Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am probleme cu pornirea. Am pe masina o baterie varta de 75 sau 80 de Ah care a stat pe masina un an fara sa fie pornita. Dupa un an am luat bateria si am incarcat-o pe redresor. Am pus-o pe masina am dat la cheie si nu porneste. Invarte foarte foarte bine dar nu vrea sa porneasca. Am facut proba cu o alta baterie veche de vreo 3 ani mult mai mica de 55 Ah. A pornit la prima cheie. Am luat bateria mea cu probleme si am pus-o pe alta masina, a pornit la prima cheie. S-a mai intalnit cineva de problema asta ? Am probleme cu masina ? Multumesc si astept raspunsuri.
Skip ads

  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca nu s-a lovit nimeni de problema asta si ca nu are nimeni nici o idee cat de mica. Eu credeam ca e posibil sa fie de la amperaj dar se pare ca nu. Singura ce mai ramane electromotorul e posibil sa fie foarte uzat. O sa ajung si la service cand o sa am timp. Ma gandeam ca poate aflu vreo parere. Multumesc oricum.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea e ca daca invarte dar nu porneste e problema prin electronica masinii...
poate sa fie si amperajul prea mic pe care-l da bateria ta, poate sa fie si altceva...
nu se aprinde in bord nici un martor (gen cel de baterie sau masina cu cheia)?

eu de exemplu stiu sigur ca am bateria slaba insa la mine nici nu invarte cum trebuie...
adica dimineata la rece invarte de cateva ori cam lesinat (la turatie foarte mica) si daca nu o ia repede nu o mai ia deloc...
trebuie sa o pornesc la cabluri...

parerea mea, daca masina are computer de bord, sa intri in meniul ascuns (tii settings apasat cateva secunde pana auzi un bip in boxe si apoi dai pe butonul BC pana ajungi undeva unde arata tensiunea pe baterie
vezi ce valoare ai fara sa faci nimic si apoi vezi ce tensiune ai cand dai la cheie...

cu motorul cald cum se comporta masina cu bateria ta?
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic de electronica pt ca o ia din prima fara ezitare cu alta baterie, in schimb cu cea veche invarte de rupe, i-am dat si vreo 5 min intruna si deabea se simtea ca s-a descarcat. In bord nu se aprinde nici un martor.
Meniu ascuns nu am pt ca nu am display , am ceasul cu temperatura si melodia de la cd-player. O sa fac o proba cu testerul cand e motorul rece.
Sincer dupa ce o pornesc nu stiu cum face cu bateria respectiva pt ca nu am reusit sa o pornesc niciodata.Parca si cu bateria cealalta buna ezita un pic dar o ia destul de repede. Masina deabea am cumpatat-o si nu o cunosc prea bine.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Incearca chestia de am zis-o mai sus cu settings.
E posibil aa functioneze si pe display-ul tau.
Se numeste v30 parca...
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am display TID ce spui tu merge de la gid in sus. Maine o sa incerc sa ma duc cu masina la tester sa vad ce valori imi indica la incarcare.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu aveam bid si mergea si pe bid.
Am auzit zicand pe mai multi ca merge si pe tid.
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat si nu merge verificata tensiunea pe display-ul meu.
Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca bateria veche e de vina, luand in considerare ca cea de 55Ah porneste la sfert, nu are importanta ca bateria ta porneste alte masini, ai incercat-o pe masina identica cu a ta? Fiecare model de masina "vede" in felul ei o baterie, de exemplu la VW cu motor TDI daca nu invarte la anumite ture electromotorul, calculatorul nu da voie motorului sa porneasca, chiar daca la ureche se aude ca invarte ca nebunul. Asta am patit si la un Logan diesel, nu vroia sa porneasca la cabluri nici de-al dracu chiar daca invartea electromotorul de rupea, cum am pus bateria noua luat-o la sfert. Ai putea verifica bateria ta cu un tester serios pentru baterii care testeaza puterea ei de pornire CCA-ul mai precis. Dar cel mai bine ia-ti o baterie noua si ai scapat de griji, eu folosesc modelul cel mai de sus de la Rombat, si anume Premier-ul (a nu se considera reclama) care este accesibil ca pret si nu am nici o problema.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut, opelisti!
Dupa cum am promis, revin in club. Vreau sa iau un Vectra C Z19DT 120cp din 2008 cu 125.000km.
La pornire, indiferent daca e la rece sau la cald... invarte mult pana porneste, iar cand in sfarsit o face, simt o smucitura.
Sa fie admisia infundata? Sau EGR?
Avand capacul prins in 2 suruburi, nu am avut acces la el, dar pe langa el vad in partea frontala ceva murdarie de ulei... nu pot zice daca e nou sau vechi, dar e imbibat de praf.
PS: As fi preferat un Z19DTH, dar asta l-am gasit de moment!
Are ambreiajul vreo legatura cu asta!? Nu prezinta simptomele clasice de volanta pe duca.
In mers se comporta perfect, doar ca parca ii lipsesc cativa caluti Crying or Very sad
Cu respect!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pornirea grea poate fi si de la baterie...
Si la mine la fel invartea binosor la un moment dat si pornea greu.
Fara sa umblu la nimic, am schimbat bateria, si acum porneste mai bine ca asta vara...

Legat de smucitura, poate fi de la un suport al motorului.
Volanta o simti batand (adica troncane bine cand e dusa)... mai ales la apasarea ambreiajului...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pornirea grea nu are legatura cu admisia sau EGR?
Omul a zis ca a inlocuit la service autorizat 2 bujii, dar nu din cauza asta, ci pentru ca ar fi avut o eroare.
Acum la punerea contactului apare martorul cu cheia, dar dispare cand porneste motorul.
Nu am avut op-comul cu mine sa o probez
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu a sters erorile dupa ce a schimbat bujiile e normal martorul pana se sterg de la sine...
Pornirea grea poate avea o sumedenie de cauze, dar in general o pornire greoaie lasa si ceva erori...
Cel mai indicat ar fi o vizita cu op-com-ul la masina si vazut ce erori are...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ok, sa traiesti! Duminica o probez pe op-com.
Cu respect!
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat bateria si acum porneste. Daca las masina vreo 2 zile o ia mai greu adica invarte cam 4 -5 sec. Am alarma pe masina nu e cea din fabrica pe care e desenat pe butonul din consola cu omuletul care fuge dar am impresia ca e ceva mai ieftin dar tot din fabrica. Ma mai gandesc ca poate fi compresia mica , nu am avut timp sa pun op-comul si nici sa masor compresia.Bateria a avut si ea un rol important dar parca tot porneste greu. Nu am mai pornit vre-un opel vectra c ca sa stiu daca o ia la prima cheie. Mai astept raspunsuri de la cei ce au aceeasi problema cu pornirea greoaie. Va multumesc pentru raspunsuri.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mine a fost asa: pornea greu....am schimbat bateria pornea bine la inceput....dupa un timp a inceput sa porneasca mai greu cateodata (la prima cheie dar nu asa repede). Am desfacut electromotorul, l-am curatat si gresat si iar pornea bine. Dupa o perioada iar a inceput sa faca figuri. Intr-un final m-am impacat cu ideea si asta e.
  • Talanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sincer nu am umblat la electromotor , este posibil sa fie asta problema. O sa verifici si electromotorul. Imi era frica de vremea friguroasa. Ieri au fost -2 grade si a pornit foarte bine , poate chiar mai bine decat in zilele calduroase.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR