Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • viorelonly

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Lasa intretinerea si pretul.
Topicul asta e facut cam de bascalie asa ca asta o sa cam fie.

Asa ca vine si parerea mea: intr-o seara, de dupa un gardulet viu scund, am vazut un duster bleumarin de la spate si ma gandeam pe ce mama naibii si-o fi urcat proprietaru Polo. Semana cu un Polo cocotat pe ceva mai inalt Smile)

Asa, si ca raspuns la "subiect", vectra NU se da pe duster !

(
Duster tradus cu google translate:

aspirator de praf
cârpã de ºters praful
paceaurã
buleandrã
ºtergãtor
sondã neproductivã
)

Stau si rad singur
Skip ads

  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Eu am avut si Logan si Astra J. Din punct de vedere calitativ este o diferenta uriasa, nu exista niciun capitol la care sa castige Logan-ul.
Daca vorbim despre fiabilitate insa parca i-as da un plus Logan-ului, Astra mi-a dat cam multe batai de cap inutile (gen termostat ars, cutie apa de racire cu pierderi, discuri fata ovalizate - neacceptabile totusi pentru o masina cu pana la trei ani de vechime ! )

Depinde de la caz la caz, insa cine isi permite sa suporte diferenta (considerabila) de pret nu prea vad de ce si-ar lua Logan.

Oricum, subiectul topicului ar trebui sa fie de fapt Duster vs. Antara. Cu discount-urile masive, acum o Antara full option diesel, 4x4 ajunge undeva la 21.000 - 22.000 euro. Are dotari peste full option Duster iar pretul acum este doar cu 2-3.000 mai mare ... Nu stiu insa cum se comporta fiecare la drum, ca la confortul interior iese pe plus Antara.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Duster este ok ca-l exportam la greu si sustine economia nationala.
In rest este jenant ca motor, tabla, dotari etc. Femeile cand se urca in el isi murdaresc fusta, bine ele sunt invatate sa se coboare in masina nu sa urce.
La tabla nu am reusit nici cu Dacia, Oltcit, Daewoo, seria Logan, dupa 10 ani sunt ciur.
Acum ca pret sa fim seriosi, iei o masina de teren adevarata cu 5-6 ani la pret de Duster.
Se vrea Duster masina de teren ? Nici vorba, doar impatimitii de off-road va pot spune modelele. E un fel de 'haine sport de oras' dar putini ati prins denumirea asta.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am un vecin cu Duster, lucreaza la o firma de pavaje, se baga cu masina pe toate coclaurile si zice ca se descurca bine masina, motor de 1.5 dci.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din moment ce nu e masina lui il doare undeva si o rupe cat poate.
Masini gen Duster sunt 'suv de oras' , daca vrei unul adevarat vezi ce folosesc impatimitii de off sau cei de la interventii, nu vei gasi asa ceva .
Ca merge pe coclauri hai sa fim seriosi, un sofer bun mergea si cu batrana Dacie sau Tico.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cei de la petrom au renuntat la pathfinder si navara pt duster. Se misca mult mai bine pe coclauri, sunt mai usoare, costuri de intretinere mai mici.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai e la minte cocsului...
OMV PETROM ROMGAZ TRANSGAZ (SNP RO, SNG RO, TGN RO): Romania’s new royalties for oil and gas to be debated in 2015.
septembrie 30, 2014

New royalties for the oil and gas sector in Romania will go under debate at the beginning of next year. The new royalties system should ensure budget revenues close to the European average for the sector, but will not discourage investments, Prime Minister Victor Ponta stated. The project is currently being discussed with the World Bank and the International Monetary Fund and will be available for public debate at the beginning of next year. The new royalties have been an important subject for debate in recent years, as oil and gas group OMV Petrom has benefited from a low-royalty scheme in the last 10 years and this facility will expire at the end of this year. (Source: Romania-Insider.com)


Il vand si isi scot si ultimul banut, nu mai spunem cat au castigat....
La fel a fost si cu alte privatizari 'de succesuri' , pe ultima suta scoti bani si pleci cu ei, sa ramana altii cu Duster si echipamente de doi bani.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Din moment ce nu e masina lui il doare undeva si o rupe cat poate.
Masini gen Duster sunt 'suv de oras' , daca vrei unul adevarat vezi ce folosesc impatimitii de off sau cei de la interventii, nu vei gasi asa ceva .
Ca merge pe coclauri hai sa fim seriosi, un sofer bun mergea si cu batrana Dacie sau Tico.


S-a inteles nu stiu cum cu firma si plateste pe luna o rata de 100 E, iar dupa 3 ani, masina ii ramane lui. Plus de asta, inainte de Duster a avut un Logan, a tras de el de numa numa, nu a schimbat absolut nimic la masina aia, 1.5 dci 90 cp.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa se merge pe coclauri cu Nissan Pathfinder.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:daca vrei unul adevarat vezi ce folosesc impatimitii de off sau cei de la interventii, nu vei gasi asa ceva .
Ca merge pe coclauri hai sa fim seriosi, un sofer bun mergea si cu batrana Dacie sau Tico.


Anumite firme care fac si interventii au in general si Duster in flota, pe langa Nissan NP300 si/sau Navara.

De ce:
-multe firme nu au decat rar nevoie de capacitatea de transport a unui pickup gen Navara.

-la 100-110 km/h, Navara consuma cam 9%. NP300 cam 11%. Dusterul dci AWD (Duster nu are 4x4) consuma cam 6%.

-pe autostrada, la 140, Dusterul consuma mult. V-ati prins ca Nissanurile si mai mult. Desi Navara de 190cp prinde 190km/h incarcata sau goala, cum vreti voi, nu conteaza.

-intr-un teren accidentat in care se descurca atat nissanurile (NP300 e cel mai capabil, Navara e slabut) cat si Dusterul, diferenta de consum creste si mai mult in favoarea Dusterului.

-cand faci 200km/zi din care doar 30 sa zicem inafara soselei, unde in 90% din cazuri ai si un oarecare drum de acces, nu ai nevoie de masina de teren. Daca e uscat, merge si Tico, exact cum zici.

-Nissanurile sunt obositoare pe sosea. Navara merge binisor, relativ confortabil, tinand cont ca are arcuri foi in spate. Scutura dar nu asa grav. NP300 scutura bine pe orice asfalt nu e neted ca in palma. Dusterul merge ca un Logan. Adica e moale si confortabil chiar si inafara asfaltului. Nu are rost sa mai zic de comportamentul pe curbe, unde Duster iarasi castiga. Cand faci 200-300km/zi din care doar 30 sa zicem inafara soselei, lucrurile astea devin importante, iar printre astfel de utilaje, Dusterul nu mai e vazut ca inconfortabil si spartan.

-suspensia dusterului rezista bine la exploatare din asta. Nu stiu la care Opel rezista la fel.

-Nu stiu exact cifre, dar intretinerea la Nissanuri e SCUMPA ! Alea sunt masini pe care nu le pornesti pt 3 lulele. Daca le-ai pornit, le-ai pus la treaba serioasa.

-Cei care folosesc Dusterul si la interventii, l-au ales, printre altele si pentru ca e capabil in offroad. Dintre SUV-urile nu prea scumpe, Suzuki Jimny si Niva presupun ca sunt mai capabile, dar astea au alte pacate. In rest, nu prea il face nimeni. Am zis SUV-uri nu prea scumpe.

Nu il mai blamati doar pt ca e Dacie sau din fanatism pt Opel. Cu bune si cu rele, dusterul se vinde si aduce profit. Daca erau baieti isteti, facea si Opel o masina asemanatoare. Dealtfel, in orice clasa e prezent, Opel se afla cam in umbra... E pacat, dar asta e. Cel mai bun mereu castiga.

PS: Sa recunoastem ca Antara e un esec major. Si nu pt ca zic eu, ci pentru ca nu se vinde. Eu nu cred ca am vazut mai mult de 2-3 pe strazi. Si am mai vazut 2-3 in varianta Chevrolet.
La ce roti si garda are, Mokka cred ca e mai proasta in offroad decat un banal Logan sau o Agila. Mokka nu imi aduc aminte sa fi vazut decat stand in curte la dealer.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
S-a inteles nu stiu cum cu firma si plateste pe luna o rata de 100 E, iar dupa 3 ani, masina ii ramane lui.

Daca nu are un contract beton cu firma e cam teapa. Chiar si cu un contract chestia e discutabila. Petrom foloseste alte firme mici care fac intretinere, reparatii, montaj. Schema e clasica, iei banii de la fraieri si inainte de aia 3 ani bagi firma in insolventa. Bancile vor sari sa recupereze datoriile, deci pun sechestru si vand saraciile din inventar dar nu acopera, patronul nu are nimic si nici nu au ce sa-i vanda, dupa 3 ani datoriile se prescriu.
Orice contract trebuie citit de un avocat inainte ca astia se pricep la chichite, chiar si un contract de munca si fisa postului.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@ borsy are un vecin care lucreaza la o firma de pavaje, plateste pe luna o rata de 100 E, iar dupa 3 ani, masina ii ramane.
@ dancuciureanu o dai inainte cu benzinarii...scheme, fraieri, muritori de rand
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Credeam ca lucreaza la Petrom, mea culpa dar schema merge brici la firma de pavaje. In Iasi un evreu a tras clapa cu firma primariei la inlocuirea sinelor de tramvai, lucrare banoasa. El a plecat cu banii si cei din Tatarasi au mai stat cu praful si lucrarea inceputa prost un an de zile.

Revenim la Duster.
Un prieten lucreaza la o firma de proiectare in domeniu energetic cu un salar nesimtit si facilitati de neam prost. Seful a decis sa le schimbe masinile la unii provinciali care se tot plimba. Aveau Logan dar cand a vazut ce slabe sunt la impact si de frica sa nu o mai pateasca (un angajat a stat in spital o luna) a decis sa le cumpere Duster. Jalnica, nu s-a acomodat cu ea deloc si a cerut vechiul Logan. Seful lui sa cada jos, ca ce are masina...nu stau bine in ea, nu baga aer rece, nu porneste usor, a ramas fara motorina si acul indica eronat, deci masina noua a fost decizia, gata cu cotetele. Ah, iarna 4x4 intra cand vroia el. Deci nu pe coclauri, pe asfalt dar zapada pe jos.
Facut sedinta cu restul, aceleasi probleme. Hotararea fu luata, le da inapoi ca erau in leasing si ei sa aleaga masini cum le plac lor dar sa fie digerabile financiar, service ok si tari la impact din gama Renault, Opel, grup Vag. Au facut ei drive test, vazut preturi, siguranta, cum se comporta, sa le placa ca deh, seful asta vrea.
La Opel le-a placut Insignia dar la pret cam piperata, in rest Mokka nici vorba, Astra J parca-parca. Pana la urma angajatii privilegiati au ales Skoda si asta le-a cumparat.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar si cu Skoda tot au facut un pas inainte, spre mai bine.

Daca muncesti cu masina (a.k.a ai mult teren) si nu te simti bine in ea, nu ai randament maxim si nu ai nici atitudinea necesara la client.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,094
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am facut acum 3 zile un drum Iasi - Focsani - Iasi cu un Duster 1.6 benzina. Plecat din Iasi pe la ora 15 ajuns inapoi in Iasi pe la 23. Chiar am ramas placut impresionat de comportamentul masinii. Pozitia buna la volan (si n-am stat sa aranjez in detaliu scaun-volan), se tine foarte frumos in curbe si fuge destul de bine.
La motorizarea asta e cam lenesa dar dupa ce ii dai turatie si tot ce trebuie fuge. Masina avea 6 viteze dar cred ca a 6-a e de fapt o a 5-a normala pentru ca viteza 1 e foarte scurta.
Nu prea am sa-i dau minusuri - doar ca e putin galagioasa.
Ca si pozitie si dureri spate - chiar n-am avut. Doar ca nut nitel cam tari scaunele si la finalul calatoriei ma cam dureau bucile! Very Happy (nu foarte tare!
Oricum, ca si concluzie, e alteceva fata de Logan, imi place mai mult dar nu ma asorteaza, tot mai buna e batranica mea de Vectra. Nu as schimba Vectra mea pe un Duster.
  • kayari

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Desi ar trebui sa fie o supermasina ramane aceiasi Dacie....desi Vectra mea este mica si necajita are mai mult spatiu,confort,aspect si este mai atragatoare de 10x decat acest Duster in care mesteci in cutia de viteza ca in castron,stai cu genunchii la gura si se zgaltaie ca tractorul pe aratura..asa ca sa il pastreze linistiti in muzeul de la Pitesti..amin
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,094
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
hai sa fim realisti, nu se sta cu genunchii la gura in Duster. Spatiu interior e chiar foarte OK, inclusiv in spate.
  • kayari

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Posibil..nu te contrazic..poate este alta versiune de "prafuit"...cel pe care il avem la firma este doar un cotet mai mare pus e sasiu de Logan 1.5 dci..si crede-ma ca nu este spatios deloc..cand pleci de pe loc nu simte cutia de viteze..in 5 metri trbuie sa fii in a 3-a altfel nu are vlaga..
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Raman la opel. Insignia mea face toti banii. Vorba colegilor, dusteR = aro
  • adfy_cs

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
am vazut duster 1.2 benzina +gpl la cineva si nu m-am putut abtine si m-am apucat de ras in fata lui...sa nu mai zic, ca nu era 4x4 .i-am zis la om....bine bine domnu da pt ce ati cumparat duster daca motor nu are,4x4 nu are? Smile)))
La care el : "pai sa sti ca merge chiar bine pe noroi , nu e asa de rau ". Smile))
Ca sa vezi romanu ce se pricepe la masini
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

opel vs duster
raman cu opel 80%
duster 19%
458 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR