Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • nycku

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Azi am facut pe mecanicu, am schimbat garnitura capacului de la culbutori.La final am strans un surub pana a pocnit Embarassed , cel de langa distributie. Intrebare:
1. Cum pot remedia?
2. Ce se poate intampla daca merg asa
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu poti merge cu masina asa sau cel putin eu nu as merge cu ea pana nu as remedia problema,era bine daca te documentai despre procedura de strangere a capacului,poti veni cu o poza sa ne dam seama despre ce este vorba si sa invete si altii din patania ta.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bravo Wink daca vrei sa mesteresti pe acasa este bine sa te documentezi inainte, altfel patesti ...

Suruburile de la capacul colbutorilor se strang cu 8Nm, adica usor!

Ce se poate intampla? Sa se prelinga ulei unde nu ai surub ... daca ai strans si celalalte suruburi la fel mai bine nu pornesti masina ...

Scoti partea rupta si incerci norocul la Schrottul din Vinga Wink
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Adica ar fi fost utila o cheie dinamometrica...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E hai ca nu trebuie chiar cheie dinamometrica si am strins destule. Daca nu stii ce inseamna 8Nm poti folosi o cheie reglata si iti dai mina repede daca esti pe linga subiect. Pentru suruburi M6 cuplul de stringere e simplu, nu tii cheia de miner, o tii de linga clicket si nu te fortezi, strins asaaa lejer.
Daca surubul este rupt posibil sa curga ceva ulei pe acolo, vezi si tu...daca nu apar urme desi m-as mira lasi asa. Varianta pina scoti surubul rupt este silicon de garnituri, cureti si degresezi, ungi, pui capacul, 'fixezi' ce a ramas din surub tot cu silicon.
  • nycku

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am facut aprox 180 km, si nu se vad urme de ulei, am curatat capacul si locul unde se imbina cu motorul sa se vada, dr nu se vede nimic, pana la primul semn de ulei "merge si asa".
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cine imi spune cu ce cheie sa desfac capacul la culbutori la corsa c 2001? e surub ca un torx invers.
cu o inelara normala merge? de cat? multumesc
vreau sa schimb garnitura ca pierde ulei
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel a mers cu inelara de 10 cand am incercat eu sa-l desfac si m-am razgandit pentru ca a trebuit sa plec cu masina Neutral . Apropo 8Nm e destul de mult tinand cont ca la unele masini se strange si chiuloasa cu 8Nm . . .
Skip ads

  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nycku a scris:Am facut aprox 180 km, si nu se vad urme de ulei, am curatat capacul si locul unde se imbina cu motorul sa se vada, dr nu se vede nimic, pana la primul semn de ulei "merge si asa".
Daca celelalte suruburi sunt stranse bine , cred ca ar putea fi in regula . Ai putea sa faci o clema cu un surubel prin ea pe care sa o prinzi de chiuloasa si capac ca un cleste ,strangand de surubel . . . E o improvizatie pentru ca imi imaginez ca nu ai sculele necesare pentru a scoate acel surub rupt (in cazul in care s-a rupt in interior) sau a gauri si da filet iar . . .
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nasol ca n-am cheie dinamometrica...habar n-am cat de tare...am inteles ca nu pana iti ies ochii Shocked
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Hai sa-ti zic cum am facut cu suruburile de la termostat: am fost atenta cata rezistenta au opus la desfacere si apoi am strans cam tot atata. Babeste dar a fost ok Embarassed
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Treci pe la mine cand poti ( Ploiesti ) si ti-o rezolv eu , asta daca nu e nimeni prin Brasov sa te ajute Razz .
Skip ads

  • florinbadeanu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mircea_m a scris:cine imi spune cu ce cheie sa desfac capacul la culbutori la corsa c 2001? e surub ca un torx invers.
cu o inelara normala merge? de cat? multumesc
vreau sa schimb garnitura ca pierde ulei


SALUT,pentru a desface capacul iti trebuie un clichet mic un prelungitor si o tubulara de 8 si merge perfect.
Ai grija cand le strangi ca e filet in aluminiu!
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat si eu garnitura la o corsa b. Cu surprindere am constatat ca sub capac are un fel de pod de plastic. De curiozitate, l-am dat jos, soc si groaza, sub el e dezastru. Niste depuneri inimaginabile, pe acolo e si un filtru metalic, din mai multe straturi, din pacate nu am avut telefonul sa fac niste foto. Saracul filtru abia se mai ghicea din mizerie. Probabil sunt primul care desface partea aia a motorului.
Din pacate nu am avut o sticla cu benzina, sa ma apuc sa curat, asa ca mare lucru nu am putut face.
Dar am ramas cu o nedumerire, ce rost are filtrul ala acolo?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In spatele filtrului nu e stutul cu furtun catre admisie? Filtrul e acolo sa prinda cat mai mult ulei, sa nu se duca pe admisie.
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pfff, nu m-am prins, stau prost la capitolul laptic... oricum, saracul nu mai are nici un rol de filtru...
data viitoare o sa fiu pregatit cu sticla de benzina si penson.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o buba cu acest capac: am schimbat garnitura de la el si cand am pus una noua am constatat ca e putin deformat in zona distributiei mai exact la semicercurile din dreptul pinioanelor de la lant si drept urmare pierde ulei pe acolo. Am dat si cu pasta de etansare dar tot pierde(mai putin ce-i drept). Am caut sa cumpar un capac nou dar este 1200 ron Sad(( iar SH nu stiu daca este ok. Deci cu ce silicon sau pasta ma sfatuiti sa-i dau sa nu mai curga ?Voi ce ati folosit sau stii ca este bun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumperi silicon Victor Reinz cel gri metalizat, scrie sus pe banda albastra antracit.
Degresezi bine capacul+garnitura si chiulasa dupa care aplici conform instructiuni.
  • claudiu.wdy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am și eu o problemã am schimbat distribuția la un opel CORSA C 1,2 iar acum îmi pierde ulei pe la capacul de culbutori am pus și mastic tot degeaba.
O idee ceva
Va mulțumesc
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Schimba garnitura.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR