Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • daniel_san

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 1,7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am o insignia 2.0 CDTI din 2010 , am o micã problemã , cine stie sau poate sã mã ajute.
Cãnd plec dupã loc la o turație intre 1000 - 1800 se aude un fluierat , ca și cum ar fi dusã la tunnig sã fluiere toba. Eu dupã mine cred cã este fisuratã tobã, iar dacã știe altcineva ce ar putea fi sã imi spunã și mie
Skip ads

  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
inchide compresorul de la clima,sau poate fi si de la turbosuflanta.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
turbina, role, curele...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Verifica turbina, cel mai probabil ai paletii îndoiți, dacã e așa trebuie data jos și galeria de admisie și verificata.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si eu zic ca e turbina......
  • daniel_san

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 1,7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da voi verifica sã vãd ce are
  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur e turbosuflanta. Si eu am aceeasi problema. Inca nu ma deranjeaza...
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Costa 74 milioane turbina originala sau 25 milioane cu reparatie aftermarket. Mergi pe varianta a doua dar spune-le sa o regleze si rectifice profesional ca altfel si aia o sa "fluiere". Nu imi pare rau ca am vandut-o, e printre cele mai nefiabile masini pe care le-am avut....desi arata superb.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Uite ca eu nu sunt de aceiasi parere, e super fiabila masina!
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
poate ai luat-o de SH și a fost deja obositã,este o mașinã de nota 10,și când ai așa mașinã nu știu cum poți pune întrebãri din astea pe forum.Dar ce e Dacia 1300 s-o faci în garaj în spatele blocului?Trebuia deja sã ai un mecanic bun la care sã mergi cu orice problemã șiu sã ți-o repare deja de mult!
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut, si la mine se aude acel fluierat de ceva vreme ,iar in seara asta in timp ce urcam in intr o zona de munte, de'o data a pierdut puterea si am oprit o, am incercat sa o repornesc insa abea la a doua cheie a pornit si fãcea un sunet ciudat, fluieratul tot se auzea insa nu se mai accelera , abea trecea de 30000rpm...sa fie turbina ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dacã ai pierdere de putere atunci ar trebui sa verifici și furtunul de la intercooler.Poate fi și turbina,ai de treabã...,în prag de sãrbãtori.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da asa eSad, mi a mai facut figuri la viteze mari cand o cãlcãm mai decis , pierdea de'o data puterea si apãrea "service vehicle soon" opream si reporneam motorul si era totul ok , insa acum merg normal dar cad trec de 3000rpm o simt ca nu mai are vlaga si nu apare nici un mesaj...o fi motorina care nu e aditivatã antiinghet (si sunt 2grade) sau filtrul de motorina infundat...asta ca sa nu ma gandesc din prima la turbina
  • CalexandruLuca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g16/16v și la curbe mi se aude un furat? La roti
  • CalexandruLuca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2023

  • Mesaj Privat
Fluerat scuzați-mã.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Ar trebui sã fii mai generos cu detaliile: când, la ce vitezã, când și cum a apãrut, cam de unde bãnuiești cã vine?
În principiu, fluieratul în curbe provine dela anvelope, dar cauzele sunt altele: unghiuri neconforme ale direcției, viteza excesivã necorelatã cu condițiile de drum, compoziția cauciucului anvelopei(sunt unele anvelope All Season, mai ieftineaua, care fluierã la greu pe teren uscat și viraj).
Dacã fluieratul nu e dela anvelope, atunci poate fi de (aproape) oriunde...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR