Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Este pozibil sa ai dreptate filtrul de motorina cum este?
Skip ads

  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
era putin negru ... doar partea de jos . cred ca de la ulei...tinand cont ca are densitatea mai mare ..
zic si eu !
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat si oringurile din capul injectoarelor si nici un efect ...( numai da cu fum alb la pornire ) de ce are o balbaiala la relanti motorul cand incerc sa o turez ..(parca nu se alimenteaza)? ce ar putea fi ? in partea stanga sus a pompei este un surub care se desface cu cheia de 10 ( o supapa cu doua garnituri si cu o bila cilindrica in interior) ce rol are ? de la acel surub poate proveni pornirea sau balbaila motorului la relanti sau cand incerc sa o accelerez?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Surubul de care pomenesti este supapa care regleaza partea de joasa presiune din pompa. Ca sa intelegi, cu surubul respctiv cand se calibreaza pompa pe stand se regelaza presiunea sa fie intre 2.6-2.9 bari .
Skip ads

  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu lam desfacut ,asta inseamna ca am dereglat presiunea din pompa? se poate face iar reglajul? de aici si balbaiala de la acceleratie ? acea supapa nu se poate inlocui ?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Balbaiala nu e de la surubul desfacut. Daca ai strans la loc in mod normal nu se deregleaza. Nu stiu de ce vrei sa o inlocuiesti supapa aceea. Iti recomand sa mergi la cineva care se pricepe ca te risti cu niste "costuri suplimentare ".
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat

de unde pot achizitona aceasta supapa?
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
la cineva care se pricepe.......... insemnand un service cu niste" mecanici "care o sa inceapa sa spuna ca balbaiala de la acceleratie si ca nu ca nu porneste la rece se datoreaza faptului ca ar trebui schimbata" cutia de viteze ", motorul si eventual caroseria:DD
scriu aici pe forum in speranta ca poate vreun coleg cu o problema similara ma poate ajuta...sfatui in problema mea!
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231 ,

Balbaiala de care scrii poate fii : trage aer fals pompa pe undeva , de aici si pornirea grea
sau cap hidraulic uzat, sau electrovalva din capul hidraulic pe duca, etc.
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Iti multumesc pentru sfat Rolland , ciudat e ca odata pornita masina nu mai are probleme majore in sensul ca nu ar trage sau nu sar tura.
Cu defectul respectiv am facut un drum de la Galati -Barlad---Cluj si retur 1400 de KM .Pompa de injectie nu are nici o eroare pe tester care sa imi arate ca ar fi defecta partea mecanica sau calculatorul de pe pompa ( pompa PSG 16 cea cu doua mufe ).Din ce am inteles pompele de injectie cand se strica partea mecanica nu porneste la cald (a mea porneste la cald....daca sta mai mult de 3 ore iar numai porneste )... Nu stiu ce sa mai creed.Acel test de presiune m'ar ajuta sa depistez defectiunea la pompa de injectie ?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da te ajuta. Problema e ca de mai mergi asa cu masina chiar o nenorocesti pompa. In legatura cu erorile : Daca ai capul hidraulic uzat sau stricat nu da nici o eroare, numai merge in trei pistoane sau nu se tureaza pt ca nu reuseste sa faca presiunea de inalte .

Dar ca sa nu prezint dracu asa de negru fa testul de presiune ,pt ca eu cred ca pe undeva trage aer fals pompa .
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc inca odata pt rasp rolland...azi am fost la un pompangiu la mine in Galati si i'am prezentat simptomele masinii.
A spus ca pompa se dezamorseaza pe la o garnitura din interior. Am intrebat daca se poate schimba aceasta garnitura fara sa demontez pompa de pe masina si mi sa spus ca nu e posibil. Neaparat pompa trebuie data jos de pe masina ,manopera 450 ron la ei demontat /montat+150 ron schimbat o garnitura care costa cativa lei ...... mi se pare exagerat. Si nu ma asigura ca masina va functiona corect. Ce ma sfatuiesti sa fac in contiunaare...Merci pentru sfaturi!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Un set de garnituri costa in jur de 300 lei...
Revin la efectuarea unui test de presiune pentru a depista exact unde e problema.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Bun, haideti sa va impartasesc din experienta mea cu problema asta care acum este rezolvata in totalitate:
Dupa ce am schimbat furtunele retur, pusa supapa pe filtrul de motorina..tot pornea mai greu, insa pornea. Un mecanic a observat ca unul dintre furtunele(parca din cupur) care duc in injectoare era fisurat. Am fost la dezmembrari si am luat toate cele 4 furtune, pentru ca nu mi-am dat seama care cum ar fi si le-am dus la mecanic. Aici s-a dovedit a mai fi unul fisurat. Si am schimbat 2. E 50 de lei un astfel de furtun la dezmembrari.Am schimbat cele doua furtune si chiar nu mai are nicio problema. Pleaca la prima cheie indiferent de vreme(insa inainte pun de 2 ori cheia "pe bujile incandescente"). Puteti face si verificarea asta. Fisura era minuscula, de abia se oberva un prafulet.insa la ce presiune este acolo...orice conteaza.
Spor la rezolvarea problemelor si sper ca am ajutat cat de putin. Toate cele bune.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
neamtu_dili a scris:Ce ma sfatuiesti sa fac in contiunaare...Merci pentru sfaturi!

Eu te sfatuiesc ori duci masina , ori trimiti pompa la [editat]i!
  • gicone79

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.Din pacate,sunt nevoit sa revin si eu la acest topic,cu problemele mele.
De cand a venit frigul,iar nu mai porneste masina,decat dupa 2,3,4 automate lungi cat toate zilele de post.
Fiind patit cu borna de plus,care nu mai era bine sertizata,primul lucru pe care l-am facut a fost sa masor tensiunea la bornele bateriei si totul e ok,14,4V.In schimb de cand au aparut problemele,am observat ca afisajul si bordul face ca o instalatie de pom de iarna,la fiecare comanda electrica pe care o dau.De exemplu semnale,avarii,lumini si chiar viraj.In momentul cand virez,lumina din bord scade ca intensitate.Inca o chestie ciudata,este aceea ca in momentul decelerarii,lumina din bord are 2 puseuri de tensiune.Stiu ca acest lucru ar duce pe oricine cu gindul la alternator,dar el baga exact cat trebuie cu si fara consumatori.Am citit pe forum,ca au fost probleme chiar si cu cablurile de masa.Dar din nefericire nu am gasit decat unul cel de pe caroserie.Cred ca ar trebui sa mai fie unul si pe motor,dar unde ar putea fi situat?
Mecanicul la care ma duc de ceva timp,este plecat din tara pentru o perioada,dar mi-a spus ca sigur e de vina o masa cu contact imperfect.Tot el mi-a spus ca,chiar daca incarcarea se face bine,fara o masa buna pot avea probleme la pornire,ceea ce mi se pare cam ciudat.Rog pe cineva care stie,sa-mi spuna unde este masa de pe motor,SAU daca trag un fir de la borna-- la motor(macar de proba) se intampla ceva rau?
Masina este astra g 2.0 dti, y 20 dth.Multumesc frumos si astept pareri.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poti incerca sa tragi un fir de la borna de - a bateriei direct pe motor si vezi daca porneste mai bine. de asemenea poti trage si un fir de pe motor pe caroserie si vezi daca face la fel sau nu...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@gicone79
Vezi ca ai cablu de masa de pe motor pe suportul de faruri. De regula e oxidat si nu face contact.
Pornirea grea poti avea de la furtunase, oringuri injectoare sau oring pompa injectie. Test de presiune pe alimentare si te lamuresti.
  • neamtu_dili

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 yd20th
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am facut testul de presiune in 2 ore a pierdut jumatate de bar. Nu se observa motorina scursa pe nicaieri , ce ar putea fi ...?
Acum nu'mi mai porneste nici la cald decat ajutata cu spray....ce pot face in contiunare? Astept pareri ...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
daca totul e in regula nici dupa o zi nu se pierde presiunea. Iti recomand sa refaci testul si verifica daca nu cumva scapa pe la injectoare unde ai schimbat simeringurile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR