Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poza e luata de pe net iar motorul A20-DT nu mai are clapete in galerie, plus ca motorul merge impecabil si nu am nici un zgomot ciudat indifferent de turatie, pe tester nu apare nici o eroare.

E prima varianta garnitura de la galeria de admisie, mai ales ca la pagina 16 pe forum scrie ceva de genul asta, numai ca daca pica varianta asta as vrea sa stiu ce sa verific dupa.

Merci. Bafta.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai in poza ai pus si evidentiat rampa de la injectoare asa ca nu are cum sa fie pe ea nici macar motorina. Are ceva presiune si ai fi observat usor cea mai mica pierdere de motorina.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.
  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu carcasa racitor egr crapata. Am gasit-o la un magazin de piese cu 200 ron originala GM. Am schimbat-o saptamana trecuta.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Pai in poza ai pus si evidentiat rampa de la injectoare asa ca nu are cum sa fie pe ea nici macar motorina. Are ceva presiune si ai fi observat usor cea mai mica pierdere de motorina.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.


Merci pentru informatii.

alexutzuco a scris: Pentru cei cu carcasa racitor egr crapata. Am gasit-o la un magazin de piese cu 200 ron originala GM. Am schimbat-o saptamana trecuta.


Prima data la capac m-am uitat dar nu e de acolo pierderea. Maine o sa merg la mecanic sa se mai uite odata.

Bafta.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am mers azi la mecanic si dupa ce i-am zis sa se uite mai bine in zona galeriei de admisie, s-ar parea ca acolo e problema. Dupa ce am turat-o constant intre 2000-3000 de ture, a inceput sa 'zamuie' un pic pe acolo.

Acum poate fi doar garnitura de admisie, din ce am mai citit, ar fi o conducta de apa la colectorul de la admisie si se duc garniturile sau poate fi galeria fisurata (mai greu de crezut dar nu imposibil).

Problema cea mai mare e ca trebuie desfacute o gramada de lucruri.........si asta nu imi place deloc, plus ca ar trebui sa ma lipsesc de masina vreo saptamana si nu stiu daca pot. Cel mai teama mi-e ca dupa ce o sa umblu la admisie, sa nu se resolve......

O sa vad daca mai pot amana, desi.........as vrea sa rezolv problema odata,

Merci de ajutor.

Bafta.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu este asa complicat sa dea admisia jos sa o verifice (asta pt un mecanic bun) La mine sa dat admisia jos sa extras clapeti / sa curatat si sa remontat si totul a durat de la ora 9.00 pana la ora 18.00 cand am plecat cu masina acasa
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai mecanicul la care am mers a zis ca trebuie sa desfaca distributia, pompa de inalte si nu mai stiu cate.........vreo 2 zile (bine, ca si manopera nu m-a dat pe spate, 400 lei pentru toata smecheria)..........o sa vad......poate mai incerc si la altcineva.

De ma enervez vin pana in Buc. si merg la @maiandrei Smile.

Bafta.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este adevarat, distributia (cureaua dintata) se demonteaza, nu stiu exact daca si pompa de inalte, dar se demonteaza foarte multe, dar totul a fost pus la loc si la ora 18 am plecat acasa cu masina. Lucrarea la Maiandrei am fost executata.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, ca sa ajungi sa dai jos galeria de admisie se demonteaza si pompa de inalte (se indeparteaza de pe pozitie pompa fara a se scoate conductele de motorina). Toata lucrarea se poate face intr-o zi, daca respectivul nu bajbaie.
@Avram Adrian, cum functioneaza motorul fara clapetele de pe admisie? Sunt ceva diferente?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
clau70, masina merge super, nu pot sa fac diferenta fata de cum era cu clapete pentru ca acum este remapata. Am extras clapetii si am remapat.


Ultima modificare facuta de Avram Adrian la Joi 08 Mai, 2014 10:41 pm
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru informatii. O sa vad vad ce fac pana la urma.........

Bafta,
  • Ciupageanu Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Buna-seara,

Luni am schimbat antigelul la un service opel la un Insignia 2.0 CDTI 160 CP si urmatoarea zi am gasit sub masina antigel curs,dar nu curge prin fata pe la radiator sau prin fata la motor...Daca aveti vreo idee, astept un raspuns .

Multumesc !
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Verifica nivelul antigelului din vas, poate a fost prea mult in instalatie si probabil are o supapa pe unde iese excesul, daca curge in continuare, mergi inapoi la service.
  • Ciupageanu Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc Florin Insignia .
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sau poate sa fie capacul racitor EGR care arata ca in poza din link-ul alaturat
http://www.revizieopel.ro/C...2.0d,p-23624.html
  • Ciupageanu Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2014

  • Mesaj Privat
@Kissdragos , tocmai la service-ul dumneavoastra am fost si este pompa de apa pe care o schimb impreuna cu distributia . Service si oameni de nota 10 !
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@Ciupageanu Adrian , Nu este service-ul meu,nici nu lucrez acolo. Eu doar mi-am dat cu parerea la problema ta si am atasat link-ul pentru a vedea fotografia .
Ma bucur ca ai rezolvat problema,la cat mai putine pe viitor !
Drumuri bune !
  • daniM

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si pentru mine; de o saptamana stau cu masina pe tusa; mi-a crapat si mie capacul de la racitorul EGR si acum astept piesa..
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De ce dureaza asa de mult?
Uite aici pe cineva din "zona"ta...,sper sa nu se considere reclama...
http://olx.ro/oferta/carcas...5.html#9902575186

Incearca pe viitor sa nu mai "fortezi"motorul cand este rece,urca mai intai pana la 70 de grade,apoi poti sa-i dai bice... Idea
  • daniM

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos de ajutor; eu chiar nu cred ca l-am fortat, ba din contra, o ''tratez'' cu multa grija si abia dupa ce ajunge la 90 de grade o calc mai tare; acum ca s-o fi intamplat o data,de doua ori si asta sa fi dus la problema asta, ce sa zic...
Legat de durata, m-am interesat la cineva si a zis ca dureaza 5-6 zile pana sa il aduca, iar in plus, am asteptat si un raspuns de la mecanic ;care intarzie sa apara.. dar macar am profitat de pauza asta si i-am tratat pielea in doua zile Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR