meri pe LUK si masa dubla
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Ambreiajul la corsa c(z13dt) este pe lichid de frana?Da ca da,de unde il ia?Ca din acel vas de la frane nu vad nici o conducta care sa se duca la ambreiaj.
  • danguitar17

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat si merge super.....pe luk,bineinteles
Skip ads

  • danguitar17

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2013

  • Mesaj Privat
De vreo 6 luni si ceva ma tot chinuie tremuratul acesta. Doar la relanti ca in mers nu se simtea. Am schimbat injectoare,regulator presiune,cu tot cu rampa,sensor temperatura.am fost la reprezentanta opel,au zis ca nu stie ce are,si bineinteles la multi mecanici nimeni nu stia de la ce e......insa un mecanic bun,socrul meu care are un service,mi-a zis de la inceput.......vezi sa nu fie Tampoanele de la motor. Insa eu nu l-am bagat in seama.......am luat prin eliminare,injectoare,etc.....

Sincer is foarte fericit ca numai tremura masina.......merge super tare....succes la toata lumea,cei ce detin corsa d,1,3 cdti,90 cp.
  • evilbyte

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna,

As avea nevoie de ajutor/pareri in legatura cu urmatoarea problema (masina in cauza ar fi Opel Corsa C, 2001, Z10XE (masina din semnatura)).
De ceva timp de ori cate ori apas pedala de ambreiaj (mai ales daca debraiez rapid) la capatul cursei se aude un click plastic (ceva asemanator cu sunetul butonului de mouse numai un pic mai puternic).
Am observat ca sunetul apare mai ales cand este cald in habitaclu (avand in vedere temperaturile de afara).
Dupa niste investigatii (demontarea partii de jos a bordului pe partea soferului ca ajung la pedala) am gasit cauza acestui sunet.
Problema este de la bucsa din material plastic in care intra nuca pistonului (altfel nu stiu cum sa il numesc) pompei centrale de ambreiaj (a se vedea poza atasata) care probabil s-a uzat si care se tot plimba in locasul lui din corpul pedalei (click-ul auzindu-se de la faptul ca limbile alea care blocheaza bucsa sa nu iasa).
A mai intalnit cineva aceasta problema si a gasit cumva o rezolvare a ei in afara de inlocuirea intregii pompe (care nu este o solutie avand in vedere pretul destul de mare al acesteia)? Va multumesc.



  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Postez si eu aici, ca sa nu mai deschid alt topic, problema fiind legata probabil tot de ambreiaj. Dupa schimbarea vitezei, cind eliberez ambreiajul masina ezita de parca ar fi infrinata si aud un zgomot ca si cum ar fi un ''clac'' de planetara. Asta se intimpla cind schumb in viteza superioara, indiferent ca o turez mai mult sau nu . Nu se intimpla cind schimb in viteza inferioara (oricare trepte). Ma gindesc ca daca era suportul de motor bolnav facea la fel. Impresia e ca si cum ceva ar fi slabit, desprins. Ce poate fi ?
  • angh3l_nr1

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu o astra g imi tine sus pedala de ambreiaj si este foarte tare la apsat mai si scartaie cand apas pe ea sa fie chitul ambreiaj am cumparat disc si placa presiune iar acum astept sa vina si rulmentul de presiune de la sachs toate astea ma costa 450 euro masina este in spania care sa fie toate aceste probleme cu pedala si in plus nu pleaca cu demaraj de pe loc de nici un fel
Skip ads

  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La mine se aude un huruit la ralanti si cand apas pe ambreiaj motorul se aude mai "gros"si simt o bataie in picior.Rulmentul sa fie de vina?
  • alexmag90

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu corsa c 1.3 cdti si in ultima perioada numai trage la fel , accelerez in 3000 ture in treapta 2 - 3 a si masina abea pleaca de pe loc , am inteles ca ar fi discul de ambreiaj ( o sa-l schimb ) de cand cu problema asta e posibil sa creasca si consumul ? ca idee inainte cu 100 lei faceam cam 250 260 km in Bucuresti ( schimbat cam in 2300 - 2800 ture ) acum la acelasi stil de mers tot cu 100 lei fac decat vreo 210 km . ati mai avut simptomele astea ?
  • mihai330

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2003 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara oameni buni!Am si eu o problema la corsa mea 1.3 cdti:luni seara am venit de la servici am parcat masina in fata blocului fara nici un fel de problema .Marti dimineata cand am vrut sa o pornesc nu am mai avut deloc pedala de ambreiaj,am mers la serice unde am primit urmatorul raspuns pompa de ambreiaj ,am dat comanda azi am montat piesa au facut aerisire si am plecat.Dupa vreo 2 ore a inceput sa intre greu in viteza si pedela era un pic moale sun mecanicu ma duc inapoi in service imi face iar aerisire si imi zice ca a mai avut ceva aer pe instalatie.Acum dupa 4 5 ore iar nu mai am pedala deloc.Mentionez ca nu pierd lichid de frana din vas.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am o problema care tind sa cred ca de la ambreiaj este . La plecarea de pe loc tremura (toapaie mai bine zis) masinuta de fata . Acest tremurat s-a accentuat si nu prea mai reusesc sa-l stapanesc . Doar in treapta 1 se manifesta . Tind sa cred ca ii s-au inmuiat arcurile .... In urmatoarele trepte(2, 3) simt doar o elasticitate a arcurilor la cuplare , asta daca nu patinez mai mult ambreiajul. As dori sa stiu si parerea unor alti cunoscatori . Multumesc .
Skip ads

  • RadoniCosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

As vrea sa schimb kit-ul de ambreiaj cu totul pe un Opel Corsa B din 2000. Inca nu sunt hotarat ce brand sa cumpar. Dintre KM Germany sau SACHS ce mi-ati recomanda. Am vazut mai sus ca ati recomandat LUK, e cam scump pentru bugetul meu acuma.

Va multumesc si drum bun
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu lua km sunt proaste. Eu la corsa c a mea am schimbat si am gasit din fabrica sachs la placa si disc doar rulmentu era cu sigla gm
  • RadoniCosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ms jery de raspuns. Altcineva?
  • RadoniCosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am luat pana la urma un KIT LUK, din cate am vazut este cel mai recomandat. Va multumesc
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

azi am schimbat lichidul de frana, am aerisit franele si am aerisit si ambreiajul la o Corsa C an 2001.
In TIS2000 spune ca se face cu o scula speciala care baga presiune. Eu am cumparat o seringa de 50ml, un perfuzor, am adaptat capetele(unul la seringa, altul sa poata fi montat pe aerisitor)
Se face asa:
Lichidul din vas trebuie sa fie tot timpul peste MAX, la Corsa C sub carcasa conector sonda lambda se gaseste aerisitorul. Puneti cateva carpe sub aerisitor si imprejurimi, va proteja in caz de scurgeri de lichid.
Se monteaza furtunul transparent al perfuzorului la aerisitor, se desface 3-4 ture si se trage cu seringa pana vine lichid curat si eventual fara bule de aer(nu intotdeauna exista aer in instalatie). Se supravegheaza in permanenta nivelul si se completeaza(sa fie peste MAX).
Odata schimbat lichidul de pe circuitul de la recipient pana la aerisitor trebuie aerisit circuitul de la aerisitor la unitatea din transmisie. Asigurati nivelul peste MAX in recipient, montati capacul, se apasa pedala de ambreiaj si se mentine. Se desface aerisitorul, lichidul sub presiune va iesi.Se strange aerisitorul la mana. Se elibereaza pedala de ambreiaj foarte-foarte usor(trebuie sa-si ia lichid de pe circuit) si se asteapta 5-10 secunde. Se verifica nivelul in recipient, se completeaza la nevoie si se repeta operatiunea de 4 ori.

Dupa aerisire se face proba cu motorul pornit, frana de ajutor trasa, si in stationare se apasa pedala si se trece consecutiv prin toate vitezele. La inceput pedala poate fi foarte moale si ambreiajul poate prinde foarte jos. Se face proba pe traseu, se schimba pe toata plaja de turatii si viteze, fermitatea pedalei poate reveni.Verificati nivelul de lichid in recipient, trebuie sa fie la MAX sau 1mm peste MAX.

La mine rezultatul a fost pozitiv, desi mi-a tras aer pe la aerisitor in circuitul din transmisie, am aerisit de mai multe ori si s-a intarit pedala. La inceput prindea foarte jos si era foarte moale. Dupa cateva ture fermitatea a revenit, prinde la 1/3 din cursa pedalei, vitezele 1-2 si marsarier intra mai lin decat inainte.Mai mult decat atat, am ajuns cu ea la viteza maxima cred(pe GPS 168, pe kilometraj 170) si probabil mai mergea putin dar s-a terminat drumul liber.

Celor care vor sa faca operatiunea asta le recomand atentie. Va rog sa nu puneti pe seama mea eventualele daune provocate de dvs.

Spor!
  • mariogsm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara ma numesc marius si detin o corsa b din 2000 de curand am schimbat kit ambreiaj complet ca aveam pedala tare si tot se rupea cablu si tot intra greu in viteza in fine am comandat kitul am luat bineinteles sachs ca de e bun si am fost la un prieten sa ne luam de treaba bineinteles mecanic totul a decurs bine fara probleme ....
A sosit momentul probei totul a fost bn pedala de ambreiaj sa inmuiat dar de intrat intra tot greu in viteza adica agata si indiferent cum as regla cablul tot mai caraie cand bag in marsalier si cel mai aiurea este ca mia aparut un zgomot la pornire si cand pleci mai tare dupa loc e un zgomot ca ceva care ar bate in podea asa se simte si mai se aude cand dai inapoi si o ti din ambreiaj ca si cum ar lovi ceva in caroserie tin sa precizez ca se aude din zona motor bord si in podea>
Mentionez ca problema asta nu exista inainte de operatia kit ambreiaj si singurele probleme care le aveam erau la planetara stanga ca troncanea doar la viraj maxim si racordul flexibil cam rupt eu sincer mam uitat pe sub ea sa vad daca atinge evacuarea pe undeva dar nu prea imi dau seama va rog daca aveti vreo idee cu una din probleme si daca se poate un reglaj ca la carte ca nu as vrea sa stric kit de ambreiaj
Va multumesc si scz daca sunt off topic
  • mariogsm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sal cred ca am rezolvat problema era din tamponul motor central in schimb tot imi caraie cand bag in reverse ms
  • gR3eNn20

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut, am si o intrebare. Doresc sa mers sa cumpar o corsa D, am condus-o si am observat ca la schimbarea din treapta 1 in 2 se simte un zvac nu stiu cum sa explic exact( ceva gen inganat) in restul treptelor se simte ok. Inca o chestie. Sa zicem ca te apropii de un stop si la 10km/h sa zic vrei sa ii dai treapta 1 aceasta intra relatul greut. Stand pe loc intra fara problema in treapta 1 sau orice alta treapta. Vreau sa stiu daca e normal sa faca asa. Eu detin momentan un ford mondeo 1.8 benzina si nu face nici-o figura de genul.

Sper sa stie cineva sa ma ajute si pe mine sunt foarte nelamurit. Precizez motorul este 1.2 80 de cai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR