- cmusat2000
- **
- 88 mesaje
- din 29 Apr 2014
- Antara 2014
- Timis
cmusat2000
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut Giulestina,
Bine ai venit in clubul regenerarilor. Sa stii ca nu trebuie sa te bucuri.
Presetarea DPF-ului de catre producator va duce la regenerari repetate si dese ale filtrului mai ales daca te plimbi mult in urban. Eu am 2700km si 11 regenrari la activ (din care 1500 urbani).
Conform sfaturilor primite de la dealer, in momentul inceperii regenerarii se recomanda a nu opri motorul si pe cat posibil sa mergi cu masina la peste 2000 de ture. Am mai auzit (dar nu recomand) ca poti lasa masina si la relanti pana se incheie regenerare.
Ca timp, in functie de colmatarea DPF-ului, regenerarea poate dura intre 10 minute (la mers in afara la peste 2000 de turatii) pana la 15-20 minute in oras, acolo unde nu putem sa sarim pe padala asa tare.
Nu cred ca exista ceva mai stuoid decat acest DPF care practic te pune sa plimbi masina si nu invers masina sa te plimbe pe tine!
In concluzie, ignora regenerarile, te vor inerva de cate ori au loc, urmeaza pe cat posibil procedura, problema se va pune atunci cand martorul se va aprinde prin bord si dupa un timp nu se va mai stinge.
Toate cele bune.
Bine ai venit in clubul regenerarilor. Sa stii ca nu trebuie sa te bucuri.
Presetarea DPF-ului de catre producator va duce la regenerari repetate si dese ale filtrului mai ales daca te plimbi mult in urban. Eu am 2700km si 11 regenrari la activ (din care 1500 urbani).
Conform sfaturilor primite de la dealer, in momentul inceperii regenerarii se recomanda a nu opri motorul si pe cat posibil sa mergi cu masina la peste 2000 de ture. Am mai auzit (dar nu recomand) ca poti lasa masina si la relanti pana se incheie regenerare.
Ca timp, in functie de colmatarea DPF-ului, regenerarea poate dura intre 10 minute (la mers in afara la peste 2000 de turatii) pana la 15-20 minute in oras, acolo unde nu putem sa sarim pe padala asa tare.
Nu cred ca exista ceva mai stuoid decat acest DPF care practic te pune sa plimbi masina si nu invers masina sa te plimbe pe tine!
In concluzie, ignora regenerarile, te vor inerva de cate ori au loc, urmeaza pe cat posibil procedura, problema se va pune atunci cand martorul se va aprinde prin bord si dupa un timp nu se va mai stinge.
Toate cele bune.
coba
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Azi a pornit si la mine o regenerare DPF. Mi-am dat seama din trei semne - la relanti statea consumul in 4%, motorul se incalzeste foarte tare si in afara masinii chiar se simte un miros incins iar ultimul a fost ca sistemul start-and-stop nu mai opreste motorul pentru a nu afecta regenerarea.
Intrebarea este - cat dureaza ciclul asta ca am stat vreo 15 minute si nu a terminat si a trebuit sa opresc masina ca ma grabeam la o intalnire ?
Intrebarea este - cat dureaza ciclul asta ca am stat vreo 15 minute si nu a terminat si a trebuit sa opresc masina ca ma grabeam la o intalnire ?
Am prins si eu o regenerare aseara cand am ajuns acasa si intrucat ma grabeam nu am mai asteptat si am oprit motorul.
Nu a fost nicio problema, a reluat-o dimineata dar cred ca tinut cam 20 min. Ma cam intriga faptul ca am mai bifat una sambata dimineata (deci acum 3-4 zile), iar de atunci am parcurs doar maxim 150 km . E adevarat cam 100 au fost prin oras, dar totusi ...
Daca incepe sa-si faca DPF-ul asa des reciclarile m-am scos, direct in service ma duc cu masina sa se spele pe cap cu filtrele lor !
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cmusat2000
- **
- 88 mesaje
- din 29 Apr 2014
- Antara 2014
- Timis
cmusat2000
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2014
- Mesaj Privat
A fost candva Antara...
Dragi Antaristi,
Azi in jurul pranzului m-am despartit dupa doar 4 luni de Antara mea.
In ciuda "hibelor" pe care le-am mentionat pe forum si a regenerarilor repetate (11 la numar in 2694km), recunosc ca am avut o strangere de inima cand am vazut-o disparind in zare...
Cumparatorul un domn din Bucuresti, a cumparat masina pentru cutia automata, iar la dealerii din Buc asteptarea era de circa 4-5 luni si isi dorea o masina mare si incapatoare repede (familie de 4 persoane).
Am pierdut timbru de mediu achitat, am mai pierdut si ceva din pretul masinii, insa pana la urma, stilul meu de viata predominant urban ma "obliga" sa trec de la diesel catre benzina. Momentan nu am decis ce si cum voi achizitiona,
O cunostiinta a avut bunavointa sa-mi imprumute una din cele 3 masini pe care le detine pana la solutionarea problemei.
Vreau sa va spun ca nu voi renunta la acest forum chiar daca nu pot sa mai imi exprimi opiniile despre Antara, insa din scurta experienta de 4 luni, poate voi mai posta opinii si constatari pertinente.
Vreau sa va urez tuturor sa aveti parte de Antara voastra cati mai multi km, fara incidente si evenimente rutiere.
Toate cele bune.
Dragi Antaristi,
Azi in jurul pranzului m-am despartit dupa doar 4 luni de Antara mea.
In ciuda "hibelor" pe care le-am mentionat pe forum si a regenerarilor repetate (11 la numar in 2694km), recunosc ca am avut o strangere de inima cand am vazut-o disparind in zare...
Cumparatorul un domn din Bucuresti, a cumparat masina pentru cutia automata, iar la dealerii din Buc asteptarea era de circa 4-5 luni si isi dorea o masina mare si incapatoare repede (familie de 4 persoane).
Am pierdut timbru de mediu achitat, am mai pierdut si ceva din pretul masinii, insa pana la urma, stilul meu de viata predominant urban ma "obliga" sa trec de la diesel catre benzina. Momentan nu am decis ce si cum voi achizitiona,
O cunostiinta a avut bunavointa sa-mi imprumute una din cele 3 masini pe care le detine pana la solutionarea problemei.
Vreau sa va spun ca nu voi renunta la acest forum chiar daca nu pot sa mai imi exprimi opiniile despre Antara, insa din scurta experienta de 4 luni, poate voi mai posta opinii si constatari pertinente.
Vreau sa va urez tuturor sa aveti parte de Antara voastra cati mai multi km, fara incidente si evenimente rutiere.
Toate cele bune.
coba
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 946 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 946
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
Din categoria Garcea, cretinu', un idiot de politist i-a luat unei colege talonul pe motiv ca nu are autorizatie pentru "folia" de pe geamuri. Cu amenda si toate cele.
Cand s-a dus la RAR, ca sa ceara dovada ca sunt din fabrica in tenta inchisa, s-au crucit aia. Nici nu stiau ce act sa-i dea.
Desi si-a recuperat talonul, ptr a anula amenda si punctele trebuie sa mearga in instanta.
Hal de tara!
Bine ca n-a platit amenda, ca altfel dupa hotararea judecatoreasca definitiva ar fi trebuit sa mai alerge jumatate de an dupa bani.
Ptr asta eu as cere daune materiale si morale.
Cand s-a dus la RAR, ca sa ceara dovada ca sunt din fabrica in tenta inchisa, s-au crucit aia. Nici nu stiau ce act sa-i dea.
Desi si-a recuperat talonul, ptr a anula amenda si punctele trebuie sa mearga in instanta.
Hal de tara!
Bine ca n-a platit amenda, ca altfel dupa hotararea judecatoreasca definitiva ar fi trebuit sa mai alerge jumatate de an dupa bani.
Ptr asta eu as cere daune materiale si morale.
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Masina vine standard cu gauri cu filet in 3 zone sub masina special pentru prindere praguri. Nu vad ce treaba ar avea Casco aici, masina e prevazuta standard cu suport pentru praguri. Probabil nu-ti vor deconta pragurile deoarece nu fac parte din factura masinii, sunt accesorii luate separat.
Ca si material sunt din aluminiu, in caz de accident cred ca se sparg efectiv, sincer pentru lovituri usoare din laterala o sa zici mersi ca le ai, nici nu-ti atinge masina.
Ca si material sunt din aluminiu, in caz de accident cred ca se sparg efectiv, sincer pentru lovituri usoare din laterala o sa zici mersi ca le ai, nici nu-ti atinge masina.
salut,
Ai spus ca masina are gauri in 3 zone, pragurile pe care le-ai cumparat au cate 3 suporti fiecare?
o zi frumoasa
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
A venit iarna! Am incaltat azi dimineata masina cu 4 bucati Nokian 235/50/R19 (www.cauciucuridirect.ro/product/Nokian/50/19/R-246523)! In sfarsit am putut si eu sa simt cand intra 4x4 sau cel putin cred ca am simtit, dar in bord nu semnalizeaza nimic, efectiv simt cum am tractiune puternica si nu derapez mai deloc. Asa e? Eu sunt foarte incantat, majoritatea dabia se moscaiau prin zapada eu zburdam ca pe asfalt curat.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Ma bucur sa vad ca este inca animatie mare pe forum. Nu am mai primit de mult mesaje si am crezut ca nu se mai "povesteste" nimic pe aici.
A venit iarna. Desi in Bv nu a nins, m-am hotarat ca luni sa incalt masina cu "cizme". Tot Nokian. 235/65/R17.
Masina a venit, cel putin asa spune oferta, cu sistemul quickheat. Incalzire electrica suplimentara.
L-a simtit cineva? Cum functioneaza? Cum stiu/vad ca functioneaza? Am inteles ca activarea se face din butonul de incalzire in oglinzi. Dar cum simt sau vad ca functioneaza? Stie cineva?
Am vazut ca unii au pus praguri si praguri si ati schimbat spoiler-ul. Cum si unde le-ati facut? La reprezentanta? Asa a venit masina?
Multumesc
A venit iarna. Desi in Bv nu a nins, m-am hotarat ca luni sa incalt masina cu "cizme". Tot Nokian. 235/65/R17.
Masina a venit, cel putin asa spune oferta, cu sistemul quickheat. Incalzire electrica suplimentara.
L-a simtit cineva? Cum functioneaza? Cum stiu/vad ca functioneaza? Am inteles ca activarea se face din butonul de incalzire in oglinzi. Dar cum simt sau vad ca functioneaza? Stie cineva?
Am vazut ca unii au pus praguri si praguri si ati schimbat spoiler-ul. Cum si unde le-ati facut? La reprezentanta? Asa a venit masina?
Multumesc
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
Pragurile se monteaza usor, fara sa ridici masina pe elevator, ca nu mai e loc, din groapa in cel mai fericit caz. Are gauri pentru 3 suporti, dar cele de la bulbar-praguri vin doar cu 2. Imi place cum arata, utilitate cam 0, poate cand voi pune cutia pe masina sa ma bucur de ele si trebuie sa ai grija cand urci in masina sa nu te freci de ele, adica daca tot le ai sa le folosesti pe post de scara.
Am facut 1100km, 2 regenerari si un consum mediu 10,9 l/100km, mers mai sportiv (2,2l, 162cp, transmisie manuala) ma bate gandul sa fac un upgrade de soft la 184cp.
Subscriu la Nokian 236/65/17, amortizeaza mai bine socurile (235/55/18 sunt cam rigide) si sta bine pe serpentine.
Incalzirea sulimentara n-am gasit-o, parca incalzeste destul de greu, dar bine stiu ca intra singura atunci cand motorul e rece.
Pedala de ambreaj e tare, se apasa greu si face un zgomot care imi aduce aminte de ambreajul pe cablu, pe care il ungeam pe vremuri sa nu mai scartaie ( voi da o fuga la reprezentanta sa se uite la el).
Nu am senzor de ploaie su nu reusec sa schimb cadenta stergatoarelor, a reusit cineva?
Si comenzile vocale pentru telefon sunt in olandeza? Cred, asa-mi suna dar la fel nu reusesc sa le schimb.
Pe scurt, masina e ok pentru 18000 euro,
Am facut 1100km, 2 regenerari si un consum mediu 10,9 l/100km, mers mai sportiv (2,2l, 162cp, transmisie manuala) ma bate gandul sa fac un upgrade de soft la 184cp.
Subscriu la Nokian 236/65/17, amortizeaza mai bine socurile (235/55/18 sunt cam rigide) si sta bine pe serpentine.
Incalzirea sulimentara n-am gasit-o, parca incalzeste destul de greu, dar bine stiu ca intra singura atunci cand motorul e rece.
Pedala de ambreaj e tare, se apasa greu si face un zgomot care imi aduce aminte de ambreajul pe cablu, pe care il ungeam pe vremuri sa nu mai scartaie ( voi da o fuga la reprezentanta sa se uite la el).
Nu am senzor de ploaie su nu reusec sa schimb cadenta stergatoarelor, a reusit cineva?
Si comenzile vocale pentru telefon sunt in olandeza? Cred, asa-mi suna dar la fel nu reusesc sa le schimb.
Pe scurt, masina e ok pentru 18000 euro,
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare. cred ca sunt dn primii care am avut Antara, cel putin de pe forum. Acum am aproape 20.000 km. Consumul mediu este de 9.4. Drumurile sunt cam 1/2 oras 1/2 afara. Am facut un test. Brasov alba iulia. 200km. Drum combinat, oras, DN si autostrada. Pe A1 mers legal si fara excese si fara eco. Consumul este de 9%.am incercat sa merg si cu o viteza constanta de 100 km/h si am scos un consum de 8%. Dar cam pierzi placerea de a conduce.iar pe autostrada sa mergi cu 90-100 km/h nu cred ca este o situatie de "invidiat".
Pot spune ca sunt multumit de masina. In afara de consum. Se aseaza frumos la drum, raspunde bine la comenzi. Mai sunt multe de pus la punct, dar pt 20.000 euro este ok. Inca nu am avut ocazia sa o testez pe un offroad. Nici nu ma "infig la asa ceva pana nu am sa reusesc sa-i schimb scutul din fata cu cel nou. In afara de faptul ca schimba look-ul masinii cred ca aduce si un plus la capitolul aerodinamicitate.
Nu poti schimba cadenta stergatoarelor in afara de cele 2 pozitii.
Nu am reusit sa folosesc comenzile de pe volan pentru tel. Cred ca sunt in germana sau, vorba lui Laurlaur, in olandeza.. poate se vor gandi sa faca o astfel de schimbare a softului sa fie folositoare si pentru noi, romanii. Desi mi-e greu sa cred la cum am vazut ca sunt interesati Opel Romania.
Chiar nu stie nimeni cum functioneaza quickheat-ul? Sau cum sesizezi ca functioneaza?
Cmusat2000 ma bucur ca am avut ocaziansa povestim. Si cu bune si cu rele.
Pot spune ca sunt multumit de masina. In afara de consum. Se aseaza frumos la drum, raspunde bine la comenzi. Mai sunt multe de pus la punct, dar pt 20.000 euro este ok. Inca nu am avut ocazia sa o testez pe un offroad. Nici nu ma "infig la asa ceva pana nu am sa reusesc sa-i schimb scutul din fata cu cel nou. In afara de faptul ca schimba look-ul masinii cred ca aduce si un plus la capitolul aerodinamicitate.
Nu poti schimba cadenta stergatoarelor in afara de cele 2 pozitii.
Nu am reusit sa folosesc comenzile de pe volan pentru tel. Cred ca sunt in germana sau, vorba lui Laurlaur, in olandeza.. poate se vor gandi sa faca o astfel de schimbare a softului sa fie folositoare si pentru noi, romanii. Desi mi-e greu sa cred la cum am vazut ca sunt interesati Opel Romania.
Chiar nu stie nimeni cum functioneaza quickheat-ul? Sau cum sesizezi ca functioneaza?
Cmusat2000 ma bucur ca am avut ocaziansa povestim. Si cu bune si cu rele.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Gutab sunt foarte interesat de ce fel de scut trebuie sa-ti montezi! Pune si tu o poza si cat te-a costat, eu vreau scut de otel pentru motor. Cine a schimbat spoiler pe aici il rog si eu sa puna poze pls. Quickheat chiar merge ca la mine se incalzeste foarte repede in masina, buton dezaburire fata-jos cred ca-l activeaza, nu-s sigur.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Gutab sunt foarte interesat de ce fel de scut trebuie sa-ti montezi! Pune si tu o poza si cat te-a costat, eu vreau scut de otel pentru motor. Cine a schimbat spoiler pe aici il rog si eu sa puna poze pls. Quickheat chiar merge ca la mine se incalzeste foarte repede in masina, buton dezaburire fata-jos cred ca-l activeaza, nu-s sigur.
Eu vreau ceva de la www.bullbar-praguri.ro/opel/opel-antara cod OAB101.
Nu neaparat cu bara. Doar sa schimb scutul.
Pentru quickheat cred ca se activeaza din butonul de incalzire oglinzi. Este adevarat ca se incalzeste foarte repede in masina. In 4 min poti sta in camasa, la -2 grade afara. Dar in acest timp functioneaza si incalzirea pe maxim si ventilator pe maxim
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat