Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • florin_iii

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2014

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns dl. Dan sper sa nu fac parte din cei 1%.
Skip ads

  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

De curand am achizitionat un opel astra h fabricatie 2004 cu motor de 1.4 z14xe, dar am observat ca scoate un fum alb-albastrui-negru.

Masina a fost dusa la o diagnosticare si au aparut urmatoarele erori. (va rog sa trageti o privire pe imaginile atasate mai jos)

Initial am fost putin disperat ca mi-am luat teapa si motorul e gata datorita fumului pe care il scoate dar mecanii au zis ca nu e din cauza motorului ci cel mai probabil din cauza egr-ul. Au resetat erorile si au zis sa merg peste 1 saptamana jumate la o noua diagnoza pentru a vedea ce erori au mai reaparut.

Va rog sa-mi ziceti daca merita sa curat egr-ul pana sa ma duc la o noua diagnoza sau sa astept dupa diagnoza.

Ce parere aveti despre erori, este ceva grav major?

Multumesc,
Cu stima,
Bogdan
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ai cumparat-o singur singurel fara cineva care se pricepe cu tine....
Diagnoza se face inainte de cumparare...
In alta ordine de idei se pare ca EGR e cea mai mica problema a masinii.
Fum alb-albastrui-negru combinat cu P0303 si P0300 trebuia sa aprinda beculetul din mintea mecanicului si sa iti recomande un test de compresie neaparat.
La randul ei P0340 trebuia urmata de recomandarea verificarii imediata a distributiei ( lucru neconditionat de altfel la o masina abia cumparata ). Senzorul camshaft nu pica de felul lui. Poate fi ceva prin cablajul pana la el. Distributia neaparat verificata si schimbata!
Pentru P1112 gasesti tutorial de reconditionare si se gasesc kituri de reparatie.
Cauta un mecanic cu chef de treaba....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum !
Din pacate vesti proaste am pentru tine, inainte de a o cumpara trebuia sa o testeze cineva priceput.
Masina a fost manarita in ultimul hal, trebuie sa vezi daca nu a fost lovita cumva lateral. Avea martor aprins in bord si solutia adoptata de fostul a fost sa bage surubelnita in led, macar sa nu-l vezi aprins.
Cu motorul e mai grav, de vazut daca distributia e pusa la punct (P0340) si daca a fost schimbata corect. Fara avans motorul merge dupa ureche.
EGR degeaba il cureti, el este doar victima rateurilor si fumului.
Da o cautare pe fiecare cod eroare si citeste.
Skip ads

  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut Stefan,

Dap am cumparat masina singur. Distributia este pe lant si cica nu ar pica asa usor dar o sa verific pentru siguranta. Mentionez ca motorul se aude bine si trage foarte bine. La relanti variaza foarte putin turatia si cateodata pare ca mai bate cate ceva Very Happy. Deci e cam gata? Trebuie schimbat cu altul nu?

Merci
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa testul de compresie pe cilindri si verificarea punerii la punct a distributiei....restul se rezolva usurel
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
daca trage bine .. nu trebuie schimbat ... trebuie un mecanic bun care sa inspecteze acele erori , si de unde vin , e posibil sa ai probleme la ecu(calculator motor) sau cablaje daca zici ca masina merge bine... o masina care are probleme la motor merge de toata coma si trage foarte foarte rau , sa urmaresti si uleiul sa vezi daca nu cumva consuma ulei .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La cati km are masina sigur a fost schimbata distributia si evident carpeala, de asta are P0340, vezi discutia si spor la citit.
Daca te duci la mecanic cu temele facute (informat) e alta treaba, nu te pacaleste asa usor cum a fost la achizitia masinii.
Forumul contine informatii garla si free, citesc mecanicii parati de rup pe aici. Nu de multe ori am vazut si eu si altii listate tutoriale si altele pe la ei.
Succes !
Skip ads

  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut Dan,

Masina este adusa din Germania de ceva samsar si are 159.000 km pe bord, reali naiba stie, dar am gasit ceva factura in portira cand m-am apucat de facut curat si arata ceva document de prin aprilie 2014 care zice ca uleiul trebuie schimbat la 160k km.

Masina a fost verificata de accidente si nu pare sa fi avut nimic. Am schimbat bujii, ulei, filtre, o bieleta si o bucsa, ultimele 2 au zis mecanicii ca nu pareau schimbate prea curand si cica e posibil sa fi fost originale.

O sa verific distributia si compresia sa vedem care e baiul si o sa curat egr-ul cum au si zis mecanicii initial ca de acolo s-ar putea sa plece problemele.

Va tin la curent cu informatiile daca mi-am luat teapa sau nu.
Orice pareri/opinii sunt bine venite.

Merci,
Cu stima
Bogdan
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Testerul citeste km din ECU (astra h) si eu vad in poza 228882km, ca tu ai in instrumente mai putin e treaba de samasar.
De service ce sa-ti recomand ca nu inteleg, Cluj sau Radauti. ?
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Radauti daca stii unul calumea ca acolo am dus masina momentan sa o inmatriculez pe numele tatalui meu. Merci
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai numere rosii ? Conteaza enorm ca nu treci de RAR cu fumul ala
Mecanici sau service in SV sau BT nu cunosc, astia vin in Iasi...
Skip ads

  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Are primul set de numere rosii scoase. Faza e ca totul a mers super ok masina, am bagat-o pe serpentine si din astea si a mers ok pana la un punct cand a inceput sa trepideze la relanti si sa scoata fum. Sper sa se rezolve rapid, usor si ieftin Very Happy.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De P0300 scapi ieftin doar sa fie de vina bobina de inductie...mai multe despre P0300 nu vrei sa stii...
De P0340 scapi ieftin doar sa fie ceva contact imperfect in mufa senzorului. Masina fiind abia cumparata oricum e recomandat sa schimbi distributia chiar daca aduci aminte de mitul cu lantul indestructibil... Se poate verifica...
E bine ca esti optimist....
  • luigimario

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
florin_iii ai rezolozvat problema EGR-ului?.....eu inca nu am avut timp....si se pare ca au aparut si altele probleme la masina mea:
eroare cum ca este catalizatorul infundat si neaparat schimbat semeringul de palier(curge ului intre cutie si motor) plus ca mai pierd lichid de frana pe undeva posibil pe la rulmentul de presiune
o sa ajung cu ea la un prieten mecanic saptamana urmatoare si te tin la curent cu problema EGR-ului daca gasesc o solutie
acum ma ingrijoreaza mai tare 0420 ...am vazut ca este foarte scump un catalizator
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
p0420 nu inseamna neaparat alt catalizator.

"16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes
Leakage in Intake and/or Exhaust System
Catalyst faulty
Oxygen Sensor(s) faulty
Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions
Check Intake and Exhaust System for Leaks
Check Catalyst
Check Oxygen Sensor(s)
Check Oxygen Sensor(s) Control
Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check"

Posibil ca problemele sa fie generate de la EGR .
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am probleme cu o agila Z10XE, in mers avea momente cand dadea in nas iar dupa un timp a inceput sa oscileze relantiul am verificat cu pedalele cod eroare P0403.
Am curatat Egr dupa care masina a mers bine cam 3 luni dupa care a inceput sa oscileze relantiul si coduri eroare P0506 si P0403 am verificat cu multimetru pini 1 si 5 dela mufa Egr am 8 V, am verificat toate sigurantele din interiorul masini cu multimetru toate au 12 V. Am schimbat Egr cu altu second masina merge la fel doar ca nu mai am cod eroare decat uneori in mers dar nu am apucat sa il citesc.
Azi am facut si o diagnoza care a detectat cod eroare c1122 si niste date ale masini.

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 97C
Tensiune baterie - 13.85 V
Releu pompa combustibil - Activ
Releu principal - Activ
Aprindere pe loc - 10CA
Avans - 1.90 ms
Timp injectie - 3.60 ms

Turatie motor - 891 Rot/min
Turatie ralanti dorita - 900 Rot/min
Compensoare ralanti - Inactiv
Acceleratie - Ralanti
Temperatura lichid racire - 98C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Debitmetru - 1.39 V
Debitmetru - 7 Kg/h
Control electric acceleratie, revenire lenta pozitie - Inactiv

Turatie motor - 891 Rot/min
Incarcare motor - 5 %
Temperatura lichid racire - 99C
Deschidere acceleratie - 4 %
Senzor pozitie acceleratie 1 - 0.73 V
Senzor pozitie acceleratie 2 - 4.29 V
Temperatura aer aspiratie - 55C
Aprindere pe loc - 12 CA

Turatie motor - 884 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Senzor pedala acceleratie 1 - 0.98 V
Senzor pedala acceleratie 2 - 0.49 V
Pozitie pedala acceleratie - 0 %
Pozitie pedala acceleratie ralanti - Activ
Valva control acceleratie valoare adaptare - 11 Pasi

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Regulator amestec bank 1, sonda 1 - Sarac
Sonda lambda - Inchis
Incalzitor lambda (bank 1, sond 1) - Inactiv
Sonda lambda 1, bank 1 - 666 mV

Turatie motor - 901 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura aer aspiratie - 55C
Regulator amestec bank 1, sond 2 - Sarac
Incalzitor lambda (bank 1, sond 2) - Inactiv
Sonda lambda 2, bank 1 - 451 mV

Turatie motor - 898 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Temperatura lichid racire - 0.78 V
Temperatura aer aspiratie - 55C
Temperatura aer aspiratie - 2.08 V
Adaptare consum, mare, bank 1 - -7 %
Adaptare consum, mic, bank 1 - -4 %

Turatie motor - 888 Rot/min
Temperatura lichid racire - 99C
Valva EGR - Inactiv
Valva EGR - 0 %
Senzor valva EGR - 1.16 V
Valva ventilatie rezervor treapta deshidere - 22 %
...tare ventilatie rezervor - Activ

Semnal senzor viteza - 0 Km/h
Acceleratie vehicul - 0 m/s2
Motor la temperatura de lucru - Activ
Senzor detonatii cilindru bank 1 - 0.00 V
Control detonatii - Inactiv

Nivel combustibil - 2.94 V
Nive; combustibil - 20 l
Contact frana 1 - Inactiv
Contact frana 2 - Inactiv
Bec indicator defecte (MIL) - Oprit
Timp pentru lampa service - Oprit
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cand am cumparat masina aveam si eu sonda si egr cu probleme cica, ambele au fost inlocuite (egr chiar de 2 ori pt ca cel nou venit era defect din fabricatie).
Pe parcursul celor 4 ani aparea cate o sonda pe care o stergeam si nu mai aparea minim 4-6 luni.
Ieri am fost plecat cale lunga, lapovita si apa la greu.
Acum 2 ore au aparut codurile cu deosebirea ca da sa moara si parca merge in 3. Posibil sa fie de la apa.
Maine daca nu-i trece, o bag la o curatare de egr.
Si chiar ii ziceam sotiei acum cateva zile ce frumos toarce motorul. Crying or Very sad
Nu mai zic nimic de bine ca vad nu-i place.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cheder capota la priza aer ai ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din prima am pus protectia.
De dimineta nu a mai facut figuri, preventiv i-am dat cu niste deodorant pe la mufe.
Daca mai face figuri il desfac.
Am eu o banuiala ca primul egr l-am schimbat cam degeaba dar nu-i bai.
Sunt obisnuit cu smecheriile masinilor atunci cand da un pic de apa pe sosea.
Tup apare cate o eroare care se duce de la sine dupa cateva zile.
O zi buna sa aveti!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR