borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
La un benzinar similar, categoric ai dreptate. Economia sigur este, eu ma gandesc la un 1,8 - 140 cp, maxim. Cuplul e mult sub motorina, dar poate ma voi obisnui cu stresul problemelor de la diesel si nu voi renunta. Am avut un Hyundai Accent 1,3i in ultimii 10 ani si in 205.000 km efectuati am schimbat la ea 2 capete de bara si consumabilele, iar la Elantra pe care o am din 2006 si are 127.000 km nu am schimbat nicio o piesa, doar consumabile (fara bujii, sunt originale si acum). Ambele masini le-am avut de noi. La diesel se pare ca sunt mult mai multe consumabile si mai multe batai de cap. Dar satisfactia condusului e alta.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Da, asta e concluzia la care am ajuns si eu. Electronica asta e placuta cand conduci dar provoaca mult stres. Am luat Insignia ca speram sa-mi dea mai putine batai de cap (mai putina electronica) ca un A4 luat de nou de un prieten in 2009 cu 41.000 euro. O masina superba, dar mereu i se aprinde cate ceva in bord si nu are nici 100.000 km facuti. Si becul de la semnalizarea din oglinda trebuie sa fie original ca altfel nu-l recunoaste, ma lua cu transpiratii cand il auzeam....ii spuneam ca io ii dadeam foc...dar acum m-as razgandi.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
DA!
Si mai mult decat atat... am si comandat-o pe urmatoarea.. livrare la inceputul lui decembrie! (can't wait!).
Fac imediat 5 ani pe Insignia curenta si nu am avut nici o problema majora (au fost cateva maruntisuri dar nesemnificative ca si cost/timp).
In aceeasi bani abia intra o octavia care nu este la fel de echipata - si nici nu se compara ca si confort la drum.
Si mai mult decat atat... am si comandat-o pe urmatoarea.. livrare la inceputul lui decembrie! (can't wait!).
Fac imediat 5 ani pe Insignia curenta si nu am avut nici o problema majora (au fost cateva maruntisuri dar nesemnificative ca si cost/timp).
In aceeasi bani abia intra o octavia care nu este la fel de echipata - si nici nu se compara ca si confort la drum.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Desi am vandut-o si am ales Antara, pe Insignia cand o vad pe strada inca mai imi tresare inima si intorc capul dupa ea, 5 ani care nu-i voi uita niciodata, chiar daca am avut cam toate problemele de serie....
As fi ales tot Insignia dar vroiam neaparat 4x4 si garda la sol ridicata, iar configuratia full option de Insignia 4x4 biturbo era cu mult peste bugetul meu. Antara am reusit s-o fac extra full cu motorizarea de varf intr-un pret accesibil.
Insignia a fost si este cea mai frumoasa masina din clasa ei, chiar daca la facelift i-au cam stirbit din agresivitate in fata si au rotunjit tot, inclusiv xenoanele precum la Astra...
As fi ales tot Insignia dar vroiam neaparat 4x4 si garda la sol ridicata, iar configuratia full option de Insignia 4x4 biturbo era cu mult peste bugetul meu. Antara am reusit s-o fac extra full cu motorizarea de varf intr-un pret accesibil.
Insignia a fost si este cea mai frumoasa masina din clasa ei, chiar daca la facelift i-au cam stirbit din agresivitate in fata si au rotunjit tot, inclusiv xenoanele precum la Astra...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
cornelpopa a scris:DA!
Si mai mult decat atat... am si comandat-o pe urmatoarea.. livrare la inceputul lui decembrie! (can't wait!).
Fac imediat 5 ani pe Insignia curenta si nu am avut nici o problema majora (au fost cateva maruntisuri dar nesemnificative ca si cost/timp).
In aceeasi bani abia intra o octavia care nu este la fel de echipata - si nici nu se compara ca si confort la drum.
Si mai mult decat atat... am si comandat-o pe urmatoarea.. livrare la inceputul lui decembrie! (can't wait!).
Fac imediat 5 ani pe Insignia curenta si nu am avut nici o problema majora (au fost cateva maruntisuri dar nesemnificative ca si cost/timp).
In aceeasi bani abia intra o octavia care nu este la fel de echipata - si nici nu se compara ca si confort la drum.
Cat te-a ajuns facelift-ul?
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sports Tourer, Premium Edition, Cutie Automata, Pachet Business, Intelilink 900 Navi, Flexride, Oglinzi Exterioare Heliomate si pliabile, FlexOrganiser, Pachet Iarna scaune si volan incalzite, AFL, scaune ergonomice premium (AGR). Nu stiu daca am uitat ceva din configuratie.
@poseidon06: stiu de promotia cu 4x4 - teoretic se terminase la momentul in care am facut eu comanda. Cei de la Radacini gasisera totusi solutie sa mi-o mai includa.
Am preferat totusi sa o iau din Austria din motive de finantare. Eu sunt angajat in Austria deci leasing-ul a fost mult mai usor de rezolvat (aici este un cosmar pentru cei ca mine) si bonus costurile de finantare sunt mult mai mici chiar daca in AT exista o taxa NoVA (un fel de timbru de mediu de la noi) care e pe al 10% din valoarea masinii.
@poseidon06: stiu de promotia cu 4x4 - teoretic se terminase la momentul in care am facut eu comanda. Cei de la Radacini gasisera totusi solutie sa mi-o mai includa.
Am preferat totusi sa o iau din Austria din motive de finantare. Eu sunt angajat in Austria deci leasing-ul a fost mult mai usor de rezolvat (aici este un cosmar pentru cei ca mine) si bonus costurile de finantare sunt mult mai mici chiar daca in AT exista o taxa NoVA (un fel de timbru de mediu de la noi) care e pe al 10% din valoarea masinii.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Foarte bine dotata, nu cred ca duci lipsa de nimic. Ce motor ai luat? Am vazut ca scot astia un 2.0 CDTI cu 170CP si 400Nm, Euro 6.
Promotia cu 4x4 a fost pana in al treilea trimestru al anului, am vrut sa iau eu o Insignia Biturbo si m-am tot interesat. Nu am reusit sa vand Astra-ul din dotare (ca deh, toti vor chilipir), prin urmare am amanat. Am intrebat saptamana trecuta de o Mokka si cica mai e treaba cu 4x4 gratis, dar nu stiu daca doar la Mokka sau la toate modelele la care se poate pune 4x4.
Promotia cu 4x4 a fost pana in al treilea trimestru al anului, am vrut sa iau eu o Insignia Biturbo si m-am tot interesat. Nu am reusit sa vand Astra-ul din dotare (ca deh, toti vor chilipir), prin urmare am amanat. Am intrebat saptamana trecuta de o Mokka si cica mai e treaba cu 4x4 gratis, dar nu stiu daca doar la Mokka sau la toate modelele la care se poate pune 4x4.
nycman91
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2008 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2011
- Mesaj Privat
ceappone
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
Categoric ca urmãtoarea masina va fi tot o Insignia , mai ales dc designul rãmâne la fel de impresionant...dupa un model 2011 160CP si de 6 luni un Biturbo 195 CP , sincer mi se rupe de orice alta marca atunci cand o vad si mai ales cand ma urc in ea...oferã absolut tot ce-ti poti dori in materie de confort si tehnologie , piese schimb , service autorizat , termeni si condiții de garanție (practic de la 4 la 7 ani nu exista riscuri intr-o tara ca Germania)..dar întotdeauna voi încerca sa optez pt modele noi , nu SH...nu sunt cu nasul pe sus , dar indiferent de marca , un SH presupune multe riscuri iar in cazurile cele mai bune ceva bani pierduți de cãtre noul cumpãrãtor ...se umfla prețurile enorm pt mașinile pãstrate in stare "buna" si mai ales "impecabila " , deși dealerii își scot toți banii pe masina cu mult timp înainte uneori , sau aproape de 2 ori ( in cazuri de refinanțare )
Insignia nu este doar o masina care-si face treaba...Insignia întoarce privirile !
Insignia nu este doar o masina care-si face treaba...Insignia întoarce privirile !
- ahappyuser
- *******
- 6,661 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,661
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Poate mai sunt cei care isi permit o Insignia noua dar care cred ca nu merita.......
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Din ce am vorbit cu cei de la Opel GTT cand am luat eu masina, cam 8 din 10 masini verificate de ei si aduse din afara au kilometrajul modificat. Eu am luat-o in 2013, inmatriculata in 09.2009 cu 105.000 km. Cand au gasit-o in baza de date si au vazut km reali mi-au povestit cam cum e cu km masinilor de afara si ce noroc chior am eu, dadusem peste o masina de flota de la ALD Automotive, dar masina avea mici probleme estetice exterioare. Insa le-am rezolvat ulterior pe casco.
Intr-adevar majoritatea vanzatorilor le manaresc kilometrajele, romanul nu cumpara masina cu mai mult de 150-160 mii km. Eu abia am vandut un Hyundai din 2002, eu fiind singurul ei proprietar, o luasem de noua, si avea 203.000 km. Dom'le e mult, de pomana cu lumanare nu o dai? Masina era vopsita integral pe casco de 6 luni, era impecabila la vechimea ei. Inclusiv 8 roti cu cauciucuri iarna si vara noi. Avea taxa 400 euro si o vroiau cu lumanare oamenii. Toti vor f.ieftin si samsarii le ofera. Asa le trbuie daca vor si ieftin si bun, sa se poata lauda tovarasilor dupa aia cu cateva mii in plus si ce masina au luat ei....cea mai buna de pe piata. Daca samsarii nu ar gasi fraieri probabil s-ar reprofila.
Probabil in 3-4 ani voi lua tot Insignia, presimt ca nu o sa ma plictisesc de ea nici atunci. Cand vad toti cocalarii in Bucuresti cu Audi si Bmw, am ajuns sa nu le suport. Si slava Domnului, cel putin A4 are destule probleme din cate stiu de la prieteni posesori de A4 2009-2010. Postase si unul din Craiova pe Facebook un A7 dezastruos, il luase cu vreo 20.000 km la bord de la reprezentanta din Ro.
Electronica f.multa si marirea performantelor motoarelor la limita, creeaza probleme la toate masinile de clasa medie si peste.
Intr-adevar majoritatea vanzatorilor le manaresc kilometrajele, romanul nu cumpara masina cu mai mult de 150-160 mii km. Eu abia am vandut un Hyundai din 2002, eu fiind singurul ei proprietar, o luasem de noua, si avea 203.000 km. Dom'le e mult, de pomana cu lumanare nu o dai? Masina era vopsita integral pe casco de 6 luni, era impecabila la vechimea ei. Inclusiv 8 roti cu cauciucuri iarna si vara noi. Avea taxa 400 euro si o vroiau cu lumanare oamenii. Toti vor f.ieftin si samsarii le ofera. Asa le trbuie daca vor si ieftin si bun, sa se poata lauda tovarasilor dupa aia cu cateva mii in plus si ce masina au luat ei....cea mai buna de pe piata. Daca samsarii nu ar gasi fraieri probabil s-ar reprofila.
Probabil in 3-4 ani voi lua tot Insignia, presimt ca nu o sa ma plictisesc de ea nici atunci. Cand vad toti cocalarii in Bucuresti cu Audi si Bmw, am ajuns sa nu le suport. Si slava Domnului, cel putin A4 are destule probleme din cate stiu de la prieteni posesori de A4 2009-2010. Postase si unul din Craiova pe Facebook un A7 dezastruos, il luase cu vreo 20.000 km la bord de la reprezentanta din Ro.
Electronica f.multa si marirea performantelor motoarelor la limita, creeaza probleme la toate masinile de clasa medie si peste.
ceappone
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
borsy a scris:Poate mai sunt cei care isi permit o Insignia noua dar care cred ca nu merita.......
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
Cu siguranta ca sunt foarte multi care , in general , au si alte investitii in care tin sa-si investeasca munca...sunt insa si multi care se "vaita" ca vecinul plateste 3-400 euro pe luna la o masina noua , in timp ce ei conduc SH-uri dar au rate private la alte chestii cam de aceeasi valoare , de multe ori chiar mai mari
Eu nu pot fi unul dintre cei care sustin ca nu se merita sa cumperi o masina noua , indiferent de marca...eu nu mai traiesc demult in Romania , si din pacate asta este principalul argument pt care intretinerea unei astfel de investitii este posibila si ,de multe ori, chiar foarte lejera aici (tocmai cazurile in care si un Opel nou, printre altele, isi pastreaza valoarea mai mult timp)...depinde individual si de priceperea fiecaruia si rabdarea de care da dovada....cei care cunosc fenomenul incheie afaceri foarte profitabile , mai ales in cazul masinilor noi (ma refer la client , nu la dealer)
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
borsy a scris:Poate mai sunt cei care isi permit o Insignia noua dar care cred ca nu merita.......
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
P.S Am dat o cautare pe moble.de, am selectat 2011, pana in 200k km, cutie automata si xenon, iar cea mai ieftina a fost de 9.250 Euro singura sub 9.500 Euro, 3 sub 10.000, 3 in 10.000 si restul peste 11.000 Euro........iar la noi sunt pline site-urile de profil cu Insignia 2011, 130-140k km, full option si scris mare IMPECABILA........curios zic.
Pai borsy, daca oamenii vor masini pe care nu si le permit...cati din cei care cer sfaturi pe forum si vor sa-si cumpere insignia cu 10k euro ai vazut ca sunt dispusi sa renunte la anumite dotari in favoarea numarului de kilometrii mai mic.
Nu tata, sa fie "full options" piele, afl, navi, trapa, roti pe 20 etc ..dar 200k
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat