Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • cdanbogdan84

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu regulatorul de presiune pt meriva mea, problema comuna cu a voastra, adica murea motorul la relanti desi pornea la sfert imediat murea, o tineam din acceleratie sa nu moara, asta pana se incalzea, cum a dat frigul se incalzea si mai greu cam dupa 10 min .....in fine, oscilatia turometrului si muritul motorului la relanti au fost remediate prin schimbatul regulatorului de presiune, piesa a costat 500lei la un baiat din Bucuresti, toate cele bune tuturor, cine intampina aceeasi problema ma poate contacta pentru a-l indruma catre presoana care m-a servit si pe mine, multumesc inca o data colegului "mascatu_2"- meriva rosu, un baiat foarte deosebit!
Skip ads

  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema cu un combo 1.7 CDTI care nu vrea sa stea la ralanti.Sta cat sta pe la 1000 (30 de secunde)dupa care incepe si scade la 950,revine,scade si mai mult 900,revine si tot asa(850-800 )pana ajunge la 700 dupa care trepideaza toata masina si se opreste.Pe tester imi apare codul P0400 de recirculare a gazelor de evacuare circuit de joasã tensiune.Dar nu ca ar fi blocata electrovalva.De la egr sa fi?Ca tot am mers turat(poate se curata) dar functiona indiferent de turatie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR.
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Se poate lua in calcul regulatorul de presiune de pe pompa de injectie sau un injector,tinand cont ca nu au fost semnalate pe tester si ca se manifesta doar la ralanti?Totusi,am sa-l curat si sa verific injectoarele prin acea metoda a cantitati de motorina data pe retur de fiecare.
Skip ads

  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva ce cod are regulatorul presiune pompa de inalta presiune la combo cu motorul z17dth?Sau unde pot gasi acest cod.
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Teoretic cei de la magazinul de piese, cauta regulatorul dupa seria VIN a autoturismului.
  • gimtm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome descrise mai sus s-au rezolvat inlocuind regulatorul de presiune de pe pompa de inalta.
  • Drondu Krysty

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
eu am schimbat regulatoru
dar am alta problema , am bagat gaz de 100 lei si am facut 180 km din care 80 inafara localitati si 100 in oras ,imi pare un consum mare , voi ce ziceti ? deci de 1 mil bagi 16 l de motorina , dao in masa de masina
Skip ads

  • ion vidu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2004 y17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! sper sa nu fiu offtopic,dar defectul la meriva mea este asemanator cu ce am citit aici.De cca 3 luni dupa ce parcurg peste 100km moare motorul in mers,dupa care incepe si face fluctuatii la turometru pina moare iar.porneste si la rece si la cald un pic cam greut,dar sta bine in relanti,numai la drumuri lungi patesc faza descrisa mai sus.am fost la un service si au gasit o eroare care indica turbina,au desfacut au curatat-o,era intradevar blocata o tija p'acolo si era numai funingine sau zgura in ea.in fine la fel face,am fost azi iar la ei ,au pus testerul pe ea si nu mai da nici o eroare,ei spun ca e ok electric si au facut referire la regulatorul asta.pe distante scurte 60-70 km n-are nimic,a mai patit careva asa ceva? sau cineva care se pricepe sa-mi dea un sfat? multumesc anticipat
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Stie careva cum se poate verifica regulatorul presiune carburant de pe pompa de inalta presiune la z17dth?Ce trebuie demontat prentru a-l schimba?
  • ion vidu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2004 y17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am stat linga mecanici cind a fost inlocuit acest regulator,au ridicat masina pe elevator si l-au scos fara a demonta ceva in prealabil,am inteles ca este chiar pe pompa.De procurat tot ei s-au descurcat la 850 ron pe original....merge masina brici amu Smile
aveti grija am inteles ca sunt niste falsuri atit de reale incit juri ca este original,inclusiv ambalajul...bafta si fara evenimente

ps. pornirea greoaie era de la baterie,care am schimbat-o ieri pt ca m-a lasat in drum,desi nu inteleg cum pe gerurile de acu citeva saptamani a pornit la -15 grade
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
emoboy a scris:Stie careva cum se poate verifica regulatorul presiune carburant de pe pompa de inalta presiune la z17dth?Ce trebuie demontat prentru a-l schimba?

Practic eu l-am demontat pe sus, am demontat burduful de la debitmetru la conducta de plastic ce duce la turbina si am desfacut cele 2 suruburi ce tin regulatorul (cu surubul de jos m-am chinuit un pic, dar nu e imposibil)
Skip ads

  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!Azi l-am dat si eu jos si as vrea sa il verific acum.L-am conectat prin doua fire la baterie si merge(cupleaza,ba chiar a aruncat ceva motorina din el).Imi poate spune cineva cat curent il alimenteaza sau cum sa il verific mai bine?Problema e ca masina nu sta la ralanti cand motorul este rece(nu mentine sub 2500 de ture)si se opreste.Pe tester am observat la mentinerea pedalei de acceleratie constant,ca presiunea fluctua (35-18-40-20)ce prescrisa fiind constanta vreo 26MPa. p.s presiunea se modifica in acelasi timp cu turatia motorului si ca o adaugare masina nu are probleme cu egr-ul,martori aprinsi in bord sau injectoarele(turatia fluctueaza mult la rece).
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa bagi ulei in el si sa il montezi pe masina
  • cdanbogdan84

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
cei care aveti probleme cu opelul in sensul ca nu va sta la relanti cand este rece si va fluctueaza acul de la turometru sus-jos schimbati regulatorul de presiune, eu am avut aceasi problema si l-am schimbat si nu mai am nici o problema in acest sens porneste fara probleme dupa ce l-am schimbat nu cred ca se poate repara acest regulator, este situat in spatele motorului spre interiorul masinii chiar pe pompa, este destul de incomod sa umbli la el daca nu ai mana formata, eu l-am cumparat de la un tip Tavi din zona auchan titan, pt cei interesati va pot da nr lui de tel piesa este 500lei (am cumparat-o in decembrie2013)este identic cu cel pe care l-a avut masina montat sunt multi de pe acest site care si-au luat aceasta piesa de la tipul asta si nu s-au plans de piesa cumparata de la el asa ca nu stiu ce sa zic cat este de originala sau falsa in comparatie cu ce va aduc astia in service-uri, m-as mira sa va aduca ceva mai bun, atata timp cat in service nu prea am gasit pe cineva sa stie de la ce este acest defect .....tot aici am rez problema.....si mai curatati si egr si cotul de la egr sa vedeti cum merge pe urma masina voastra, la fel am facut si eu ...alta masina....
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este o piesa destul de comuna, exista pe multe masini (mazda, toyota, chiar si pe tractoarele John Deer.) Nu cred ca s-au facut regulatoare de presiune aftermarket pt Denso inca.
  • stefandb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
buna seara. aceeasi problema o am si eu, cu fluctuatiile relantiului. am schimbat filtre,ulei, tot la fel face. nu se opreste dupa pornire, dar daca las busonul desfacut(precizez ca atunci cand alimentez fasaie cand deschid busonul) dupa pornire se opreste la 30secunde. si o ia la a-2-a cheie.dar mai am o problema, pe tester apare lipsa presiune turbo(si se infige doar dupa 3000 de ture) va multumesc! ma poate ajuta cineva, un nr de tel?

combo 2005, z17dth.
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua, am un astra h 1.7 dth din 2005 si de cand a scazut temperatura sub 5 grade porneste la prima cheie dupa care se opreste motorul si o ia la a 2,3-a cheie. dupa pornire merge toata ziua. problema se repeta daca sta nepornita mai mult de 10 ore. metionez ca daca masina sta parcata pe rampa cu botul in jos chiar si 24 ore nu are niciun fel de problema. I am pus o supapa de sens pana in filtrul de motorina dar se pare ca problema se repeta. rog sa ma ajutati cu sfat daca poate fi vb de regulator sau supapa in aceste conditii sau alta problema legata de dezamorsare
  • mihai baciucu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2014

  • Mesaj Privat
SUPAPA PRESIUNE POMPA INALTE : salut, nu stiu daca ai rezolvat problema, am avut aceeasi problema . la mine a fost supapa de presiune de pe pompa de inalte. nu statea la relanti si se mai oprea si in mers . am schimbat-o acum 2 ani si e ok a costat 700 ron. poti sa iei de la o alta masina :coleg ,amic etc pt a face o proba . eu asa am procedat dupa carea am cumparat-o . se vinde si separat dar tebuie cautat mai mult.
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am anulat filtrul de motorina unind turul si returul printr un furtun iar masina nu a mai avut probleme. Deci problema ar fi la carcasa filtrului care noua este 400 ron. As dori sa stiu daca se poate monta un filtru in loc ca la motoarele pe benzina (filtru cu carcasa cu tot) , daca ma poate ajuta cineva cu un sfat in privinta asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR