Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
gataa am completa mersi fain pentru tot , mine chear o sa ii intreb daca le-a dat prin inte la vre-o unu de la servis sa verifice si EGR si clapeta
Skip ads

  • catatibori

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Prima mea mașinã este un seria 5, 525D, iar Corsa este cea de-a doua mașinã pe care am cumpãrat-o din douã rațiuni.
1. soția mea tocmai și-a luat carnetul, iar BMW-ul este nãrãvaș și mult prea mare.
2. am simțit nevoia unei mașini mici, de oraș cu care sã ne descurcãm mai bine prin traficul nebunesc din Timișoara.

Dupã 3 luni de cãutãri, în care am oscilat între Punto, C3, Fiesta și Corsa am achiziționat o Corsa adusã din Austria.

Deși are, 151.00 km, mașina aratã impecabil și are o grãmadã de opționale: climatronic, închidere centralizatã, senzor de ploaie, oglinzi heliomate, lumini interioare de ambient (toate funcționale).

Spațiul este suficient de generos pentru a transporta lejer 4 pasageri. Cei din spate au loc destul ca sã nu dea cu scãfârlia în tavan, dar nici nu fac rupturã de rotulã izbind-o de scaunul din fațã. Scaunul șoferului este foarte versatil și în combinație cu reglajul volanului oferã condiții ideale, atât unui bãrbat zdravãn cât și unei tipe firave și mignione.
Sunt câteva detalii minuscule care trebuie corectate. O parte a displayului este întunecatã din cauza unui led sau a unui integrat ars iar circuitul de dezaburire a lunetei s-a dus naibii și trebuie schimbat.
Pentru cumpãrãturile de zi cu zi, portbagajul este arhisuficient iar pentru cãlãtorii mai lungi, este super potrivit. Noi am îngrãmãdit în el o huidumã de geamantan de 70 de cm lungime și a rãmas loc suficient și pentru geanta de la laptop sau alte mãrunțișuri.

Ceea ce m-a impresionat din primul moment a fost ușurința cu care poți manevra volanul și lejeritatea cu care poți sã te furișezi pe oriunde.

Am fãcut mai multe de 2.000 de km cu ea luna asta, atât în oraș cât și în exterior iar consumul a fost realmente o surprizã plãcutã. Timișoara - Brașov (dus-întors) 5,12% iar în oraș 7,8%.

Mașina urcã în ture liniar și fãrã sincope și dacã dozezi bine motorul îți oferã surprize plãcute: poți depãși fãrã sã-ți transpire fruntea și fãrã sã-l invoci de Doamne- Doamne de fiecare datã. Totuși, la viteze de peste 130 km zgomotul este mare și obositor.

Din perspectiva întreținerii și a costului de service, este clar o mașinã pe care ți-o poși permite. Evident, mașina era fãcutã pentru vânzare, iar viciile ascunse au început sã se iveascã dupã un timp, indiferent câte investigații i-am fãcut eu și prietenii mei (mult mai pricepuți). Așa cã, pe lângã revizia normalã, a fost nevoie sã-i schimb și chiloasa și pot spune cã nu a trebuit sã mã împrumut de la bancã. Dacã se întâmpla asta la BMW, o dãdeam direct la REMAT (glumesc, desigur!)

În concluzie, din punctul meu de vedere, Corsa C 1,2, este o opțiune excelentã pentru cei care doresc o mașinuțã versatilã (pentru oraș și pentru deplasãri pe distanțe de pânã la 300 km, sã zicem) Este o experiențã de condus mai mult decât plãcutã într-o mașinã care-ți oferã demnitate, indiferent dacã ești bãrbat sau femeie Smile

Sper ca experiența mea sã fie utilã.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Buna,tot nu pot sa imi dau seama sau macar mecanici de unde imi picura motorina,ma gandesc la aceste doua variante sau Pareri? Stiti si alte metode?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
catatibori de ce sa schimbi chiulasa ?
Skip ads

  • corsarul007

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Are cineva idee de ce tot imi scade turatia la 500 ture atunci cand o scot din viteza in mers ? Am tot cautat pe forum dar nu am aflat exact de ce face asa,si uneori(mi s-a intamplat de 3 ori in 2 luni) mi s-a intamplat sa imi moara de 3 ori motorul cu ambreiajul apasat,ceea ce nu mi se pare deloc normal.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
e grav daca a inceput sa-ti moara,,,,motoru,,,, chiar si de 3 ori in 2 luni,vezi ca trebuie sa cureti ceva pe acolo ca sa-ti nu mai moara
daca dai mai multe detalii despre motor poate te ajuta cineva sa nu-ti mai moara
  • corsarul007

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Masina e din 2003 si are motor de 1.0 xe..din ce cred eu poate fi de la EGR..cred Very Happy
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Verifica si clapeta de acceleratie,s-ar putea si de la ea sa faca figuri.
Skip ads

  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,am descoperit de unde imi curge motorina,curge din pompa,din cate a vazut mecanicul a zis ca curge din mufa de sub conductele de motorina,el mi-a recomandat sa imi schimb toata pompa.A mai patit careva? Se merita sa schimb doar garniturile? Un cost aproximativ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,430
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@andreiy Poate te deranjezi sa faci publica motorizarea.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Opel corsa C 1.7 Di din 2001,nu are coduri de eroare,porneste fara probleme la rece/cald, nu se simte ca si-ar fii pierdut din putere sau ceva de genu,desupra pompei nu se poate oberva nimica dubios sau sa fie vreo urma de motorina. Pe la/langa mufa incercuta din poza curge https://s16.postimg.org/xa5y......_0_0_0_0_0.jpg
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,430
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uite aici cateva informatii cauti pagina 27 la al doilea post ai si ceva fotografii:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=520
De citit si astea:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22969
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=99682
Spor la studiu!
Skip ads

  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@corsablue merci mult!,avusem deja programare cu ea la service pentru garnituri...bine ca nu mam dus inca.

LE: Ce lipici este recomandat sa folosesc? Am vazut intr-un post ca a folosit poxipol metal...e bun?
Pe circuitul Y33 Timing Control Valve e presiune?
  • dolby000

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut am si eu o corsa c si am probleme cu ventilatorul de pe radiator la tester imi arata ca nu functioneaza treapta 1 si pleaca direct pe a doua ce se poate face?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,430
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Schimbi rezistenta termica de pe radiator!
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,am rezolvat valva,dar acum a inceput sa imi picure antigel (putin face am o pata de vreo 1 cm circumferinta),se prelinge undeva sub cutia de viteze (unde e acel "capac" prins in multe suruburi),mi-a mai curs acum 2 ani dar am pus in vasul de expansiune o cutie de stop leak (aluminiu praf,curgea forte mult) problema sa rezolvat pana acum,mai complectam ocazional foarte putin. Saptamana trecuta am scos 1 L de antigel din vas si am inlocuit cu 1L antigel diluat,daca asi mai pune acum stop leak in antigel risc sa infund ceva?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cam tot ce se numeste calorifer...si daca pui destul chiar si radiator.
Chestia aia rezolva o problema si face altele 3.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi furtunul de laEGR daca nu este umflat la iesire, picura pe cutie si de acolo jos.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@ catastefan nu stiu ce sa zic...pentru mine a functionat fara sa cauzeze alte probleme,am pus si acum ceva praf,mai marunt care din cate mi-a zis tipa de la magazin e din samnta de IN cu nu mai stiu ce,aparent a functionat dinou

@dancuciureanu daca e sa te uiti de sub masina vine din dreptul valvei EGR,dar desupra toate furtunele si imbinaturile sunt uscate...

Una peste alta vreau sa imi iau acele ornamente din porbagaj ,ce vine pe langa stapl (acel suport cu boxe) si polita (placajul ) mi se potriveste de la orice opel corsa c din 2000-2006 indiferent de motorizare? si cam cat costa un ornament? la mine in judet am gasit doar o polita la 100 ron si are gauri de la boxe in ea...
  • alexandruiulian275

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 WOLOXCF68241712
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Pe toata lumea,numele meu este Alex,sunt de curand posesorul unui opel corsa c elegance,motor de 1,2 benzina,am facut vreo 3000 de km ai mi-a picat intalatia dublu climatronic,baga numai aer rece,iar aer cald baga numai in momentul cand instalatia de climatizare este data la maxim,am schimbat termostatul de instalatia de incalzire si filtrul de polen,dar degeaba aceiasi rezultat,mam dus la tester si mi-a spus spus ca trebuie calibrata clapeta de distributie aer si este complicat fiindca trebuie dat tot bordul jos si este posibil sa fie altceva de natura electronica,poate era bine aa acot aceasta instalatie climatronic de pe masina si sa pun o instalatie normala,se poate asa ceva? Stiti o cale de rezolvare usoara si convenabila in timp a acestei probleme?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR