VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Marturisesc ca sunt in ceata la capitolul acesta.
Cele 2 coduri sunt in ceata si pe goagal.
Ele fac referire la ABS pt alte marci de masini.
La noi fac referire la EPS adica servodirectie?
Poate reuseste cineva sa ma scoata din ceata cu ceva lamuriri in caz ca voi avea probleme vreodata cu cele 2 coduri.
Sau poate este greseala colegului si servo se refera la servofrana?
ESP -Control de stabilitate electronic, nu are Agila.
ABS-ul nostru nu lucreaza cu EPS (SERVODIRECTIA)
EPS-UL(SERVODIRECTIA) lucreaza cu senzorul de pe cutie si care in functie de viteza masinii, adopta o pozitie mai slaba sau mai dura a directiei. O baterie slaba sau o pozitie proasta a senzorului de pe axul volanului, se lasa cu batai de cap.
Cel putin asa stiu eu, daca gresesc, astept corectii.
Multumesc
Am vazut ca ai mai avut probleme cu alimentarea.
Incarcarea de 14,1 volti s-a masurat la ce interval de la pornirea la rece? Conteaza pt ca daca este la inceput nu este in regula. Atunci trebuie sa incarce la maxim aproape si trebuie sa fie cel putin 14,5 din cate stiu eu
Cele 2 coduri sunt in ceata si pe goagal.
Ele fac referire la ABS pt alte marci de masini.
La noi fac referire la EPS adica servodirectie?
Poate reuseste cineva sa ma scoata din ceata cu ceva lamuriri in caz ca voi avea probleme vreodata cu cele 2 coduri.
Sau poate este greseala colegului si servo se refera la servofrana?
ESP -Control de stabilitate electronic, nu are Agila.
ABS-ul nostru nu lucreaza cu EPS (SERVODIRECTIA)
EPS-UL(SERVODIRECTIA) lucreaza cu senzorul de pe cutie si care in functie de viteza masinii, adopta o pozitie mai slaba sau mai dura a directiei. O baterie slaba sau o pozitie proasta a senzorului de pe axul volanului, se lasa cu batai de cap.
Cel putin asa stiu eu, daca gresesc, astept corectii.
Multumesc
Am vazut ca ai mai avut probleme cu alimentarea.
Incarcarea de 14,1 volti s-a masurat la ce interval de la pornirea la rece? Conteaza pt ca daca este la inceput nu este in regula. Atunci trebuie sa incarce la maxim aproape si trebuie sa fie cel putin 14,5 din cate stiu eu
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Engine speed is greater than 600 rpm
"Switched Power Supply" is less than 6.5 V
Effect:
The telltale is switched on.
Power steering clutch disengaged
The steering boost is switched off.
Note:
The value of the "Switched Power Supply" (Terminal 30 ) is determined at an internal relay in the control unit.
Defective component:
A48 Control Unit - Electrical Power Steering
"Switched Power Supply" is less than 6.5 V
Effect:
The telltale is switched on.
Power steering clutch disengaged
The steering boost is switched off.
Note:
The value of the "Switched Power Supply" (Terminal 30 ) is determined at an internal relay in the control unit.
Defective component:
A48 Control Unit - Electrical Power Steering
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
C1111 Main Torque Sensor Voltage Out Of Range
C1113 Incorrect Difference Between Main And Sub Torque Sensor
C1114 Torque Sensors Power Supply Out Of Range
C1115 Sub Torque Sensor Voltage Out Of Range
C1121 No Vehicle Speed Signal
C1122 No Engine RPM Signal
C1123 No Vehicle Speed Signal
C1124 Vehicle Speed Signal Unexpected Deceleration
C1141 Wrong Motor Voltage
C1142 Deviation Between Actual And Desired Motor Current
C1143 Motor High Current
C1144 Motor Lock Protection Malfunction
C1145 Motor Low Current
C1151 Wrong Clutch Voltage
C1152 Relay Contact Sticking
C1153 System Voltage Low Input
C1154 Relay Malfunction
C1155 ECU Malfunction Or Voltage Out Of Range
C1113 Incorrect Difference Between Main And Sub Torque Sensor
C1114 Torque Sensors Power Supply Out Of Range
C1115 Sub Torque Sensor Voltage Out Of Range
C1121 No Vehicle Speed Signal
C1122 No Engine RPM Signal
C1123 No Vehicle Speed Signal
C1124 Vehicle Speed Signal Unexpected Deceleration
C1141 Wrong Motor Voltage
C1142 Deviation Between Actual And Desired Motor Current
C1143 Motor High Current
C1144 Motor Lock Protection Malfunction
C1145 Motor Low Current
C1151 Wrong Clutch Voltage
C1152 Relay Contact Sticking
C1153 System Voltage Low Input
C1154 Relay Malfunction
C1155 ECU Malfunction Or Voltage Out Of Range
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Rationament personal (nu ma ocup de depanari decat pe masina
personala asa ca nu am cazuistica in spate):
Deoarece c1153 a aparut impreuna cu c1154 si doar la pornire
sau la turatii scazute, este probabil ca c1154 sa fie consecinta lui
c1153.
Presupunand ca bateria si circuitul de incarcare ar fi o.k., eroarea ar mai
fi putut fi provocata de tensiunea mica de alimentare (siguranta FL4,
pinul 1 de la conectorul X50) sau legatura defectuasa la masa (pozitia 9,
pinul 2 de la X50), ambele realizand alimentarea "de forta" a unitatii
de control EPS.
Practic, rezistentele de contact (insumate) ar trebui se fie < 1ohm.
Dan ar putea sa confirme/infirme/adauga/modifica etc.
personala asa ca nu am cazuistica in spate):
Deoarece c1153 a aparut impreuna cu c1154 si doar la pornire
sau la turatii scazute, este probabil ca c1154 sa fie consecinta lui
c1153.
Presupunand ca bateria si circuitul de incarcare ar fi o.k., eroarea ar mai
fi putut fi provocata de tensiunea mica de alimentare (siguranta FL4,
pinul 1 de la conectorul X50) sau legatura defectuasa la masa (pozitia 9,
pinul 2 de la X50), ambele realizand alimentarea "de forta" a unitatii
de control EPS.
Practic, rezistentele de contact (insumate) ar trebui se fie < 1ohm.
Dan ar putea sa confirme/infirme/adauga/modifica etc.
draganca
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,am si eu o problema cu martorul "motor"ce sta aprins in bord,asa era si cand am cumparato,vechiul proprietar mi-a spus ca a schimbat debimetru si ca trebuie sa ies cu ea la drum lung ca sa se regleze si ca va disparea,am fost la diagnoza si mi-a spus ca arata curent slab la debimetru,nimic altceva,dar cand rezervorul este pe sfert,se ineaca,cum face dacia cand are jiglerul infundat si nu tine nici relantiul cand reduc viteza,pur si simplu se opreste.nu am folosito de cateva luni,iar acum cand am pornit o,imi sta aprins si martorul masina+cheie,ma puteti ajuta cu un sfat?as dori sa reglez aceste lucruri pentru ca nu o mai folosesc si doresc sa o vand.Multumesc anticipat,
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare lume, am agila 2001, dupa pornirea motorului mi se aprinde (ABS) si (!), dupa care dispare pt un moment apoi iar se aprinde, si tot asa, mentionez ca ABS-ul intra in funtiune pe drum alunecos, merge perfect, iar cand trag frana de mana se aprinde martorul, respectiv se stinge cand eliberez frana, ceea ce este si normal, care sa fie totusi explicatia? Conform testerului (pedala acceleratie + frana) nu-mi da nicio eroare. Cei 2 martori se aprind si se sting in acelasi timp.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
puiule@
cine te pune sa deconectezi bateria de pe masina,cu motoru pornit?
cine tea invatat? tu stii ca deconectarea bateriei cind merge motoru poate arde diferite componente electronice,ecu motor,modul abs si ce naiba mai are masina ta.
vorba colegului daca vrei sa pui anunt ca dezmembrezi masina,continua sa deconectezi bateria cand merge motoru
cine te pune sa deconectezi bateria de pe masina,cu motoru pornit?
cine tea invatat? tu stii ca deconectarea bateriei cind merge motoru poate arde diferite componente electronice,ecu motor,modul abs si ce naiba mai are masina ta.
vorba colegului daca vrei sa pui anunt ca dezmembrezi masina,continua sa deconectezi bateria cand merge motoru
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am deconectat bateria doar pt cateva secunde sa fac niste masuratori de tensiune, nu ma judecati gresit acuma, asta nu inseamna ca am mers cu masina nu stiu cati km cu bateria deconectata, si totusi nu stiu de ce va legati de baterie atata timp cat nu imi apare in bord martorul cu bateria, uite aici nicu si pozele cu valorile tensiunii.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
eu cred ca ai dus un sensor abs de la o roata sau face atingere aiurea, curate fantele de citire de la roata unde bate senzorul ,cred ca are legatura cu momentul in care se invarte roata.Bafta! Nu are treaba bateria,nu o mai chinui, daca e dusa,sau slaba bat. se aprinde becul esp si merge greu directia ,nici macar becul rosu cu bat pe el nu se aprinde
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat