Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Deci, are cineva idee, s-a gandit, a facut, a studiat pentru turbo la dragul nostru x16xel?

Va rog fara balarii gen distrugi motorul, arunci banii pe geam sau alte acareturi...strict la subiect va rog.

Deci, idei pentru adaugarea unui turbo?Smile
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Chilipir... http://www.ebay.co.uk/itm/2...TRK%3AMEBIDX%3AIT
  • ablan

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2013

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...0YS6XFxq9Ga8W2J3A

Nu e Opel, dar pe scurt asa au modificat un aspirat 1.6 in turbo Very Happy.
Eu zic, ca s-ar putea face, mai ales daca ai timp sa aduni piesele in timp la preturi avantajoase.
Problema ar putea fi partea cu omologarea pentru a-l folosi legal.
Bafta si nu te lasa !
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
elegance: Nu ma intereseaza sa il cumpar...cine il vinde, il vinde clar ca ceva nu merge...Smile
ablan: Am urmarit, nu e rau, insa acolo sunt maxim 1% detalii Smile) dar pentru inceput e ok. Oricum vreau sa iasa ok, daca din fostul bmw am reusit aproximativ 400 cai, din opelul asta sper sa scot macar 160-170
Skip ads

  • ablan

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Filmuletul e varianta pe scurt, daca intri pe canalul de youtube Mighty Car Mods gasesti un film in 3 parti, fiecare de 30 de min cu pasii ceva mai detaliati.
http://www.youtube.com/watch?v=vUKgKtMXec8 - partea 1
http://www.youtube.com/watch?v=xt0M-Bs3mDI - partea 2
http://www.youtube.com/watch?v=F8ZDL5eOUtE - partea 3

Bafta Smile
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
C20LET, sau X25XE i-ti spune ceva?

Lasa visele umede de turbo pe 1.6

Sincer chiar nu se merita.E prea mare constul investitiei.Si i-ti trebuie cunostinte de mecanica. Nu ca ai vazut un tutorial pe youtube.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Smile cangri iti imaginezi ca ce spui sunt jucari? Nu vreau sa achimb clasa de 1.6 ca ce rezolv?
Am z20let in garaj reconditionat..daca vreau il pun pe ala dar nu vreau sa schimb clasa..

Si nu, nu pun turbo de pe youtube..caut ceva legat de xel..
Turbo am mai pus pe bmw..nu e panica:) vreau doar sa vad daca a mai pus cibeva pe 1.6 sa scutesc un tinp inutil...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In romania nu se face asa ceva.Lumea pune turbo pe "urs" si cam atat.

Numai pistoanele si bielele te duc la 1000 euro,pt. ca ce ai acum nu or sa reziste.
Apoi trebuie sa mai scapi din compresie.Va trebui sa faci tu masuratori pentru ca asa ceva nu se fabrica.Si va trebui sa le fabrici.Sunt niste placute.
Un ECU cu harta OK te duce pe la 1000 euro.plus ca trebuie cam o zi de sesiuni Dyno ca sa-l setezi corect.
Evacuarea trebuie custom deoarece nimeni nu fabrica si te duce si aia pe la 1000 de euro.
Cat mai dai pe turbina daca nu o ai deja. Gasesti la DBilas, inca cateva sute de euro bune.
Apoi ai problema cu filtrul de ulei si ce faci cu uleiul de ungere al turbinei.Alta bataie de cap.
Turbina ar cam veni in dreptul filtrului de ulei pentru o pozitionare corecta.

Adica facuta bine te vei duce aproape de 200 caluti. 3000-4000 de euro pentru doar atat, parca e prea mult.

Un LET il rezolvi cu jumate din banii aia si ai si putere mai mare si e si mai fiabil.

Dar daca tot te incapatanezi sa faci armasar din tantar ti-as da o idee "Throttle bodies" Mai ieftin, mai usor si mai fiabil.Mai pe romaneste un corp de acceleratie pe fiecare cilindru.
Skip ads

  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cangi - in ploiesti este un tip care a facut pe Matiz turbo https://www.facebook.com/pho...v=642194249164790
  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat


dovada faptului ca s-a facut dintr-un motor astipirat care niciodata nu a fost turbo....
  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Link 1

LINK 2

Link 3

Link 4

Scurta poveste a acestui matiz turbo
  • MihaiOPEL

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Imi vine greu sa cred ca inca mai are compresie motorul de matiz. Inca nu am citit povestea , de unde se raceste turbina, sau nu e intercooler?.Pistoanele, segmentii oare sunt stock? Rezista blocul de 900 cmc la noul raport de compresie? Cati km are facuti motorul de cand are turbo?
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
MihaiOpel, iti vine greu sa crezi dar merge...
Matizul ala merge cu interne stock si merge...Smile

Deci sa lasam invidiile deoparte si sa fim creativ nu critici pe stomacul gol ca e pacat...
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
MihaiOPEL a scris:Deci sa lasam invidiile deoparte si sa fim creativ nu critici pe stomacul gol ca e pacat...


Pai asta stie "rumanul" cel mai bine, e la fel ca cei care n-au bani de iphone si folosesc un android de 2mil, ca de, e prost iphone-ul Smile)))
Bafta cu proiectul.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
MErci Gaby, adevarat ai spus cu telefoanele:) cam ii ataca pe multi:))
Asta nu mi-a placut mie niciodata...ca nu se poate nu se p...
Exact asa am patit cand din tabara bmw-istilor am trecut la opel..ca draci ca laci ca nu iese ca..si cand au vazut cum a iesit berlina s-au potolit..
Dar noi sa fim sanatosi:) de putut stiu ca se poate, cautam doar daca exista deja pe x16xel, salvam mult timp de gandire, proiectare, pozitionare. Gen locul ideal la turbina, gen alimentarea cu ulei, gen intercoolerul pozitionare prindere multe genuri de acest fel care tin de aranjare pozitinare, dar le rezolvam Smile
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut pustiu_pst,
Si eu ma gandeam la acelasi lucru dar pentru un x18xe Very Happy Hai sa vedem ce iese la tine, si cine stie, poate ma bag si eu la al meu la ceva asemanator
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
la x18xe s-ar putea sa mearga unele interne de c20ne parca, care ar fi cam aceleasi cu let-ul. iar la x16xel niste interne de c16xe parca, care cica ar fi mai rezistente.
  • vectra ecotec

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ce anume ar merge de la c20ne la x18xe ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR