Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • CroSsFade

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Pentru ca diseara trebuie sa plec la o nunta, am verificat toate sigurantele din panou si era totul in regula. Mi-am adus aminte ca la xenon mai exista o siguranta in apropierea bateriei. Din cate am inteles, are legatura cu protectia becurilor, sau ceva de genul asta. Cand am scos-o din locasul ei, era topita si vai de capul ei. Am cautat prin portbagaj si am gasit o siguranta identica, 30 verde, am sters cu o perie de sarma si cu un ac locasul in care intra aceasta, si apoi am pus-o. Spre surprinderea mea, a mers din prima.
Skip ads

  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Corsa B, '99, X10XE. Martorul de la airbag sta aprins, mecanicul a zis ca pe tester ai arata ca airbagul de la pasager (cel din scaun) are rezistenta mica, miscand de firele de sub scaun as scapa de problema. Verificand s-au dovedit a fi rupte si acum trebuie sa conectez 2 fire care vin din podea GRI+VERDE si GRI+ROSU cu 2 fire care vin de la airbagul din scaun, MARO si inca o culoare, nu as vrea sa zic prostii dar cred ca este verde, oricum pot verifica. As vrea sa le leg intre ele corect ca sa nu-mi sara airbagul, urmand sa sterg eroarea pe tester si sa scap de becul din bord aprins. Intrebarea este, care le leg cu care ? Am atasat si schema electrica insa nu sunt lamurit si inainte sa ating vreun fir as vrea sa ma asigur mai intai ca o sa conectez ce trebuie.

Multumesc.
  • catalin_MRX

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut tuturor ! am o intrebare: de ceva timp stergatoarele imi merg la viteza 1 si 2,dar temporizatorul nu,se opresc stergatoarele la jumatatea parbrizului,ce pot sa fac? ma ajuta cineva va rog? am un opel corsa breack din 99
  • catalin_MRX

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut am un opel corsa breack an 1999 motor 1.4 16v , stergatoarele imi merg dar cand dau pe temporizator nu fac cursa totala,se opresc undeva la jumatatea parbrizului,se poate va rog frumos sa ma ajute cineva?
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E defect contactul rotativ din motoras.Trebuie desfacut si reparat.Mi se pare ca e prins cu nituri...se scot si apoi se pun suruburi.
Sau cumperi alt motor,nou sau SH.
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare.Detin un Corsa B din '96 care din fabrica nu a avut optiunea de geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, nici inchidere centralizata sau alarma. Am cumparat prima data inchiderea centralizata after market impreuna cu alarma. Am reusit sa le adaptez la instaltia electrica a masinii.
Problema mea: am cumparat geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite. Cand am vrut sa le adaptez la instalatia masinii am observat ca mie imi lipsesc mufele de conectare din portiere. La mine sunt doar firele fara mufe, firele de la inchiderea centralizata si difuzoarele audio. Asa ca m-am dus iar la desmembrari si am cumparat si instalatia electrica de pe un corsa, care avea din fabrica toate dotarile, geamuri , oglinzi, ABS, AC ... am zis ca daca tot cumpar o instalatie noua macar sa le aibe pe toate pt viitor ca nu se stie cand o sa le iau si pe restul daca e. Problema a aparut la conectarea mufelor de sub bidonasul de antigel. Eu acolo am o mufa cu 6 fire iar noua instalatie are 2 mufe, una cu 3 fire alta cu 2 fire. Am renuntat sa pun instalatia noua si am zis sa vad daca masina mai porneste cu vechea instalatie. Am pus iar mufa de legatura de la calculator, cea de la contact si cea de la pornire si cand ii dau din cheie la prima treapta se aude releul de la calculator, la a 2a treapta unde ar trebui sa fie contactul nu se intampla nimica, iar pe a 3a treapta unde e pornirea da pornirea electromotorului dar nu porneste masina, logic intr-un fel pt ca nu are contact, nu merge contactul.
Am dat contactul jos, si am observat ca acei catei sunt cam tociti. Am incercat sa fac eu contact invartind cateii aia manual fara a mai da de cheie. si la fel, prima treapta merge, a 2a nu, a 3a da pornire electromotor. ca sa fiu mai sigur ca nu merge contactul am bagat inapoi manetele de la semnalizare, am pus contact, am dat de semnalizare si nu se intampla nimica.
La contact sunt 4 pini pe care fac contact catzeii plus centrul. Intre ce pini sau cum as putea sa fac o punte sa pun contactul manual. Tin sa precizez ca nu vreau sa schimb contactul, vreau sa imi fac pornirea din buton urmand sa elimin si Key-reader-ul.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Sigurantele si schemele electrice:

Pe pozitia a 2-a trebuie sa fie alimentata toata instalatia masinii,deci,sa mearga orice bec,motoras,etc.
Deci,ca sa porneasca,trebuie facut contact (permanent) intre 15 si 15A,apoi dai la demaror (15-50).
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Faza care m-a facut sa zambesc dupa care imi venea sa ii dau foc Very Happy
Am coborat iar la garaj cu mai mult tupeu si rabdare. Am tot fatait catzeii aia intre ei de nu mai stiam care ce fel cum unde vine. Iar am facut o incercare manuala, am pus si ceasurile in mufa ca sa vad cand se pune contactul. Prima data cand am facut incercarile si v-am zis de pozitii v-am indus un pic in erroare, cred ca erau catzeii inversati. Acuma pun contact, se pune pe pozitia 2, dau 3 electromotor jap a pornit. Faza naspa e ca stateam cu mainile sa tin cateii in contact acolo. Pac opresc motorul pun cateii la locul lor, montez in contactul cu cheie, dau contact se pune, dau pornire da sa porneasca masina dar cand sa porneasca motorul parca cineva ii taie respiratia si moare. Ca si cum nu ar avea benzina Sad. Am incercat de vreo 5 ori cu pauze. Am scos si bornele iar sa fiu sigur. La fel ceva imi taie benzina acuma, s-a inecat.
Oricum am evoluat !

O imagine cu pinii. M-ar ajuta mai mult daca mi-ati spune intre ce pini sa fac puntile pt contact si pt pornire. Daca fac punte intre 3 si 0 este contactul? iar intre 4 si 0 e pornirea ?

Skip ads

  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
daca aveti vreodata o nedumerire cu privire la vreun fir de la interiorul masinii ma puteti contacta, dupa 3 zile in care am tot stat cu instalatia in mana si am masurat aproape toate firele, am cam invatat-o pe derost. inca nu am pus-o pe masina ca sa-mi pot da singur o nota, dar firele tot stiu cum vin.
am insa o nedumerire, poate reuseste sa ma lamureasca cineva. la vechea instalatie aveam Key Reader la contact, la cea noua nu am si nici nu am adaptat mufa. cel care a avut-o pe masina mi-a spus ca el nu avea cip pe cheie. am tras concluzia ca undeva cumva pe instalatie poate fi facuta o punte intre fire care ii dadea inapoi semnal calculatorului (ecu) ca cipul e la locul lui, sau sa fie modificare in calculator. la prima varianta , cu fire intoarse (punte) am gasit pe instalatie dar e singura mufa care nu am urmarit-o pana la capat pe noua instalatie. e posibil sa imi mearga masina, fara contact ca renunt la tot sistemul pe cheie si trec pe butoane, si fara acel key reader?
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am citti toate paginile din acest topic si nu am gasit nimic mai pe intelesul meu. Panoul de sigurante nou e cu putin diferit de cel vechi. Am insa cateva relee lipsa si as vrea sa stiu ce fel de relee trebuie sa pun ca sa fie toata functionala.
poza e noul panou.
imi lipsesc de pe primul rand de relee :releul nr 1
de pe al 2lea rand cu relee imi liseshte releul 3 si releul 5.
pe primul rand de relee nu sunt sigur ca cele 2 mici , gri si negru, sunt bine puse sau trebuiesc inversate.
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
am o problema la pornirea prin relee.
am luat 2 relee de semnalizare dacia 80amperi. pe piciorusul lui 30 am venit cu 12+ de la baterie, pe 87 am plecat cu firul pt contact, pe 87a si 85 am pus butonul. in mod normal cand dadeam de buton trebuia sa se puna contactul, nu? sau gresesc eu undeva?
cumva mai trebuie sa vin cu o sursa de 12v in releu prin buton? ca nu mai inteleg de ce nu se pune contactul cand dau de buton. daca pun 30 12+ si pe 87a firul de la contact am contact continuu . imi explica si mie cineva cum trebuie sa le pun ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai n-ai pus nicaieri o masa...Bobina releului are nevoie de +12V si de masa (-).
Nu stiu cum ai acel buton,ca sa stiu cum vrei sa functioneze schema.Daca e cu retinere sau fara retinere (ca cel de sonerie)...
Acest releu va asigura tensiunea ca pt pozitia de mers a cheii?...si probabil vei mai pune unul pt demaror? Nu stim cum vrei sa faci.
Skip ads

  • Luciaan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Am o Corsa B din 2000 motor 1.2 16v. Cam o luna, o luna si ceva am schimbat becurile de la TID si consola centrala (aia de la reglare clima) cu unele cu led albastre (SMD-uri parca..) si cand am prind farurile, aceste leduri se sting. Cand lovesc TID-ul usor se aprind dar stau putin aprinse. Stie cineva care poate fi problema ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Reglajul luminozitatii bordului iti functioneaza normal?...din potentiometrul (reostatul) din stanga,langa butonul de lumini.Poate ca e redusa luminozitatea din reostat (sau acesta e defect),iar LEDurile se sting sub o anumita tensiune,dar becurile mai lumineaza.
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Pai n-ai pus nicaieri o masa...Bobina releului are nevoie de +12V si de masa (-).
Nu stiu cum ai acel buton,ca sa stiu cum vrei sa functioneze schema.Daca e cu retinere sau fara retinere (ca cel de sonerie)...
Acest releu va asigura tensiunea ca pt pozitia de mers a cheii?...si probabil vei mai pune unul pt demaror? Nu stim cum vrei sa faci.

greseam total firele in releu. nu alimentam bobina cu +12. am tras un fir din 30 in buton iar celalalt fir de la buton m-am dus in 85 (+ bobinei). 86 e masa bobinei de la releu iar pe 87 am pus firul de la contact. acelasi lucru l-am facut si la butonul de la demarou (electromotor) numai ca acolo am pus un buton cu revenire.
am terminat cu instalatia electrica, mai bine zis m-a terminat ea pe mine.
cel mai greu lucru de facut la orice masina cred, raman firele. marea mea greseala e ca am luat o instalatie de pe un corsa b gsi si eu am un amarat de 1.2 c12nz. e diferenta destul de mare. am reusit totusi sa o adaptez pe masina mea. probleme am avut cel mai mult la IMO. am reusit sa connectez IMO la ECU. A mers totul frumos pana am montat ceasurile. defapt montasem toate piesele inapoi pe masina, bord, consola, ceasuri ... si cand sa ii fac pornirea pe relee am zis sa mai fac o proba pe fire, surpriza neplacuta, nu a mai vrut sa porneasca. aveam benzina in capul bujiilor, aveam scanteie, cand ii dadeam pornire ... canci. pompa de benzina se amorsa se auzea si releul cum functiona. 2 ore m-am gandit ce s-a intamplat. asa ca am dat ceasurile jos inapoi si am facut o alta pornire, a pornit. IMO are 7 fire, 4 duc direct in ECU, 2 duc in ceasuri si 1 duce in mufa de connectare la calculator, unde are si fir comun tot cu ceasurile. Eh, ceasurile primesc prin 2 pini semnalul de la IMO si trimit pe alti pin la ECU. aici gresisem eu firele, erau inversate. mi-a reusit, toate merg frumos, ca sa nu zic ca pornirea pe buton e mult mai indicata decat cea prin contact. porneste mult mai bine, mai repede.

ms de ajutor!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bravo,bine ca ai reusit...si nu a luat foc masina.Totusi,explica-ne si noua de ce ai facut pornirea la buton?Inteleg ca folosesti si contactul original,cu cheia.Butonul e doar pentru demaror? Asa facusem si eu cu vreo 20 de ani in urma,la Dacie,pentru ca s-a defectat butucul de contact la cheie.Dar,am folosit temporar sistemul,pana am schimbat butucul cu unul nou.Pusesem un comutator basculant din care faceam alimentarea (pozitia de mers a cheii) si un buton tip sonerie,din care "dadeam" la demaror.
Eu am motor C14NZ si n-am simtit nici o problema la pornire,de cand am masina (ea e din '94).
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
1 mufa care venea in contact era diferita. 2 am vrut butoane si nu contact pt ca contactul mecanic e mult mai fragil decat cel facut prin fire. poate sa iti ramana cheia blocata ... etc. eu am vrut butoane si mi se pare mult mai comod. cheia am pastrat-o in contact, pt a citit cipul. dar o pot scoate si sa las doar cipul pe IMO lipit ... dar mai folosesc cheia la busonul de la rezervor.
nu, nu am buton doar pt demarou, am 2 butoane. 1 e cu contact continuu pt contact, 1 e cu revenire pt demarou. o sa fac o poza. contactul mecanic nu mai face altceva decat sa tina cheia langa IMO. i-am scos si acel arculet din capat care il dadea afara si lasa se se blocheze volanul. daca scot cheia si invart de volan nu se mai blocheaza.
am pus 2 relee, 1 pt fiecare buton in parte.
  • Luciaan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2014

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Reglajul luminozitatii bordului iti functioneaza normal?...din potentiometrul (reostatul) din stanga,langa butonul de lumini.Poate ca e redusa luminozitatea din reostat (sau acesta e defect),iar LEDurile se sting sub o anumita tensiune,dar becurile mai lumineaza.

Reglajul de la lumina e la maxim, normal cand se aprind farurile TID-ul isi micsoreaza putin lumina, nu de tot Smile)
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La TID se intampla frecvent sa se dezlipeasca unele lipituri de la conector.Daca prin lovire se aprind,trebuie desfacut si refacute lipiturile la conector.
Ciudat e ce se intampla cu cele din consola.Nu stiu daca acestea sunt comandate tot din TID.Stiu doar ca sunt facute sa arda si ziua (cu luminile stinse),cat timp e pus contactul...O prostie...facuta de nemtii cei destepti.
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
butoanele de pornire
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR