Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da.........tipic romanesc, nimic iesit din comun.....la jigniri toti ne pricepem. Somn usor.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
COMMA 10W40 injumatateste consumul anterior cu alt 10w40

Ueiul GM 10W40 punctul de aprindere mic de minim 220 grd
Uleiul COMMA 10W40 are punctul de aprindere de minim 230grd are o rezistenta mult mai mare la la ardere
COMMA e Made in UK .

Alt ulei f bun 10w40 cu fp minim 230 este TOTAL QUARTZ 7000 10W40
f bun la rezistenta la ardere si fara depuneri.
  • 1_driver

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu as incerca un WOLF 10w-40 la motorul meu X18XE , a folosit cineva si cum se comporta? Smile
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Wolf se pare ca nu mai e importat in RO IN CURAND vom vedea daca asa e....pacat avea un FP BUN TARE.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
GM dexos2 5w30 test facut la un laborator independent;

Viscosity, mm2/s @ 100 ºC 11.61
Viscosity, mm2/s @ 40 ºC 65.65
Viscosity Index 173
Viscosity, mPa.s –30°C 5791
TBN 7.04
Pour Point 38
Flash Point 230
Ash 0.83
Aditivi anti uzura si extrema presiune: Zinc 889 si Fosfor 891, Ca 1951.........nu e chiar asa rau, e bunicel.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pour point slab, zinc putin, ulei c3 mediocru...din gama medium....daca tot e de ales un c3 mai bine unul cu uzura mica pe cama
VALVO....
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din datele prezentate sta naspa, nu e mediocru, e chiar "posirca", indeplineste DOAR normele Dexos2, BMW Longlife-04, VW 505.01 si MB229.51. Shocked Se poate folosi fara probleme la BMW, VW sau Mercedes, dar e un ulei mediocru, are putin zinc, are PP nasol -38 (cat ar trebui sa aiba la clima noastra?), plus ca iti uzeaza camele....
Probabil d-aia au inceput unii sa proiecteze motoare fara axe cu came, ca s-au saturat de atata uzura din cauza uleiului!
http://www.4tuning.ro/inova...u-came-21744.html
Am impresia ca unii cred ca avem pe masini motoare de F1, de navete spatiale..., e doar un motor ordinar care poate rula sute de mii de km in conditiile in care se respecta norma de ulei data de producator si intervalele de schimb regulate (10-15000km functie de conditii). Numai uzuri pe came vad in topicul asta, eu am 97000km cu uleiul asta si mananc amandoua axele cu came daca am uzura pe ele, daca nu..... cine le mananca?
In alte topicuri se spunea ca uleiul asta s-ar putea sa fie facut de Lukoil. Nu cred ca e, dar si daca ar fi asa care e problema? Si BMW si Meredes au in lista de uleiuri recomandata si uleiurile Lukoil Genesis.... si sunt masini premium.
Am mai spus si o repet, nu sunt fan ulei GM, dar vad ca unii sunt hateri rau de tot in conditiile in care uleiul se inscrie si depaseste majoritatea normelor actuale (exceptie C30 sau VW507.00) ale unui ulei C3 5w30.
La anu' o sa bag si eu un VALVO... sau poate mai iese ceva pana atunci, poate mai arunca astia ceva din tabelul lui Mendeleev in uleiuri Confused
Numai bine si uzuri mici pe came,
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
POUR POINTUL e 100% de semisintetic si flash... ul la fel..
http://www.alibaba.com/prod...TY_110502928.html
la orice ora un ulei Bmw 5w30 original e mai bun sau un ulei de Mercedes original mb229.52 norma nou aparuta mai performanta ce inglobeaza dexos2 mult mai buna la rezistenta la oxidare si curatenie pe piston doar vre-o 15 uleiuri 5w30 in lista noua
la pretul la care este gm 5w30 de semisintetic e bun cu schimb de 2 ori pe an ....
de ce as pune un gm 5w30 genuine si nu urmatoarele
Q8 CARE ARE simultan si DEXOS 2 si MB229.52 (norma mult mai buna ca dexos2)

Q8 Formula MX Long Life 5W-30
WOLF OFFICIALTECH 5W30 MS-BT si altele
adica orice ulei 5w30 din lista asta ce are si dexos 2 approved

http://bevo.mercedes-benz.c...p;suchbegriff=229

evolutia lubrifiantilor e permanenta si norme noi aparute la alti fabricanti pot ingloba normele mai vechi ale altora cum e cazul de fata MB 229.52 INGLOBEAZA DEXOS 2 si sant uleiuri cu dubla certifcare aparute....
eticheta albastra pe bidon cu genuine nu certifica si ca ar fi cel mai performant astazi 2014 si nu exista ceva mai bun
Genuine asigura minimul nu maximul de performanta (existent la 5w30 )... adica exact ce vrea orice constructor din gama medium vanzari mari....si 0 PROBLEME IN GARANTIE...
Astept Opeluri sa vad cu 350000 km fara axe came evacuare UZATE ce au mers cu Gm 5w30 GENUINE.cu interval recomandat de constructor si mai ales din cele de Germania ce au deja 200000km cu schimb la 20000km....
POVESTI cu poluare mica consum mic si uzura cat cuprinde....

Vad ca clonele se reinventeaza zilnic...frumos......
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
No bine... asta-i misiunea clonelor, mai ales a celor care au obiceiul sa contrazica orice, e tipic românesc ce naiba...

Nu cred ca se uzeaza doar axul cu came de pe supapele de evacuare, mai degraba cred ca se uzeaza la fel si cel de pe supapele de admisie. Cand uleiul e slab, se uzeaza axele cu came pentru ca acolo uleiul urca mai tarziu si ele merg la pornire cu restul de ulei ramas sus in chiulasa.

Totusi, uzura axului cu came nu este o tragedie, se schimba relativ usor cu altul SH si o faci cu bani mai putini. Durerea mare e cand se uzeaza cilindrii motor (se ovalizeaza) pentru ca acolo ajungi mai greu, nu umbla oricine (se demonteaza multe repere motor) trebuie honuit blocul si rectificat plan chiuloasa pe masini specializate, etc... si costa toate MULT inclusiv pentru ca trebuie sa schimbi cu piese pe original daca vrei sa te tina motorul mult timp.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ori eu nu m-am exprimat bine, ori tu nu ai inteles!
In toate postarile tale referitoare la uleiul GM 5w30 Dexos2, il faci praf, ba ca e mediocru, ba ca e posirca, ba ca are putin zinc, ba ca uzeaza camele, ba ca nu mai stiu cum e...
Nu am sustinut niciodata ca alte norme sau uleiuri nu sunt mai bune decat Dexos2, respectiv uleiul GM 5w30. Bineinteles ca acest ulei nu e "the best", dar pana a-l califica asa cum faci tu, e distanta mare. Mai ai un pic si spui ca uleiul "Bunica" e mai bun decat asta. Totusi, respecta niste norme pe care le-am mentionat. Daca nu le respecta, inseamna ca aia care il fac mint. E clar ca uleiurile evolueaza si apar alte norme sau uleiuri superioare, dar totusi respecta multe norme in afara de MB229.52 si C30=VW507.00. La anul, cand ies din garantie o sa folosesc si eu alt ulei, astept sa imi recomanzi atunci un ulei bun ( sa fie C3 si 5w30)
Nu prea am inteles chestia cu "clonele se reinventeaza zilnic...frumos...... " Confused
ahappyuser a scris:No bine... asta-i misiunea clonelor, mai ales a celor care au obiceiul sa contrazica orice, e tipic românesc ce naiba...

Clona cui? Ti se pare ca m-am clonat azi si m-am bagat si eu in discutie la prima postare?
Eu nu il contrazic pe opelvn, in majoritatea postarilor are puncte de vedere pertinente, dar cand ajunge sau il intreaba cineva de uleiul GM 5w30 Dexos2, raspunsul lui e ceva de genul: "orice in afara de GM 5w30 Dexos2, ca e praf".
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Clonele sunt pe celalat topic cu uleiuri (cel general) si daca a gresit colegul @opelvn scriind despre clone aici (si nu dincolo unde ar fi trebuit sa scrie despre asta) atunci la randul meu am gresit si eu citind in viteza si stiind ce se intampla cu clonele ce tot revin pe topicul respectiv. Era vorba de un alt utilizator defapt (iarasi unul nou inregistrat care posteaza din prima acolo doar pentru a se contrazice) deci no offense... caci nu asta a fost scopul, si uite ca mi-am cerut scuze pentru ca am gresit.

In ceea ce priveste uleiul de motor GM 5w30 Dexos2 eu l-as folosi doar iarna (motorul se incalzeste mai repede, e mai putin vascos si deci ajuta la o economie de carburant, oricat de mica dar e acolo).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ok, nu tineam sa isi ceara cineva scuze, nu e cazul, ci doar sa imi spuna si mie a cui clona sunt ca sa nu raman nelamurit. Cred ca ai citit in viteza, dar colegul @opelvn sigur nu a scris in viteza.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa nu mai intru pe forum din ce motiv sant multi cu f mare expertiza poate mai buni ca mine ca nu sant buricul pamantului. Sant multi ce pot lamuri problema si mai multi ce vand marfa si au interes f mare in uzura motoare..eu de uleiul GM nu am zis ca e prost am zis doar ca e mediocru si asa e in "opinia mea" si bineinteles fiind un forum liber si democratic pot fi inca 1000 de pareri iar cei ce citesc isi formeaza o opinie....explicatii teoretice la ce spun nu mai dau decat pe PM iar cine ma mai intreaba ceva raspund doar pe PM exclusiv despre ulei si nu despre altceva....nu mai vreau sa poluez forumul cu romane explicand unora ce nu mai trebuie explicat
Cine vrea citeste crede sau nu si trece mai departe sant zeci de opinii in zeci de pagini cine e destept extrage informatia esentiala si buna a a altora sau a mea..daca e mai buna...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:...........In alte topicuri se spunea ca uleiul asta s-ar putea sa fie facut de Lukoil. Nu cred ca e, dar si daca ar fi asa care e problema?..........


http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/2571220/Re:_Who_makes_GM_Genuine_Dexos#Post2571220
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
opelvn a scris:Ar trebui sa nu mai intru pe forum din ce motiv sant multi cu f mare expertiza poate mai buni ca mine ca nu sant buricul pamantului. Sant multi ce pot lamuri problema si mai multi ce vand marfa si au interes f mare in uzura motoare..eu de uleiul GM nu am zis ca e prost am zis doar ca e mediocru si asa e in "opinia mea" si bineinteles fiind un forum liber si democratic pot fi inca 1000 de pareri iar cei ce citesc isi formeaza o opinie....

In trimiterea colegului de mai sus, uleiul GM este asociat si cu BMW si cu Mercedes. Deci cat de mediocru sa fie ?

citez:
Original Opel u. BMW Motoröl 5 W-30 dexos2


Este marketat ca atare de un vazator on-line: http://www.mapodo.de/origin...-w-30-dexos2.html

Are MB 229.51, care tot de la dvs. am aflat ca este cea mai noua Mercedes, sau ma rog, una dintre cele mai noi, iar de LL-04 BMW la fel...
  • Revelation

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Viscosity SAE                                                      5W-30
Density at 15 C°                                                   0.853 g/cm3
Kinematic viscosity at C°                                       69.0mm2/s (cSt)
Kinematic viscosity at C°                                       12.00mm2/s (cSt)
Viscosity index                                                    171
Pour point                                                              -36 C°                         
Flash point                                                             225 C°                         
T.B.N                                                                     7.0 mg KOH/g
                                                                              (Typical values given by way of example) 
opelvn a scris:POUR POINTUL e 100% de semisintetic si flash... ul la fel..
http://www.alibaba.com/prod...TY_110502928.html


Numai ca cifrele din link nu-i apartin lui GM Dexos 2.
Din nou ( pentru a cata oara ? ) suntem ,,dusi cu presu'' !
Sub insiruirea de cifre scrie : ,,Typical values given by way of example'' asta insemnand Valori obisnuite date ca exemplu.
Proprietatile uleiului descrise prin acele cifre nu sunt ale uleiului GM Dexos 2, ci sunt proprietati ce caracterizeaza in linii largi un ulei 5w30.

Calatoria continua. Mai avem multe de descoperit.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pana cand isi dau seama moderatorii ca sunteti niste clone penibile........sper sa o faca cat mai curand. Bafta.
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca vorbiti la plural, inseamna ca va referiti si la mine ? Va rog in mod public sa veniti cu dovada ca sunt clona ! Daca nu, cu toata bunavointa si respectul de care sunt in stare si de care pot sa dau dovada, o s-o iau ca pe un atac la persoana si o sa-l raportez moderatorilor.

Chiar nu stiu cu ce v-am deranjat.

opelvn a scris:eu de uleiul GM nu am zis ca e prost am zis doar ca e mediocru si asa e in "opinia mea" si bineinteles fiind un forum liber si democratic pot fi inca 1000 de pareri iar cei ce citesc isi formeaza o opinie.....

Eu n-am date, dar faptul ca dvs. spuneti ca GM este mediocra, trebuie sa se bazeze pe ceva, nu ? Pe ce ? Sper ca rugamintea mea de a veni cu date nu implica obligativitatea mea de a veni cu aceste date. Pentru ca eu n-am contrazis pe nimeni. Doar am incerc sa vad ce expertiza au altii care afirma anumite lucruri. Tocmai de aceea am lansat si un fel de "provocare" cu asocierea GM cu MB si BMW. Adica, dupa gandirea mea, chiar daca GM este mediocru, celelate doua marci, care sunt din punctul meu de vedere premium, l-ar "trage in sus" si pe GM, nu ?


Ultima modificare facuta de inspire la Dum 02 Nov, 2014 12:07 am
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Chiar te rog! Laughing

Atacul la alti colegi de pe forum nu face dacat sa produca flame-uri......asa ca nu mai trambitati ca dvs. nu produceti flame-uri.
Nu suntem aici sa aratam care e mai destept dintre noi, daca ai o informatie, posteaz-o si lasa restul colegilor sa traga concluziile. Voi vad ca vreti sa demonstrate ceva, si nu pot sa imi dau seama ce? Daca omul are o alta opinie, nu si-o poate exprima sau ce. Cum am mai spus, fiecare are cap sa gandeasca si sa trieze informatia.
Eu ma opresc aici, si asa suntem destul de mult off topic. Inca odata, nu sunteti decat niste clone penibile. Bafta.


Ultima modificare facuta de borsy la Dum 02 Nov, 2014 12:13 am, modificat de 2 ori in total
  • inspire

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Done that !

Despre ce flame-uri este vorba ? Dati-mi un exemplu, va rog !

Pentru ca ati reiterat ideea clonei penibile, ma vad nevoit sa fac din nou report.

Cat despre partea cu "alte idei", probabil ca asta mi s-a aplica si mie, nu ? Desi eu nu l-am contrazis pe opelvn, chiar daca ar fi asa, care ar fi problema ?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR