Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • kayari

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut
De cateva zile bantui pe aici citind cam tot ...si asta ca sa nu fiu luat de Vectruta drept "Gica Nestiutoru"cand o sa o ia razna Egr-ul,Yac-ul si alte balarii ...si trebuie sa recunosc ca OpelClub are un forum mai mult decat bun..cred ca este imposibil sa intri aici ,sa sapi si sa nu gasesti rezolvare pentru orice problema...felicitari OpelClub

Ps..speriat de cate poate face Vectruta cand o apuca nabadaile am facut testul pedala dar dupa 50 de flashuri ale indicatorului check engine am inteles ca momentan are tot ce vrea si este in toane bune.. Very Happy
Skip ads

  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Dupa ce acum 3 luni m-am confruntat ci problema "1120, P1122, P1550" la motor cald,pe care a rezolvat cu succes un meserias,acum a aparut a noua problema,relativ mica dar ...De doua ori la pornire rece(rece de dimineata) dupa pornirea motorului(astept sa se stinga martorii,la fel si masina cu cheita)se aprindea masina cu cheita si efectiv nu aveam pedala de acceleratie,apasam degeaba.La prima am reusit sa citesc 1120-pseudoagrafa,am cuplat cutiuta odb cu bluetooth sa verific ma detailat,acolo nu a aparut cod eroare,am dat clear si a revenit pedala.Astazi la fel dimineata,fara pedala,cuplat androidul odb car doctor ,clear si pedala iarasi prezent.De altfel motorul merge foarte bine,noxe bune,consum si mai bun.O fi ECU din nou,sau "numai"ceva senzori?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ECU.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
joanovics a scris:Salut.Dupa ce acum 3 luni m-am confruntat ci problema "1120, P1122, P1550" la motor cald,pe care a rezolvat cu succes un meserias,acum a aparut a noua problema,relativ mica dar ..
Neputindu-te descurca,e firesc sa solociti 'ajutorul" aceluiasi meserias,ce poate "croseta" senzorul de pedala acceleratie,sau poate verifica lipiturile in calculator.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:Si daca v-as zice cum se numeste solutia nu gasiti de cumparat, doar in industrie se gaseste.


Cred ca am gasit solutia (solventul) necesar. Se potriveste tot, gelul e bazat pe silicon sau urethanes (nu stiu sa traduc). Solventul asta se poate incalzi la 200-250 F pentru o reactie mai buna la anumite substante. Nu dizolva aur, plastic, argint, aluminiu, cupru, bronz, aliaje.

Dar ai dreptate, nu il pot comanda pur si simplu, poate rezolv printr-o firma.
  • ovi730

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Gata mai - a venit timpul ca toata lumea sa stie. solventul este : ketan-butanona sau methyl ethyl ketone ( MEK) Dar pe intelesul poporului - peroxid Smile . am folosit cativa ani la rand aceasta solutine pt jegurile astea de ECU . In momentul de fata prefer dizlocara mai multor contacte, inlatuare mecanica a gelului si lipire sarma warp izolata.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu gasisem Dynasolve 711, denumire comerciala. Pentru pus gel la loc ce ai?
  • ovi730

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am lipit si cu sarma din cablu utp. pur si simplu merge. tot ceea ce trebuie sa folositi este un flux bun - vaselina weller LF25 - Adera instantaneu cositorul. Relgati temperatura ciocanului mare dar atentie - Trebuie sa aveti experienta in domeniu - riscati sa exfoliati cablajul . Dar orice se repara. Mai sunt unii asa zisi depanatori minune- domnul a fost desfacut ....etc. Eu am reparat ciar si la clienti care mai aveau 2-3 interventii pe acelasi ecu , cablaje duse , etc. Nu iese ca nou dar nici moarte nu mai are in acel loc. Rabdare si pasiune. Preturile au scazut mult pt reparatia acestora incat nu prea mai merita munca sincer. Pt 250 ron / ecu reparsatie.......prefer sa imperechez unul sh . Dar de stiti cum este : Domnule sh.......daca si asta......etc...... ( conceptie ecu de kakao , cost reduction sau cum vreti voi sa-i spuneti).
Skip ads

  • ovi730

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu mai pun gel. - 280 ron tubul - prea mult. Foloseste sarma warp izolata si nu ai nici o problema . Poti sa il pui la cuptor ca tot nu are nimic sramultia aia. Problema lor vine de la faptul ca se foloseste acea rasina epoxy . Firul fiind din aluminiu, rezistenata lui la socuri termice este mica. O alata metoda buna este folosirea sarmei din pandlica LTP Smile


Ultima modificare facuta de ovi730 la Sam 11 Oct, 2014 3:13 pm
  • ovi730

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
apropo pentru inlaturare gel eu am o penseta chirurgicala plata. Incet si sigur.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Unde se gaseste MEK de cumparat?
  • ovi730

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu am gasit la sovecord. dar este utilizat in special pe laboratoare. Este si cancerigen Sad .
Skip ads

  • adrico

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,s-ar putea sa fiu putin off topic, ,la un z16 xe care suferea de vesnicile erori la releul de benzina si pedala de acceleratie,s-au refacut lipiturile din ecu , dupa montaj porneste dar nu merge mult si se inneaca,nu are acceleratie deloc iar erorile sunt urmatoarele:
P0120 - Senzori poziþie 1&2 clapetã - corelaþie incorectã
(0Cool - Nu este prezent

P1550 - Avarie E-gaz - regim limitat prin management putere
(0B) - Nu este prezent

P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A) - Nu este prezent

P0400 - Recirculare gaze de evacuare - cantitate prea mare
(0C) - Nu este prezent

P1500 - Control/comandã la circuit clapetã electronicã - defect
(00) - Nu este prezent
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai apelat la persoana nepotrivita.
  • adrico

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai si e grav se mai poate face ceva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Grav e ca ai apelat la cineva care nu se pricepe, acum cei care stiu cu ce se manca asta cam refuza la depanare unde dorel a sapat.
In 11 ani cate electronice ai schimbat, tv, tel, etc ?
Toti viseaza o siguranta, o lipitura dar nici macar nu au cunostintele de baza.
Daca nu apelezi la cineva care se pricepe rezultatul este zero sau 2km.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si eu ma confrunt cu o problema care se pare(si sper) ca vine din ECU,care a mai fost reparat(pt erori gen pedala,sonda,releu)De data asta am circuit deschis pe injector 1,si merge in 3 cilindrii.Inainte sa duc la re-reparat,am verificat la injector cu motorul pornit,nu vine curent.Nu stiu,cum ss mai verific,are rost,continuitatea firelor intre mufa inj.si cel de ECU?Personal sunt multumit de domnul care a reparat,de aici din Tg Mures,cine a mai apelat la el nu a mai avut reinterventii
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si ce anume a reparat si nu a avut interventii? Sunt peste o suta de conexiuni care cedeaza una dupa alta. Repari azi una, maine cade alta.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
In majoritate ECU-ri defecte.Poate al meu e mai ghinionist si ar trebui schimbat,dar ma gandesc ca si celalalt tot de aceeasi varsta ar fi.S-ar potrivi cumva una mai tanara,de exemplu din 2003-2004? tot de pe z16xe
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu prea, cele mai tinere cam au alta versiune HSFI. Am gasit eu ecu nou nout la 250 eur pentru corsa mea, rezerva, si cred ca mai gasesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR