Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
In ce treapta? 4,5 sau 6?
Skip ads

  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Treapta 5 aveam 2200 de ture...daca schimbam in 6 mergea subturat motoru.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu pot merge asa, ma plictisesc, pot cativa zeci de km doar, iar pentru 1 litru in plus chiar nu are rost
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Crezi ca eu am vrut Smile) am fost fortat de anvelopa...daca mergeam peste 100 incepea sa vibreze rau volanu...maine ma duc sa le schimb
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca nu va dati seama ca 100 e o vitezã decentã pentru Romania, iar sansele de supravietuire intr-o astra sunt mult mai mici decat într-un seria 7 de exemplu.

Nu avem drumuri de peste 120 kmh, si nici nu avem civilizația necesara. Pe un drum european, odatã am fost nevoit sa franez pana la 0 kmh, sa poata cel de pe contrasens sa faca depãșirea si sa se bage la loc pe banda lui.

Ganditi-va daca aveam si eu vreo 160 ce se intampla. Nu-s eu vreun lup moralist, dar respect vitezele, adicã pe autostradã am 130-135 maxim, in rest sub aceste viteze.


Ultima modificare facuta de increatul la Lun 24 Nov, 2014 11:05 pm
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu increatul, 90-100 pentru nationale este o viteza mai mult decat potrivita.
Eu nu inteleg de ce nu a recomandat nimeni 1.9 (fara dpf) 120 de cai/150 ambele cu un remap frumusel. Ai viteza si economie.
Ce castigi la 1.7 la fiabilitate pierzi la 1.9, deci tind sa cred ca daca nu iti iei 1.7 80cp nu ai facut mare lucru.
  • Cristian89

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut ma gasit o masina sa mi-o cumpar si voiam sa va cer o parere : http://olx.ro/oferta/opel-a...-neg-ID1wClt.html ....ce ziceti ? Very Happy
  • Cristian89

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ca daca nici asta nu e buna plec in germania Smile)))
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Germania, daca ai posibilitatea eu iti recomand germania.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si eu la fel, daca iti permiti sa dai poate ceva mai mult, dar macar vei gasi o masina semi-noua, decat vreo tigaie romaneasca
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Recomand sa mergi in Germania .Bafta
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu e chiar asa, si un roman poate intretine bine o masina. Ce se vinde in germania nu e mereu cel mai bun lucru.

Va dau un exemplu masina mea. Am bagat in ea bani, dupa achizitie, cam in 7000km, cam 3700 ron, si mai urmeaza schimbate toate arcurile si amortizoarele. Desi am luat-o de la privat din germania, de la tara de la cineva, nu din parc de la vreun turc.

Toata faza e simpla, nemtii nu investesc decat strictul necesar, dupa 150ooo km masinile se vand si ajung in Romania. Si aici incep sa pice. La diesel poate fi si mai grav, in primii o mie de km poate sa pice turbina (s-a intamplat unei cunostinte), si de multe ori se ajung la investitii de 1000eur dupa achizitie. De aceea e cel mai bine sa ai bani pusi deoparte dupa achizitie, ca nimeni nu o face boboc, ii face toate reparatiile inainte de vanzare.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@increatul - Noi am bagat peste 1000 la un astra h din romania, schimbate n bucse pe fata + capete de bara+bilete de directie+antiruliu+bujii incandescente+role accesorii+curea+distributie+pompa de apa+termostat Very Happy . Vor mai urma cateva chichite pe viitor Smile
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da, inseamna ca tot ce conteaza la o masina SH e sa nu fi fost lovita. Pentru ca si la mine a fost la fel, neamtul a vandut-o cand urmau distributia, revizii samd. Si era neamt get-beget, avea si bani o gramada, dar in curte inca 3 masini, fiecare membru al familiei avea cate una.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Indiferent de unde o ia trebuie sa facã o verificare cu un specialist ,sau la reprezentanta .tester km.,,vopsea,,,,etc. la reprezentanta coasta undeva la 150-200 ron.
Asa scapã de alte cheltuieli ulterioare.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cheltuielile ulterioare sunt normale. Schimbi distributia si transmisia, minim 1000 ron, doar nu e obligat vanzatorul sa faca asta. Bine, esti liber sa nu o cumperi daca vrei.
Dar la fel se aplica si la bucsi, capete de bara, nu stiu ce, sunt consumabile. Placute de frana, revizia imediata, toate le face cumparatorul.

Cu testul de vopsea sunt de acord.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La ~4500 euro cat a fost masina inmatriculata eu zic ca am iesit bine, dotare mai mult decat decenta, vopseaua ok, sudurile de sub chedere sunt intacte, masticul de pe sasiu si bla bla intact (locasul pentru cric pe partea soferului a fost cam bombardat cand i-a cedat fostului proprietar cricul dar am mai indreptat-o e cat de cat cu cheia franceza), stantele de pe diverse corespund cu anul masinii (fiind astra h daca vrei sa vezi de o lovitura frontala te uiti pe capacul e la bidonul de spalat parbrizul Very Happy ) cu exceptie stopul dreapta spate care a fost schimbat in urma unei mici lovituri, dar fiind in spate nici nu ma deranjeaza din punct de vedere tehnic. Maine urmeaza itp+test amortizoare (am uitat azi cartea masinii acasa...).
  • RazvyNiX

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2012

  • Mesaj Privat
http://www.tocmai.ro/opel-a...007-21176699.html o alegere buna
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Chiar daca a fost si lovita, ma refer o bara un fara, acolo, nu mi se pare grav.. Eu de exemplu sunt la a 4 a bara si al treilea far, pe partea dreapta
  • Cristian89

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
http://olx.ro/oferta/opel-a...tc-2006-1-7-cdti- eu zic ca asta ar fi o masina buna
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR