Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie sa vezi ce coduri de eroare ai avut. Turbina filtrul dpf, senzor dpf sunt multe cate se leaga... mai e si clapeta de acceleratie...
Skip ads

  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
In general la Insignia problemele curg garla Smile eu nu imi mai bat capul cu masina..
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
da dar cand nu merge ce ?
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cum ramane cu rezolvarea problemelor
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Fa-i o diagnoza si in functie de codurile de eroare mai vedem...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Incercati amandoi sa nu mai postati de doua ori,chiar daca scrieti de pe telefon... Citeste Regulamentul!

Problema nu este asa de simpla,trebuiesc analizate toate cauzele care pot genera astfel de probleme, cum ar fi:injectoarele,turbina,gradul de colmatare al filtrului,calitatea carburantului,raportul intre drumurile parcurse in regim urban/extraurban,stil de condus,etc... Idea
Atat timp cat ai efectuat o diagnoza sau urmeaza sa o efectuezi ea te va conduce spre cauza problemelor tale,restul este can-can(ghicitoare)... Respect!
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Si dupa diagnoza e posibil sa fie can can Smile ca de mecanici si electricieni care lucreaza prin service-uri nu prea cunosc lb engleza.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca afla codul de eroare (care nu e in limba engleza, ci doar explicatia lui), poate se gaseste cineva pe aici sa ii spuna la ce se refera Smile
Skip ads

  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Stiu asta. Oricum cel mai mare suport il gasesti pe forum, la service iti zice "parca sunt injectoarele, dar sti si pompa de injectie e posibil" asa zic ei... frate dupa astia schimbi tot motorul. Si daca ii intrebi si daca problema nu e de unde ziceti voi ce facem Smile) sa vezi cum dau din umeri. Oricum motoarele ECOTETZ la Opel sunt cu probleme Smile si nu numai motoarele. Dar asta e alta doscutie.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu esti multumit, de ce nu o vinzi si iti altceva mai bun......sa ne zici si noua ce iti iei in aceiasi bani si la aceleasi dotari, aceiasi clasa, ani, norma poluare, etc. In afara de 'uniforma' sau Modeo care de 8 ani arata la fel. Bafta.
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am bagat multi bani in ea. Nu se mai merita sa o vand. Ai dreptate cu clasa, dotari etc. Eu vorbeam de partea de motor care da probleme la toti, nu numai mie sau cei care au postat pe aici.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Asta e o discutie sterila. Baga o privire pe ce forum de masini vrei tu si vei gasii fix aceeasi poveste: am probleme cu...
Si e normal, cei care nu au probleme nu intra pe forum sa scrie ce bine le merge masina!

No fac eu invers: masina luata de noua acum 5 ani - are 154.000 km si merge ca in prima zi. Singura piesa schimbata pe motor a fost un furtun!
Eu zic ca este rezonabil pentru 5 ani si 150k km, nu?

Ca sa nu mai zic ca aici se termina tot ce inseamna piese pentru masina asta (exceptie fac evident consumabilele si reviziile).
Pana si bucsile sunt cele originale - ceea ce pentru mine este o mare supriza data fiind calitatea drumurilor noastre.

Chiar crezi ca ajuta pe cineva sau ajuta la ceva generalizarea toate motoarele sunt cu probleme?
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Modeo care de 8 ani arata la fel. Bafta.


Ce modificari majore ai vazut la Insignia in ultimii 7 ani de faci afirmatia asta purila?
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
poate afecta uleiu filtru dpf ?
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Cica da, il mai inegreste un pic , dar asta cand face regenerari. La mine unul nu am observat lucrul acesta, dar cei de la service opel asa zic. Doar cand face regenerare DPF.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Din ce am mai auzit si citit uleiul se poate contamina cu motorina in cazul intreruperii regenerarii DPF (daca opresti motorul).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Acest raspuns l-am primit si eu cand am fost cu masina in service la Union Motors,aveam furtunul de la intercooler fisurat, cica nivelul uleiului este peste maxim.
I-am spus ca daca imi demonstreaza ca am mai mult ulei in baie decat ar trebui (cu toate ca pe joja nivelul era normal),diferenta o beau...Nu au mai zis nimic ... Question
Dupa inlocuirea furtunului,am efectuat si revizia comleta(ulei+filtre), insa nu am remarcat o cantitate mai mare de ulei decat ar fi trebuit,deci....
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Chestia cu uleiul e o nebuloasa. Smile
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ma refeream daca calitatea uleiului poate afecta (provoca )infundarea dpf
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@marcel37, sunt anumite uleiuri care nu se folosesc la masinile cu DPF. Cand iti cumperi un ulei, verifica neaparat sa respecte sau sa depaseasca normele recomandate de producator.
Cred ca discutia asta putea sa aiba loc in topicul dedicat schimbului de ulei, poate un moderator muta aceste posturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR