Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
incarcarea este 14 -14,1 volti.Cablul de masa al EPS unde se afla ?Si c1154 (tensiune releu nu este prezenta)care este acest releu?multumesc.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Marturisesc ca sunt in ceata la capitolul acesta.
Cele 2 coduri sunt in ceata si pe goagal.
Ele fac referire la ABS pt alte marci de masini.
La noi fac referire la EPS adica servodirectie?
Poate reuseste cineva sa ma scoata din ceata cu ceva lamuriri in caz ca voi avea probleme vreodata cu cele 2 coduri.
Sau poate este greseala colegului si servo se refera la servofrana?
ESP -Control de stabilitate electronic, nu are Agila.
ABS-ul nostru nu lucreaza cu EPS (SERVODIRECTIA)
EPS-UL(SERVODIRECTIA) lucreaza cu senzorul de pe cutie si care in functie de viteza masinii, adopta o pozitie mai slaba sau mai dura a directiei. O baterie slaba sau o pozitie proasta a senzorului de pe axul volanului, se lasa cu batai de cap.
Cel putin asa stiu eu, daca gresesc, astept corectii.
Multumesc

Am vazut ca ai mai avut probleme cu alimentarea.
Incarcarea de 14,1 volti s-a masurat la ce interval de la pornirea la rece? Conteaza pt ca daca este la inceput nu este in regula. Atunci trebuie sa incarce la maxim aproape si trebuie sa fie cel putin 14,5 din cate stiu eu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Engine speed is greater than 600 rpm
"Switched Power Supply" is less than 6.5 V
Effect:

The telltale is switched on.
Power steering clutch disengaged
The steering boost is switched off.
Note:

The value of the "Switched Power Supply" (Terminal 30 ) is determined at an internal relay in the control unit.

Defective component:
A48 Control Unit - Electrical Power Steering
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca acest releu este incorporat in unitate si trebuie schimbata cu totul?Si aceste coduri de eroare C1153 si C1154 testerul le-a dat si nu le-am gasit in lista domnului Dancuciureanu.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
C1111 Main Torque Sensor Voltage Out Of Range
C1113 Incorrect Difference Between Main And Sub Torque Sensor
C1114 Torque Sensors Power Supply Out Of Range
C1115 Sub Torque Sensor Voltage Out Of Range
C1121 No Vehicle Speed Signal
C1122 No Engine RPM Signal
C1123 No Vehicle Speed Signal
C1124 Vehicle Speed Signal Unexpected Deceleration
C1141 Wrong Motor Voltage
C1142 Deviation Between Actual And Desired Motor Current
C1143 Motor High Current
C1144 Motor Lock Protection Malfunction
C1145 Motor Low Current
C1151 Wrong Clutch Voltage
C1152 Relay Contact Sticking
C1153 System Voltage Low Input
C1154 Relay Malfunction
C1155 ECU Malfunction Or Voltage Out Of Range
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Alta treaba, aur curat Very Happy
Multumim domnul Dan
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am inteles o sa incep sa strang bani de altul multumesc domnule Dan si inca ceva este nevoie de mare meserias sau daca ai chei potrivite se poate schimba si acasa.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Rationament personal (nu ma ocup de depanari decat pe masina
personala asa ca nu am cazuistica in spate):
Deoarece c1153 a aparut impreuna cu c1154 si doar la pornire
sau la turatii scazute, este probabil ca c1154 sa fie consecinta lui
c1153.
Presupunand ca bateria si circuitul de incarcare ar fi o.k., eroarea ar mai
fi putut fi provocata de tensiunea mica de alimentare (siguranta FL4,
pinul 1 de la conectorul X50) sau legatura defectuasa la masa (pozitia 9,
pinul 2 de la X50), ambele realizand alimentarea "de forta" a unitatii
de control EPS.
Practic, rezistentele de contact (insumate) ar trebui se fie < 1ohm.

Dan ar putea sa confirme/infirme/adauga/modifica etc.






Skip ads

  • draganca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara,am si eu o problema cu martorul "motor"ce sta aprins in bord,asa era si cand am cumparato,vechiul proprietar mi-a spus ca a schimbat debimetru si ca trebuie sa ies cu ea la drum lung ca sa se regleze si ca va disparea,am fost la diagnoza si mi-a spus ca arata curent slab la debimetru,nimic altceva,dar cand rezervorul este pe sfert,se ineaca,cum face dacia cand are jiglerul infundat si nu tine nici relantiul cand reduc viteza,pur si simplu se opreste.nu am folosito de cateva luni,iar acum cand am pornit o,imi sta aprins si martorul masina+cheie,ma puteti ajuta cu un sfat?as dori sa reglez aceste lucruri pentru ca nu o mai folosesc si doresc sa o vand.Multumesc anticipat,
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste erorile cu metoda pseudoagrafa ca aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare lume, am agila 2001, dupa pornirea motorului mi se aprinde (ABS) si (!), dupa care dispare pt un moment apoi iar se aprinde, si tot asa, mentionez ca ABS-ul intra in funtiune pe drum alunecos, merge perfect, iar cand trag frana de mana se aprinde martorul, respectiv se stinge cand eliberez frana, ceea ce este si normal, care sa fie totusi explicatia? Conform testerului (pedala acceleratie + frana) nu-mi da nicio eroare. Cei 2 martori se aprind si se sting in acelasi timp.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
de cati ani este bateria pe masina?
sau mai bine spus incearca cu alta baterie cateva zile,poate gasesti de imprumut pe la vreun vecin
Skip ads

  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar fi de la baterie, zic eu, deoarece dupa ce pornesc masina pot foarte usor sa decuplez bateria, pt ca motorul sta pornit si fara baterie, deci nu vad sensul bateriei aici. Intradevar bateria are ceva timp de cand e pe masina, cam 2 ani.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@adipuiu84 ai masurat vreodata ce tensiune ai fara acumulator? Sezi bland daca nu vrei sa dai anunt vanzare piese. Asa ceva faci la o masina fara calculator. Parerea mea.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
puiule@
cine te pune sa deconectezi bateria de pe masina,cu motoru pornit?
cine tea invatat? tu stii ca deconectarea bateriei cind merge motoru poate arde diferite componente electronice,ecu motor,modul abs si ce naiba mai are masina ta.
vorba colegului daca vrei sa pui anunt ca dezmembrezi masina,continua sa deconectezi bateria cand merge motoru
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am deconectat bateria doar pt cateva secunde sa fac niste masuratori de tensiune, nu ma judecati gresit acuma, asta nu inseamna ca am mers cu masina nu stiu cati km cu bateria deconectata, si totusi nu stiu de ce va legati de baterie atata timp cat nu imi apare in bord martorul cu bateria, uite aici nicu si pozele cu valorile tensiunii.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da sunt bune valorile
nu ramane decat sa pui testeru pe masina,este mai bun decat,,,testu cu pedale,,
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu cred ca ai dus un sensor abs de la o roata sau face atingere aiurea, curate fantele de citire de la roata unde bate senzorul ,cred ca are legatura cu momentul in care se invarte roata.Bafta! Nu are treaba bateria,nu o mai chinui, daca e dusa,sau slaba bat. se aprinde becul esp si merge greu directia ,nici macar becul rosu cu bat pe el nu se aprinde
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In sfarsit un om intelept...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1. Nu mai decuplati bateria in timp ce motorul este pornit, nesansa de a praji ECU este destul de ridicata.
2. Un simplu "Multumesc !" era de ajuns, fara aprecieri din care rezulta cine nu este intelept.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR