Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • mihai tm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare daca puteti sa ma ajutatii,recet am fost si eu la un test si am constatat ca am probleme la motoras (iac) prin urmare mufa era scoasa dar motoru merge bine dar din cand in cand se aprinde cek motoru,am introdus mufa la loc si motoru a inceput sa se tureze urat(am un opel vectra b caravan an 97,16 16v motor ecotec)as dori niste sfaturi multumesc anticipat .adesa de mes mihaisoacal@yahoo.com
Skip ads

  • mihai tm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Saluare am revenit cu problema mea ;adica mufa scoasa la iac;singuru remediu ie schimbarea calculatoului dar se poate circula si asa sa ai un mecanic piceput ,seregleaza iacu manual si functioneaza pana faci rost de un ecu.
  • bill609ro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 J96 BB11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut,
am si eu cam acceeasi problema cu relantiul - cand o pornesc la rece am 1300 relantiul dupa ce se incalzeste motorul se schimba situatia: in mers oscileaza de la 1500 la 2500-3000 si tot asa, daca incetinesc sau opresc la vreun semafor se duce relantiul catre 3000-3500.
posibil sa scap doar cu curatare de IAC?
precizez ca imi da si eroarea:
P0505 - Reglaj aer la ralanti
(00) - Nu este prezent
  • mihai tm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Poti sa ancerci dar ar trebui sa scoți mufa afara de la iac si vezi daca se turbeazã motoru dar poți sa ma suni 0721356757 Mihai
Skip ads

  • bill609ro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 J96 BB11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut,
am curatat clapeta de acceleratie, IAC-ul si EGR-ul, dar problema o aveam de la furtunul dintre galerie si clapeta de acceleratie care avea o taietura de circa 3 cm; schimbat si acum am si eu un relantiu ca oamenii...
Multumesc Mihai tm de sfaturi
  • nogood_off

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut stiti cumva ce tensiune ar trebui sa fie la mufa iac-uli(cod motor x18xe) multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR