borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Poza e luata de pe net iar motorul A20-DT nu mai are clapete in galerie, plus ca motorul merge impecabil si nu am nici un zgomot ciudat indifferent de turatie, pe tester nu apare nici o eroare.
E prima varianta garnitura de la galeria de admisie, mai ales ca la pagina 16 pe forum scrie ceva de genul asta, numai ca daca pica varianta asta as vrea sa stiu ce sa verific dupa.
Merci. Bafta.
E prima varianta garnitura de la galeria de admisie, mai ales ca la pagina 16 pe forum scrie ceva de genul asta, numai ca daca pica varianta asta as vrea sa stiu ce sa verific dupa.
Merci. Bafta.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai in poza ai pus si evidentiat rampa de la injectoare asa ca nu are cum sa fie pe ea nici macar motorina. Are ceva presiune si ai fi observat usor cea mai mica pierdere de motorina.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.
- alexutzuco
- **
- 53 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Vectra 2006
- Bucuresti
alexutzuco
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Pai in poza ai pus si evidentiat rampa de la injectoare asa ca nu are cum sa fie pe ea nici macar motorina. Are ceva presiune si ai fi observat usor cea mai mica pierdere de motorina.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.
Nu cunosc in particular acest motor, dar cel mai probabil ai o scapare pe la vre-o conducta. Daca aveai garnitura de chiuloasa ciupita aveai alte manifestari.
Merci pentru informatii.
alexutzuco a scris: Pentru cei cu carcasa racitor egr crapata. Am gasit-o la un magazin de piese cu 200 ron originala GM. Am schimbat-o saptamana trecuta.
Prima data la capac m-am uitat dar nu e de acolo pierderea. Maine o sa merg la mecanic sa se mai uite odata.
Bafta.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am mers azi la mecanic si dupa ce i-am zis sa se uite mai bine in zona galeriei de admisie, s-ar parea ca acolo e problema. Dupa ce am turat-o constant intre 2000-3000 de ture, a inceput sa 'zamuie' un pic pe acolo.
Acum poate fi doar garnitura de admisie, din ce am mai citit, ar fi o conducta de apa la colectorul de la admisie si se duc garniturile sau poate fi galeria fisurata (mai greu de crezut dar nu imposibil).
Problema cea mai mare e ca trebuie desfacute o gramada de lucruri.........si asta nu imi place deloc, plus ca ar trebui sa ma lipsesc de masina vreo saptamana si nu stiu daca pot. Cel mai teama mi-e ca dupa ce o sa umblu la admisie, sa nu se resolve......
O sa vad daca mai pot amana, desi.........as vrea sa rezolv problema odata,
Merci de ajutor.
Bafta.
Acum poate fi doar garnitura de admisie, din ce am mai citit, ar fi o conducta de apa la colectorul de la admisie si se duc garniturile sau poate fi galeria fisurata (mai greu de crezut dar nu imposibil).
Problema cea mai mare e ca trebuie desfacute o gramada de lucruri.........si asta nu imi place deloc, plus ca ar trebui sa ma lipsesc de masina vreo saptamana si nu stiu daca pot. Cel mai teama mi-e ca dupa ce o sa umblu la admisie, sa nu se resolve......
O sa vad daca mai pot amana, desi.........as vrea sa rezolv problema odata,
Merci de ajutor.
Bafta.
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pai mecanicul la care am mers a zis ca trebuie sa desfaca distributia, pompa de inalte si nu mai stiu cate.........vreo 2 zile (bine, ca si manopera nu m-a dat pe spate, 400 lei pentru toata smecheria)..........o sa vad......poate mai incerc si la altcineva.
De ma enervez vin pana in Buc. si merg la @maiandrei .
Bafta.
De ma enervez vin pana in Buc. si merg la @maiandrei .
Bafta.
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Da, ca sa ajungi sa dai jos galeria de admisie se demonteaza si pompa de inalte (se indeparteaza de pe pozitie pompa fara a se scoate conductele de motorina). Toata lucrarea se poate face intr-o zi, daca respectivul nu bajbaie.
@Avram Adrian, cum functioneaza motorul fara clapetele de pe admisie? Sunt ceva diferente?
@Avram Adrian, cum functioneaza motorul fara clapetele de pe admisie? Sunt ceva diferente?
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Ciupageanu Adrian
- *
- 10 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Insignia 2010
- Bucuresti
Ciupageanu Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Ciupageanu Adrian
- *
- 10 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Insignia 2010
- Bucuresti
Ciupageanu Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Sau poate sa fie capacul racitor EGR care arata ca in poza din link-ul alaturat
http://www.revizieopel.ro/C...2.0d,p-23624.html
http://www.revizieopel.ro/C...2.0d,p-23624.html
- Ciupageanu Adrian
- *
- 10 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Insignia 2010
- Bucuresti
Ciupageanu Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
daniM
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
De ce dureaza asa de mult?
Uite aici pe cineva din "zona"ta...,sper sa nu se considere reclama...
http://olx.ro/oferta/carcas...5.html#9902575186
Incearca pe viitor sa nu mai "fortezi"motorul cand este rece,urca mai intai pana la 70 de grade,apoi poti sa-i dai bice...
Uite aici pe cineva din "zona"ta...,sper sa nu se considere reclama...
http://olx.ro/oferta/carcas...5.html#9902575186
Incearca pe viitor sa nu mai "fortezi"motorul cand este rece,urca mai intai pana la 70 de grade,apoi poti sa-i dai bice...
daniM
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
Multumesc frumos de ajutor; eu chiar nu cred ca l-am fortat, ba din contra, o ''tratez'' cu multa grija si abia dupa ce ajunge la 90 de grade o calc mai tare; acum ca s-o fi intamplat o data,de doua ori si asta sa fi dus la problema asta, ce sa zic...
Legat de durata, m-am interesat la cineva si a zis ca dureaza 5-6 zile pana sa il aduca, iar in plus, am asteptat si un raspuns de la mecanic ;care intarzie sa apara.. dar macar am profitat de pauza asta si i-am tratat pielea in doua zile
Legat de durata, m-am interesat la cineva si a zis ca dureaza 5-6 zile pana sa il aduca, iar in plus, am asteptat si un raspuns de la mecanic ;care intarzie sa apara.. dar macar am profitat de pauza asta si i-am tratat pielea in doua zile