wel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare !
In urma studiilor facute pe acest forum,am indraznit sa-mi repar singur bobina electromagnetica a compresorului AC ls un astra h diesel. Dupa ce am impregnat-o cu rasina ,am alimentat-o tinand cont de polaritate la baterie auto si dupa vreo 10 minute bobina s-a cam incalzit . O fi vreo problema cu incalzirea ei?
Poate cineva sa imi spuna daca in urma schimbarii sigurantei termice(10A 240v 185grade) am o valore masurata la conector de 5,3 ohm. Este vreo problema cu aceasta valoare? E posibil sa fie si dioda arsa?
O sa revin cu poze . Va multumesc anticipat !
In urma studiilor facute pe acest forum,am indraznit sa-mi repar singur bobina electromagnetica a compresorului AC ls un astra h diesel. Dupa ce am impregnat-o cu rasina ,am alimentat-o tinand cont de polaritate la baterie auto si dupa vreo 10 minute bobina s-a cam incalzit . O fi vreo problema cu incalzirea ei?
Poate cineva sa imi spuna daca in urma schimbarii sigurantei termice(10A 240v 185grade) am o valore masurata la conector de 5,3 ohm. Este vreo problema cu aceasta valoare? E posibil sa fie si dioda arsa?
O sa revin cu poze . Va multumesc anticipat !
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
wel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
wel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
wel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
wel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
CosminB3
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
bu_florin
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
teddy@gsi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut, intreb si eu pe cei care au reparat pana acum bobina de la compresor , cu ce sau cum, ati blocat platanu ca sa desface-ti surubu ,la mine compresoru este Delphi si are un surub cu cap torx de 30, ca tare mi-am stors creeri sa gasesc o solutie fara a distruge ceva pe acolo, compresoru nu l-am dat jos de pe masina doar scos din suruburi ca se poate lucra la el, am citit toate cele 16 pagini si nimeni nu a spus cum a blocat platanu. Multumesc.
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- berendei dragos
- **
- 119 mesaje
- din 26 Jan 2011
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
berendei dragos
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pai sa ne gandim putin:
Diagnoza poate determina urmatoarele:
- lipsa freon (presiune 0 sau <0,8bar in instalatie);
- presiune prea mare de freon in instalatie;
- defectiune releu cuplare compresor;
- defectiune sonda presiune freon;
- temperatura mediu ambiant <+5grdC (se vede si pe TID, nu e cazul vara)
Ce nu poate determina diagnoza:
- bobina intrerupta (siguranta termica arsa);
- dioda supresoare in scurt;
- fire intrerupte la compresor;
- fire intrerupte la sonda;
- dop de gheata in filtrul dezumidificator;
Asa ca sunt mai multe lucruri de verificat inainte de a pune un diagnostic.
Diagnoza poate determina urmatoarele:
- lipsa freon (presiune 0 sau <0,8bar in instalatie);
- presiune prea mare de freon in instalatie;
- defectiune releu cuplare compresor;
- defectiune sonda presiune freon;
- temperatura mediu ambiant <+5grdC (se vede si pe TID, nu e cazul vara)
Ce nu poate determina diagnoza:
- bobina intrerupta (siguranta termica arsa);
- dioda supresoare in scurt;
- fire intrerupte la compresor;
- fire intrerupte la sonda;
- dop de gheata in filtrul dezumidificator;
Asa ca sunt mai multe lucruri de verificat inainte de a pune un diagnostic.
terry1992
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
De 1 luna detin un astra h gtc 1.7
Astazi am fost sa incarc freonul,au fost niste mici probleme pana la urma la service au gasit aveam siguranta pentru ac arsa din cutia neagra.Am testat ac a mers foarte bine,am ajuns acasa si pe seara cand am iesit in oras am dat drumu la ac, surpriza nu mai merge.Nu ma pricep foarte bine la electronica.Am zis sa cer un sfat inainte sa merg ia cu ea in service.De la ce poate fi?Din ce am citit in paginile din spate pierderi de freon?Multumesc
Astazi am fost sa incarc freonul,au fost niste mici probleme pana la urma la service au gasit aveam siguranta pentru ac arsa din cutia neagra.Am testat ac a mers foarte bine,am ajuns acasa si pe seara cand am iesit in oras am dat drumu la ac, surpriza nu mai merge.Nu ma pricep foarte bine la electronica.Am zis sa cer un sfat inainte sa merg ia cu ea in service.De la ce poate fi?Din ce am citit in paginile din spate pierderi de freon?Multumesc
asdre
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am citit cu interes tutorialul acesta deoarece nu-mi mai merge ac-ul (a mers pana acum o saptamana). Am incercat pe baza sugestiilor sa identific problema. Am reumplut sistemul cu freon si tot nu functioneaza. Am decuplat cablul de la compresor, l-am masurat si NU primeste curent (cu ac-ul pornit). Am verificat sigurantele (de la motor si portbagaj) si nu este niciuna arsa. Ar putea fi bobina arsa in acest caz? Momentan nu am cu ce sa masor bobina. Orice sugestie este binevenita!
In momentul in care apas butonul ac observ ca turometrul vibreaza putin (ceea ce e normal) dar nu cupleaza compresorul. Imi puteti spune care este senzorul de presiune freon?
Opel Astra H Caravan, 14 XEP, 2005.
In momentul in care apas butonul ac observ ca turometrul vibreaza putin (ceea ce e normal) dar nu cupleaza compresorul. Imi puteti spune care este senzorul de presiune freon?
Opel Astra H Caravan, 14 XEP, 2005.
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
O intrebare pentru LDivora: In cazul in care la mufa care intra in compresor ajunge tensiune mai e cazul de verificat altceva inainte de compresor? Adica sonda presiune,releu,etc.
Patania mea este putin diferita,anul trecut in vara ac-ul nu a mai vrut sa functioneze(cupleze) desi aveam tensiune la mufa. L-am lasat, iar asta iarna cand nu aveam ce face l-am cuplat si surpriza,a pornit. A mers pana duminica, m-am folosit de el pana la Bucuresti si prin Bucuresti,iar cand am plecat inapoi nu a mai vrut din nou. nici acum nu vrea. Presiune are in instalatie, tensiune la mufa este, dar nu mai vrea. Daca ar fi siguranta termica, isi mai revenea asta-iarna?
Multumesc anticipat,o seara frumoasa!
Patania mea este putin diferita,anul trecut in vara ac-ul nu a mai vrut sa functioneze(cupleze) desi aveam tensiune la mufa. L-am lasat, iar asta iarna cand nu aveam ce face l-am cuplat si surpriza,a pornit. A mers pana duminica, m-am folosit de el pana la Bucuresti si prin Bucuresti,iar cand am plecat inapoi nu a mai vrut din nou. nici acum nu vrea. Presiune are in instalatie, tensiune la mufa este, dar nu mai vrea. Daca ar fi siguranta termica, isi mai revenea asta-iarna?
Multumesc anticipat,o seara frumoasa!
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca ai tensiune in cupla cand pornesti AC-ul si compresorul nu porneste, masori in cupla compresorului rezistenta bobinei. Am mai spus asta, trebuie sa fie intre 3,5 si 5,5 ohm. Daca e OK si totusi nu porneste compresorul, inseamna ca ai contact imperfect in cupla. O siguranta termica arsa nu-si revine de la sine.
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat