- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut, azi am dat peste o problema ciudata. Am verificat pt prima data nivelul uleiului de la ultimul schimb (am facut cam 6000km) si spre surprinderea mea nivelul uleiului era cu vreo 4 degete peste maxim. Masina era asezata pe un plan orizontal si la vreo 3 ore dupa ce am mers cu ea. Este exclus ca mecanicul sa fi pus mai mult pt ca schimbul s-a facut in prezenta mea si au intrat aprox 4 litri si jumatate (motor Z17 DTJ). Am postat aici pt ca ma gandesc ca singura cauza ar putea fi motorina in ulei in urma regenerarilor esuate, insa pana acum nu am avut probleme cu dpf-ul. Iarasi ca sa fie cu 4 degete peste maxim ma gandesc ca ar fi nevoie de o cantitate foarte mare de motorina si ar trebui macar sa miroase putin, insa nici vorba de asa ceva. Luna aceasta oricum o sa ii schimb uleiul din nou, dar sunt ingrijorat de ce am gasit astazi. Posibil sa fac ceva gresit? Am sters joja si cablul de cateva ori si rezultatul a fost acelasi de fiecare data.
Ultima modificare facuta de Floydian la Sam 06 Sep, 2014 8:48 pm
Ultima modificare facuta de Floydian la Sam 06 Sep, 2014 8:48 pm
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu stiam ca motorina ajunge in motor doar cand a fost oprit motorul in timpul regenerarii in mod repetat. Mereu am avut grija sa nu opresc motorul cand am vazut consum instant crescut si am mers la destule drumuri exterioare. Stiam ca e normal sa ajunga ceva motorina in ulei, dar mi se pare exagerat de mult cat imi arata mie acum.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
octavio70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2014
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu ai de ce sa te sperie, e mai urata treaba cu cel de la ford sau volvo, ce necesita aditiv, iar la 120 000 km se schimba. Mergi normal cu masina nu cred ca o sa ai probleme. Nu ai de ce sa il dai jos de pe masina, decat daca se infunda grav. La mine s-a infundat acum multi ani, pentru ca nu stiam de existenta lui, regenerari etc. Eu merg peste tot si in toate felurile cu masina, filtrul cam la 600-800 km isi face regenerare, vei simti din sunetul motorului. Partea mai nasola e ca se duc in jur de 3-4 l la regenerare
gess
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2010 z20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
am constata in urma cu cateva zile ca martorul masinuta+cheie se aprinde in mers.
Am executat rapid testul cu pedalele si mi-a iesit codul ''P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung
(5 ''.
Ok, din ce am citit pe aici am tras concluzia ca este de la furtunase; intradevar unul din ele era topit si plesnit.L-am schimbat rapid cu un furtun de benzina de la scooter.
Am iesit la o proba si nu s-a mai aprins niciun martor.
Surpriza mare am avut insa a doua zi , la un drum mai lung pe autostrada cand martorul minune si-a facut din nou aparitia.
Din testul cu pedalele mi-au iesit acum doua coduri
P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung
(5
P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Druck nicht plausibel mit Barometrischem Druck
(0F)
Am incercat o regenerare cu Op-com care mi-a iesit abia la a 4 a incercare (cu toate ca stersesem erorile).
Dupa regenerare s-a reaprins martorul in timpul mersului. ( motorul trage la fel de bine ca inainte)
Aveti Idee cam ce ar putea sa fie ? ( Senzor ,celalalt furtun care parea sa nu aiba nimic sau efectiv DPF infundat?)
am constata in urma cu cateva zile ca martorul masinuta+cheie se aprinde in mers.
Am executat rapid testul cu pedalele si mi-a iesit codul ''P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung
(5 ''.
Ok, din ce am citit pe aici am tras concluzia ca este de la furtunase; intradevar unul din ele era topit si plesnit.L-am schimbat rapid cu un furtun de benzina de la scooter.
Am iesit la o proba si nu s-a mai aprins niciun martor.
Surpriza mare am avut insa a doua zi , la un drum mai lung pe autostrada cand martorul minune si-a facut din nou aparitia.
Din testul cu pedalele mi-au iesit acum doua coduri
P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Schlauch Funktionsstörung
(5
P1901 - Partikelfilter Druck Sensor Druck nicht plausibel mit Barometrischem Druck
(0F)
Am incercat o regenerare cu Op-com care mi-a iesit abia la a 4 a incercare (cu toate ca stersesem erorile).
Dupa regenerare s-a reaprins martorul in timpul mersului. ( motorul trage la fel de bine ca inainte)
Aveti Idee cam ce ar putea sa fie ? ( Senzor ,celalalt furtun care parea sa nu aiba nimic sau efectiv DPF infundat?)
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
gess
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2010 z20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut,
merci ptr raspunsul promt.
La inceput presiunea era : 0 , -1, -2 , dupa care a inceput sa creasca pana pe la vreo 16 din cate imi aduc aminte. saturatia a fost la 92% dar scazuse dupa regenerare pana la 78% .( acum cred ca are vreo 20%).
Este ciudat sa iau in considerare ca se poate infunda filtrul atata timp cat Masina circula 92,89% din km pe autostrada unde nu merg sub 140 decat daca sunt santiere .
merci ptr raspunsul promt.
La inceput presiunea era : 0 , -1, -2 , dupa care a inceput sa creasca pana pe la vreo 16 din cate imi aduc aminte. saturatia a fost la 92% dar scazuse dupa regenerare pana la 78% .( acum cred ca are vreo 20%).
Este ciudat sa iau in considerare ca se poate infunda filtrul atata timp cat Masina circula 92,89% din km pe autostrada unde nu merg sub 140 decat daca sunt santiere .
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
gess
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2010 z20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Cred ca problema este destul de serioasa si as avea nevoie de un sfat. Am spus anterior ca am gasit nivelul uleiului cu mult peste maxim, iar in ultimul timp am observat regenerari foarte dese (150-200km), cu toate ca masina face frecvent si drumuri exterioare. Ce este ciudat e ca regenerarea dureaza foarte putin, in jur de 5 minute, ceea ce ma face sa cred ca saturatia nu scade suficient de mult, de unde si regenerarile foarte dese. Mentionez ca tot timpul sunt ochii pe consumul instant inainte sa opresc motorul si este exclus sa fi intrerupt macar o data o regenerare. Am vorbit cu cineva sa ii fac o diagnoza sa vedem gradul de saturatie si cand s-a facut ultima regenerare, iar respectivul mi-a recomandat sa facem o regenerare fortata cu opcom-ul. Sincer eu nu as vrea sa o fac, mai ales dupa ce am citit pe forum despre regenerarile fortate; plus ca am foarte multa motorina in ulei si ar putea face autoaprindere.
Multumesc.
Cred ca problema este destul de serioasa si as avea nevoie de un sfat. Am spus anterior ca am gasit nivelul uleiului cu mult peste maxim, iar in ultimul timp am observat regenerari foarte dese (150-200km), cu toate ca masina face frecvent si drumuri exterioare. Ce este ciudat e ca regenerarea dureaza foarte putin, in jur de 5 minute, ceea ce ma face sa cred ca saturatia nu scade suficient de mult, de unde si regenerarile foarte dese. Mentionez ca tot timpul sunt ochii pe consumul instant inainte sa opresc motorul si este exclus sa fi intrerupt macar o data o regenerare. Am vorbit cu cineva sa ii fac o diagnoza sa vedem gradul de saturatie si cand s-a facut ultima regenerare, iar respectivul mi-a recomandat sa facem o regenerare fortata cu opcom-ul. Sincer eu nu as vrea sa o fac, mai ales dupa ce am citit pe forum despre regenerarile fortate; plus ca am foarte multa motorina in ulei si ar putea face autoaprindere.
Multumesc.
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Trebuie facuta o diagnoza completa , sa aflii exact care este cauza de se infunda asa repede , filtrul nu se infunda de nebun , pot fi injectoare decalibrate , egr defect , mult mai multe .... de aceea trebuiesc verificate toate si vazut unde e problema si remediat , nu iti recomand regenerare fortata decat ca ultima solutie ....bafta multa.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns. Am uitat sa spun, anul trecut am facut o diagnoza la un service si mecanicul a gasit o eroare de EGR, insa a sters-o inainte sa apuc sa vad despre ce era vorba. Mi-a spus apoi ca ii arata ca egr-ul (partea electronica) functioneaza normal, a fost si curatat (nu avea foarte multe depuneri) si a zis ca numai daca reapare eroarea merita investigat mai departe. S-a uitat si la filtru si la saturatie si la fel a spus ca nu e nimic in neregula. Ce-i drept pe atunci inca nu aveam acele regenerari foarte dese. In caz ca gasesc egr-ul ca fiind de vina, ce trebuie facut mai departe? Dar filtrul jos si curatat? Am mai vazut discutii pe forum unde se spunea ca o curatare cu solutii chimice nu rezolva problema decat pt vreo 10k km, apoi sunt din nou probleme.